» پوست » ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت
ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت

ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت

فروردین ۲۱, ۱۴۰۳ 0۰76

ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت

اگر به دنبال رفع لک صورت خود باشید احتمالا نام ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت باید برایتان آشنا باشد. همه ما می دانیم تلاش برای بهبود مشکلات پوستی چقدر می تواند چالش برانگیز باشد. حتی زمانی که برای رفع لک صورت خود تلاش می کنید، باید برای جلوگیری از ایجاد لک های جدید نیز اقداماتی را انجام دهید. همین امروز چرخه ‌ای را که بی ‌رحمانه به ظاهر شما آسیب می زند را بشکنید.

با این مقاله همراه باشید تا ضمن آشنایی با ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت با دیگر راهکارهای درمانی آشنا شوید:

  • لیزر درمانی
  • کرایو تراپی یا سرما درمانی
  • لایه برداری شیمیایی
  • ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت

لیزر درمانی

لیزر درمانی از پالس های نور متمرکز و شدید برای هدف قرار دادن مناطق آسیب دیده پوست استفاده می کند. انواع مختلفی از لیزر وجود دارد.

لیزر درمانی به طور کلی بی خطر است. در این روش، خطر ایجاد اسکار کم است. با این حال، سایر عوارض جانبی از جمله خارش، تورم، سرخی، پوسته پوسته شدن، لایه برداری، عفونت و تغییر رنگ پوست ممکن است رخ دهد.

اگر سابقه تبخال دهانی دارید، ممکن است قبل از انجام لیزر درمانی نیاز به مصرف داروهای ضد ویروسی داشته باشید. مصرف دارو به این دلیل است که لیزر می تواند باعث شعله ور شدن تبخال در اطراف دهان شما شود.

بهبودی پس از لیزر درمانی ممکن است تا دو هفته طول بکشد. معمولا برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز است.

ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت
ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت

از خواص ژل رویال غافل نشو، هم واسه پوستت معجزه می کنه هم کلی خاصیت داره

اینجا کلیک کن 👈 خواص ژل رویال برای مردان و زنان

کرایو تراپی یا سرما درمانی

روش کرایو تراپی از سرمای شدید به شکل نیتروژن مایع برای انجماد و از بین بردن سلول های غیر طبیعی پوست استفاده می کند. کرایو تراپی به طور کلی بی خطر است و نیازی به بیهوشی و زمان بهبودی طولانی ندارد. برخی از عوارض جانبی احتمالی ناشی از این روش شامل افت رنگدانه، خون ریزی و تاول می شود. کرایو تراپی به ندرت باعث ایجاد اسکار می شود.

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی از یک محلول شیمیایی برای لایه برداری نواحی آسیب دیده پوست استفاده می کند. برای از بین بردن کک و مک، لایه برداری شیمیایی ​​پوست با موادی نظیر اسید گلیکولیک یا اسید تری کلرواستیک به لایه های میانی پوست نفوذ می کند. پس از برداشتن پوست آسیب دیده، پوست جدید تولید می شود. لایه برداری شیمیایی ممکن است به طور موقت باعث سرخی، تحریک، پوسته شدن و تورم شود.

ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت

روش های رفع لک صورت بدون نسخه به کمک ژل و کرم های مربوطه، می ‌توانند به بهبود ظاهر پوست کمک کنند و شفافیت و درخشندگی پوست را ارتقا دهند.

مهمترین و موثرترین موادی که می توانید در ژل های رفع لک صورت بیابید شامل موارد زیر است:

  • هپارین این ماده با خاصیت آبرسانی خود به بازسازی سلول های پوست کمک می کند. هپارین موجود در ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت با قدرت بسیار بالایی عمل می کند.
  • عصاره پیاز این عنصر مهم در ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت و رفع جای جوش و درمان آکنه موثر است. ویتامین سی موجود در پیاز، باعث بهبود احیای بافت پوست می شود.
  • الانتوئین دیگر ماده مهم موجود در ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت است. ماده ای که وجود آن در این ژل باعث نرمی، صاف شدن و هموار شدن سطح پوست به خصوص در افرادی که دارای زخم های قدیمی هستند می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 ژل کنتراکتیوبکس

کنتراتیوبکس

 

سخن پایانی

اکثر مردم روی پوست خود لک های نسبتا تیره دارند. عوامل زیادی می تواند باعث ایجاد لک شود، که مهترین آن مواجهه بیش از حد با نور خورشید است. بسیاری از گزینه های درمانی برای رفع لک صورت مانند کرایو تراپی و لیزر درمانی عوارض خاص خود را دارند. خوشبختانه با مصرف ژل کنتراکتیوبکس برای لک صورت می توان به سادگی و با کمترین هزینه زیبایی پوست خود را دوچندان کنید.

دکتر شیما نظامی

دکتر شیما نظامی

من دکتر شیما نظامی دکترای داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و موسس داروخانه دکتر نظامی در مشهد هستم. اینجا اطلاعات علمی درباره داروها و پزشکی رو با شما به اشتراک میگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×