ژل رویال ماده‌ ای ژلاتینی است که توسط زنبور های عسل برای تغذیه ملکه و بچه ‌های آن ها تولید می ‌شود. این ماده شگفت انگیز با نام دیگر شاه انگبین، اغلب به عنوان یک مکمل غذایی برای درمان انواع بیماری های جسمی و بیماری های مزمن به کار می رود. در حالی که ژل رویال از دیرباز در طب سنتی استفاده می شده است، همچنان محققان، مطالعات بیشتری جهت اثبات خواص ژل رویال برای زنان و مردان را مورد بررسی قرار می دهند.

در ادامه داروخانه اینترنتی درمانگیاه 13 مزیت بالقوه ژل رویال را گرد آوری کرده است.

خواص ژل رویال برای زنان و مردان

خواص ژل رویال برای زنان و مردان

ژل رویال یک مکمل مغذی و سالم

ژل رویال از آب، کربوهیدرات، پروتئین و چربی تشکیل شده است. ترکیب شیمیایی کامل ژل رویال ناشناخته است، اما تصور می شود که اثرات مثبت و خواص ژل رویال برای زنان ناشی از پروتئین ها و اسید های چرب منحصر به فرد آن است.

ترکیبات ژل رویال شامل 9 گلیکو پروتئین است که در مجموع به عنوان پروتئین های اصلی ژل رویال شناخته می شوند و دو اسید چرب ترانس است. ژل رویال همچنین شامل چندین ویتامین B و مواد معدنی می شود. برخی از ویتامین های موجود در ژل رویال حاوی تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، اسید فولیک، بیوتین و بسیاری از موارد دیگر است. با این حال، ترکیب مواد مغذی به میزان اندکی بین منابع ژل رویال متفاوت است.

خواص ژل رویال برای زنان با کاهش برخی از علائم یائسگی

ژل رویال می تواند برخی از علائم مرتبط با یائسگی را نیز درمان کند. یائسگی باعث کاهش هورمون های موجود در گردش خون می شود که با عوارض جسمی و روحی مانند درد، اختلال حافظه، افسردگی و اضطراب همراه است.

تحقیقات صورت گرفته اثبات کرده اند که ژل رویال در کاهش افسردگی و بهبود حافظه در موش ‌های یائسه موثر است. مطالعه دیگری بر روی 42 زن یائسه نشان داد که مصرف روزانه 800 میلی گرم ژل رویال به مدت 12 هفته موجب کاهش کمردرد و اضطراب آن ها شده است.

ویال خوراکی ژل رویال روژویت زیست تخمیر

اگر به دنبال کاهش علائم یائسگی و بهبود ناباروری هستید ویال خوراکی ژل رویال روژویت برای شماست. علاوه بر خواص ژل رویال برای زنان به واسطه این ویال خوراکی می توانید از دیگر مزایای آن برای سلامتی نظیر افزایش اشتها، بهبود سلامت قلب و عروق، پیشگیری و درمان زخم دیابت و زخم بستر بهره ببرید.

اینجا کلیک کنید 👈 ژل رویال روژویت

ویال خوراکی ژل رویال روژویت

ویال خوراکی ژل رویال روژویت

کاهش خطر بیماری قلبی با تأثیر بر سطح کلسترول

هم مطالعات حیوانی و هم انسانی اثبات کرده اند که خواص ژل رویال برای زنان و مردان به طور مثبتی بر سطح کلسترول تأثیر می گذارد و در نتیجه خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد. اگرچه مکانیسم دقیق آن نامشخص است، اما محققان معتقدند که پروتئین های خاص موجود در ژل رویال قطعا به کاهش کلسترول کمک می کند.

یک مطالعه 12 هفته ای نشان داده که مصرف ژل رویال، سطح کلسترول LDL و کل کلسترول در خرگوش ها را به ترتیب به میزان 28 و 23 درصد کاهش داده است. به طور مشابه، یک مطالعه انسانی دیگر کاهش 11 درصد و 4 درصد در سطح کلسترول LDL و کل کلسترول را در افرادی که روزانه حدود 3 گرم ژل رویال مصرف می کردند، تایید کرده است.

خواص ژل رویال برای مردان با افزایش سطح تستوسترون

مصرف منظم این ژل در مردان باعث افزایش سطح تستوسترون شده و همچنین کیفیت اسپرم را بهبود می بخشد. همچنین تحقیقات نشان داده است که ژل رویال تأثیر مثبتی بر نسبت FSH به LH دارد، با این حال، این اثر مثبت پس از قطع مکمل برگشت‌ پذیر است. ژل رویال میل جنسی و قدرت باروری را نیز افزایش می دهد.

البته به تحقیقات بیشتری در این رابطه نیاز است. با این حال، یک مطالعه ادعا کرده است که خواص ژل رویال برای مردان تأثیر مثبتی بر تولید و تحرک اسپرم دارد و این امر می تواند باروری را افزایش دهد.

قرص اورامین اف کره ای

ژل رویال موجود در این قرص به همراه عصاره جینسینگ، انواع ویتامین ها و مواد معدنی موجب شده تا بسیاری از آقایان جهت تقویت قوای جنسی به سراغ این مکمل بروند. پیشگیری از خستگی روزانه، بهبود سلامت استخوان و تقویت سیستم ایمنی از دیگر مزایای قرص اورامین اف و خواص ژل رویال برای مردان است.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص اورامین اف

اورامین اف شامل جینسینگ و ژل رویال

اورامین اف شامل جینسینگ و ژل رویال

کاهش فشار خون

ژل رویال می تواند با کاهش فشار خون از قلب و سیستم گردش خون شما محافظت کند. چندین مطالعه در لوله آزمایش نشان می ‌دهد که پروتئین‌ های خاص موجود در ژل رویال سلول ‌های ماهیچه ‌ای صاف را در رگ ‌ها و شریان ‌ها شل می ‌کنند و در نتیجه فشار خون را کاهش می ‌دهند.

یک مطالعه اخیر حیوانی به بررسی مکمل های حاوی ژل رویال همراه با سایر مواد مشتق شده از زنبور عسل، پرداخته است. این مطالعه کاهش قابل توجهی در فشار خون را اثبات کرده است. با این حال، چگونگی عملکرد خواص ژل رویال برای زنان و مردان در کاهش فشار خون همچنان ناشناخته است.

کاهش قند خون با کاهش استرس اکسیداتیو و تنظیم التهاب

ژل رویال همچنین می تواند با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب، کنترل قند خون و حساسیت به انسولین را بهبود بخشد. یک مطالعه کوچک شش ماهه انسانی کاهش 20 درصدی قند خون ناشتا را در افراد سالمی که روزانه ژل رویال مصرف می کردند، تایید می کند.

کاهش عوارض جانبی ناشی از درمان سرطان

شیمی درمانی و سایر درمان های سرطان با عوارض جانبی قابل توجهی از جمله نارسایی قلبی، التهاب و مشکلات گوارش همراه هستند. مصرف ژل رویال برخی از عوارض جانبی منفی مرتبط با برخی درمان های سرطان را کاهش می دهد.

هانی ژل، تقویت عمومی بدن، افزایش کیفیت زندگی بیماران سرطانی

هانی ژل دایا به عنوان یک داروی طبیعی حاوی ژل رویال و عصاره عناب، طراحی و تولید می شود. این داروی گیاهی، ضعف و خستگی ناشی از بیماری، ورزش های شدید و حرفه ای را بهبود می بخشد. افزایش کیفیت زندگی در بیماران سرطانی و تعدیل سیستم ایمنی از دیگر خواص این ژل رویال برای زنان و مردان است.

اینجا کلیک کنید 👈 هانی ژل

 ژل رویال هانی ژل

ژل رویال هانی ژل

پشتیبانی از عملکرد سالم مغز

ژل رویال عملکرد مغز را تقویت می کند .موش‌ های تحت درمان با ژل رویال سطوح پایین ‌تری از هورمون‌ های استرس و سیستم عصبی مرکزی قوی ‌تری نسبت به گروه کنترل داشتند.

مطالعه حیوانی دیگری نشان داد که موش‌ های تحت درمان با ژل رویال بهتر می‌ توانند رسوبات شیمیایی خاصی در مغز مرتبط با بیماری آلزایمر را حذف کنند. بیشتر این مطالعات اثر محافظتی بر روی مغز و بافت عصبی را به ظرفیت آنتی اکسیدانی ژل رویال نسبت می دهند.

افزایش ترشح اشک و درمان خشکی مزمن چشم

خواص ژل رویال برای زنان و مردان، در رفع مشکلات چشم نیز موثر است. ژل رویال در صورت مصرف خوراکی می تواند خشکی چشم را درمان کند. مطالعات صورت گرفته تایید کرده اند که بهبودی خشکی مزمن چشم برای افرادی که به صورت خوراکی با ژل رویال درمان شده بودند، غیرقابل انکار است.

نتایج نشان می دهد که این ماده مشتق شده از زنبور عسل می تواند ترشح اشک را از غدد اشکی در چشم شما افزایش دهد. خوشبختانه هیچ گونه عوارض جانبی از مطالعه انسانی گزارش نشده است. بنابراین، ژل رویال می تواند به عنوان یک راه حل کم خطر برای خشکی مزمن چشم عمل کند.

خواص ژل رویال برای زنان و مردان

خواص ژل رویال برای زنان و مردان

اثرات ضد پیری، از دیگر خواص ژل رویال برای زنان

ژل رویال قادر است از راه های مختلفی روند پیری را به تعویق بیندازد. افزایش طول عمر و بهبود عملکرد شناختی در نمونه ‌های تحت درمان خوراکی با ژل رویال مورد تایید محققان است. ژل رویال در محصولات مراقبت از پوست موضعی برای حمایت از حفظ پوست سالم و جوان ‌تر گنجانده می ‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که ژل رویال با افزایش تولید کلاژن و محافظت در برابر آسیب ‌های پوستی مرتبط با قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش حمایت می کند.

بهبود زخم و ترمیم پوست

ژل رویال هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی استفاده می شود. خواص ژل رویال برای زنان و مردان باعث بهبود زخم و سایر بیماری های التهابی پوست می شود. ژل رویال نیز دارای اثر ضد باکتریایی است که می تواند زخم ها را تمیز و عاری از عفونت نگه دارد.

ژل رویال یک ماده محبوب در کرم های پوست است و تحقیقات از استفاده از آن به عنوان تقویت کننده کلاژن حمایت می کند. کلاژن یک پروتئین ساختاری حیاتی برای ترمیم پوست است. ژل رویال با افزایش تولید کلاژن در پوست، به محافظت از آن در برابر اثرات اشعه ماوراء بنفش نیز کمک می کند.

کرم ترمیم کننده ادیب با خاصیت قوی در بهبود زخم و اسکار

کیت رویال ژلی ژوان: پکیج کرم ضد چروک و آبرسان و فوم شستشوی صورت

کیت رویال ژلی ژوان با وجود دو محصول ضروری نظیر کرم ضد چروک و آبرسان به همراه فوم شستشوی صورت، نگرانی بانوان را جهت به تعویق انداختن روند پیری پوست برطرف کرده است. هریک از این دو محصول با دراختیار داشتن ژل رویال در ترکیبات خود موجب لیفت و سفت کردن پوست می شود. جوان سازی پوست به واسطه کیت ژلی ژوان استدلال دیگری جهت تایید خواص ژل رویال برای زنان است.

اینجا کلیک کنید 👈 کیت رویال ژلی ژوان

 ژوان

ژوان

تقویت سیستم ایمنی

ژل رویال پاسخ ایمنی طبیعی بدن شما را در برابر باکتری ها و ویروس های خارجی تقویت می کند. اسیدهای چرب موجود در ژل رویال به تقویت فعالیت ضد باکتریایی معروف هستند که می تواند بروز عفونت را کاهش داده و از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کند.

اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی

به طور گسترده ادعا می شود که ژل رویال التهاب و استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد. مطالعات متعدد در لوله آزمایش نشان داده است که اسید های آمینه خاص، اسید های چرب و ترکیبات فنلی موجود در ژل رویال دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی هستند.

علاوه بر این، چندین مطالعه دیگر نشان می دهد که میزان مواد شیمیایی پیش التهابی آزاد شده از سلول های ایمنی تیمار شده با ژل رویال کاهش یافته است. در حالی که این نتایج امیدوار کننده هستند، اما مطالعات انسانی وجود ندارد. برای نتیجه گیری قطعی در مورد خواص ژل رویال برای زنان و مردان در کاهش التهاب به داده های بیشتری نیاز است.

شما از دیگر خواص ژل رویال برای زنان و مردان به ما بگویید؟

طریقه مصرف ژل رویال

اگرچه اثربخشی ژل رویال مورد تایید محققان است اما همچنان دیگر فواید و خواص ژل رویال برای زنان و مردان نیاز به بررسی و کاوش بیشتر دارد. خوشبختانه ژل رویال به شکل های گوناگون به عنوان یک مکمل غذایی مصرف می شود و طریقه مصرف ژل به صورت خوراکی و موضعی در دسترس است.

خواص ژل رویال برای زنان و مردان در طیف وسیعی از دوزها مشاهده شده است. تحقیقات فعلی از مزایای احتمالی 300 الی 6000 میلی گرم در روز پشتیبانی می کند. با این حال هنگام مصرف ژل، دستور العمل و طریقه مصرف ژل را متناسب با پیشنهاد سازنده درنظر بگیرید.

اگر قبلا هرگز از ژل رویال استفاده نکرده اید، بهتر است با دوز بسیار کم شروع کنید تا از واکنش های آلرژیک جدی و عوارض جانبی جلوگیری کنید.

خطرات و عوارض جانبی

اگرچه مصرف ژل رویال برای اکثر افراد بی خطر است، اما ژل رویال بدون خطر نیست. از آن جا که این مکمل ها به عبارتی، محصول زنبور عسل است، افرادی که به نیش زنبور، گرده گل یا سایر آلرژن های محیطی حساسیت دارند، بهتر است احتیاط کنند. در حالی که استفاده از این مکمل ها و خواص ژل رویال برای زنان و مردان مورد تایید محققان است اما در موارد بسیار نادر ممکن است موجب درماتیت تماسی و آسم شود.

شما می توانید جهت آشنایی کامل با انواع مکمل های این ماده شگفت انگیز و اطلاع از قیمت ژل رویال به بخش محصولات داروخانه اینترنتی درمانگیاه مراجعه کنید.