» جنسی » قویترین قرص شهوتی کننده زنان کدام است؟
سردمزاجی زنان

قویترین قرص شهوتی کننده زنان کدام است؟

دی ۱۷, ۱۴۰۲ 9۰342

قویترین قرص شهوتی کننده زنان کدام است؟ قرص مست کننده زنان قوی و فوری کدام است؟ بهترین قرص برای تحریک زن چه نام دارد؟

اینها چند نمونه از پرسش هایی است که ممکن است شما هم به دنبال یافتن پاسخی برای آنها به این صفحه آماده باشید.

پس اگر به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای این پرسش ها هستید، باید بگوییم که آدرس را درست آمده اید. حالا در این صفحه ازمجله درمانگیاه همراه ما باشید تا چند نمونه از انواع قویترین قرص شهوتی کننده زنان را به شما معرفی کنیم.

چرا به قرص شهوتی کننده زنان نیاز پیدا می کنیم؟

عملکرد جنسی در خانم ها به شرایط مختلفی وابسته است و با دلایل بسیار متنوع و مختلفی می تواند مورد چالش واقع شود.

انواع دلایل روحی، جسمی، محیطی، تغذیه ای و … می توانند به راحتی خانم ها را به سمت سردمزاجی سوق دهند.

همچنین استفاده از برخی داروها، عدم مهارت زوجین در رابطه جنسی، احساس نارضایتی از اندام خود و احساس عدم زیبایی، مشکلات خانوادگی و اقتصادی، یائسگی و … هم از دیگردلایلی هستند که باعث ایجاد سردمزاجی در بانوان می شوند.

از مهمترین راهکارهای درمان سردمزاجی زنان، بررسی ریشه ای دلایل سردمزاجی همچون گرمتر شدن روابط عاطفی با همسر، برطرف کردن دغدغه های خانم در زندگی، کسب مهارت در رابطه جنسی و گفتگوی دونفره درباره بهبود رابطه جنسی است.

استفاده از این تکنیک ها می تواند تاثیری به مراتب بهتر از قوی ترین قرص شهوتی کننده زنان داشته باشد.

اما گاهی اوقات، راهکارهای فوق به تنهایی نمی تواند پاسخگوی درمان سردمزاجی زنان باشد و نیاز است که از یک قرص مست کننده زنان قوی و فوری هم برای افزایش میل جنسی خانم ها استفاده کرد. لیست انواع داروی سردمزاجی زنان رامشاهده کنید.

در این شرایط می توانید از داروخانه آنلاین درمانگیاه اقدام به خرید انواع بهترین قرص برای تحریک زن کنید و با استفاده از آن، به افزایش میل جنسی خود سرعت عمل ببخشید.

بهترین قرص برای تحریک زن
سردمزاجی زنان می تواند به دلیل ناراحتی از همسر، عدم مهارت همسر در برقراری رابطه، افسردگی و… باشد

قویترین قرص شهوتی کننده زنان کدام است؟

ما در این صفحه چند داروی قوی برای افزایش میل جنسی و تحریک جنسی زنان به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با رفتن به صفحه اختصاصی هر کدام از این داروها در سایت داروخانه آنلاین درمانگیاه، اقدام به خرید اینترنتی آن نمایید.

در انتخاب این داروها تلاش کرده ایم تا محصولاتی را برای شما گرد آوری و به شما معرفی کنیم که بهترین اثرگذاری را داشته باشند و بتوانند به خوبی مشکل سردمزاجی بانوان را برطرف کنند.

۱- آرژین مکس فورته برای بانوان: بهترین قرص شهوتی کننده زنان

رتبه اول بهترین قرص مست کننده زنان فوری و فوری، قطعا به قرص آرژین مکس فورته برای بانوان می رسد.

آرژین مکس فورته محصولی از شرکت سیمپلی یو ورسک است که در دو نوع مختلف یکی مخصوص آقایان و یکی مخصوص خانم ها تولید شده است.

آرژین مکس با رنگ بسته بندی آبی برای آقایان می باشد و رنگ بسته بندی آرژین مکس فورته برای بانوان صورتی می باشد.

در تولید آرژین مکس فورته، از سه گیاه دارویی (خارخاسک، زعفران، جینسینگ) به همراه طیف وسیعی از اسید آمینه ها و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای تقویت میل جنسی خانم ها استفاده شده است.

این قرص در کنار تمام ترکیبات مفید و عالی که دارد، یک مزیت مهم دارد و آن هم استفاده از ۵۰۰ میلی گرم اسید آمینه ال آرژنین در هر قرص است.

ال آرژنین اسید آمینه ای است که باعث بهبود خون رسانی به اندام جنسی شده و می تواند بسیار برای تحریک زن در هنگام رابطه جنسی موثر باشد.

استفاده از این قرص همچنین باعث افزایش ترشحات طبیعی واژن در هنگام رابطه جنسی شده و از خشکی واژن که منجر به درد و سوزش واژن و دلزدگی بانوان می شود جلوگیری می کند.

به همین دلیل آرژین مکس فورته برای بانوان را می توان به عنوان بهترین قرص برای تحریک زن دانست و از آن به عنوان یکی از انواع قویترین قرص شهوتی کننده زنان نام برد.

شما با کلیک بر روی عبارت آرژین مکس فورته برای بانوان می توانید به صفحه این محصول رفته و درباره آن بیشتر مطالعه کنید یا اقدام به خرید اینترنتی آن نمایید.

آرژین مکس فورته برای بانوان
قرص آرژین مکس فورته برای بانوان

۲- دامینست: رتبه دوم قرص مست کننده زنان

دامینست یک داروی کاملا گیاهی است که برای درمان سردمزاجی زنان توسط شرکت داروسازی ادیب اکسیر تولید شده است.

برای تولید کپسول دامینست ادیب اکسیر از عصاره گیاهان دارویی مختلفی استفاده شده است.

خارخاسک که یکی از گیاهان کاملا شناخته شده در تقویت میل جنسی و افزایش هورمون تستوسترون است، از جمله گیاهانی است که در ترکیب داروی گیاهی دامینست به کار رفته است.

گیاه دیگری که دراین محصول به کار رفته است، دامیانا می باشد. این گیاه، بومی آمریکای جنوبی بوده و به عنوان یکی از گیاهان بسیار موثر در زمینه تقویت میل جنسی زنان و شهوتی کننده زنان برای تحریک جنسی زن کاربرد دارد.

گیاه دامیانا می تواند به ارگاسم رسیدن زنان را بسیار بهبود ببخشد و رابطه جنسی را برای بانوان لذتبخش تر کند و به این ترتیب، باعث رغبت بیشتر بانوان به برقراری رابطه جنسی می شود.

لذا اگر به دنبال قویترین قرص شهوتی کننده زنان هستید، ما قرص دامینست را به عنوان دومین پیشنهاد به شما معرفی می کنیم.

۳- آفرودیت: رتبه سوم بهترین قرص برای تحریک زن

آفرودیت را شاید بتوان قدیمی ترین و صد الیته شناخته شده ترین قرص مست کننده زنان قوی در ایران دانست که توسط بسیاری از پزشکان برای درمان سردمزاجی بانوان تجویز می شود.

آفرودیت توسط شرکت داروسازی گل دارو دراصفهان تولید می شود و بد نیست بدانید که همکاری تعداد زیادی از شاخص ترین اساتید دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در شرکت گل دارو، سبب شده است که تولیدات این شرکت اثرگذاری و کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

در تولید آفرودیت هم از گیاهانی همچون زعفران، خارخاسک، زنجبیل و دارچین استفاده شده است و نکته جالب درباره آفرودیت این است که هم برای تقویت جنسی آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد.

آفرودیت در آقایان می تواند منجر به تقویت نعوظ، درمان زود انزالی و افزایش کانت اسپرم که باعث بسیاری از نازایی های آقایان است شود. در خانم ها نیز استفاده از آفرودیت به عنوان یک قرص مست کننده زنان بسیار پرکاربرد و موثر است.

باید توجه داشته باشید که آفرودیت هم به صورت قرص و هم به صورت قطره تولید شده است. پس اگر تمایل به مصرف قطره دارید می توانید از قطره آفرودیت و اگر تمایل به مصرف قرص آن دارید از قرص آفرودیت استفاده نمایید.

سردمزاجی
سردمزاجی در زنان می تواند منجر به سرد شدن رابطه عاطفی زوجین شود

۴- قرص ایکس اید

قرص ایکس اید یک مکمل جنسی ایده آل هم برای آقایان و هم برای خانم ها است.

ایکس اید نیز همانند قرص آرژین مکس فورته دارای ترکیبات گیاهی به همراه ترکیبات ویتامینی و مواد معدنی مورد نیاز برای بهبود عملکرد و میل جنسی است.

در ترکیب قرص ایکس اید از جینسینگ کره ای، جینسینگ سیبری، خارخاسک، اپیمدیوم و طبف وسیعی از ریزمغذی هایی که نقش عمده در عملکرد جنسی افراد دارند استفاده شده است.

مهمترین مزیت قرص ایکس اید این است که زن و مرد هردو می توانند برای تقویت جنسی و گرمتر کردن رابطه زناشویی خود از آن استفاده کنند.

با توجه به درصد رضایت بالایی که از سوی مشتریان برای قرص ایکس اید اعلام شده است، رتبه چهارم در لیست بهترین قرص برای تحریک زن و مرد به قرص ایکس اید اختصاص یافته است.

۵- لیبیدوفم: رتبه پنجم در لیست انواع بهترین قرص مست کننده زنان

کپسول لیبیدوفم محصولی از شرکت داروسازی بهتا داروی آفرینش است و به طور اختصاصی برای درمان سردمزاجی بانوان تولید شده است.

لیبیدوفم همانند قرص دامینست، دارویی اختصاصی برای بانوان است و برای آقایان قابل استفاده نیست.

در ترکیب کپسول لیبیدوفم از گیاهانی نظیر آشواگاندا، جینسینگ سیبری، ریشه طلایی و ماکا استفاده شده است.

لیبیدوفم با تنظیم هورمون های جنسی بانوان، می تواند باعث افزایش میل به رابطه جنسی، افزایش لذت در هنگام رابطه و بهبود مکانیزم رسیدن به ارگاسم در بانوان شود.

با کلیک بر روی عبارت لیبیدوفم می توانید به صفحه اختصاصی این محصول بروید، درباره آن مطالعه کنید و یا در صورت تمایل اقدام به خرید اینترنتی آن نمایید.

لیلی هاشمی

لیلی هاشمی

من لیلی هاشمی علاقه مند به تولید محتوای تخصصی در حوزه سلامت، پزشکی و داروهای گیاهی هستم و امیدوارم از مطالب من لذت ببرید. خوشحال میشم اگر نظراتتون رو درباره مطالب من بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×