» اطلاعات دارویی » بهترین قرص تقویتی مردان بدون عوارض کدام است؟
بهترین قرص تقویتی مردان

بهترین قرص تقویتی مردان بدون عوارض کدام است؟

اسفند ۱۲, ۱۴۰۲ 1۰174

بهترین قرص تقویتی مردان بدون عوارض کدام است؟ این پرسش، در ظاهر یک پرسش خیلی ساده است ولی یک پزشک یا داروساز به این پرسش از زاویه های مختلفی نگاه می کند و می تواند آن را به پرسش های کوچکتری تقسیم کند و پاسخهای زیادی برای این پرسش ها به شما ارائه بدهد.

ما در این مطلب سعی می کنیم به زبانی کاملا ساده و آسان پس از بررسی زمینه های مختلف مورد نیاز بدن مردان برای تقویت، چند نوع از انواع بهترین قرص تقویتی مردان در زمینه های مختلف را به شما معرفی کنیم.

پس اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین قرص تقویتی مردان هستید این مطالب را مطالعه کنید تا به پاسخ خود برسید.

بهترین قرص تقویت مردان

بهترین قرص تقویتی مردان در چه زمینه ای؟

وقتی بیمار از پزشک یا داروساز می پرسد که بهترین قرص تقویتی مردان کدام است، اولین پرسشی که برای پزشک یا داروساز مطرح می شود این است که در چه زمینه ای؟! سلامت مردان و زنان هر کدام نیازهای مختلفی در زمینه های مختلف دارند که باید به زمینه های آن توجه کرد.

بدن مردان نیازهای مختلفی از نظر مکمل ها و مولتی ویتامین ها و مواد تعذیه ای دارد که بعضی از آنها بین زنان و مردان مشترک است و بعضی به صورت اختصاصی برای مردان است. ما در این پست به مواردی می پردازیم که به صورت تخصصی ویژه تقویت مردان است و در پایان نیز بهترین قرص تقویتی مردان را در هر زمینه معرفی می کنیم.

زمینه های مورد بررسی برای یافتن بهترین قرص تقویتی برای مردان می تواند زمینه های جنسی، عضلانی و اسکلتی، پوست و مو، ورزشی و فعالیتهای روزانه، پروستات و دستگاه ادراری مردان را در بر بگیرد. به همین دلیل در زیر به اختصار به برخی از مهمترین زمینه های مورد نیاز تقویتی مردان می پردازیم:

بهترین قرص تقویتی مردان در زمینه جنسی

وقتی سخن از قرص تقویتی برای مردان می شود، اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود، تقویت در زمینه مسائل جنسی است. همانگونه که عملکرد جنسی زنان تحت تاثیر تغذیه، فعالیت، وزن، مسائل روحی و روانی و استرس و… به شدت دستخوش تغییرات می شوند و می توانند دچار سردمزاجی و بی میلی جنسی و عدم ارگاسم شوند، مردان نیز در اثر کمبود ویتامین ها و و مواد معدنی، مشکلت کاری و اقتصادی، استرس و … دچار مشکلات جنسی نظیر زودانزالی، بی میلی جنسی و عدم نعوظ می شوند.

یک نکته جالب در زمینه اثر استرس و مشکلات روحی بر عملکرد جنسی این است که در مردان باعث زودانزالی شده و سریعتر از زمان مورد نیاز به ارگاسم می رسند ولی در زنان برعکس باعث تاخیر در ارگاسم یا حتی عدم ارگاسم می شود.

ما در اینجا به سه مشکل اساسی در زمینه جنسی آقایان می پردازیم و بهترین قرص تقویتی برای مردان را در هر زمینه به شما معرفی می کنیم. این سه مشکل اساسی شامل ۱- زود انزالی و ۲- عدم نعوظ ۳- بی میلی جنسی هستند.

قرص برای درمان زود انزالی

زود انزالی از نظر علمی به حالتی گفته می شود که مرد در هنگام رابطه جنسی در زمانی کمتر از یک دقیقه به ارگاسم برسد و قبل از اینکه خانم به مرحله اوج لذت رسیده باشد، آقا از ادامه عملکرد جنسی باز ایستد. این مورد می تواند به دلیل حساسیت بیش از حد پوست آلت تناسلی و یا مشکلات هورمونی مثل کمبود سروتونین (هورمون شادی) باشد. به همین دلیل بسیاری اوقات پزشکان برای درمان زود انزالی، داروهای ضد افسردگی که سروتونین را بالا می برند تجویز می کنند.

از جمله این داروهای ضد افسردگی برای زود انزالی می توان به قرص سرترالین، قرص فلوکستین و قرص پاروکستین اشاره کرد. در بین داروهای گیاهی هم معمولا گیاهانی همچون زعفران، گل راعی، اسطوخودوس و سنبل الطیب که اثر ضد افسردگی دارند برای درمان زود انزالی تجویز می شوند.

از مهمترین داروهای گیاهی برای درمان زودانزالی می توان به قرص آفرودیت اشاره کرد. آفرودیت هم به صورت قرص و هم به صورت قطره خوراکی تولید شده است. این محصول را شاید بتوان بهترین قرص تقویتی مردان در زمینه جنسی دانست که با قیمتی مناسب در ایران در دسترس شما قرار دارد. اما در نظر داشته باشید که برای استفاده از قرص آفرودیت برای زود انزالی می بایست حداقل به مدت سه الی چهار ماه به طور مرتب از آن استفاده کنید تا نتیجه آن را ببینید.

اگر می خواهید با قرص آفرودیت به عنوان یکی از انواع بهترین قرص تقویتی مردان در زمینه درمان زود انزالی بیشتر آشنا شوید، می توانید بر روی لینک قرص آفرودیت کلیک کنید.

بهترین قرص های گیاهی تقویت نعوظ

در زمینه تقویت نعوظ باید بدانیم که گیاهانی که هورمون تستوسترون را در بدن بالا می برند، می توانند بهترین اثرگذاری را در این زمینه داشته باشند. گیاهانی همچون خارخاسک و جینسینگ از جمله شناخته شده ترین گیاهانی هستند که باعث افزایش تستوسترون بدن شده و متعاقبا به دلیل بالا رفتن تستوسترون، باعث تقویت نعوظ و افزایش حجم و سایز آلت و سفت تر شدن آن می شوند.

از جمله داروهای گیاهی که به عنوان قرص تقویتی مردان با استفاده از عصاره خارخاسک به تنهایی تولید شده اند، می توان به قرص های سنس باریج اشاره کرد. ولی بعضی محصولات همانند قرص جنسالین، به صورت ترکیبی تولید شده اند. یعنی علاوه بر عصاره خارخاسک، دارای عصاره های گیاهان مختلف دیگر نظیر جینسینگ، اپیمدیوم و حتی بعضی ویتامین ها و اسیدهای آمینه تقویت کننده نعوظ مثل ویتامین E و اسید آمینه ال آرژنین هستند که اثری قویتر و فوری تر از های سنس دارند.

اگر می خواهید برای تقویت نعوظ به صورت درمان ریشه ای یک داروی مکمل به شما معرفی کنیم، استفاده از قرص ایکس اید گلدن لایف به مدت چهار ماه را به شما پیشنهاد می کنیم و اگر می خواهید دارویی را استفاده کنید که پس از استفاده به صورت فوری (یک ساعت بعد از مصرف) اثر فوق العاده آن را در تقویت نعوظ ببینید، می توانید از کپسول جنسالین استفاده کنید.

قرص جنسالین
جنسالین بهترین قرص تقویتی برای مردان در زمینه تقویت نعوظ است.

بهترین قرص تقویتی برای مردان در زمینه بهبود افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی هم در آقایان همانند عملکرد نعوظ، وابستگی زیادی به بالا بودن هورمون تستوسترون و همچنین سروتونین دارد. لذا گیاهانی که بتوانند تعادل هورمونی بدن را برقرار کرده و این دو هورمون را بالاتر ببرند می توانند باعث افزایش میل جنسی در مردان هم بشوند.

علاوه بر بهبود مسائل روحی و فشارهای کاری و عصبی و اقتصادی و خانوادگی، بعضی از عناصر معدنی و ویتامین ها و اسیدهای آمینه هم وجود دارند که بسیار بر روی میل جنسی مردان موثر هستند. به همین دلیل بسیاری از داروهایی که بر روی افزایش میل جنسی مردان موثر هستند، به صورت مکمل هایی ترکیبی از گیاهان دارویی و این ویتامین ها و مواد معدنی تولید می شوند.

از جمله این مکمل ها می توان به قرص اورامین اف اشاره کرد. در ترکیب قرص اورامین اف، از عصاره جینسینگ و رویال ژلی به همراه  طیف متنوعی از ویتامین ها و مواد معدنی و عناصر مختلف که بر روی افزایش میل جنسی آقایان موثر هستند استفاده شده است.  قرص اسکای من هم یکی دیگر از این نوع مکمل ها است که به صورت اختصاصی برای مردان تولید شده و در بهبود میل جنسی آقایان موثر است. اما اگر می خواهید بهترین قرص تقویتی مردان در زمینه افزایش میل جنسی را که فرمولاسیون گیاهی داشته باشد بشناسید، می توانید سیلدناهرب را مشاهده نمایید.

اورامین اف
قرص اورامین اف بهترین قرص تقویتی مردان

قرص تقویتی مردان در زمینه تقویت عضلات و عضله سازی

یکی از تفاوت های اساسی بدن مردان و زنان که از قضا تحت تاثیر هورمون های جنسی هم هست، تفاوت در حجم و قدرت عضلات است. بدین صورت که هورمون های جنسی مردانه به خصوص تستوسترون باعث افزایش حجم عضلات می شوند و این افزایش حجم عضلات، باعث افزایش قدرت بدنی هم در مردان نسبت به زنان می شود.

همانگونه که بالاتر گفته شد، تستوسترون یکی از هورمون های جنسی است که هم در زنان و هم در مردان وجود دارد ولی در مردان مقدار آن بسیار بیشتر از زنان است. این هورمون معمولا به عنوان یک هورمون مکمل ورزشی برای ورزشکاران در مرحله عضله سازی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که این هورمون مسئول ایجاد علائم مردانه است، در بانوان ورزشکار هم که از مکمل های عضله ساز استفاده می کنند، برخی علائم مردانه مثل کلفت تر شدن صدا، رویش موهای بیشتر در دست و پا همچنین خصوصیات اخلاقی مقتدرانه تر بروز می کند.

قرص عضله ساز

مشهور ترین گیاهی که می تواند هورمون تستوسترون را در بدن بالا ببرد، خارخاسک یا همان تریبولوس است. از این گیاه مکمل های زیادی با عنوان تریبولوس تولید شده است که بیشتر برای ورزشکاران به عنوان عضله ساز کاربرد دارد. اما به طور کلی این گیاه می تواند به عنوان یک گیاه تقویتی برای مردان در نظر گرفته شود و با افزایش حجم عضلات، به افزایش قدرت بدنی مردان منجر شود.

از جمله انواع بهترین قرص تقویتی مردان و عضله ساز که از گیاه تریبولوس تولید شده است می توان به کپسول ماسل هرب اشاره کرد. همچنین قرص آرژین مکس برای آقایان هم یکی از انواع بهترین قرص تقویتی مردان در این زمینه است.

قرص تقویتی مردان برای بهبود پروستات

از جمله دیگر مسائل اختصاصی مردان که معمولا در سنین ۴۵ سال به بالا درگیر آن می شوند، می توان به مشکلات مرتبط با پروستات اشاره کرد. غده پروستات غده ای است که در ناحیه نشیمنگاهی آقایان و در اطراف لوله های رابط بین کلیه و مثانه قرار دارد. وظیفه پروستات تولید مایعی است که اسپرم ها را در خود حل کرده و آنها را تا زمان ورود به رحم خانم تغذیه و حفظ می کند.

تورم و یا رشد طبیعی غده پروستات به مرور باعث می شود که به لوله های ادراری فشار وارد شده و به این ترتیب مانع دفع ادرار می شود. مهمترین مشکلات ناشی از تورم پروستات معمولا شامل همین بند آمدن ادرار یا قطره قطره آمدن آن و همچنین درد و سوزش در هنگام دفع ادرار می شود.

به عنوان چند نمونه از مهمترین گیاهانی که در زمینه درمان پروستات در آقایان موثر هستند، می توان به کدوی طبی (کدو تخمه کاغذی)، نخل اره ای (نخل بادبزنی) و گزنه اشاره کرد. داروهای مختلفی هم در این زمینه از این گیاهان تولید شده اند. اگر می خواهید یک قرص تقویتی آقایان که بتواند تورم پروستات را مهار کند را بشناسید می توانید از قرص نخل اره ای که با نام پروستکس به بازار عرضه شده است دیدن کنید. کپسول پروسکور هم یکی دیگر از داروهای گیاهی است که برای درمان پروستات و از گیاه نخل اره ای تولید شده است. سومین محصولی که از گیاه نخل اره ای به شما پیشنهاد می کنیم، قرص پروستادین دینه است.

اما اگر بخواهید از محصولاتی که حاوی گیاه کدوی تخمه کاغذی (کدوی طبی) هستند استفاده کنید، قرص پروسترول از جمله محصولات با کیفیت در زمینه بهبود پروستات با گیاه کدوی تخمه کاغذی است. همچنین روغن کدو طبی که برای مصرف به صورت روغن خوراکی و با نام پپونن به بازار عرضه شده است از جمله این محصولات است که در داروخانه آنلاین درمانگیاه در دسترس شما قرار دارد.

سخن آخر

پرسش «بهترین قرص تقویتی مردان چیست» می تواند در زمینه های مختلف، پاسخ های مختلفی داشته باشد.ما در این مطلب سعی کردیم که بهترین قرص تقویتی مردان در سه زمینه مهم تر و رایج تر که بیماران به دنبال آن هستند یعنی در زمینه جنسی، در زمینه عضلانی و تقویت عضلات و همچنین در زمینه پروستات را به شما معرفی کنیم. در زیر تلاش کرده ایم با ارائه یک جدول، بررسی این قرص ها در هر زمینه را برای شما ساده تر کنیم.

بهترین قرص تقویتی برای مردان

دسته

نام قرص

جنسی
تقویت نعوظ
جنسالین

ایکس اید

های سنس

بی میلی و سردمزاجی
آفرودیت

لاوویگ

زود انزالی
آفرودیت

ایکس اید

دیلی کیم

دایان مکث

ناباروری و کمبود اسپرم
جنسالین

ایکس اید

جین سین

پروستات
پروسترول

پروستکس

پروسکور

پروستادین

پروستینا

سیموپروستات

عضله ساز
ماسل هرب

دایان هات

گرین سول

مولتی ویتامین آقایان
آرژین مکس فورته

من ویت

اکتی من

اسکای من

ریزش موی هورمونی
فولیکوژن

پروستادین

پروستکس

رینفولتیل

انرژی زا و رفع خستگی مزمن
دبل بول

کافئین ب کمپلکس

فارماژلیتان

ما در این مطلب سعی کردم هرچه ساده تر و خلاصه تر پاسخ پرسش های شما را بدهیم. اما با توجه به اینکه شاید شما در زمینه های مختلف دیگری هم به دنبال قرص تقویتی برای مردان باشید، ما آماده ایم تا هرگونه پرسش شما را پاسخ دهیم. کافی است که در قسمت دیدگاههای همین مطلب سوال خود را مطرح کنید تا پزشک یا داروساز درمانگیاه در اسرع وقت به پرسش شما پاسخ دهند.

جلال عباسیان

جلال عباسیان

من جلال عباسیان در رشته تولید و فرآوری گیاهان دارویی از مقطح کاردانی پله پله تا دکترا تحصیل کردم. اینجا سعی میکنم مطالبی درباره گیاهان دارویی و داروهای گیاهی رو با شما به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×