» سلامت » تناسب اندام در منزل
تناسب اندام در منزل

تناسب اندام در منزل

اسفند ۲۰, ۱۴۰۲ 0۰122

تناسب اندام در منزل

شاید شما در حال سپری کردن نوعی قرنطینه شخصی هستید. شاید شما در آپارتمان خود کار مشغول به کار هستید و از ورزش کردن در باشگاه دوری می کنید یا شاید تمایل دارید مانند یک گربه خانگی زندگی کنید. در هر صورت، شما به جای درستی آمده اید، زیرا این مقاله یک راهنمای عملی برای افرادی است که به هر دلیلی به دنبال بهترین راهکار جهت تناسب اندام در منزل هستند.

اگر عزم خود را برای داشتن وزنی ایده آل جزم کرده اید، وقت آن رسیده که یاد بگیرید چگونه بدون ترک منزل و پرداخت هزینه های گزاف، تناسب اندام داشته باشید.

با مطالعه این مقاله پاسخ چه پرسش هایی را دریافت خواهید کرد:

  • اهمیت تغذیه در کاهش وزن
  • مناسب ترین و کم هزینه ترین تمرینات بدنی
  • حداقل زمان پیاده روی برای کاهش وزن
  • مکمل های گیاهی تناسب اندام در منزل
تناسب اندام در خانه
تناسب اندام در خانه

به تغذیه خود اهمیت دهید

این که آیا شما به ندرت خانه را ترک می کنید یا هر روز با دوچرخه به سر کار می روید، چه چیزی و چه مقدار می خورید تا حد زیادی وزن کلی شما را تعیین می کند. بهترین توصیه ای که می توانم به شما ارائه بدهم این است که این واقعیت را درک کنید که تغذیه همچنان ۹۰ درصد معادله تناسب اندام در منزل را به خود اختصاص می دهد. بنابراین روی تغذیه خود تمرکز کنید.

وقتی در یخچال را باز می کنید، مطمئن شوید که انتخاب های شما با اهداف تناسب اندام شما مطابقت دارند. در مورد اندازه وعده های غذایی مختلف بیاموزید. اگر در رژیم غذایی خود عمدتا وعده ‌های غذایی متشکل از برنج، ماکارونی، بلغور جو دوسر، غلات و غیره وجود دارد، مهم است که اندازه وعده ‌های غذایی صحیح را بدانید. کنترل کالری دریافتی بهترین گامی است که می توانید برای حفظ وزن خود بردارید. از ماشین حساب برای تعیین میزان مصرف کالری روزانه بر اساس اهداف خود استفاده کنید.

ویدیوهای تمرینات ورزشی و تناسب اندام در منزل

وقتی صحبت از تناسب اندام در منزل می شود، چیزی به نام تمرینات ویدیویی برای همه وجود دارد. پیلاتس، یوگا، کیک بوکسینگ و حتی رقص های مختلفی وجود دارند که با تماشای ویدیوی آن ها می توان به کاهش وزن اقدام کرد. وقتی صحبت از پایبندی به یک برنامه خوب می شود، تکرار و تنوع توامان فعالیت ورزشی یک نکته کلیدی است.

بیشتر تمرینات آنلاین به راحتی در دسترس و مقرون به صرفه هستند به خصوص برای بانوان که ممکن است زمان بیشتری را به ماندن در خانه اختصاص دهند. شما می توانید بسیاری از آن ها را مستقیماً از خانه خود انجام دهید. اگر واقعاً به دنبال تمرینات تناسب اندام بانوان در خانه هستید، حتی می‌ توانید تشک‌ های ارزان قیمت یا وسایل ورزشی و تجهیزات مناسب را خریداری کنید. گزینه های مختلف را امتحان کنید و مناسب ترین تمرینات ورزش تناسب اندام بانوان در منزل را برای خود انتخاب کنید.

به عنوان یک نکته کلیدی فراموش نکنید که یکی از چالش‌ های تناسب اندام بانوان در حین ماندن در منزل به فعالیت بدنی مداوم خلاصه می ‌شود. اگر به باشگاه بدنسازی نمی روید، وقتی در خانه هستید چگونه باید تمرین کنید؟

یک فرد دارای پشتکار در این شرایط چه کاری باید انجام دهد؟

  • تمرینات تناسب اندام در منزل را در تقویم خود یادداشت کنید و با آن ها مانند تمرینات در باشگاه رفتار کنید.
  • یک روال خاص برای دنبال کردن برنامه ورزشی خود داشته باشید، یا زمانی را تعیین کنید که مطمئن باشید در آن بازه می توانید به اندازه نیاز به ورزش کردن بپردازید.

پایداری در ورزش برای رسیدن به تناسب اندام در منزل جایگاه خاص خود را دارد اما تغذیه نامناسب قبل و بعد ورزش نیز به قدری مهم است که می تواند زحمات شما را از بین ببرد. مصرف بهترین مکمل ها برای تناسب اندام حتی برای افرادی که به دنبال ورزش تناسب اندام بانوان در منزل هستند نیز اهمیت بالایی دارد.

تناسب اندام با پیاده روی
تناسب اندام با پیاده روی

از پیاده روی غفلت نکنید

تناسب اندام در منزل به این معنی نیست که هر روز یک تمرین فوق العاده شدید انجام دهید. اگر به دنبال ایجاد عادات منظم ورزشی هستید می توانید دو روز در هفته را به بیرون رفتن برای پیاده روی اختصاص دهید. پیاده روی به پایداری برنامه ورزشی کمک می کند و به شما امکان می دهد از روند تناسب اندام در منزل لذت ببرید.

۳۰ دقیقه پیاده روی در روز می تواند به کاهش وزن، کنترل قند خون، کاهش کلسترول و فشار خون و کاهش استرس کمک کند. نمی توانید ۳۰ دقیقه انجام دهید؟ سه پیاده روی ۱۰ دقیقه ای در روز به همین خوبی عمل می کند.

مکمل های گیاهی تناسب اندام

وقتی می‌خواهید کمی وزن کم کنید، وسوسه انگیز است که در هر جایی که می‌ توانید به دنبال کمک باشید. اگر افکار شما به مکمل های کاهش وزن معطوف می شود، به خاطر داشته باشید که انواع شیمیایی آن ها می تواند به راحتی سلامت کبد شما را به خطر بیندازد. مکمل های گیاهی بدون عوارض جانبی می توانند با کاهش اشتها و افزایش متابولیسم یک راه ایده آل دیگر جهت دستیابی به تناسب اندام در منزل باشند. لاغری با قرص اسلیم مکس با چهار نوع ترکیب گیاهی شما را به هدفتان نزدیک تر می کند.

سخن پایانی

احتمالا در گذشته، زمانی که درباره تناسب اندام در منزل شنیده باشید، همیشه آن را این روش غیر موثر تلقی کرده باشید. تا زمانی که با رعایت موارد ذکر نشده بدن خود را وارد چالش نکنید نمی توانید هدف تناسب اندام در منزل را محقق کنید.  چیزی که بیش از هر چیز به به تناسب اندام در منزل کمک می کند ثبات در موارد ذکر شده است.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×