» سلامت » ژل لوبریکانت برای چیست؟
ژل لوبریکانت برای چیست

ژل لوبریکانت برای چیست؟

فروردین ۶, ۱۴۰۳ 0۰102

ژل لوبریکانت برای چیست؟

خشکی واژن در حین رابطه جنسی امری رایج است و می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، از جمله سطح هورمون، محل چرخه قاعدگی، میزان استرس و داروهایی که مصرف می کنید. سطح روان‌ کاری طبیعی آلت تناسلی نیز می ‌تواند متفاوت باشد. خشکی واژن در هر کسی ممکن است ایجاد شود و مطلقا جای خجالت ندارد.

در این شرایط، یک روان کننده می تواند کمک کند. روان کننده مایع یا ژلی است که زنان و همسرانشان می توانند در حین رابطه جنسی از آن استفاده کنند تا واژن رطوبت کافی داشته باشد.

علاوه بر آن بسیاری از آقایان نیز از زمان به ارگاسم رسیدن خود رضایت کافی ندارند و دچار زود انزالی هستند. برای این افراد نیز ژل های لوبریکانت تاخیری موثر وجود دارد تا میزان رضایت جنسی را برای زوجین به حداکثر برساند.

ژل لوبریکانت برای چیست
ژل لوبریکانت برای چیست

با مطالعه این مقاله پاسخ چه اطلاعات مفیدی را دریافت خواهید کرد:

  • ژل لوبریکانت گیاهی جهت رطوبت مخصوص بانوان
  • ژل لوبریکانت گیاهی جهت تاخیر در انزال مخصوص آقایان

اگه از زمان به ارگاسم رسیدنت احساس رضایت نداری، این مقاله بهت کمک می کنه

اینجا کلیک کن 👈 ارگاسم چیست و بهترین داروی ارگاسم کدام است؟

ژل لوبریکانت گیاهی مخصوص بانوان

در طول برانگیختگی جنسی، واژن زن به طور معمول تحریک می شود و آن را مرطوب تر و آماده برای رابطه جنسی می کند. بسیاری از زنان متوجه می شوند که استفاده از ژل لوبریکانت رابطه جنسی را راحت تر یا لذت بخش تر می کند زیرا میزان اصطکاک را کاهش می دهد.

با این حال، گاهی اوقات زنان خشکی واژن را تجربه می کنند. واژن به اندازه کافی مرطوب نمی شود که منجر به درد یا ناراحتی در طول رابطه می شود. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که سطح استروژن در دوران یائسگی کاهش یابد. خشکی واژن می تواند در دوران شیردهی، تحت شیمی درمانی یا زمانی که برای سرطان سینه تحت درمان قرار گرفته اند نیز رخ دهد.

هدف از روان کننده های مخصوص بانوان کاهش اصطکاک و تحریک در حین فعالیت جنسی است. می توانید از آن در حین رابطه جنسی استفاده کنید. بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید، گزینه های امن زیادی در بازار وجود دارد.

انواع مختلفی از روان کننده ها وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود دارند.روان کننده های مبتنی بر آب معمولا بیش از همه از محبوبیت برخوردار هستند.

این روان کننده ها به راحتی پیدا و همچنین به خوبی شسته می شوند. با این حال، ممکن است برای حفظ رطوبت، نیاز به استفاده مجدد در حین رابطه جنسی داشته باشید. میزان استفاده از آن به نیاز شما بستگی دارد.

ژل لوبریکانت ایموشن زرد یک روان کننده مبتنی بر آب است که به سادگی در طول رابطه میزان رطوبت واژن را افزایش داده و احساس سوزش هنگام رابطه جنسی را برطرف می کند.

اینجا کلیک کنید 👈 ژل لوبریکانت ایموشن زرد

ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت تاخیری مخصوص آقایان

برخی از ژل ها نیز می توانند به تاخیر در انزال کمک کنند. استفاده همزمان ژل با کاندوم باعث می شود که رابطه جنسی علاوه بر احساس رضایت، امنیت بیشتری فراهم کند. در مجموع، لوبریکانت ها می توانند به طور جدی لذت را برای همه افراد درگیر افزایش دهند.

ژل تاخیری ایموشن آبی اکستریم لاو با به تعویق انداختن انزال زودرس به طولانی شدن رابطه جنسی کمک می کند. فرمت ژل تاخیری آن امکان استفاده آسان و سریع را به طور مستقیم پیش از مقاربت می دهد.

اینجا کلیک کنید 👈 ژل تاخیری ایموشن آبی

ژل تاخیری ایموشن آبی

سخن پایانی

انتخاب روان کننده یک تصمیم شخصی است. زوج ها می توانند انواع مختلفی را امتحان کنند تا ببینند چه چیزی برای آن ها بهتر است. اگر روان کننده خاصی باعث تحریک یا واکنش آلرژیک شود، زوجین باید استفاده از آن را متوقف کرده و نوع دیگری را امتحان کنند. در صورت نیاز، یک پزشک یا متخصص روابط جنسی می ‌تواند راهنمایی کند. در نهایت به خاطر داشته باشید که بدون توجه به دلایل شما برای استفاده از ژل لوبریکانت، این یک راه ساده و سرگرم کننده برای ارتقای سطح زندگی جنسی شما است.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×