» جنسی » درمان نعوظ با قرص های سنس باریج: دکتر کرمی

درمان نعوظ با قرص های سنس باریج: دکتر کرمی

دی ۱۵, ۱۴۰۲ 05:09 0۰339

درمان نعوظ با قرص های سنس باریج

درمان نعوظ یکی از دغدغه های مردان است و یکی از مباحثی که طبیعتا ارتباط مستقیمی با سلامت روانی و جسمی افراد دارد، کیفیت زندگی جنسی منجمله وضعیت نعوظ است.

واژه Erection یا به قول ناظم الاطبا، ایستادگی یا برخاستگی جنسی یکی از مباحثی است که از دیرزمان مورد توجه انسان بوده است.

اگر به گذشته خیلی دور و اهمیت نعوظ بخواهیم اشاره کنیم می بینیم که حتی تاثیرت آن را در سنگ قبرها هم می بینیم که یک نمونه اش را در گورستان باستانی خالد نبی در استان گلستان شاهد هستیم.

لذا درمان نعوظ و رفع اختلالات نعوظ به خصوص در آقایان می تواند به افزایش کیفیت زندگی جنسی و بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس طرفین و در نهایت استحکام بیشتر خانواده منجر شود.

درمان نعوظ
درمان نعوظ باعث افزایش لذت هم در آقایان و هم در خانمها می شود.

نعوظ مردان و نعوظ زنان

پس ارکشن یا نعوظ، بیانگر سلامت و قدرت افراد است. چه در زمینه خانمها و چه درباره آقایان، نعوظ یا ارکشن کاملا قابل تعمیم است و صرفا مختص آقایان نیست.

در خانمها هم نعوظ به شکل های مختلفی قابل تجربه است، به همین دلیل نباید این اشتباه مکرر را تکرار کنیم و این ذهنیت نباید ایجاد شود که نعوظ مسئله ای مخصوص آقایان است.

نعوظ زنان هم شامل تجمع خون در بافت کلیتوریس و سفت شدن آن است که معمولا در هنگام برانگیختگی جنسی اتفاق می افتد و باعث افزایش تحریک پذیری کلیتوریس و آمادگی برای ارگاسم می شود.

همچنین ممکن است گاهی اوقات نعوظ زنان به صورت خودبخودی و در خواب یا هنگام صبح و نزدیک به بیدار شدن اتفاق بیفتد.

می دانیم که اطلاعات غنی در این زمینه دارید و با مطالعه مطالب مختلف در اینترنت می توانید اطلاعات خود را بالا ببرید.

اما آنچه که ما می توانیم به بخشی از این اطلاعات اضافه کنیم این است که تحقیقات و پژوهش های روانشناسی نشان داده است که خودباوری و بالا بودن اعتماد به نفس می تواند نقش عمده و بسیار خوب و مهمی را در عملکردنعوظ داشته باشد.

فراموش نکنید که مسائل جسمی مثل دیابت، فشار خون، غلظت خون، ناراحتی های قلبی و عروقی، کمبود اکسیژن خون و موارد زیاد دیگری می توانند علل منطقی در اختلالات نعوظ و از زمینه های نیاز به درمان نعوظ باشند.

اما یکی از مباحث عمده در این زمینه که کمتر به آن اشاره شده است، علاوه بر استفاده از قرص نعوظ و داروهای کمکی، مسئله اعتماد به نفس و خودباوری در زمینه جنسی است.

از گذشته های بسیار بسیار دور، حکما معتقد بودند که افرادی که درون نگری و خودباوری و اتصال مستقیمی با فرآیندهای درونی خود دارند، خیلی بهتر می توانند در ارتباط با رابطه جنسی عمل کنند.

یک نمونه کوچک که می توان مثال زد این است که آنها معتقد بودند کسانی که در ایجاد ارتباط کلامی و چشمی ضعیف عمل می کنند قطعا باید نعوظ ضعیفی هم داشته باشند.

یعنی برای درمان نعوظ انجام فعالیت هایی که به بالا بردن روحیه واعتماد به نفس فرد می شود، به اندازه استفاده از داروهای نعوظ موثر خواهد بود.

تقویت نعوظ
تقویت نعوظ منجر به بالا رفتن کیفیت رابطه جنسی و همچنین تحکیم پیوند خانوادگی می شود.

امروزه برای ما بسیار جالب است که طبیبان قدیمی بدانیم ریشه نعوظ را حتی در سالهای دور در این حد هم مورد بررسی و کنکاش قرار داده اند.

پس بهتر است که اکر با این مشکل مواجه هستید، بدون نگرانی درباره مسئله ای به نام نعوظ، ابتدا به موارد بهداشتی، سلامت روان، بهداشت روان و موضوعاتی از این دست هم توجه کنید.

اما اگر احساس کردید در درازمدت با همه تدابیری که اندیشیده اید و به کار برده اید، این موضوع همچنان برای شما جزو اولویت های بسیار بسیار مهم قلمداد می شود،  ترجیح بر این است که با پزشک مشورت کنید.

قرص های سنس

یکی از محصولات بسیار خوبی که شرکت باریج اسانس در این زمینه برای افرادی که به هر دلیل مشکلاتی در خصوص نعوظ دارند تولید کرده است، دارویی است به نام های سنس.

برای آشنایی با قرص های سنس باریج و خرید اینترنتی آن کلیک کنید 👈️ قرص های سنس

قرص های سنس ترکیب بسیار جالبی است از دو گیاه و یک اسید آمینه خوراکی. خارخاسک و جینسینگ دو گیاه موجود در این دارو هستند و اسید آمینه ال آرژنین هم در کنار آنها باعث تقویت اقرگذاری می شود.

ال آرژنین یکی از پروتئین های بسیار مفید و موثر در رشد و تقویت عضلات بدن است که ورزشکاران با آن کاملا آشنا هستند.

جینسینگ هم که یک گیاه متعلق به شرق آسیا است و مدت زیادی است در ایران شناخته شده و داروهای مختلفی هم از آن تولید شده است.

اگر میخواهید این گیاه ارزشمند را خریداری و آن را به صورت مستقیم استفاده کنید، می توانید به صفحه خرید جینسینگ در فروشگاه آنلاین درمانگیاه بروید.

خارخاسک هم از گیاهان دارویی بسیار مقاوم ایرانی است که از دیرباز در خصوص اصلاح گردش خون و تقویت سیستم گردش خون بسیار مفید و موثر بوده است.

من های سنس را به عنوان یکی از داروهای گیاهی که می تواند در زمینه درمان نعوظ برای بسیاری از افراد که نگران مشکلات نعوظ داشته باشند توصیه می کنم.

و در پایان برای همه هموطنان عزیزم سلامتی، تندرستی و پیوندی شاد و پر حرارت آرزو می کنم.

دکتر مهدی کرمی

دکترای تخصصی روانشناسی

جلال عباسیان

جلال عباسیان

من جلال عباسیان در رشته تولید و فرآوری گیاهان دارویی از مقطح کاردانی پله پله تا دکترا تحصیل کردم. اینجا سعی میکنم مطالبی درباره گیاهان دارویی و داروهای گیاهی رو با شما به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×