3 محصول
مرتب‌سازی:

دارو درمان سلفچگان

شرکت داروسازی دارو درمان سلفچگان

شرکت داروسازی دارو و درمان سلفچگان و بعنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید دارو بر پایه گیاهان دارویی با نگرشی آگاهانه و انتخابگر در راستای اهداف بلند مدت خود همواره اقدام به انتخاب پرسنلی مجرب،متعهد و مسئول نموده است.

این شرکت که در سال 1379 با کادر پرسنلی حدود 20 نفر کار خود را آغاز نموده و هم اکنون با 80 نفر به فعالیت های رو به پیشرفت خود ادامه می دهد.

کادر علمی این شرکت که تخصص، تعهد و آینده نگری را سر لوحه کار خود قرار داده، متشکل از پزشکان، دامپزشکان ، داروسازان و کارشناسان امور آزمایشگاهی و بازرگانی است.

تعداد محصولات داروسازی این شرکت در حال حاضر24 قلم داروی انسانی و دامپزشکی می باشد.

تولیدات شرکت در حال حاضر در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازار داخلی و در کشورهای همسایه (عراق، افغانستان، امارات، پاکستان، سوریه و اردن)، کشورهای آسیای میانه (تاجیکستان ،ترکمنستان و ….) ، شرق آسیا (چین، سنگاپور، مالزی و اندونزی) و اروپا (ایتالیا، آلمان، بوسنی و…) به عنوان بازارهای صادراتی عرضه می گردد.

با عنایت به نیاز بازار دارویی کشور و با توجه به امکانات بالقوه این شرکت مراحل مختلف امکان سنجی، طراحی و احداث ساختمان و تاسیسات مورد نیاز طرح توسعه و همچنین ایجاد پژوهشگاه تولید داروهای گیاهی جایگزین داروهای شیمیایی و داروهای بیماریهای مشترک بین انسان و دام را تحت اقدام دارد.

شرکت دارو درمان سلفچگان دارای گواهی GMP وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور می باشد و همچنین گواهی CE اتحادیه اروپا می باشد.