10 محصول
مرتب‌سازی:

سیمرغ داروی عطار

سیمرغ داروی عطار

شرکت سیمرغ دارو عطار در سال ۱۳۹۱ با همت و سرمایه تعدادی از داروسازان شهرستان نیشابور تاسیس شد.

این شرکت، تولید کننده دارو‌های طبیعی، مکمل و همچنین داروهای شیمیایی، خوراکی و موضعی غیر استریل در اشکال قرص، کپسول، شربت، سوسپانسیون، قطره، کرم، پماد ،ژل،شیاف و سافت ژل است.

فرمولاسیون محصولات در سیمرغ دارو عطار به وسیله پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین روش‌های آزمایشگاهی، مورد تایید و کنترل کامل قرار می‌گیرد و نتیجه آن، کیفیت بسیار بالای داروی ساخته شده با حفظ خصوصیات شیمیایی مواد و اثر بخشی مناسب است که قابل قیاس با نمونه‌های تجاری خارجی است.

سیمرغ-داروی-عطار

سیمرغ داروی عطار

اهداف شرکت داروسازی سیمرغ دارو عطار

هدف و آرمان شرکت سیمرغ دارو کمک به حصول زندگی سالم تمام گروه های سنی (از قبل از تولد تا پیری) در بالاترین سطح کیفیت و‌مطابق با استاندارد های روز بین المللی میباشد.

تامین نیازهای دارویی کشور در بالاترین سطح کیفی، منطبق با استانداردهای روز بین المللی است. در حال حاضر این شرکت با ایجاد ۵ خط تولید مجهز ، مفتخر است که با تلاش های شبانه روزی و بهره گیری از کارشناسان و مشاوران با تجربه ی فنی و مهندسی ، با ایجاد و استقرار ماشین آلات مدرن و برتر ، هم کنون بیش از ۱۰۰ فراورده مکمل و طبیعی در بازار مصرف کشور وارد نموده است.

محصولات سیمرغ داروی عطار

این شرکت ، تولید کننده دارو های طبیعی و مکمل در اشکال قرص ، کپسول ،سافت ژل، شربت ، قطره ، شیاف،کرم ، پودر، پماد و ژل می باشد.

همچنین بخش تولید داروهای شیمیایی بزودی افتتاح خواهد گردید. فرمولاسیون محصولات در این شرکت به وسیله پیشرفته ترین و دقیق ترین روش های آزمایشگاهی ، مورد تایید و کنترل کامل قرار می گیرد و نتیجه آن ، کیفیت بسیار بالای داروی ساخته شده با حفظ خصوصیات شیمیایی مواد و اثر بخشی مناسب است که قابل قیاس با نمونه های تجاری خارجی می باشد.

فاز توسعه شرکت در زیربنایی حدود سه برابر زیربنای فعلی جهت تولید محصولات شیمیایی و بیولوژیک و تزریقی در حال ساخت می باشد.

ما با انتخاب محصولات مناسب برای تولید در تلاش هستیم تا ضمن حفظ جایگاه رقابتی ، نیاز مشتریان را برآورده نموده و با تولید دارو های جدید و مورد نیاز بیماران ، سلامت جامعه را تضمین کنیم.

هدف شرکت سیمرغ داروی عطار ، تامین بخشی از نیازهای دارویی کشور در بالاترین سطح کیفی ، منطبق با استانداردهای روز بین المللی می باشد.