no-product

به نظر می‌رسد ما نمی‌توانیم آنچه شما به دنبال آن هستید را پیدا کنیم. شاید جستجو بتواند کمک کند.

دارو درمان سلفچگان

شرکت داروسازی دارو درمان سلفچگان

شرکت داروسازی دارو و درمان سلفچگان و بعنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید دارو بر پایه گیاهان دارویی با نگرشی آگاهانه و انتخابگر در راستای اهداف بلند مدت خود همواره اقدام به انتخاب پرسنلی مجرب،متعهد و مسئول نموده است.

این شرکت که در سال 1379 با کادر پرسنلی حدود 20 نفر کار خود را آغاز نموده و هم اکنون با 80 نفر به فعالیت های رو به پیشرفت خود ادامه می دهد.

کادر علمی این شرکت که تخصص، تعهد و آینده نگری را سر لوحه کار خود قرار داده، متشکل از پزشکان، دامپزشکان ، داروسازان و کارشناسان امور آزمایشگاهی و بازرگانی است.

تعداد محصولات داروسازی این شرکت در حال حاضر24 قلم داروی انسانی و دامپزشکی می باشد.

تولیدات شرکت در حال حاضر در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازار داخلی و در کشورهای همسایه (عراق، افغانستان، امارات، پاکستان، سوریه و اردن)، کشورهای آسیای میانه (تاجیکستان ،ترکمنستان و ….) ، شرق آسیا (چین، سنگاپور، مالزی و اندونزی) و اروپا (ایتالیا، آلمان، بوسنی و…) به عنوان بازارهای صادراتی عرضه می گردد.

با عنایت به نیاز بازار دارویی کشور و با توجه به امکانات بالقوه این شرکت مراحل مختلف امکان سنجی، طراحی و احداث ساختمان و تاسیسات مورد نیاز طرح توسعه و همچنین ایجاد پژوهشگاه تولید داروهای گیاهی جایگزین داروهای شیمیایی و داروهای بیماریهای مشترک بین انسان و دام را تحت اقدام دارد.

شرکت دارو درمان سلفچگان دارای گواهی GMP وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور می باشد و همچنین گواهی CE اتحادیه اروپا می باشد.