4 محصول
مرتب‌سازی:

ریحان نقش جهان

درباره شرکت ریحان نقش جهان

شرکت دارویی ریحان نقش جهان تولید کننده فراورده های آرایشی بهداشتی و دارویی می باشد که سرکار خانم ریحانه قاضی عسکر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت تولیدی می باشد.

محصولات آرایشی بهداشتی ریحان نقش جهان بصورت استیک (قلم)، کرم و ژل و لوسیون همچنین فراورده های داروسازی به صورت قرص، کپسول و ساشه می باشند.

دکتر رحیم بحری نجفی دانشیار دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نایب رئیس هیات مدیره شرکت دارویی ریحان نقش جهان در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه اولین محصول خود قلم دافع حشرات دی اتیل تولامید را با نام تجاری دیت (deet) با پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان در سال 1383 فرموله نمود که توسط مدیریت مبارزه با بیماری های وزارت بهداشت و درمان برای مبارزه با پشه های مالاریا و سالک بخصوص در استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار گرفت.

علاوه بر آن این محصول که ابداع شخص دکتر رحیم بحری نجفی است، مورد استقبال نیروهای نظامی و انتظامی و مردم برای استفاده در مناطق مرزی و اردوها، منزل، پارک، جنگل و کنار دریا، قرار گرفته است و مقدمات و مجوز صادرات آن به کشورهای عربی فراهم شده است.

ایشان چندین ثبت اختراع دیگر نیز دارند که یکی از این اختراعات به صورت داروی مخاط چسب می باشد که تولید آن در مراحل نهایی می باشد.

چاپ مقالات متعدد نیز در رزومه کاری ایشان خوش می درخشد.

در حال حاضر ایشان به عنوان مدیر گروه دانشکده داروسازی علوم پزشکی اصفهان به فعالیت علمی خود ادامه می دهند.

محصولات آرایشی -بهداشتی شرکت

قلم واسپری دافع حشرات دیت – اسپری بعد از نیش حشرات دیت – قلم محافظ پای بچه نم سار – قلم محافظ لب نم سار- ژل یخ نم سار- قلم مرطوب کننده نم سار – قلم ترک پای گلیسیرینه نم سار- قلم ترک پای اسپیرولینا ، کرم پوشاننده، روشن کننده و ضد آفتاب نم سار- قلم ماساژ نم سار

محصولات دارویی شرکت

قرص و کپسول اسپیرولینا – قلم میگرن میگراستیک

تلفن : 00983132289952

فکس : 00983132289952

وب سایت :http://rnj-co.ir/About_Us

آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر کوی شهید سلطانزاده (88) شماره 6 تلفکس 32289952-031

آدرس کارخانه: اصفهان شهرک صنعتی جی خیابان 11 فرعی 9 شماره 33