4 محصول
مرتب‌سازی:

مهر و ماه

شرکت داروسازی مهر و ماه

شرکت دانش بنیان داروسازی مهر و ماه از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در دو مسیر شامل لاین تولیدی (فراورده های طبیعی) و لاین تحقیق و توسعه (داروهای ضد سرطان) آغاز کرد.

این مجموعه در هر دو مسیر از فناوری نانو انکپسولاسیون بهره میبرد. از مهمترین ویژگی های این فناوری؛ جلوگیری از تخریب دارو در محیط های مخرب برای دارو نظیر معده و روده و متعاقب آن کاهش میزان مصرف دارو است.

علاوه بر این کاهش عوارض و افزایش راندمان دارو هم از ویژگی های بارز این فناوری بشمار میرود.

تیم علمی مجموعه مهر و ماه علاوه بر تکیه بر دانش خود که به شکل استاندارد در اختیار معدود شرکت ها در دنیا می باشد، از ظرفیت های علمی اساتید در سرتاسر دنیا بهره میبرد.

 

گواهینامه دانش بنیان داروسازی مهر و ماه

شرکت داروسازی مهر و ماه در سال ۱۴۰۰ موفق به اخذ گواهی دانش بنیان نوع اول (بالاترین سطح فناوری و غیر قابل کپی بودن) از معاونت علمی ریاست جمهوری شد که در حوزه دارو و مواد پیشرفته دارویی توانست به عنوان پنجمین شرکت در سرتاسر نیمه ی شرقی کشور در زمره شرکت های دانش بنیان نوع اول قرار گیرد.

 

محصولات داروسازی مهروماه

مجموعه مهر و ماه در سبد دارویی خود ۴ فراورده طبیعی با هدف کمک به بهبود دیابت، قلب و عروق، کاهش وزن، فشار خون، سیستم ایمنی، ضد التهاب، کمک به خواب راحت و آرامش بخش را قرارداده است.

لازم به ذکر است 2 فراورده در سطح عرضه و دو فراورده در مرحله دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو است.

مجموعه داروسازی مهر و ماه مفتخر است در تیم علمی و فروش خود از ظرفیت متخصصان جوان و پرتلاش استفاده کند که یکی از سیاست های این مجموعه جذب نیروهای علمی و جوان از دانشگاه های کشور می باشد.

شایان ذکر است تولید محصولات در یکی از بهترین و باکیفیت ترین مجموعه های دارویی انجام میگیرد.

 

وجه تمایز محصولات داروسازی مهر و ماه

در مورد وجه تمایز محصولات مهر و ماه با سایر محصولات مشابه بصورت خلاصه به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • استفاده از فناوری نانو/ میکرو انکپسولاسیون
  • استفاده از مواد با بهترین کیفیت و بالاترین غنی
  • استفاده از عصاره مواد بجای پودرساده
  • پکیجینگ استاندارد با گرید دارویی

 

آزمایشگاه

شرکت دانش بنیان مهر و ماه با توجه به استقرار در مرکز رشد دانشگاه و مرکز تحقیق و توسعه فناوری های نانو، بر آن است تا علاوه بر آزمایشگاه مجهز خود، از تمام ظرفیت های آزمابشگاهی دانشگاه ها و مراکز معتبر استفاده نماید.

هدف از این اقدام اولا استفاده از تجهیزات بروز آزمایشگاهی و ثانیا ایجاد یک ارتباط نزدیک و قوی بین صنعت و دانشگاه است.

 

تولید

کارخانه های داروسازی بسیاری در کشور دارای سطح بندی متفاوتی به لحاظ کیفیت و استانداردهای تولید، مشغول فعالیت می باشند.

شرکت داروسازی مهر و ماه بدلیل تعهد نسبت به کیفیت محصولات، خود را موظف به تولید در مجموعه ای کاملا مجهز با امکانات روز و استانداردهای مورد تایید سازمان غذا و دارو و دارای GMPیا شرایط بهینه تولید، می داند.

علاوه بر این در تولید محصولات شرکت، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه دارویی استفاده می شود.

به همین پشتوانه محصولات مجموعه مهر و ماه با بالاترین تاثیر در جامعه بیماران هدف به کار خود ادامه می دهد.

 

سخن مدیرعامل داروسازی مهر و ماه

امروزه جوامع با مشکلاتی در حوزه سلامت و اهمیت به شیوه زندگی سالم مواجه هستند.

احساس نیاز برای تغییر در سبک زندگی با بهره گیری از فراورده های طبیعی سالم و موثر بیش از پیش خودنمایی می کند.

با توجه به پیشرفت های چشمگیر علم در حوزه پزشکی، باید از تمام ظرفیت های ممکن برای کاهش هزینه های درمان، افزایش اثربخشی و کاهش عوارض ناشی ازمصرف فراورده های سلامت محور استفاده کرد.

 

از مدت ها پیش هزینه های گزاف دارو از یک طرف و اثربخشی کم و عوارض ناشی از مصرف زیاد داروها از سوی دیگر، احساس ناخوشایندی را در اینجانب ایجاد کرده بود.

از سال 1395 با هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش های در دست انجام در دانشگاه، با رویکرد استفاده از فناوری نانو انکپسولاسیون بر آن شدیم یک تیم قوی و علمی و متعهد را برای طراحی انواع داروهای هوشمند با هدف افزایش اثربخشی و کاهش عوارض تشکیل دهیم.

پروژه هایی زیادی در آزمایشگاه با موفقیت به انجام رسید و نتایج حاصل، نقطه شروع ایجاد یک شرکت دانش بنیان تحت عنوان داروسازی مهر و ماه با هدف تولید صنعتی انواع داروها با تکیه بر تکنولوژی انکپسولاسیون شد.

 

داروسازی مهر و ماه

گواهی پذیرش داروسازی مهر و ماه در مرکز رشد فناوری دانشگاه حکیم سبزواری