7 محصول
مرتب‌سازی:

بیوفیتا

شرکت اکسیر گل سرخ (برند بیوفیتا)

نیاز روز افزون جوامع مختلف بشری به دارو و نیز اثرات سوء دارو های شیمیایی که منجر به گسترش انواع بیماری ها به خصوص سرطان  گردیده، توجه بشر را بار دیگر به منابع غنی طبیعت جلب و شرایط بازگشت به دامن طبیعت را مجددا فراهم نموده است.

ايران به دليل شرايط اقليمي و جغرافيايي، رويشگاه گستره وسيعي از گياهان داروئي است و در گذشته نيز منبـع توليـد و مصرف گياهان داروئي بوده است لذا علاوه بر اهميت روز افزون گياهان داروئي در سطح جهـان كـه بـه سـرعت جانشـين بسياري از داروهاي شيميائي مي شود، صادرات اين گياهان نيز ميتواند منبع بزرگـي از درآمـد ارزي بـراي كشـور باشـد.

 اهميت، جايگاه و نقش رو به تزايد گياهان داروئي در مديريت پايدار به خصوص در ابعاد كـلان توسـعه اقتصـادي، زيسـت محيطي، بهداشتي (خود كفايي داروئي)، اشتغال، امنيت غذائي و ذخاير ژنتيكي در عرصه ملي و جهاني به حدي است كه ميتوان امروزه روند تعميق، احياء و نقش آنرا به ويژه در تأمين دارو به عنوان يكي از شاخصه هـاي توسـعه در كشـور مـد نظر قرار داد.

ايران با برخورداري از سابقه تاريخي درخشان در طب و استعدادهاي بالقوه جغرافيايي، اقليمي و تنـوع گونـه هاي گياهي مي تواند پاسخگوي نيازهاي جامعه بشري در اين زمينه باشد و به علاوه روند رو به افزايش جمعيـت ايـران و همچنين نياز روز افزون صنايع داروئي به گياهان داروئي به عنوان ماده اوليه توليد دارو، باعث شده تـا ضـرورت مطالعـه و تحقيق بر روي اين دسته از گياهان بيش از پيش اهميت يابد.

شرکت اکسیر گل سرخ بیوفیتا شرکتی دانش بنیان و فناور است که در صنعت فرآوری گیاهان دارویی فعالیت نموده، این مسئولیت را احساس  می نماید که با ایفای نقشی مؤثر در ارتقاء سلامت و تأمین بهداشت غذایی کشور، ضمن حفظ و کمک به ایجاد نسل هایی سالم، امانت دار شایسته ای برای جوامع آینده باشد.

شرکت اکسیر گل سرخ بیوفیتا علاوه بر استفاده از تجارب و دانش فنی کارشناسان که دارای سوابق علمی، آموزشی ، پژوهشی و اجرایی در تولید فراورده های گیاهی می باشند دارای امکانات مجهز جهت تولید اسانس، عصاره، کنسانتره و الئورزین ها بوده و درجهت توسعه وتهیه کانکریت، ابسلوت و داروهای گیاهی برنامه ریزی شده است.

شرکت اکسیر گل سرخ بیوفیتا این رسالت را با تعهد در بکارگیری مواد اولیه کاملا طبیعی در تولید محصولات خود محقق می سازد. بخشی از این محصولات عبارتند از:

  • اسانس های طبیعی گیاهی
  • کنسانتره ها
  • الئورزین ها
  • عصاره ها
  • داروهای گیاهی

پروانه ها و استاندارد های اخذ شده:

گواهینامه ISO9001-2008  در سیستم مدیریت کیفیت

گواهینامه ISO22000-2005   در سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی (HACCP)

و چندین گواهینامه داخلی در تولید استاندارد، مدیریت و نوآوری از معاونت غذا و دارو

دستاورد های علمی:

دارنده نشان کار آفرین برتر در سال های 2009-2010 و 2011

تولید کننده اولئورزین زعفران برای اولین بار در ایران و جهان

دارنده نشان حلال

شرکت اکسیر گل سرخ برای اولین بار در جهان به فناوری جدیدی به نام میکروکپسولیشن برای تولید زعفران دست یافت. این محصول کاربردهای بسیاری در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی بخصوص در اروپا دارد.

ISO22000-2005  در سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی (HACCP):

 در این سیستم جنبه های ایمنی غذا از نظر خطرات بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی، کنترل شده و به ما اطمینان می دهد که فرآورده سالم بوده و تضمینی جهت سلامت مصرف کننده می باشد.

سیستم کنترل کیفی محصولات و فرایند بسته بندی:

شركت اكسير گل سرخ تمام محصولات خود را با  رعايت كامل اصول كيفي و بهداشتي فراوري نموده و از هنگام ورود ماده اوليه،  كنترل كيفي آغاز شده و تا پايان فرآوري ادامه دارد.

 بر روي تمام محصولات (اسانس ، عصاره و كنسانتره ) بسته به نوع  محصول بعد از توليد ، آزمايش هاي فيزيكی و شيميايي و ميكروبي انجام مي پذيرد.

شرکت اکسیر گل سرخ  دارای واحدهای مختلف به شرح ذیل می باشدکه هر کدام با توجه به شرح وظایفی تعریف شده مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

  • اداری و مالی: ) برنامه ریزی وسازماندهی ونظارت وکنترل برحسن انجام اموراداری ومالی شرکت با رویکرد ارائه بهترین خدمات به مخاطبین )
  • تحقیقات وتوسعه ) انجام پژوهشهاي كاربردي، توسعه‫اي و بنيادي به منظور ارتقا سطح كمّي و كيفي محصولات، ايجاد، انتقال و به‫روزآوري دانش فني، استقرار تكنولوژيهاي جديد، بهينه‫سازي عوامل مؤثر در توليد، رفع موانع و مشكلات خط توليد و ايجاد فرهنگ تحقيق و توسعه مطابق با نظر مشتریان  )
  • بازرگانی ) مدیریت وانجام وتبدیل سیاست کلان شرکت دربخش اهداف تجاری وبرنامه های استراتژیک وتبدیل به پروژه اجرایی در جهت برآوردن خواسته هاي مشتريان و کسب رضايت مشتريان )
  • کنترل کیفیت و آزمایشگاه ) شناسایی و رفع مشکلات در محصول جهت جلوگیری از بروز تولید محصولات بی کیفیت ونظارت برحسن تولید)
  • تولید وانبار: (مسئولیت تولید انواع بهترین  عصاره ها وافشره ها وشربت های دارویی وگیاهی درجهت براوردن نیاز مشتریان )
  • IT (فناوری اطلاعات ):(مدیریت بر سیستم های سخت افزار ونرم افزاری شرکت در جهت تسریع و تسهیل اهداف شرکت به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان )

از محصولات شرکت اکسیر گل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

معجون کندر و عسل

شربت اسطوخودوس

شربت گل محمدی

شربت رازیانه

شربت مفتت

چشم انداز

تا سال 1400 شرکنی پیشرو در کارآفرینی و نوآوری و سازمانی فناور در تولید و توسعه داروهای گیاهی و فرآورده های بهداشتی و آرایشی خواهد بود، همچنین در معرفی و ارائه محصولات گیاهی دارویی و جایگزینی آن ها با مواد و درمانهای شیمیایی و غیر طبیعی خواهد بود.

اهداف پژوهشی

  • تعیین بهترین شرایط برای تولید امولسیون پایدار عصاره زعفران
  • تعیین بهترین روش خشک کردن عصتاره زعفران و دیگر گیاهان دارویی
  • تعیین بهترین شرایط عملیاتی خشک کردن عصاره زعفران و دیگر گیاهان دارویی
  • انتخاب بهترین ترکیب از مواد دایره ای برای رسیدن به حداکثر راندمان
  • ریزپوشانی و تعیین میزان نگهداری ترکیبات هسته ای

شماره تماس و آدرس شرکت 

شماره تماس: 985135410964+

آدرس: مشهد، شهرک صنعتی توس، اندیشه 10

آدرس ایمیل: Info@Herbalexir.com