2 محصول
مرتب‌سازی:

مزدیسنا سام نوش دارو

مزدیسنا سام نوش دارو (هرباکینگ)

شرکت سام نوش دارو مزدیسنا تولید کننده اسانس ، عصاره، افشره ،اولئورزین و طعم دهنده های طبیعی گیاهی با کیفیت می باشدکه در سال 1390 گروهی از افراد متخصص با پشتوانه دو دهه تجربه موفق در امر فرآوری و تولید محصولات گیاهی اقدام به احداث واحد صنعتی مجهز در شهرک صنعتی توس مشهد نموده و تا سال 1394 به ساخت بهره برداری و تجهیز سالن های تولید همگام با تکنولوژی روز پرداختند.

سخن مدیرعامل مزدیسنا سام نوش دارو

ما مفتخریم که در واحد های تحقیق و توسعه، تولید، انبار، بازرگانی و لجستیک مزدیسنا سام نوش دارو همگی در حفظ بهبود و کیفیت محصولات که یکی از اهداف کلیدی شرکت است نقش داشته و اقدام به جلب رضایت مشتری می نماییم تا روابط تجاری خود را بر پایه اعتماد و با دیدگاه بلند مدت و همکاری مستمر ادامه دار سازیم.

صنعت و توليد به عنوان مهمترين زيرساخت توسعه اقتصادي کشور هنگامي كه از سرمايه انسانی با توان علمي بالا ، متخصص ، خلاق و ديدگاهی همراه با نوآوری برخوردار باشد زمينه ساز رشد ، بالندگي، توسعه صنعتی و ايجادکننده اقتصادی پويا  و توليد محور می شود.

چشم انداز ما در شرکت داروسازی مزدیسنا سام نوش دارو،  همواره با تمرکز بر مشتری مداری، تلاش مجدانه جهت نیل به کیفیت بالاتر تمامی محصولات و توجه ویژه به الزامات زیست محیطی به عنوان عضوی از جامعه جهانی و در یک کلام، مهیا بودن در کلیه زمینه ها در راستای تامین تقاضای روزافزون مشتریان همراه بوده است.

ما در مجموعه مزدیسنا سام نوش دارو برای حرکت رو به جلو و دست یابی به موفقیت های آتی خود شدیداً به حصول رضایت مشتریان، خشنودی کارکنان و توانمندی و پشتکار همکاران باور داریم.

در این رهگذار، کلیه و یکایک اعضا خانواده مزدیسنا سام نوش دارو متعهد به حفظ یکپارچگی و غنای دانش فنی خود و شرکت، در بالاترین سطوح استاندارد می باشند.

مفتخرم که در حال حاضر مجموعه کارکنان شرکت در سطوح مختلف، از زنان و مردانی شکل گرفته است که روحیه تلاشگر و جسورانه در کنار دقت یک شرکت داروسازی و تولید کننده عصاره و طعم های گیاهی را با خود به همراه دارند.

این امر با در نظر گرفتن جوانب پیچیده تعاملات انسانی و استقرار فرهنگ سازمانی خاص و البته مطابق با ارزشهای اسلامی از سوی مدیران و کارکنان شرکت محقق شده است.

چشم انداز و اهداف مزدیسنا سام نوش دارو

مزدیسنا سام نوش دارو شرکتی دانش بنیان و فنـاور اسـت کـه در صنعـت فـرآوری گیاهان دارویی فعالیـت نمـوده، ايـن مسئولیت را احسـاس مـی نمایـد کـه بـا ایفای نقشـی مؤثر در ارتقاء سلامت و تامین بهداشـت غذایـی کشـور ضمـن حـفـظ و کمـک بـه ايجـاد نـسـل هـایـی سـالم، امانـت دار شایسته ای برای جوامع آینده باشد.

مزدیسنا سام نوش دارو ايـن رسـالت را بـا تعـهـد در بکارگیـری مـواد اوليـه كـامـلا طبیعی در تولیـد محصـولات خــود محقـق مـى ســازد.

بخشـی از ایـن مـحصـولات عبارتند از:

  • داروهای طبیعی گیاهی
  • کنسانتره و اسانس
  • غذاهای ویژه
  • فرآوری زعفران و گیاهان استراتژیک
  • محصولات پروبیوتیک وارگانیک

ارزش های محوری VALUES

شرکت مزدیسنا سام نوش دارو در سال ۱۳۹۹ شرکتی پیشرو و برتـر در تولیـد فرآورده های گیاهان دارویـی همچنین معرفی و ارائه محصولات و روش هـای جدیـد جایگزیـن مـواد و درمـان شیمیایی در سـطح فراملـی خواهد بود

چشم انداز VISION

ما متعهد به استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی در فرایند تولید هستیم. ا خلاقیت و نوآوری را ارزش گذاشته و حمایت می کنیم.

خط مشی مزدیسنا سام نوش دارو

  • ما متعهد به استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی در فرایند تولید هستیم.
  • ما خلاقیت و نوآوری را ارزش گذاشته و حمایت می کنیم.
  • کیفیت بالاتر از حد انتظار مشتری هدف ماست.
  • ما محصولات کاملا طبیعی تولید میکنیم.
  • ما سازمان خود را از طریق یادگیری فعال، دریافت نظرات متخصصین، کسب دانش نوین و فناوری روز رشد می دهیم.

آدرس شرکت مزدیسنا سام نوش دارو

مشهد، شهرک صنعتی فاز یک تلاش شمالی ۸ شرکت مزدیسنا سام دارو

تلفن شرکت: 05135414860-61

واحد فروش: 09053566254

آدرس سایت: https://www.mazdisna.com