5 محصول
مرتب‌سازی:

 بنیان سلامت کسری

درباره شرکت بنیان سلامت کسری

بنیان سلامت کسری به عنوان شرکت دانش بنیان در سال ۱۳۹۳ فعالیت های خود را در دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران آغاز نموده و از آن به بعد موفق به ثبت چندین ترکیب طبیعی و شیمیایی در سازمان غذا و داروی ایران گردیده است.

ما با دارا بودن خط تولید کامل از عصاره های گیاهی (مثل قهوه سبز، گارسینیا کامبوجیا و رزبری)، ویتامین ها (ویتامین D در اشکال مختلف و کوآنزیم Q)، مینرال ها و مواد ویژه  به منظور تولید مکمل­ های کاهش وزن (گرین کافی و گرین سایز) و ورزشی(ال-کارنیتین)، داروی زخم پای دیابتی (رگراهیل) و فرمولاسیون­های کاربردی متناسب با زندگی امروز پرداخته ایم. هم­چنین محصولات متنوع دیگری تحت بررسی می­باشند که در ماه ­های آتی در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این محصولات دیگری نیز تحت بررسی است، که در ماه­های آینده به مرحله تولید خواهد رسید.

بنیان سلامت کسری

بنیان سلامت کسری

تعهد ما در مسیر تولید محصولات هرگز متزلزل نشده است، و شرکت بنیان سلامت کسری به عنوان یک شرکت داروسازی تولید کننده ترکیبات ارگانیک مورد تایید قرار گرفته است.

تلاش های مداوم ما برای بالا بردن سطح کیفیت در محصولات تولیدی شرکت آشکار می­باشد. این شرکت طیف وسیعی از محصولات ارتقا دهنده سلامت که به دقت بررسی و تست شده اند را ارائه می­دهد.

از آنجاییکه که همواره در زمینه تولید قادر به ارائه بهترین محصولات بوده ایم اطمینان می ­دهیم که پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و فروشندگان خواهیم بود.

هم­چنین بنیان سلامت کسری همواره با بهترین تولید­کنندگان مکمل و فروشندگان در ارتباط بوده تا به ارتقا فرهنگ سلامتی جامعه کمک کند. هم­چنین با تعهد کامل به پشتیبانی محصولات تولیدی پرداخته و همگام با آخرین تحقیقات علمی دنیا پیش رفته است.

تحقیق و توسعه در بنیان سلامت کسری

بنیان سلامت کسری با اداره آزمایشگاه­ها و تحقیقات بالینی به تولید محصولات با کیفیت و اثرگذاری بالا پرداخته است.

تحقیقات  انجام شده توسط ما ثابت کرده است که ما می­توانیم ایمنی، خلوص و پتانسیل تمام مواد خامی که در تولید محصولاتمان استفاده شده است را ضمانت می­کنیم.

تجهیزات آزمایشگاهی ما از بزرگترین و پیشرفته ­ترین تجهیزات در ایران است. از زمان تاسیس شرکت در طی تحقیقات و تولید محصولات پزشکی با کیفیت نقش کلیدی در بهبود سلامت عمومی ایفا کرده است.

در بنیان سلامت کسری ما دارای یک تیم وسیع شامل آزمایشگاه­ های تحقیق و توسعه، کنترل کیفی، تضمین کیفیت و گرو­های توسعه محصولات هستیم.

در حدود ۲۰ دانشمند در این بخش­ها و سایر بخش­های کارخانه مشغول به کار هستند تا محصولاتی با تضمین کیفیت و اثرگذاری بالا تولید کنند.

متخصصین علوم و پزشکی در شرکت بنیان سلامت کسری

تیم متخصصین ما با دانش وسیع و گسترده هر یک در زمینه­های علمی متنوع، پزشکان، درمانگران طبیعی، گیاه­شناسان، شیمیدان­ها، فرموله­ کنندگان، و متخصصین تغذیه می­باشند که همگی به توسعه محصولات بنیان سلامت کسری کمک می­کنند و ضامن سلامت و ایمنی محصولات هستند.

علاوه بر متخصصان داخلی ما با سایر دانشمندان و محققان در دانشگاه­ها و مراکز تحقیق معتبر در سراسر ایران در ارتباط هستیم.

فرمولاسیون و اشکال دارویی

تولیدات ما براساس آخرین تغییرات و نوآوری­های علوم دارویی و تغذیه­ ای می­باشد که باعث ترکیب و اثرگذاری بهینه و جذب بالای محصولات می ­شود.

ما یکی از معدود تولیدکنندگان مجهز به تجهیزات تولید کپسوژل در ایران هستیم که این فناوری به ما اجازه می­دهد، داروها و مکمل­ های زیادی را به این فرم رایج تولید کنیم.

علاوه بر قرص و کپسول ما در تولید پودر، نیمه جامد، مایعات و شربت نیز توانمند هستیم.

در بنیان سلامت کسری کیفیت، خلوص و اثرگذاری محصولات بسیار مهم و پراهمیت است. از ابتدای تولید تا بسته بندی محصولات ما پیرو یک پروسه خیلی دقیق که ضامن کیفیت محصولی است که به دست مصرف کننده می ­رسد.

ماموریت بنیان سلامت کسری

هدف بنیان سلامت کسری بهبود سلامت با استفاده از کیفیت و اثرگذاری بالای محصولات و فرمولاسیون مدرن که براساس اطلاعات دقیق تحقیقاتی است.

اعضای حرفه­ای شرکت به صورت فعال در انجام مطالعات بالینی و همکاری با محققان در دانشگاه­ها، انستیتوها و سایر مراکز آکادمیک فعالیت دارند.

بنیان سلامت کسری در تلاش است تا بهترین خدمات و پشتیبانی تکنیکی را به مصرف کنندگان ارائه دهد.  درحالیکه بسیاری از محصولات ما در حال تحقیق و بررسی هستند، برقراری تعادل بین داروهای سنتی و علم مدرن بسیار اهمیت دارد که این مهم ما را به یک تولید کننده منحصر بفرد در زمینه مکمل­ها تبدیل کرده است، که می­تواند مکمل­های سنتی بر پایۀ علم ارائه دهد.

چشم انداز بنیان سلامت کسری

رشد سریع رژیم درمانی و موفقیت آن یک تصادف نیست. از آغاز فعالت شرکت از دیدگاه و نقطه نظر رهبرانش سود برده است.

مدیران شرکت یک مدل بازرگانی براساس فرضیه ساده برطرف کردن نیاز مصرف کنندگان رژیم غذایی سالم ایجاد کردند و دریافتند که به منظور به انجام رساندن آن ، باید هزاران محصول متنوع را ارائه فرمایند.

از آنجاییکه نگرانی راجع به سلامتی همچنان ادامه دارد نیاز به یافتن راه حل نیز افزایش پیدا کرده است.

ما برند خانوادۀ خود را پیشنهاد می­کنیم که با محصولات طبیعی و شیمیایی بخشی از آن راه حل است.