» پوست و مو، زیبایی » لیفت صورت در منزل با این مکمل ها
لیفت صورت در منزل

لیفت صورت در منزل با این مکمل ها

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ 26۰271

لیفت صورت در منزل

لیفت صورت یک روش جراحی است که در آن جراح برش ‌های کوچکی در سراسر خط مو، پشت گوش، چانه و دهان ایجاد می‌ کند تا پوست را به عقب بکشد و ظاهر پیری پوست را کاهش دهد. در حالی که نتایج این روش می تواند چشمگیر باشد، اما موقتی و هزینه بر هستند. با گذشت زمان، افتادگی و چین و چروک‌ ها بر می‌ گردند. از این رو عاقلانه است که بسیاری به دنبال گزینه‌ های غیر جراحی باشند.

با این مقاله همراه باشید تا بهترین روش های لیفت صورت در منزل را با کمترین هزینه به دست آورید:

  • آب بنوشید
  • تمرینات ورزشی صورت
  • غذای سالم بخور
  • ماسک های صورت
  • کرم سفت کننده

راه حل های لیفت صورت در منزل

تجربه شل شدن پوست در اطراف صورت و گردن یک روند عادی و طبیعی زندگی است. سفت کردن صورت بدون در نظر گرفتن وزن شما، میزان وزنی که از دست داده اید یا حتی سن شما قابل انجام است. آیا می دانستید بعد از ۲۰ سالگی، تولید کلاژن شما هر سال ۱ درصد کاهش می یابد؟ این بر خاصیت ارتجاعی و توانایی جمع شدن پوست شما تأثیر منفی بسیاری می گذارد.

اگه به دنبال شادابی و لیفت پوست صورتت هستی، قرص کلاژن بهت کمک می کنه

اینجا کلیک کن 👈 قرص کلاژن ساز چیست و بهترین قرص کلاژن در ایران کدام است؟ 

در ادامه لیستی از کارهایی که می توانید برای لیفت صورت در منزل خود انجام دهید، ارائه کرده ایم.

آب بنوشید

شما باید حدود ۸ لیوان آب سرد در روز مصرف کنید. آب نه تنها برای بدن شما ضروری است، بلکه به دفع هر گونه سموم و تامین رطوبت پوست کمک می کند. 

لیفت صورت در منزل
لیفت صورت در منزل

تمرینات ورزشی مخصوص ماهیچه های صورت

درست مانند سفت کردن هر قسمت از بدنتان، ورزش کردن نیز مهم است. احتمالا فکر نمی ‌کردید که روش موثری باشد، اما می ‌توانید برای کمک به سفت شدن پوست خود، ماهیچه های صورتتان را ورزش دهید.

حرکت چانه دوتایی: با دهان بسته سر خود را به عقب خم کنید. به سقف نگاه کنید و وانمود کنید که در حال جویدن هستید و دهان خود را بالا و پایین می‌برید. حدود ۱۰۰ بار در روز تکرار کنید.

حرکت پوست دور گردن: دهان خود را بسته نگه دارید و بمکید.

حرکت برای گونه ها: گونه های خود را از درون بمکید و ۱۰۰ بار در روز آن را تکرار کنید. 

غذای سالم بخور

شاید فکر کنید این یک جمله کلیشه ای است که همه می گویند، اما واقعا صحت دارد. شما همان چیزی هستید که می خورید. در واقع، شما همه عناصر مختلف وعده های غذایی خود هستید که در بدن خود قرار می دهید. این بدان معناست که اگر می‌خواهید اقدام به لیفت صورت در منزل کنید، باید غذاهای حاوی آنتی اکسیدان بالا بخورید. این به از بین بردن رادیکال های آزاد و سفت شدن کلاژن در پوست شما کمک می کند. از خوردن نمک و غذاهای سرخ شده خودداری کنید و کمتر الکل و نوشابه بنوشید.

برای کمک به دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن، سعی کنید از غذاهای حاوی آنتوسیانین (مانند آب انار) استفاده کنید تا به تقویت رگ های خونی کمک کند.

اگر نمی توانید رژیم غذایی سالمی داشته باشید بهتر است از مکمل های حاوی مواد مغذی و گیاهی استفاده کنید. مکمل هایی که حاوی کلاژن دریایی، لوتئین، هیالورونیک اسید، مس، منگنز، زینک و بسیاری مواد معدنی دیگر هستند همیشه یک راه میانبر مطمئن محسوب می شوند.

قرص رجوا درمکس حاوی هر آن چیزی است که برای لیفت صورت در منزل نیاز دارید.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص رجوا

قرص رجوا

ماسک های صورت

ماسک‌های صورت را می ‌توانید در فروشگاه های مختلف آرایشی بهداشتی پیدا کنید یا حتی خودتان درست کنید. برخی از ماسک های عالی برای کمک به لیفت صورت در منزل عبارتند از:

  • ماسک خیار
  • ماسک صورت موز
  • ماسک صورت بلغور جو دوسر
  • ماسک صورت خاک رس
  • ماسک صورت روغن کرچک

کرم های سفت کننده

اگر به دنبال کرم هایی برای سفت کردن پوست خود هستید، روی کرم هایی تمرکز کنید که دارای روغن دانه کنجد، روغن جوانه گندم و اسید های چرب امگا ۶ هستند. اطمینان حاصل کنید که کرم های سفت کننده ویتامین E نیز دارند که به هیدراته شدن سلول‌ها برای سفت شدن آن ها و کاهش تعداد چین و چروک ‌ها کمک می ‌کند.

اینجا کلیک کنید 👈 کرم لیفتینگ الارو

کرم ضد چروک و لیفتینگ الارو

سخن پایانی

اولین چیزی که کسی می بیند صورت ماست و ما همیشه می خواهیم بهترین ظاهر خود را داشته باشیم. تنها کافی است که صبور باشید و ترکیبی از این موارد را متناسب با نیاز خود اجرا کنید. اگرچه راه هایی نظیر ورزش صورت و نوشیدن کافی آب در دراز مدت تاثیرات خود را نشان می دهد اما می توانید با مصرف کرم لیفتینگ و کپسول رجوا به روند لیفت صورت در منزل سرعت ببخشید.

دکتر خدیجه دلربا

دکتر خدیجه دلربا

دکتر خدیجه دلربا دکترای داروسازی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران. شماره نظام پزشکی د-19998

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×