» بیماری ها و پیشگیری » قرص آفرودیت بهتره یا قطره ؟
قرص آفرودیت بهتره یا قطره

قرص آفرودیت بهتره یا قطره ؟

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ 17۰265

قرص آفرودیت بهتره یا قطره ؟

قرص آفرودیت بهتره یا قطره ؟ هنگام خریدن یک دارو در فرم های متنوع، مهم است نیاز خود را بشناسید و بدانید چه انتظاری از قرص یا قطره خواهید داشت؟ با این مقاله همراه باشید تا ضمن آشنایی با این داروی گیاهی، به پرسش قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت پاسخ دهیم.

آفرودیت، در یک نگاه

آفرودیت یکی از پرکاربردترین داروهای گیاهی محصول شرکت داروسازی گل دارو است که با هدف رفع اختلالات ناشی از ناتوانی ‌ها و کمبود تمایلات جنسی در مردان و زنان تولید می شود.

شما می توانید آفرودیت را به شکل قرص یا قطره مصرف کنید و این انتخاب کاملا به نیاز شما بستگی دارد.

👇اطلاعات دقیقتر درباره قرص آفرودیت میخوای؟ می خوای این محصول رو خرید کنی؟ کلیک کن👇

قرص آفرودیت

قرص آفرودیت چه ترکیباتی دارد؟

قرص آفرودیت گل دارو به عنوان یک داروی تقویت‌کننده میل جنسی برای آقایان و بانوان شناخته می شود. این قرص با افزایش سطح هورمون لوتئینه کننده و تستوسترون به راحتی انواع ناتوانی ها و اختلالات جنسی را درمان می کند.

بهبود اختلال نعوظ و تقویت آن به عنوان دو مشکل رایج جنسی در میان آقایان با مصرف یک دوره قرص آفرودیت برطرف می شود.

شاید بد نباشد جهت پاسخ به سوال قرص آفرودیت بهتره یا قطره نگاهی اجمالی به ترکیبات تشکیل دهنده این بهترین قرص گیاهی نعوظ بیندازیم.

عصاره زنجبیل، زعفران، خارخاسک و دارچین چهار ترکیب اصلی این قرص را تشکیل می دهند. هریک از این ترکیبات با وجود مواد موثر نظیر ساپونین و استروئید ها به رفع ناتوانی های جنسی در مردان و زنان کمک کرده و رابطه ای رضایت بخش برای شما فراهم می کند.

قرص آفرودیت بهتره یا قطره
قرص آفرودیت بهتره یا قطره

و اما قطره آفرودیت چطور؟

قطره آفرودیت به عنوان بهترین شربت گیاهی زود انزالی دیگر محصول پرطرفدار شرکت گل دارو است. این قطره همچون قرص آفرودیت به عنوان یک فرآورده گیاهی بدون عارضه جانبی به رفع و درمان انواع ناتوانی جنسی در مردان و زنان می پردازد. ترکیبات تشکیل دهنده قطره آفرودیت همچون قرص آفرودیت از زنجبیل، دارچین، خارخاسک و زعفران تبعیت می کند.

مطالعه مقاله زیر نیز به انتخاب شما کمک بسیاری می کند

اینجا کلیک کنید 👈 نظرات درباره قرص آفرودیت

شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت؟

اکنون که با قطره و قرص آفرودیت بیشتر آشنا شدید می توانیم راحت تر به سوال قرص آفرودیت بهتره یا قطره پاسخ بدهیم. در نگاه اول می توان گفت که انتخاب قرص و قطره کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

بسیاری از افراد ممکن است در بلعیدن قرص و کپسول مشکل داشته باشند در نتیجه قطره برای آن ها یک فرم دارویی محبوب و بدون دردسر تلقی می شود. از طرفی برخی نیز به دلیل این که نمی توانند همیشه قطره آفرودیت را همراه خود داشته باشند، انتخاب خود را به مصرف قرص محدود می کنند.

فارغ از سلیقه و انتخاب شخصی آنچه در این جا اهمیت دارد این است که بدانید دوز دارویی قطره و قرص چه تفاوتی باهم دارند؟ خوشبختانه دوز و ترکیبات قرص و قطره آفرودیت کاملا با یکدیگر مشابه بوده و هیچگونه برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

تنها آنچه اهمیت دارد این است که نسبت به دوره درمان خود وفادار باشید و مطابق با دستور العمل شرکت سازنده و یا توصیه پزشک خود آن را مصرف کنید.

در رابطه با میزان اثرگذاری در قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت می توان اشاره کرد که در کوتاه مدت قطره آفرودیت ممکن است اثربخشی سریع تری از خود نشان دهد اما در درازمدت هیچ یک باهم تفاوتی ندارند. البته همان طور که پیشتر ذکر شد تاثیر دائمی یک دارو نیازمند کامل کردن دوره درمان است.

قرص آفرودیت بهتره یا قطره
قرص آفرودیت بهتره یا قطره

سخن پایانی

تا بدینجا هرآنچه لازم بود در رابطه با قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت، مورد بحث قرار گرفت. در نهایت باید بدانید که مطابق با نظر دکتر داروساز، این دو فرم دارویی آفرودیت هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر دو از اثربخشی یکسانی برخوردار هستند. تنها ترجیح شخصی شماست که با فرم دارویی قرص احساس راحتی بیشتری دارید یا با قطره می توانید به دوره درمان خود وفادار باشید.

برخی افراد برای درمان زود انزالی و مشکلات ناشی از آن به بعضی روش های خطرناک روی می آورند که از جمله آن می توان به استفاده از ترامادول برای زود انزالی اشاره کرد. اما استفاده از یک داروی گیاهی موثر و سالم همچون قرص یا قطره افرودیت می تواند راهکاری موثر برای جلوگیری از خطر افتادن به دام این روش های خطرناک باشد.

دکتر خدیجه دلربا

دکتر خدیجه دلربا

دکتر خدیجه دلربا دکترای داروسازی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران. شماره نظام پزشکی د-19998

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×