کلمات کلیدی: قرص آفرودیت نی نی سایت | نظرات درباره قرص آفرودیت برای زنان | نظر مصرف کنندگان قرص آفرودیت |


نظرات درباره قرص آفرودیت و قطره آفرودیت

همچون هر داروی دیگری، مطالعه نظرات درباره قرص آفرودیت قبل از خرید این داروی گیاهی نیز یکی از راهکارهایی است که می تواند به شما درباره خرید و استفاده از آن کمک کند.

شما نیز احتمالا به دنبال یافتن اطلاعاتی نظیر خواندن نظرات درباره قرص آفرودیت، نظر مصرف کنندگان قرص آفرودیت، زمان مصرف قرص آفرودیت برای زنان، فواید قرص آفرودیت برای زنان و اینکه قرص آفرودیت بهتره یا قطره به این صفحه از درمانگیاه آمده اید.

پس اگر می خواهید نظرات مصرف کنندگان قرص آفرودیت را بدانید و با نحوه مصرف و عوارض قرص آفرودیت از دید مصرف کنندگان آن آشنا شوید، باید به شما بگوییم که به صفحه درستی آمده اید.



توجه

اگر نظرات مصرف کنندگان قرص آفرودیت را خواندید و تصمیم به خرید این محصول دارید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

قرص آفرودیت

ما در این صفحه تلاش کرده ایم نظرات درباره قرص آفرودیت و قطره آفرودیت را از سایت های مختلفی جمع آوری کرده و همه را بصورت یکجا در اختیار شما قرار قرار دهیم.

برای گردآوری نظر مصرف کنندگان قرص آفرودیت از سایت های مختلفی همچون سایت های داروخانه های آنلاین که نظرات مشتریان را منتشر می کنند، فروم ها و تالارهای گفتگو، سایت های پزشکان متخصص و … استفاده کرده ایم.

ابتدا بیایید آشنایی بیشتری با قرص آفرودیت پیدا کنیم و سپس به مطالعه نظرات مصرف کنندگان قرص آفرودیت و قطره آن بپردازیم.

 

قرص آفرودیت و قطره آفرودیت

قرص آفرودیت یکی از محصولات شرکت داروسازی گل دارو است که برطرف کننده اختلالات ناشی از ناتوانی ها، کمبود تمایلات جنسی در مردان و زنان و عقیمی  مردان و زنان محسوب می شود.

آفرودیت یک داروی کاملا گیاهی است و در فرمولاسیون این دارو از چند نوع گیاه دارویی استفاده شده است.

ترکیبات قرص آفرودیت

هرقرص حاوی عصاره خشک گياهان زير مي‌باشد:

  • ميوه خارخاسک (Tribulus terrestris) 40 ميلی‌گرم
  • زنجبيل (Zingiber officinale) 12/27 ميلی‌گرم
  • زعفران (Crocus sativus) 3 ميلی‌گرم
  • دارچين (Cinnamomum zeylanicum) 11 ميلی‌گرم

 

مکانیسم اثر قرص آفرودیت

قرص روکش ‎دار آفرودیت گل دارو برای رفع کمبود میل جنسی خانم‌ها و آقایان موثر است.

مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ آلت تناسلی شامل آزاد شدن اکسید نیتریک در کورپوس کاورنوزوم در حین تحریکات جنسی است.

اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال می‎‌کند، در نتیجه میزان cGMP افزایش یافته، موجب اتساع عروق آلت شده و گردش خون آن زیاد می‎‌شود.

این مکانیسم علاوه بر اینکه در مردها موجب نعوظ آلت تناسلی می شود، در زن‎‌ها نیز موجب افزایش تمایل جنسی می گردد.

مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین و اسانس‌‎ها و استروئیدهای موجود در گیاهان به کار رفته در فرآورده آفرودیت، در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثر است و با مکانیسم فوق موجب اتساع عروق آلت و در نتیجه با تجمع خون در این عضو باعث نعوظ می‎‌شود.

همچنین تمایلات جنسی را افزایش داده و انزال های زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت بخش می‎ شود.

به دلیل اینکه قرص آفرودیت گل دارو حاوی ترکیبات گیاهی است که تا حد زیادی عوارض قرص های تاخیری را به همراه ندارد.

نظرات درباره قرص آفرودیت

قرص آفرودیت

نظرات مصرف کنندگان قرص آفرودیت

نظرات درباره قرص آفرودیت را برای شما در دو بخش نظرات مثبت شامل افرادی که با مصرف قرص آفرودیت نتیجه خوبی گرفته اند و همچنین نظرات منفی شامل افرادی که با استفاده از قرص آفرودیت به نتیجه دلخواه نرسیده اند گردآوری کرده و دراختیار شما قرار می دهیم.

نظرات درباره قرص آفرودیت: بخش اول نظرات مثبت

یکی از مصرف کنندگان قرص آفرودیت نی نی سایت به نام juju نوشته است

برای خودم عالی بود آفرودیت و قرص ویتاگنوس تخمکامو بزرگتر کرد

همچنین نظر یکی دیگر از مصرف کنندگان قرص آفرودیت نی نی سایت اینگونه است:

سلام خانمی قرص آفرودیت خیلی خوبه شوشوی من مصرف کرد مشکلش تا حدودی حل شده چون باید 3 ماه استفاده کند اما او فقط یک ماه استفاده کرده اما همین یک ماه خیلی خوب بود تازه دکتر متخصص براش داده بوده

و کاربر دیگری هم نظرات درباره قرص آفرودیت را اینگونه نوشته است:

سلام همسرم هم کم تحرکی دارد هم زود انزالی که مشکل زود انزالی اش با قرص آفرودیت حل شد تعداد اسپرمش هم نرمال شده و تحرک اسپرمش هم آمده بالا اما به حد مناسب نرسید چون باید سه ماه استفاده می کرد اما فقط یک ماه استفاده کرد.
در بخش نظرات قرص آفرودیت نی نی سایت کاربری با نام narcisssss نوشته است:

عاااالیه، مشکل شوهر منم حل شد

کاربری با نام yh68 در نی نی سایت نوشته است:

سلام من افسردگی دارم با هیچ قرصی حالم خوب نمیشه ولی با قرص آفرودیت خیلی خوبه در حالی که آفرودیت برای تقویت میل جنسیه به نظرتون عوارض داره آخه میل جنسی ام تحت الشعاع افسردگی نیز نابود شده 

یکی از کاربران در یک سایت داروخانه آنلاین نوشته است:

سلام مدت ده روز هست ک شبی یک عدد قرص آقرودیت استفاده کردم..بعضی شبها قرص ویتامین ث هم در کنارش استفاده کردم..شکر خدا الان در حین نزدیکی بهترم و البته هنوز دارم مصرف قرص آفرودیت رو ادامه میدم

کاربر دیگری با شماره 98990****7405 هم نوشته است:

عالیه. من تا الان سه تاش رو مصرف کرده ام

یکی از کاربران با نام کاربری Mustifoo نوشته است:

در بین داروهای زود انزالی من همین قرص آفرودیت رو از همه بیشتر قبول دارم. در حدود یک ماه مصرف کردم و خیلی وضعیتم بهتر شده بود ولی خب تنبلی کردم و گذاشتم کنار. به نظرم برای همه مردا لازمه که یک بسته از این قرص آفرودیت رو توی جیبشون داشته باشند و مرتب استفاده کنند..

کاربری با نام کاربری هیوا در سایت درمانگیاه درباره قرص آفرودیت نوشته است:

سلام ،من آفرودیت برای زود انزالی استفاده کردم خوب جواب داد عالی بود، ولی جدیدا یه بسته گرفتم استفاده کردم بی اثر بود، سوالم اینه دیگر برای من جواب نمیده یا تاریخ مصرفش گذشته؟ چونکه این بسته جدید که گرفتم تاریخ مصرفش ۲۰۱۹هست.

کاربری با شماره 98990****7682 نوشته است:

این دارو صددرصد گیاهی و واقعا معجزه می کند خواهش میکنم حداقل برای یک بار هم که شده استفاده کنید تا تاثیرات آن را ببینید.

همچنین نظر یکی دیگر از مصرف کنندگان قرص آفرودیت با شماره 98919****6670:

من استفاده میکنم بد نبوده احتمالا زمان نیاز داره

و یک کاربر دیگر در درمانگیاه درقسمت نظرات درباره قرص آفرودیت نوشته است:

خیلی خوبه، زود جواب میده

نظرات درباره قرص آفرودیت: بخش دوم نظرات مصرف کنندگان ناراضی

کاربری با نام هومن در مثبت سبز نوشته است:

سلام، به دستور پزشک معالج، این قرص را یکبار در روز استفاده می‌کردم، خوب بود ولی بعد از یک ماه استفاده، دیدم سمت چپ شکمم پرش ها غیر عادی پیدا شده، یک هفته پس از قطع این قرص آن پرش ها، از بین رفته ولی مشکل اصلی همچنان پابرجاست

کاربر دیگری هم  در مفید نوشته است:

من ۴۰ روز هست که از دادو آفرودیت استفاده می کنم

ولی فرقی نکردم

نعوظ صبحگاهی هم ندارم

باید عمل کنم یا با استفاده از همین دارو خوب میشه اصلا حالم خوب نیس چون مدتی هس که یک رابطه نداشتم

و داروساز در پاسخ نوشته است:

با سلام دوست عزیز آفرودیت دارویی است که باید طولانی مدت (چند ماه) مصرف شود تا تاثیر خود را بر روی مدت نعوظ، بگذارد.

کاربری با نام کاربری سعید هم در سایت درمانگیاه نوشته است:

بی خاصیت، به اندازه نصف یک موز هم تاثیر نداره

جمع بندی و نتیجه گیری و نظر داروساز

نظرات درباره قرص آفرودیت هم مثل همه داروهای دیگر، هم مثبت و هم منفی است. یعنی هم مصرف کنندگان قرص آفرودیت زیادی هستند که از آن نتیجه مطلوب گرفته و راضی بوده اند و هم بعضی مصرف کنندگان از عملکرد دارو راضی نبوده اند.

اما نکته مهم این است که بدانیم برای مصرف هر دارویی، باید بروشور آن دارو را به خوبی مطالعه کرده و روش مصرف و … را رعایت نمود.

طی بررسی که انجام شده و درخواست نظرات برخی مصرف کنندگان قرص آفرودیت که از آن ناراضی بوده اند، معمولا این افراد یا به مدت کافی از آن استفاده نکرده اند و یا به روش صحیح استفاده ننموده اند.

همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشید که داروهای گیاهی معمولا اثرگذاری بسیار فوری ندارند و برای گرفتن نتیجه مطلوب، باید دوره مصرف آن را کامل کنید.

از سوی دیگر، مشتریان بسیار زیادی از قرص آفرودیت برای زود انزالی و تقوطت نعوظ و افزایش میل جنسی استفاده کرده و نتیجه بسیار خوبی را گزارش نموده اند.

آفرودیت یکی از شناخته شده ترین داروهای گیاهی است که اثرگذاری خوبی در درمان زود انزالی و بی میلی مردان و زنان از خود نشان داده است و مورد اعتماد پزشکان قرار گرفته است.

آفرودیت علاوه بر قرص، به صورت قطره هم تولید شده است که در صورت عدم تمایل به استفاده از قرص، می توانید قطره آفرودیت را استفاده نمایید.

آفرودیت علاوه بر درمان اختلال نعوظ و بی میلی جنسی و همچنین درمان زود انزالی در مردان، می تواند به عنوان یک قرص افزایش میل جنسی زنان نیز مورد استفاده باشد.

قطره آفرودیت گل دارو

قطره آفرودیت گل دارو

قرص آفرودیت برای زنان یا مردان یا هردو؟

قرص آفرودیت برای زنان و مردان هردو کاربرد داشته و در زنان باعث بهبود میل جنسی، درمان سردمزاجی زنان و افزایش لذت و عملکرد ارگاسم شده و در مردان نیز علاوه بر این موارد دارای اثر تقویت نعوظ و درمان زود انزالی است.

اگر شما هم تجربه استفاده از قرص آفرودیت را دارید خواهشمندیم نظر خود را در قسمت نظرات درباره قرص آفرودیت بنویسید تا راهنمایی بیشتری به سایر هموطنانی که به دنبال یافتن بهترین داروی زود انزالی و تقویت نعوظ هستند صورت بگیرد.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر 👈 آشنایی با انواع دارو و قرص افزایش میل جنسی زنان