» سلامت » جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟
جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟

جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟

خرداد ۲۳, ۱۴۰۳ 7۰58

جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟

جینسینگ برای سفتی کمر تا چه میزان تاثیرگذار است؟ فواید احتمالی جینسینگ از بهبود عملکرد مغز گرفته تا درمان اختلال نعوظ و کاهش قند خون بسیار گسترده و متنوع است. اما در رابطه با سفتی کمر چطور؟

با این مقاله همراه باشید تا بدانید فواید جینسینگ برای سفتی کمر و دیگر خواص آن، چگونه بسیاری از مشکلات و شرایط پزشکی شما را درمان می کند.

با مطالعه این مقاله چه اطلاعاتی را دریافت خواهید کرد:

  • انواع خواص و فواید جینسینگ
  • جینسینگ برای سفتی کمر و اختلال نعوظ
  • افزایش انرژی
  • عملکرد شناختی واضح تر
  • اثرات ضد التهابی
  • چگونه جینسینگ را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟
  • آیا مصرف جینسینگ با اثرات جانبی همراه است؟

 انواع خواص و فواید جینسینگ

مردم به طور سنتی از جینسینگ برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها استفاده می کنند. خوشبختانه تحقیقات بسیاری برای تایید خواص جینسینگ برای سفتی کمر و دیگر فواید آن انجام شده است و همگی رضایت بخش بوده اند. محققان بر این باورند که جین سنوزیدها، اجزای شیمیایی موجود در جینسینگ، مسئول هر گونه اثرات بالینی این گیاه هستند.

جینسینگ برای سفتی کمر و اختلال نعوظ

جینسینگ برای سفتی کمر یکی از مهمترین مواردی است که بسیاری از افراد به سراغ آن می روند. ترکیبات تشکیل دهنده جینسینگ با تقویت عضلات پشتی و عضلات محوری نظیر عضلات شکم و عضلات پشت ستون فقرات موجب سفتی کمر می شود.

برخی تحقیقات نشان می دهد که جینسینگ جایگزین مفیدی برای درمان اختلال نعوظ است.  بر اساس برخی تحقیقات انجام شده، ترکیبات خاصی که در جینسینگ یافت می شود از استرس اکسیداتیو در رگ های خونی و بافت های آلت تناسلی برای کمک به بازگرداندن عملکرد طبیعی محافظت می کند. علاوه بر این، مطالعات نشان داده ‌اند که جینسینگ تولید اکسید نیتریک را افزایش دهد، ترکیبی که آرامش عضلانی آلت تناسلی را بهبود می‌ بخشد و گردش خون را افزایش می ‌دهد.

جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟
جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟

افزایش انرژی

جینسینگ به تحریک فعالیت فیزیکی و ذهنی در افرادی که احساس ضعف و خستگی می کنند کمک بسیاری می کند.جینسینگ در حکم یک محرک طبیعی، میزان قدرت بدن و انرژی را افزایش می دهد. این گیاه به طور ویژه به مقابله با خستگی عضلات می پردازد در نتیجه اثربخشی خواص جینسینگ برای سفتی کمر را نیز افزایش می دهد.

تو رابطه جنسی دچار مشکل شدی؟ می خوای بی میلی جنسیت رو درمان کنی؟

این مقاله رو حتما بخون 👈 درمان بی میلی جنسی زنان و مردان

عملکرد شناختی واضح تر

جینسینگ یک انتخاب عالی جهت بهبود فرآیندهای تفکر و عملکرد شناختی است. بر اساس مطالعات انسانی و حیوانی، اجزای جینسینگ پتانسیل درمان برخی از نقایص شناختی را دارند. این مطالعات نشان می دهد که جینسینگ می تواند استرس اکسیداتیو را کاهش دهد، در نتیجه موجب افزایش عملکرد شناختی می شود. جینسینگ قرمز به ویژه نقش مهمی در بهبود عملکرد لوب پیشانی مغز دارد.

اثرات ضد التهابی

جینسینگ التهاب را به طور موثری کاهش می دهد. طبق یک مطالعه در سال ۲۰۲۰، جین سنوزیدها، اجزای فعال جینسینگ، مسیرهایی را در سیستم ایمنی بدن هدف قرار می دهند تا التهاب را کاهش دهند.

چگونه جینسینگ را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

ریشه جینسینگ را می توان به روش های مختلفی مصرف کرد. می توانید آن را به صورت خام مصرف کنید یا می توانید آن را کمی بخارپز کنید تا نرم شود. همچنین می توان آن را در آب دم کرده و چای درست کنید. برای این کار کافی است آب داغ را به جینسینگ تازه برش داده شده اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه دم بکشد.

جینسینگ را می توان به دستور العمل های مختلفی مانند سوپ و غذاهای سرخ شده نیز اضافه کرد. علاوه بر این، عصاره آن را می توان به صورت پودر، قرص، کپسول و روغن مصرف کرد. اینکه چه مقدار باید مصرف کنید بستگی به شرایطی دارد که می خواهید بهبود دهید.

جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟
جینسینگ برای سفتی کمر خوب است؟

به طور کلی، دوزهای روزانه ۱-۲ گرم ریشه جینسینگ خام یا ۲۰۰-۴۰۰ میلی گرم عصاره پیشنهاد می شود. بهتر است با دوزهای کمتر شروع کنید و به مرور زمان آن را افزایش دهید.

اینجا کلیک کنید 👈 قیمت جینسینگ اصل

خواص جینسینگ سفید با قرمز با یکدیگر مشابه است اما اگر به طور ویژه در صدد مصرف جینسینگ برای سفتی کمر و افزایش قدرت عضلانی و همچنین رفع اختلالات نعوظ هستید ما به شما مصرف جینسینگ قرمز را نیز پیشنهاد می کنیم.

اینجا کلیک کنید 👈 قیمت جینسینگ قرمز کره ای

کپسول روجینسینگ قائم دارو

کپسول روجینسینگ محصول شرکت داروسازی قائم دارو علاوه بر تقویت جنسی در تقویت عمومی بدن، بهبود عملکرد مغز و قلب، مقاومت به تنش های فکری و فیزیکی نیز موثر است. جینسینگ موجود در این کپسول به طور اختصاصی به درمان زود انزالی در آقایان و سرد مزاجی و ضعف جنسی در بانوان می پردازد. جینسینگ برای سفتی کمر از دیگر خواص کپسول روجینسینگ است.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول روجینسینگ

کپسول ژلاتینی جینسینگ دانا

افزایش انرژی و سفتی کمر یکی از مهمترین راه ها در درمان ناتوانی جنسی است. کپسول جینسینگ دانا با وجود این ماده موثر، عملکرد جنسی را در مردان و زنان بهبود می بخشد. تامین ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن از دیگر خواص این کپسول است.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول جینسینگ

آیا مصرف جینسینگ با اثرات جانبی همراه است؟

اگرچه مصرف جینسینگ به طور کلی بی خطر است، برخی افراد، عوارض جانبی نظیر سردرد، مشکلات خواب، اسهال، مشکلات گوارشی، واکنش پوستی، ضربان قلب سریع و تغییرات در فشار خون را گزارش کرده اند.

سخن پایانی

جینسینگ یک مکمل گیاهی است که قرن ها در طب چینی استفاده می شود.در حالی که محققان فواید سلامتی بالقوه مکمل‌های جینسینگ را تایید می کنند اما معتقد هستند این گیاه در ابتدا در دوزهای کم باید مصرف شود و یا از مکمل های حاوی جینسینگ استفاده شود.

جینسینگ را می توان به صورت خام یا بخارپز مصرف کرد. همچنین می توان به راحتی به عنوان مکمل به صورت عصاره، کپسول یا پودر به رژیم غذایی افزوده شود.یک فرد باید برند ها و محصولات فردی را با هم مقایسه کند تا مطمئن شود مکملی که خریداری می کند برای وی مناسب و بی خطر است.

اگر داروی خاصی مصرف می کنید همیشه قبل از مصرف مکمل جدید با پزشک خود مشورت کنید. چه بخواهید رابطه جنسی خود را بهببود ببخشید یا به سادگی سلامت خود را تقویت کنید، جینسینگ برای سفتی کمر قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×