قرص افزایش میل جنسی زنان انواع مختلفی دارد که شامل طیف وسیعی از مکمل ها و داروها است که به روش های مختلف روحی و روانی و جسمانی بر افزایش میل جنسی زنان تاثیر می گذارد.

هر کدام از این روش ها برای افزایش میل جنسی زنان، داروهای مختلفی را شامل می شود.

در این صفحه تلاش کرده ایم که مسائل اصلی درباره دلایل سرد مزاجی زنان و روش های افزایش میل زنان را با شما به گفتگو بگذاریم و در پایان هم چند داروی مفید برای این امر را به شما معرفی کنیم.

پس اگر شما هم به دنبال یافتن سوالات خود در این باره هستید یا به دنبال بهترین قرص افزایش میل زنان می گردید، تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید

قرص افزایش میل جنسی زنان: دلایل نیاز و اهمیت آن

سرد مزاجی در زنان یکی از مشکلات شایع امروزه است که در همه جوامع و به خصوص جوامع شهری که آقایان و خانم ها بیشتر درگیر مسائل شغلی و اقتصادی هستند، گریبانگیر مردم شده است.

کاهش میل جنسی در زنان باعث سردی روابط بین زن و شوهر شده و به مرور می تواند باعث دوری عاطفی زوجین از یکدیگر هم بشود.

بسیاری از مردان گزارش می کنند که سرد مزاجی زنان و کناره گیری آنها از روابط جنسی، باعث ایجاد اختلال در زندگی زناشویی شده است.

کناره گیری بانوان از رابطه جنسی، می تواند باعث افزایش استرس در مردان و کاهش اعتماد به نفس آنان در محیط کار، خانواده و جامعه شود و سبب بروز رفتارهایی همچون پرخاشگری، گوشه گیری و افسردگی، عدم تمرکز و … شود.

از سویی، سردمزاجی زنان برای خود آنان نیز مشکلاتی ایجاد می کند.

بسیاری از بانوان که مبتلا به سرد مزاجی زنان هستند، با وجود عدم علاقه به برقراری رابطه جنسی، بنا به درخواست همسرانشان و بدون میل قلبی تن به این رابطه می دهند.

در این شرایط، انزجار خانم نسبت به رابطه جنسی و حتی گاهی نسبت به همسر و زندگی زناشویی روز به روز بیشتر شده و می تواند او را به سمت افسردگی یا حتی اندیشیدن به پایان زندگی مشترک بکشاند.

بروز برخی بیماری های روان تنی نیز می تواند در این شرایط شایع باشد.

بیماری های روان تنی یا بیماری های سایکوسوماتیک به بیماری هایی گفته می شود که در اثر شرایط روحی و روانی، در جسم پدیدار می شوند.

احتمالا شما هم دیده اید که برخی افراد با قرار گرفتن در شرایط استرس مداوم، دچار بیماری های گوارشی مثل یبوست یا زخم معده می شوند و یا برخی دیگر به دلیل افسردگی، دچار ریزش مو یا چروک های پوستی و زخم معده می شوند.

به این وضعیت که در اثر مشکلی در روان، یک بیماری در بدن به وجود می آید، بیماری های روان تنی گفته می شود و مشکلات جنسی و زناشویی می تواند باعث بروز برخی بیماری های روان تنی در بانوان شود.

به دلایلی که در بالا گفته شد و دلایل بسیار زیاد دیگر، رسیدگی فوری و درست به مسأله نیاز جنسی زنان و درمان سرد مزاجی آنان می تواند در بسیاری از اوقات یک زندگی را از خطر فروپاشیدن نجات دهد.

در این میان استفاده از روش های مشاوره ای، تغذیه ای، تغییر سبک زندگی، افزایش تفریحات دو نفره و استفاده از انواع دارو و قرص افزایش میل جنسی زنان می تواند موثر باشد.

آشنایی با بهترین قرص های افزایش میل جنسی زنان

آشنایی با بهترین قرص های افزایش میل جنسی زنان

دلایل سرد مزاجی و عدم میل زنان

سرد مزاجی زنان می تواند دلایل بسیار زیادی و متنوع جسمی و روانی داشته باشد.

شاید در یک جمله ساده بتوان گفت تقریبا همان دلایلی که در آقایان باعث زود انزالی می شوند، در خانم ها می توانند باعث سرد مزاجی و عدم ارگاسم و بی میلی جنسی شوند.

به بیان خلاصه تر، اگر موضوعی مانند استرس یا افسردگی باعث ایجاد زود انزالی در مردان می شود، همین استرس و افسردگی می تواند باعث ارگاسم نشدن بانوان و نهایتا دلسردی و سرد مزاجی آنها نسبت به رابطه جنسی شود.

در مجموع ده مورد از مهم ترین دلایل سرد مزاجی زنان را می توان به صورت تیتر وار در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. چاقی یا لاغری مفرط
  2. افسردگی و مشکلات روحی
  3. ناراحتی های حل نشده از همسر
  4. مکان و زمان نامناسب برای رابطه جنسی
  5. مشکلات هورمونی و عدم تعادل هورمون ها
  6. خستگی مفرط در هنگام برقراری رابطه جنسی
  7. استرس های کاری و شغلی و اقتصادی و مشغولیت ذهنی
  8. عدم مهارت شوهر در پیش نوازی و آماده سازی خانم برای رابطه جنسی
  9. تنش های ناگهانی روحی و حوادث و اتفاقات ناگوار همچون درگدشت عزیزان و …
  10. تغذیه نامناسب و استفاده بیش از حد از فست فود، میوه ها یا غذاهای با طبع سرد و ترشیجات
  11. خشکی واژن، واژینیسموس، عفونت واژن و سایر مشکلاتی که منجر به درد و سوزش هنگام مقاربت می شوند

روش هایی برای درمان سرد مزاجی زنان

درمان سرد مزاجی زنان یک مساله دوگانه است. یعنی از طرفی می تواند بسیار ساده و آسان و از طرفی می تواند بسیار سخت و بغرنج باشد.

بسیاری اوقات، به خصوص وقتی که دلایل ایجاد سرد مزاجی و افت میل جنسی زنان مربوط به مسائل روحی گذرا باشد، افزایش میل جنسی زنان و درمان سرد مزاجی می تواند با اندکی گفتگو و حل مشکلات بین زن و شوهر برطرف شود.

به عنوان مثال هنگامی که زنی دچار ناراحتی از شوهر و یا تحت تنش های روحی بوده و نیاز به گفتگو با همسر خود داشته باشد، مهارت شوهر در ایجاد گفتگوی صمیمانه و رفع مشکلات می تواند به سادگی باعث افزایش میل جنسی زنان و درمان سرد مزاجی زنان شود.

در نظر داشته باشید که برخی مواقع هم این ناراحتی و سردی رابطه، برای مدت های طولانی تری باقی مانده و باعث تاثیر عمیق تر و ایجاد سرد مزاجی مزمن در زنان می شود که در این شرایط آقایان باید صبر بیشتری داشته و برای بهبود رابطه زناشویی تلاش بیشتری به کار ببندند.

بسیاری از مواقع کمک گرفتن از مشاوره خانوادگی، مشاوره زوج درمانی، گذاشتن وقت بیشتر برای یکدیگر، تفریح و پیاده روی دو نفره، مسافرت های دونفره و… می تواند به افزایش میل جنسی زنان و درمان سرد مزاجی کمک های بزرگی کند.

در مواردی که دلایل سرد مزاجی زنان عمقی تر و ریشه ای تر باشند، حتما نیاز به حل ریشه ای مسائل داشته و می بایست به درمان اساسی مشکل بپردازید.

به عنوان مثال اگر زنی خیانت جنسی یا عاطفی از همسر خود دیده باشد و این مورد دچار گذشت زمان شده و با گفتگو برطرف نشده باشد، حل آن هم نیاز به زمان طولانی تری خواهد داشت.

در این موارد، دادن اطمینان کافی قلبی به خانم مبنی بر اینکه این مسأله کاملا تمام شده و در آینده نیز تکرار نخواهد شد می تواند بر درمان سرد مزاجی زنان موثر باشد.

پس از آنکه موارد بالا را بررسی کردید و مطمئن شدید که مسائل بالا یا وجود ندارند و یا در صورت وجود، کاملا حل شده اند، می بایست به درمان دارویی سرد مزاجی زنان و استفاده از انواع دارو و قرص افزایش میل جنسی زنان و مسائل پزشکی بیندیشید.

 

آشنایی با بهترین قرص های افزایش میل جنسی زنان

آشنایی با بهترین قرص های افزایش میل جنسی زنان

انواع داروی افزایش میل جنسی زنان

در سایت داروخانه آنلاین درمانگیاه، انواع مختلفی از دارو و قرص افزایش میل جنسی زنان در دسترس شما هستند.

محصولات داروی افزایش میل زنان معمولا در چند دسته اصلی طبقه بندی می شود.

دسته اول از این محصولات، داروهایی هستند که به درمان افسردگی و بهبود روحیه زنان کمک می کنند و به این طریق باعث درمان سرد مزاجی زنان می شوند.

دسته دیگری از داروهای تقویت کننده میل جنسی زنان، مکمل هایی هستند که با رفع کمبود های تغذیه ای باعث افزایش میل جنسی زنان می شوند.

این مکمل ها معمولا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهمی هستند که کمبود آنها در بدن بانوان موجب ایجاد سرد مزاجی در زمان می شود.

به عنوان نمونه می توان به مکمل های حاوی زینک و ویتامین B، منیزیم، سلنیوم، ویتامین E و منگنز اشاره کرد که کمبود این عناصر و ویتامین ها می تواند باعث ایجاد سرد مزاجی در زنان شود.

دسته دیگری از داروهای گیاهی افزایش میل جنسی زنان، داروهایی هستند که مستقیما بر روی هورمون های زنانه تاثیر دارند و با ایجاد تعادل هورمونی در هورمون های زنانه باعث بهبود و افزایش میل جنسی زنان می شوند.

بعضی از داروها و مکمل ها نیز در این زمینه به صورت ترکیبی عمل می کنند. به صورتی هم هم به عنوان یک مکمل باعث رفع کمبودهای ریز مغذی ها می شوند و هم به عنوان یک متعادل کننده هورمونی باعث تقویت میل جنسی می شوند.

در زیر به چند نمونه از این داروها اشاره کرده ایم تا بتوانید آشنایی مقدماتی با هر کدام پیدا کنید.

برای مطالعه بیشتر و دقیق تر و کسب اطلاعات تکمیلی درباره هر کدام از این محصولات می توانید به صفحه اختصاصی آن محصول مراجعه کنید.

1- قطره و قرص آفرودیت گل دارو

آفرودیت از شناخته شده ترین داروهای گیاهی است که هم به عنوان قرص افزایش میل جنسی زنان و هم به عنوان داروی تقویت جنسی مردان کاربرد دارد.

استفاده از قرص آفرودیت طبق تجربه مصرف کنندگان، نتایج خوبی در زمینه درمان سرد مزاجی زنان و همچنین درمان سرد مزاجی مردان و افزایش نعوظ و همچنین درمان زود انزالی در مردان داشته است.

نکته مهمی که در نظرات درباره قرص آفرودیت دیده می شود این است که افرادی که دوره درمان را کامل کرده اند نتیجه خوبی از آن گرفته اند.

آفرودیت هم به صورت قرص و هم به صورت قطره تولید شده است و بنا به سلیقه خود می توانید از هر کدام از این دو نوع استفاده نمایید.

در ترکیب آفرودیت، از چهار گیاه دارویی استفاده شده تا هم اثر ضد افسردگی و بهبود روحیه و هم اثر افزایش هورمون های جنسی و بهبود ارگاسم را داشته باشد.

اطلاعات بیشتر درباره 👈️ قرص آفرودیت

قرص آفرودیت

قرص آفرودیت

 

2- فیمیل بوست نوتراکس

فیمیل بوست یک مکمل ویژه است که برای درمان سرد مزاجی زنان و افزایش میل جنسی زنان کاربرد دارد.

استفاده از فیمیل بوست ویژه بانوان است و برای آقایان کاربرد ندارد.

در ترکیب قرص فیمیل بوست، انواعی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت و افزایش میل جنسی زنان استفاده شده است.

همچنین برخی گیاهان دارویی موثر در افزایش میل جنسی زنان نظیر ماکا، خارخاسک، جینسینگ و زغال اخته هم در ترکیب این دارو به کار رفته اند.

برای رفتن به صفحه این محصول بر روی عبارت 👈️ فیمیل بوست کلیک کنید

فیمیل بوست نوتراکس

کپسول فیمیل بوست نوتراکس تقویت میل جنسی بانوان

 

3- دامینست

دامینست یکی دیگر از داروهای گیاهی است که برای درمان سرد مزاجی زنان کاربرد دارد.

این محصول توسط شرکت داروسازی ادیب اکسیر و با استفاده از گیاهان دارویی موثر در افزایش میل جنسی بانوان تولید شده است.

هر کپسول دامینست حاوی 175 میلی گرم عصاره خارخاسک و 85 میلی گرم عصاره خشک برگ دامیانا و 85 میلی گرم عصاره خشک دانگ کوای است.

استفاده از کپسول دامینست می تواند ضمن بهبود میل جنسی در بانوان، باعث بهبود عملکرد جنسی و افزایش خون رسانی به واژن در هنگام رابطه جنسی و در نتیجه بهبود ارگاسم شود.

برای آشنایی بیشتر با کپسول دامینست بر روی لینک کلیک کنید 👈️ دامینست

دامینست

دامینست

4- قرص آرژین مکس فورته

آرژین مکس فورته برای بانوان، یکی از مکمل های اختصاصی ویژه افزایش میل جنسی زنان است که برای درمان سرد مزاجی زنان و بی میلی آنها و از بین بردن درد و سوزش هنگام رابطه جنسی که در اثر خشکی واژن و بی میلی و عدم تحریک بانوان ایجاد می شود کاربرد دارد.

آرژین مکس فورته برای بانوان با دارا بودن ترکیبی چندگانه شامل سه گیاه دارویی خارخسک، زعفران و جینسینگ به همراه ال آرژنین، ویتامین E، ویتامین B7 و ویتامین B6 علاوه بر افزایش فوق العاده میل جنسی، سبب بهبود خون رسانی به اندام تناسلی بانوان شده و کیفیت رابطه جنسی را نیز به حد قابل توجهی بالا می برد.

قرص آرژین مکس فورته داروی سرد مزاجی زنان همچنین باعث از بین رفتن خشکی و درد واژن در هنگام رابطه جنسی شده و برای زوجین به خصوص بانوان باعث افزایش لذت رابطه زناشویی می شود.

به اعتقاد بسیاری از پزشکان متخصص جنسی و زوج درمانگران، آرژین مکس فورته احتمالا بهترین قرص افزایش میل جنسی زنان است که در داروخانه آنلاین درمانگیاه در دسترس شما قرار گرفته است.

با کلیک بر لینک روبرو به صفحه قرص آرژین مکس بروید 👈️ قرص آرژین مکس

آرژین مکس فورته برای بانوان

آرژین مکس فورته برای بانوان

5- لیبیدوفم

کپسول لیبیدوفم هم یکی دیگر از انواع داروی گیاهی افزایش میل جنسی زنان است که با استفاده از یک ترکیب منحصر به فرد از گیاهان دارویی مختلف تولید شده است.

در فرمولاسیون این داروی گیاهی از گیاهان دارویی مختلفی همچون آشواگاندا یا پنیرباد (جینسینگ هندی)، جینسینگ سیبریایی، رودیولا روزا و ماکا استفاده شده است.

هر کدام از این گیاهان در نوع خود جزو بهترین گیاهان برای درمان سرد مزاجی زنان هستند و می توانند منجر به بهبود بسیار خوب جنسی و افزایش میل جنسی زنان شوند.

به صفحه اختصاصی لیبیدوفم وارد شوید

لیبیدوفم افزایش میل جنسی زنان

لیبیدوفم افزایش میل جنسی زنان

در بالا تلاش کردیم تا چند نمونه دارو و قرص افزایش میل جنسی  زنان را به شما معرفی کنیم. اما اینها تنها چند نمونه از این داروها هستند که در درمانگیاه در دسترس شما قرار دارند.

درمانگیاه لیست بسیار مفصلی از داروها در هر زمینه را در دسترس شما قرار داده است.

با کلیک بر روی عبارت داروهای سرد مزاجی زنان می توانید لیست کاملی از داروهای مرتبط با افزایش میل جنسی زنان را مشاهده نمایید.

جمع بندی و نتیجه گیری

همانطور که گفته شد، سرد مزاجی زنان می تواند دلایل مختلف روحی، جسمی و جنسی داشته باشد.

برای درمان سرد مزاجی زنان، تنها استفاده از قرص افزایش میل جنسی زنان کافی نیست.

شما باید با بررسی دقیق مشکل و یافتن ریشه مشکل، نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

بسیاری از اوقات ریشه اصلی مشکلات سرد مزاجی زنان، مربوط به مسائل روحی و روانی و عاطفی یا روابط سرد با همسر است که به عنوان اولین قدم باید نسبت به حل این مشکلات اقدام نمایید.

انواع دارو و قرص افزایش میل جنسی زنان نیز در این راه به کمک شما آمده و می توانند در درمان سریع سرد مزاجی زنان موثر باشند.

ما در این صفحه چند راهکار درمان سرد مزاجی زنان و چندین نوع قرص افزایش میل جنسی زنان را به شما معرفی کردیم.

شما چه تجربیات و نظرات دیگری در این زمینه دارید؟ آیا تا کنون خود یا همسرتان به سرد مزاجی زنان مبتلا بوده اند؟ آیا تابحال از قرص افزایش میل جنسی زنان استفاده کرده اید؟

لطفا با ثبت نظر یا تجریه یا نظر خود در این باره در قسمت دیدگاه های همین صفحه، به پربار تر شدن این مقاله و همفکری در این زمینه کمک کنید.

در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید، می توانید با درج در قسمت دیدگاه ها، پاسخ خود را از پزشک یا داروساز درمانگیاه دریافت نمایید.