قرص لاغری گیاهی و اهمیت شناخت بهترین قرص لاغری گیاهی

یکی از دغدغه های همیشگی افرادی که به دنبال کاهش وزن و لاغری هستند، یافتن بهترین داروهای گیاهی لاغری در داروخانه ها است که هم اثرگذاری مناسبی داشته باشند و هم عوارض جانبی در بدن فرد ایجاد نکنند.

با توجه به اینکه امروزه انواع بسیار متنوعی از کپسول و قرص لاغری گیاهی در داروخانه ها موجود است، هر فردی می تواند با توجه به مشخصات فردی خود یک مورد را انتخاب کند و از آن استفاده کند و این مورد اگرچه یک فرصت برای انتخاب است اما باعث گیج شدن فرد در انتخاب بهترین قرص لاغری گیاهی می شود.

کلیه مواد غذایی که ما مصرف می کنیم، دارای مقداری انرژی هستند که به صورت واحد کالری محاسبه می شود. با توجه به شیوع مصرف غذاهای فست فودی، چرب و دارای قند فراوان معمولا کالری دریافتی اکثر افراد در جامعه امروزی بیش از مقدار مورد نیاز است.

از عمده ترین دلایل اصلی چاقی هم می توان به همین دریافت کالری بیش از نیاز بدن اشاره کرد. چرا که کالری دریافتی اضافه، معمولا به صورت چربی در بدن ذخیره شده و باعث چاقی می شود.

یکی از کارهایی که قرص های لاغری گیاهی می کنند این است که باعث مصرف بیشتر کالری توسط بدن می شوند.

این کالری سوزی بیشتر علاوه بر اینکه باعث سوخت و ساز بیشتر چربی ها می شود، می تواند با سوزاندن چربی و تولید انرژی بیشتر، باعث افزایش انرژی برای کارهای روزمره شده و بیحالی و کسلی را نیز تا حدی بهبود دهد.

اما یکی دیگر از تاثیراتی که قرص لاغری گیاهی بر روی بدن شما به جای می گذارند، کاهش اشتها به غذا است.

استفاده از قرص لاغری برای کاهش اشتها می تواند منجر به مصرف کمتر غذا و در نتیجه کاهش کالری دریافتی شده و به کاهش وزن و جلوگیری از چاقی شما کمک کند.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا نکاتی را راجع به قرص های لاغری گیاهی و روش انتخاب بهترین قرص لاغری گیاهی به شما آموزش دهیم.

 

معیارهای انتخاب بهترین قرص لاغری گیاهی

از آنجا که انتخاب بهترین قرص لاغری گیاهی از بین تعداد زیاد داروهای موجود در بازار می تواند برای شما تا حدی سخت باشد در زیر چند مورد از مواردی را که باید در هنگام انتخاب و خرید قرص لاغری گیاهی به آن توجه کنید متذکر می شویم.

شما با رعایت این موارد می توانید یک داروی لاغری گیاهی مناسب با شرایط خود انتخاب کرده و بدون ایجاد عوارض جانبی، از اثرگذاری خوب دارو نیز بهره مند شوید.

بهترین قرص های لاغری گیاهی

بهترین قرص های لاغری گیاهی

1- مجوز سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، عامل اطمینان بخش برای جلوگیری از عوارض جانبی

همیشه اولین و مهم ترین نکته ای که در خرید انواع قرص لاغری گیاهی باید در نظر داشته باشید دارا بودن مجوز از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است.

بسیاری اوقات مشاهده شده است که داروهای دست ساز و بدون مجوز برای لاغری که ادعای گیاهی بودن دارند، دارای ترکیبات خطرناکی همچون متامفتامین (شیشه) هستند.

این ماده که یک مخدر بسیار خطرناک است، ضمن اعتیاد آور بودن می تواند منجر به سایر عوارض جانبی خطرناک شود.

به صورتی که در دوز پایین باعث تپش قلبف استفراغ و تنگی نفس شده و در دوز بالا باعث تشنج، افزایش فشار خون، اغما و حتی مرگ شود.

به همین منظور بهتر است که در انتخاب قرص لاغری گیاهی حتما به دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت توجه کنید.

از جمله داروهای لاغری گیاهی تقلبی که تاکنون وجود این ماده مخدر در آنها تایید شده است می توان به قرص لاغری پلاتین اشاره کرد که بسیار خطرناک بوده و سبب اعتیاد و ایجاد عوارض جانبی می شود.

همچنین بسیاری از قرص های لاغری بدون مجوز که ادعای گیاهی بودن داشته و در سایت های غیرمجاز به فروش می رسند، مثل آلفا اسلیم، بلوبری، بلک بری، قرص ادیوس، قرص لاغری جی سی، آلفا اسلیم و … نیز هیچگونه مجوزی از سازمان غذا و دارو نداشته و به احتمال زیاد حاوی ترکیبات مخدر مانند شیشه و … هستند.

با توجه به موارد فوق، توصیه می کنیم که برای خرید قرص لاغری گیاهی، به عنوان اولین نکته به دارا بودن مجوز از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت توجه کنید.

خرید اینترنتی قرص لاغری گیاهی از داروخانه های آنلاین که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و نماد اعتماد الکترونیک هم دارند می تواند در این زمینه راهی مطمئن و کم ریسک باشد.

چرا که داروخانه های آنلاین که تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت می کنند، تنها داروهای دارای مجوز از سازمان غذا و دارو را ارائه می دهند.

 

2- مطالعه بروشور قرص لاغری گیاهی قبل از خرید در سایت داروخانه های آنلاین

امروزه انتخاب و شناخت بهترین قرص لاغری گیاهی که با بدن شما سازگار باشد قبل از خرید هم آسان شده است.

چرا که سایت های داروخانه های آنلاین زیادی هستند که بروشور کامل دارو را برای مطالعه قبل از خرید بر روی سایت ارائه داده اند.

شما با مطالعه بروشور دارو به خصوص قسمت موارد منع مصرف، تداخلات دارویی و عوارض جانبی احتمالی می توانید از بروز هرگونه عوارض در اثر مصرف آن قرص لاغری گیاهی پیشگیری کنید.

همچنین در این سایت ها، گیاهانی که در ترکیب هر داروی لاغری گیاهی به کار رفته معرفی شده اند. لذا اگر به دنبال دارویی که از گیاه خاصی تولید شده باشد هستید، یا اگر به گیاه خاصی حساسیت دارید، مطالعه بروشور قرص لاغری گیاهی قبل از خرید می تواند در این زمینه هم به شما کمک کند.

بهترین قرص های لاغری گیاهی

بهترین قرص های لاغری گیاهی

3- بررسی مکانیسم تاثیر هر دارو

قرص های لاغری گیاهی که در داروخانه ها موجود هستند به چند روش مختلف می توانند منجر به لاغری شوند.

بعضی از آنها دارای اثر کاهنده اشتها هستند و به عنوان قرص ضد اشتهای گیاهی شناخته می شوند.

این دسته از داروهای گیاهی معمولا آنهایی هستند که دارای مقادیر بالای فیبر گیاهی هستند. فیبرهای گیاهی با جذب آب در معده و روده، حجیم شده و فضای معده و روده را پر می کنند و باعث کاهش میل به مصرف غذا می شوند.

این دسته از قرص های لاغری گیاهی معمولا علاوه بر کاهش اشتها، به درمان یبوست و مشکلات گوارشی هم کمک می کنند.

چرا که فیبر یک ماده مفید برای سلامت دستگاه گوارش است و می تواند با درمان یبوست، هم به تسریع کاهش وزن کمک نموده و هم عوارض ناشی از یبوست مثل هموروئید و … را نیز تا حد زیادی بهبود ببخشند.

این دسته از داروها علاوه بر موارد فوق، معمولا با کنترل کلسترول و قند خون هم به کمک شما می آیند.

اما باید دقت کنید که اگر معمولا دچار افت قند خون هستید، استفاده از قرص لاغری گیاهی که حاوی فیبر باشد می تواند باعث افت بیشتر قند خون و ایجاد بی حالی و ضعف در شما شود.

از جمله این داروهای گیاهی که حاوی فیبر زیادی هستند می توان به کپسول نیچرفیت از محصولات شرکت داروسازی دیموند، پودر گیاهی پی برن از محصولات شرکت داروسازی دینه و همچنین قرص ساتیوا از محصولات شرکت داروسازی سینا فرآور اشاره کرد.

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که بهترین قرص لاغری گیاهی، قرصی است که ضمن نداشتن عارضه یا دارا بودن حداقل عوارض ممکن، بهترین اثرگذاری را داشته باشد و شما را دچار مشکلات و عوارض دیگری نکند.

دسته دیگری از داروهای لاغری گیاهی هستند که با افزایش سوخت و ساز بدن باعث کاهش وزن می شوند. اینها معمولا به نام قرص چربی سوز شناخته می شوند.

در ترکیب این داروها معمولا از گیاهانی استفاده می شود که دارای طبع گرم هستند و می توانند با تحریک مصرف بیشتر چربی های ذخیره در سلول، ذخیره های چربی بدن را کاهش داده و منجر به کاهش وزن شود.

این دسته از داروها هم به دلیل دارا بودن گیاهانی که طبع گرم دارند، معمولا علاوه بر چربی سوزی و لاغری، باعث بهبود مشکلات معده و نفخ و درد معده می شوند.

همچنین این دسته از داروها ممکن است بر روی کاهش درد پریودی بانوان نیز اثرگذار باشند.

از جمله داروهایی که در این گروه دسته بندی می شوند می توان به کپسول مهزل نیاک و کپسول فیتنس فراطب اشاره کرد که باعث افزایش چربی سوزی می شوند.

سومین دسته از داروهای لاغری که هم عملکرد کاهش اشتها و هم عملکرد چربی سوزی دارند و به صورت ترکیبی عمل می کنند.

این داروها معمولا هم دارای گیاهان حاوی فیبر و مواد ضد اشتها هستند و هم از گیاهان دارای طبع گرم و خشک در فرمولاسیون آنها استفاده شده است.

در این دسته داروهای زیادی قرار دارند که از جمله آنها می توان به قرص لاغری هزال، قرص لاغری فلوردو، قرص اسلیم مکس، قرص لاغری اسلیم فول و… اشاره کرد.

 

4- مطالعه نظرات مصرف کنندگان قرص لاغری گیاهی

یکی دیگر از راه های شناخت بهترین قرص لاغری گیاهی مطالعه نظر مصرف کنندگان قرص ها است.

شما با بررسی تجریات افراد از استفاده از هر قرص لاغری گیاهی، می توانید به یک شناخت نسبی درباره آن دارو و میزان رضایت مصرف کنندگان آن پی ببرید.

این نظرات هم در سایت درمانگیاه و هم در سایت دیگر داروخانه های آنلاین در دسترس شما هستند و با مراجعه به صفحه اختصاصی هر محصول می توانید آنها را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

برای بعضی از محصولات هم می توانید در درمانگیاه صفحاتی را بیابید که کلیه نظرات مثبت و منفی را از همه سایتها گرداوری کرده و در اختیار شما قرار داده است.

به عنوان نمونه می توان به صفحه نظرات مصرف کنندگان قرص هزال اشاره کرد که نظرات درباره قرص هزال را از چندین سایت داروخانه آنلاین و فروم مختلف گردآوری کرده و در یک مطلب بصورت یکجا در دسترس شما قرار داده است.

معرفی چند نمونه از انواع بهترین قرص لاغری گیاهی

پس از مطالعه توضیحات بالا، بد نیست که با چند نمونه از بهترین قرص های لاغری گیاهی که در داروخانه ها موجود هستند آشنا شوید تا بتوانید با دید بازتری نسبت به خرید اینترنتی آنها اقدام کنید.

به همین منظور چند داروی لاغری گیاهی را در زیر به صورت خلاصه به شما معرفی می کنیم.

1- قرص هزال

قرص هزال را شاید بتوان معروف ترین و پر طرفدار ترین قرص لاغری گیاهی در ایران دانست. بسیاری از مصرف کنندگان قرص هزال آن را بهترین قرص لاغری گیاهی می دانند.

این محصول توسط شرکت داروسازی سینا فرآور تولید شده و در ترکیب آن گیاهان دارویی مخلتلف به همراه لاک مغسول به کار رفته است.

با کلیک بر روی عبارت قرص هزال می توانید به صفحه اختصاصی این محصول رفته و درباره آن مطالعه کنید.

قرص هزال

قرص هزال

2- قرص فلوردو

فلوردو نیز یکی دیگر از داروهای گیاهی لاغری تولید شده توشسط شرکت داروسزای سینا فراور است که با ترکیبی کاملا گیاهی تولید شده است.

استفاده از فلوردو برای افرادی توصیه می شود که علاوه بر چاقی دچار مشکلات گوارشی مثل نفخ و … نیز هستند.

برای رفتن به صفحه اختصای این محصول بر روی عبارت قرص فلوردو کلیک کنید.

فلوردو قرص لاغری مورد تایید بهداشت

فلوردو قرص لاغری مورد تایید بهداشت

3- کپسول لاغری اسلیم مکس

کپسول لاغری اسلیم مکس که به نام قرص اسلیم مکس هم مشهور شده است، از تولیدات شرکت داروسازی قائم دارو است.

این محصول با دارا بودن قیمت مناسب و ارزان اثرگذاری بسیار خوبی ار از خود به ثبت رسانده است و طرفداران بسیاری دارد.

قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر می کند؟

قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر می کند؟

4- کپسول لاغری اسلیم فول

اگر به دنبال یک قرص سرکه سیب می گردید که با استفاده از عصاره سرکه سیب بتواند جلوی اشتهای شما را گرفته و به لاغری کمک کند، اسلیم فول می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

این حصول توسط شرکت داروسازی سبز دارو تولید شده و هم اکنون توسط درمانگیاه برای فروش به صورت اینترنتی عرفه شده است.

5- قرص مهزل نیاک

قرص مهزل از نظر فرمولاسیون تقفریبا مشابه قرص هزال است با این تفاوت که توسط یک شرکت داروسازی دیگر تولید شده است.

مهزل از جمله محصولات شرکت داروسازی نیاک است که داروهای گیاهی بسیار با کیفیت و موثری را تولید می کند و برندی شناخته شده در تولید داروهای گیاهی و طب سنتی است.

بنا به اعتقاد بسیاری از افرادی که قرص ملاغری مهزل را مصرف کرده اند، این محصول را می توان در بین یکی از انواع بهترین قرص لاغری گیاهی قرار داد.

6- کپسول فیتنس فراطب

کپسول فیتنس با تاثیر بر افزایش چربی سوزی و کاهش اشتها، یک فرمولاسیون خاص و ویژه است که توسط داروسازی فراطب تولید شده است.

بسیاری افرادی که رژیم غذایی و ورزش را نیز در کنار استفاده کپسول فیتنس رعایت می کنند، از اثرات شگفت انگیز مصرف این داروی گیاهی لاغری گفته و آن را یکی از بهترین قرص های لاغری گیاهی می دانند.

شاید بتوان دلیل آن را دقت بسیار بالای شرکت داروسازی فراطب در تولید محصولاتی با فرمولاسیون های اثبات شده و توجه دقق به منابع طب سنتی ایرانی دانست.

7- ساپلکس لاغری

ساپلکس یک داروی لاغری ترکیبی است. یعنی در ترکیب آن هم از گیاهان دارویی استفاده شده و هم از مکمل های خوراکی کاهنده توده چربی.

برای تولید ساپلکس از عصاره قهوه سبز به همراه ال کارنیتین و کروم و ویتامین ث استفاده شده است تا بهترین اثرگذاری را برای کاهش وزن داشته باشد.

اگر به دنبال یک قرص قهوه سبز هستید که بتواند به کاهش وزن شما کمک کند می توانید قرص لاغری ساپلکس را امتحان کنید.

8- باری اسلیم

باری اسلیم از محصولات شرکت داروسازی باریج اسانس است.

در تولید باری اسلیم از گیاهان و مواد مختلفی شامل گارسینیا کامبوجیا، قهوه سبز، چای سبز، فلفل سیاه، ال-کارنیتین، اسید لینولئیک کونژوگه (CLA)، کافئین و کروم استفاده شده است.

اگر به دنبال یافنت بهترین قرص لاغری گیاهی هستید، برای مطالعه بیشتر درباره قرص لاغری گیاهی باری اسلیم و اقدام به خرید اینترنتی آن می توانید بر روی عبارت باری اسلیم کلیک کنید.

9- کپسول گارسینیا کامبوجیا (گارسینوفیت)

کپسول گارسینوفیت یک داروی گیاهی است که با استفاده از عصاره گیاه گارسینیا کامبوجیا تولید شده است.

گارسینیا کامبوجیا میوه ای از خانواده مرکبات است که تاثیر بسیار خوبی در کاهش اشتها و جلوگیری از چاقی دارد و در آمریکا یکی از داروهای بسیار معروف و شناخته شده لاغری به حساب می آید.

این محصول توسط شرکت داروسازی بهتا دارو تولید شده و در داروخانه آنلاین درمانگیاه در دسترس شما قرار دارد.

اگر می خواهید درباره قرص لاغری گیاهی گارسینیا کامبوجیا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید بر روی عبارت گارسینوفیت کلیک کنید تا به صفحه این محصول هدایت شوید.

10- مانگو اسلیم

برگ انبه آفریقایی یکی از گیاهانی است که در زمینه لاغری و کاهش وزن بسیار مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است.

شرکت بهتا دارو آفرینش با توجه به این موضوع یک قرص انبه آفریقایی تولید کرده است که علاوه بر این گیاه حاوی عصاره چای سبز نیز بوده و می تواند تاثیر بسیار خوبی در لاغری و چربی سوزی داشته باشد.

این محصول با نام تجاری مانگو اسلیم به بازار عرضه شده و هم اکنون در داروخانه آنلاین درمانگیاه قابلیت خرید اینترنتی دارد.

اگر می خواهید این محصول را مشاهده کنید بر روی عبارت مانگو اسلیم کلیک کنید.

11- قرص نیچرفیت

نیچرفیت از محصولات شرکت داروسازی دیموند است. در تولید این محصول از گیاه جو دوسر استفاده شده است.

جو دو سر که حاوی فیبر بسیار بالا بوده و می تواند اشتها را به طرز قابل توجهی کاهش دهد، به عنوان یک گیاه ضد اشتها شناخته می شود.

از دیگر اثرات این محصول می تواند به کاهش قند خون و چربی و کلسترول اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر درباره قرص نیچرفیت می توانید بر روی عبارت نیچرفیت کلیک کنید.

12- کربوبلاکر

کربوبلاکر ها محصولاتی هستند که جلوی جذب کربوهیدرات را در بدن می گیرند و به این ترتیب به پروسه لاغری کمک می کنند.

از مهمترین و شناخته شده ترین داروهای کربوبلاکر، محصولی است که توسط شرکت داروسازی نچرال ورلد تولید شده است.

کربوبلاکر نچرال ورلد در بسته های 30 و 60 عددی تولید شده است.

اگر می خواهید درباره کربوبلاکر ها اطلاعات بشیتری به دست بیاورید و یا اقدام به خرید آن نماید می توانید بر روی عبارت کربوبلاکر کلیک کنید.

13- اسلیم لست

اسلیم لست محصولی است که به صورت پودری (شبیه شیرخشک) تولید شده و حاوی فیبر بالایی است تا بتواند به خوبی جلوی اشتها را بگیرد.

برای مصرف آن باید یک تا دو قاشق از پودر را در آب ولرم یا جوش یا شیر حل نموده و دو ساعت قبل از غذا مصرف کنید.

با کلیک بر روی لینک اسلیم لست می توانید اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاورید.

14- کربو اسلیم

کربو اسلیم نیز یکی دیگر از انواع قرص های لاغری گیاهی است که به عنوان  کربوبلاکر عمل می کنند.

این محصول جلوی جذب کربوهیدرات ها را می گیرد و برای بیماران مبتلاا به سلیاک و عدم تحمل لاکتوز نیز مفید است.

در ترکیب کربو اسلیم از عصاره لوبیا سفید استفاده شده است.

این محصول علاوه بر لاغری در کنترل قند خون نیز می تواند موثر باشد.

15- کارویل

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی از محصولات شرکت حیم مومن تبریزی است که به عنوان قرص کرفس هم شناخته می شود.

چرا که جزو اولین داروهای گیاهی ایرانی است که حاوی عصاره کرفس بوده است.

این محصول با روش های مختلف منجمله دفع آب اضافه و مضری که در اندامها احتباس یافته و همچنین افزایش چربی سوزی می تواند منجر به کاهش وزن شود.

قرص کارویل یکی از انواع بهترین قرص لاغری گیاهی است که اثرگذاری خوبی هم از خود به اثبات رسانده است.

16- کپسول لاغری کیمیاگر

کپسول لاغری کیمیاگر محصولی است که توسط شرکت داروسازی کیمیاگر توس تولید شده است.

با استفاده از این محصول می توانید به کاهش اشتهای مناسبی دست یافته و چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن را نیز تشدید نمایید.

اگر می خواهید درباره این محصول اطلاعات بیشتری به دست بیاورید بر روی لینک کپسول لاغری کیمیاگر کلیک کنید.

17- قرص اسلیم کوئیک

اسلیم کوئیک از شناخته شده ترین و بهترین قرص های لاغری گیاهی است که توسط پزشکان زیادی هم برای بیماران تجویز و توصیه می شود و نتیجه خوبی هم از آن می گیرند.

قرص اسلیم کوئیک می تواند با کمترین عوارض بهترین نتایج را در زمینه لاغری و کاهش وزن برای شما به ارمغان بیاورد.