شربت فروگلوبین برای ریزش مو تاثیر قابل توجهی دارد و توسط اغلب پزشکان به مراجعین توصیه می شود.  بنابراین به عنوان یکی از قوی ترین روش های پیشگیری از ریزش مو شناخته می شود. اما برای پیشگیری از ریزش مو موارد بسیاری نقش دارند. یکی از بهترین راه ها مصرف مکمل های و تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

راه های پیشگیری از ریزش مو را می توان به دوسته تقسیم کرد. دسته اول روش های سنتی و خانگی و دسته دوم استفاده از داروهای داروخانه ای است. در این مقاله از درمانگیاه با تمرکز برای خواص شربت فروگلوبین برای ریزش مو می خواهیم تمام روش های موجود برای این مسئله را نقد و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

مطالعه مقاله درمان ریزش مو سکه ای به شما پیشنهاد می‌شود

چرا دچار ریزش مو می شویم؟

قبل از این که به دنبال راه های پیشگیری از ریزش مو باشید، ابتدا باید علل ابتلا به ریزش مو را بشناسید. مهم ترین دلیل ریزش مو در افراد مختلف کاهش سطح مواد معدنی و ویتامین هاست. فولیکول مو از مواد معدنی و ویتامین ها تغذیه می کند. بنابراین باید برای داشتن موهایی سالم همیشه به دنبال حفظ تعادل ویتامین ها و مواد معدنی باشیم.

مشکلات و مسائل ژنتیکی و هورمونی یکی دیگر از علل ریزش مو هستند. ما باید ضمن درمان این عوامل از محصولاتی جهت جلوگیری از ریزش مو به صورت پایه ای به دنبال رفع این مشکلات باشیم.

ذکر این نکته هم مهم است که بدانید ریزش صد تار مو در یک روز هیچ ایرادی ندارد. زمانی که متوجه شدید بیش از این تعداد ریزش مو دارید به فکر درمان باشید.

 

شربت فروگلوبین برای ریزش مو | راه های پیشگیری از ریزش مو

راه های پیشگیری از ریزش مو

 راه های پیشگیری از ریزش مو

راه های پیشگیری از ریزش مو بسیار زیاد هستند. برای پیشگیری از ریزش  مو باید تغییرات زیادی در لایف استایل خود ایجاد کنید. مثلا تغذیه و حتی روبالشتی خود را باید تغییر بدهید و مکمل های غذایی را به برنامه روزمره خود بیافزایید.

گرچه مصرف شربت فروگلوبین برای ریزش مو به عنوان قوی ترین راه پیشگیری توصیه می شود اما در ادامه چندین نکته مفید دیگر نیز برای شما ذکر می کنیم.

 

شستشوی روزانه

شستشوی روزانه موها می تواند با حذف چربی اضافی از سطح سر در پیشگیری از ریزش مو موثر باشد. اما باید دقت کنید که از شامپوهای سولفات دار نباید به طور روزانه استفاده کنید. بهتر است در هفته سه بار از این نوع شامپوها استفاده شود و یا اگر تمایل به شستشو روزانه با شامپو دارید از محصولات بدون سولفات و مناسب مصرف روزانه استفاده کنید.

 

تغییر حالت بستن مو

خانم ها موی سر خود را با کش و گیره می بندند. در این حالت حتی اگر شربت فروگلوبین برای ریزش مو مصرف کنید بازهم افاقه نکرده و موها دچار ریزش می شوند. در واقع شما درگیر ریزش مو نیستید بلکه درگیر کندن موها هستید. پس توصیه می شود موهای خود را هنگام بستن زیاد نکشید.

 

عدم استفاده از وسایل حرارتی داغ

اغلب افراد برای حالت دادن به موی خود از وسایل حرارتی داغ استفاده می کنند. وسایلی مثل سشوار و اتو مو که با داغی بیش از خود خود باعث تبخیر شدن آب داخل موها می شود و با از بین بردن رطوبت و خشکی ساقه مو و در نهایت ایجاد شکنندگی و ریزش مو می شود.

در این شرایط بازهم اگر از مکملی مثل شربت فروگلوبین برای ریزش مو استفاده کنید بازهم موها دچار ریزش خواهند شد. پس باید استفاده از این دستگاه ها را قطع کنید.

 

عدم استفاده از رنگ ها و مواد شیمیایی

استفاده از رنگ ها باعث ایجاد شک شیمیایی برای مو می شود. اگر نگران ریزش مو هستید بهتر است تا می توانید استفاده از موادی که موجب صاف شدن یا فر شدن دائمی مو و همچنین تغییر رنگ مو می شوند را کاهش دهید.

 

استفاده از شامپو و ماسک مناسب

بهتر است از ماسک موها و شامپوهایی استفاده کنید که ترکیباتی سالم دارند. معمولا باید این محصولات فاقد پارابن و سولفات باشند. در صورت استفاده از محصولات نامرغوب، همین محصولات باعث ریزش مو می شود.

 

 

استفاده از شانه چوبی

الکتریسیته ساکن باعث ریزش مو می شود. اگر بخواهید از بروز آن جلوگیری کنید بهتر است از شانه های چوبی استفاده کنید. زمانی که شانه چوبی استفاده می کنید و موها را از بالا به پایین برس می کشید کوتیکول مو را در جهت صحیح حالت می دهید و زمانی که حمام می کنید شاهد ریزش بالای موها نیستید.

 

استفاده از روبالشتی ابریشمی

روبالشتی نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو دارد. اگر روبالشتی جنس مناسبی نداشته باشد و یا آلوده باشد خیلی سریع دچار ریزش مو می شوید. بهترین جنس روبالشتی برای موها جنس ابریشمی است.

 

 

درمان های پزشکی برای جلوگیری از ریزش مو

مواردی که تاکنون ذکر شد یکسری اقدام عملی برای پیشگیری از ریزش مو بود که برای داشتن موهایی سالم تر باید رعایت شود.

اما اکنون می خواهیم بدانیم راه کار های علمی و پزشکی برای پیشگیری از ریزش مو چیست. راه های پیشگیری از ریزش مو که در علم پزشکی و داروسازی به اثبات رسیده است را در ادامه می خوانیم.

 

شربت فروگلوبین برای ریزش مو

 

اولین دارویی که به عنوان یکی از راه های پیشگیری از ریزش مو به شما معرفی می کنیم، شربت فروگلوبین برای ریزش مو است.

فولیکول مو مواد معدنی و مغذی را از طریق ارتباط با خونی که در کف سر در حال گردش است، به دست می آورد.

بنابراین هرچه خون غنی تر باشد، رشد موها بیشتر است. آهن نقش موثری در افزیش رشد مو و پیشگیری از ریزش مو دارد.

شربت فروگلوبین برای ریزش مو با تامین کردن آهن کافی برای مو باعث رشد و سلامت آن می شود.

در این شربت وجود آهن، روی، مس و اسید فولیک باعث پیشگیری از ریزش مو می شود. شربت فروگلوبین برای ریزش مو سرشاز از ویتامین های گروه B است که ریزش مو را درمان می کنند.

ویتامین B1 موجب درمان کم خونی می شود و ویتامین B2 علائم کم خونی ناشی از کمبود ویتامین B را بهبود می بخشد.

ویتامین B3 احساس ضعف و بیماری و سردرد را از بین می برد و روی کم خونی نیز اثرگذار است. ویتامین B6 موجب تولید هموگلوبین می شود. ویتامین B12 به حفظ گلبول های قرمز خون کمک می کند و کم خونی ناشی از کمبود آن را درمان می کند.

همانطور که مشاهده کردید ویتامین های گروه B با اثرگذاری بر کم خونی موجب تقویت موها می شوند.

در شربت فروگلوبین برای ریزش مو ویتامین C نیز وجود دارد که موجب جذب بهتر آهن از طریق معده می شود.

اسید پانتوتنیک در شربت فروگلوبین موجب تشکیل گلبول های قرمز و افزایش متابولیسم می شود. در این شربت کلسیم نیز وجود دارد تا موجب سلامت استخوان ها شود.

تامین آهن برای شربت فروگلوبین برای ریزش مو موجب افزایش سطح آهن بدن می شود. سلول های خونی به کمک آهن اکسیژن و مواد مغذی را جا به جا می کنند تا به فولیکول مو برسد. بنابراین فروگلوبین در درمان ریزش مو موثر است.

اگر شربت فروگلوبین را با بهترین قیمت می خواهید همکنون آن را از داروخانه آنلاین درمانگیاه می توانید خریداری کنید.

 

 پلاس

پلاس

روش مزوتراپی مو و پی آر پی

یکی دیگر از راه های پیشگیری از ریزش مو که در علم پزشکی به اثبات رسیده است، استفاده از کوکتل های مزوتراپی مو است. این کوکتل ها توسط پزشک به کف سر تزریق می شود و موجب رشد و تقویت مو می گردد.

پی آر پی روشی است که پزشک خون فرد را میگیرد و به کمک دستگاه سانریفیوژ پلاکت آن را جدا می کند و سپس به کف سر تزریق می کند.

این دو مورد از راه های پیشگیری ریزش مو هستند که توسط پزشک و در کلینیک های زیبایی انجام می شوند. اما از هر چیزی مهم تر این است که از شربت فروگلوبین برای ریزش مو استفاده کنیم تا خون نی از مواد معدنی و ویتامین ها باشد.

 

 

 

سایر روش‌های جلوگیری از ریزش مو

 

اسانس‌های روغنی

 

رون درمانی یکی از راه های پیشگیری از ریزش مو است. روغن هایی مثل رون چوب سدر و استخدوس و رزماری در درمان ریزش مو بسیار موثر هستند. کافیست پیش از استحمام فقط چند دقیقه این روغن ها را روی کف سر ماساژ دهید و پس از 20 دقیقه شستشو دهید.

 

آب پیاز

پیاز سرشار از گوگرد است. اگر روزانه دوبار آب پیاز خام را بگیرید و به کف سر بزنید پس از مدتی شاهد رشد موهای ریز ریز خواهید بود. این موها همان هایی هستند که مدت ها قبل دچار ریزش شده بودند و اکنون به کمک آب پیاز احیا شده اند.

 

ماساژ

ماساژ پوست سر نیز یکی از راه های پیشگیری از ریزش مو است. ماساژ حس خوبی ایجاد می کند و سبب افزایش گردش خون در پوست سر می شود. فقط کافی است روزانه 4 دقیقه پوست کف سر را به کمک انگشتان و یا ماساژور ماساژ دهید تا پس از مدتی نتیجه فوق العاده آن را ببینید.

 

سخن آخر

راه های پیشگیری از ریزش مو برای شما چگونه است؟ اگر روشی به جز مواردی که در متن ذکر شد استفاده می کنید با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید. در این متن درباره راه های پیشگیری از ریزش مو و همچنین نقش شربت فروگلوبین در ریزش مو صحبت کردیم. این راه کارها تاکنون بسیار مثبت بوده و نتایج فوق العاده ای در پی داشته است.