» بیماری ها و پیشگیری » قرص لاغری زوبوکس برای چیست؟
قرص لاغری زوبوکس برای چیست؟

قرص لاغری زوبوکس برای چیست؟

۱۱ مهر ۱۴۰۳ 2۰17

قرص لاغری زوبوکس برای چیست؟

قرص لاغری زوبوکس برای چه افرادی مناسب است؟ قرص گیاهی زوبوکس با ترکیبات خود موجب کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می شود. عموما اشتهای زیاد به دلیل پرخوری بیش از حد، تبعات بسیاری از جمله افزایش قند خون و کلسترول خون را در پی دارد. افزایش وزن و قند خون و کلسترول بالا منجر به خطرات جبران ناپذیری از جمله بیماری های قلبی عروقی می شود.

خوشبختانه قرص لاغری زوبوکس نه تنها به کاهش اشتها کمک می کند بلکه در کاهش قند خون، کاهش کلسترول خون و تنظیم عملکرد روده و دستگاه گوارش موثر است. بنابراین چنانچه در کنار کاهش وزن به دنبال دستیابی به اهداف ذکر شده هستید قرص لاغری زوبوکس دقیقا همان چیزی است که احتیاج دارید.

با مطالعه این مقاله علاوه بر آشنایی با قرص لاغری زوبوکس اطلاعات زیر را به دست خواهید آورد:

  • قرص لاغری زوبوکس چگونه باعث کاهش وزن می شود؟
  • عوارض قرص زوبوکس و هشدارهای مصرف
  • در کنار قرص کاهش اشتها به چه چیز دیگری نیاز دارم؟
قرص لاغری زوبوکس برای چیست؟
قرص لاغری زوبوکس برای چیست؟

قرص لاغری زوبوکس چگونه باعث کاهش وزن می شود؟

زوبوکس، این فراورده گیاهی با در اختیار داشتن ۵۰۰ میلی گرم گلوکومانان در هر کپسول خود، به کاهش وزن و کاهش قند خون و کلسترول کمک می کند. گلوکومانان به عنوان یک فیبر محلول در آب که از گیاه کنجاک گرفته می شود، باعث می شود تا آب در دستگاه گوارش بیشتر جذب شده و در نتیجه عمل هضم کندتر صورت بگیرد. همین فرایند به عنوان یک ملین عمل کرده و مشکل یبوست را نیز برطرف می کند.

گلوکامانان با افزایش جذب مواد مغذی در تنظیم قند نیز موثر است. همچنین ماهیت فیبری و چسبندگی بودن فیبر گلوکامانان موجب کاهش جذب چربی در بدن می شود. زوبوکس به ویژه به جهت کالری اندکی که دارد به افرادی که رژیم غذایی با کالری محدود دارند نیز توصیه می شود.

با کلیک بر روی لینک زیر با موثرترین و بهترین قرص های گیاهی لاغری در داروخانه ها آشنا شوید

اینجا کلیک کنید 👈 بهترین قرص لاغری در داروخانه

عوارض قرص زوبوکس و هشدارهای مصرف

فرآورده های گیاهی خوشبختانه یا فاقد عوارض هستند و یا از کمترین عوارض جانبی برخوردار هستند. قرص لاغری زوبوکس نیز در موارد بسیار نادر عوارض جانبی خفیفی در مصرف کنندگان از خود به جا گذاشته است و به طور کلی یک مکمل گیاهی بی خطر و ایمن به شمار می آید. این موارد نادر شامل نفخ، مدفوع نرم و یا اسهال می شود.

اگرچه عوارض قرص زوبوکس ناچیز است اما اگر این قرص پیش از رسیدن به معده منبسط شود می تواند منجر به انسداد گلو و مری شود بنابراین جهت جلوگیری از این شرایط حتما زوبوکس را همراه با یک یا دو لیوان آب میل کنید.

چنانچه همزمان با مصرف قرص لاغری زوبوکس از دیگر داروهای شیمیایی و گیاهی استفاده می کنید بهتر است این قرص را به جهت بیشترین اثربخشی و جذب کامل، پیش از صرف غذا، با فاصله زمانی از دیگر داروها مصرف کنید.

بانوان باردار و شیرده در صورت مشورت با پزشک مجاز به مصرف قرص لاغری زوبوکس هستند.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول لاغری زوبوکس

کپسول لاغری زوبوکس

در کنار قرص کاهش اشتها به چه چیز دیگری نیاز دارم؟

کاهش وزن به کمک قرص های کاهش اشتها قطعا موثر است. اما در کنار مصرف این نوع فرآورده های دارویی، می توانید از قرص های چربی سوز لاغری نیز بهره ببرید. مکانیسم مکمل های چربی سوز بدین صورت است که با تاثیرگذاری بر روی دستگاه گوارش، از جذب چربی توسط روده جلوگیری می کنند. قرص هزال با ترکیبات گیاهی خود نظیر زنیان، رازیانه، سداب، اشق، مرزنجوش و لاک مغسول به طور ویژه بر کاهش جذب چربی تمرکز کرده و در نتیجه موجب کاهش وزن می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص لاغری هزالقرص لاغری هزال

سخن پایانی

هر آن چه که باعث کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی در بدن شما شود، سهم به سزایی در کاهش وزن شما ایفا خواهد کرد. البته این نکته را هرگز فراموش نکنید که قرص های لاغری نیاز به تداوم در مصرف مطابق با دستور العمل سازنده دارند تا بیشترین اثر بخشی را از خود نشان دهند. در کنار مصرف قرص لاغری زوبوکس به کمک فعالیت بدنی مداوم می توانید به وزن ایده آل خود دست یابید. شما می توانید علاوه بر قرص زوبوکس و هزال به دسته داروهای لاغری مراجعه کنید و با دیگر مکمل های گیاهی لاغری نیز آشنا شوید.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×