» بیماری ها و پیشگیری » نظرات درباره کپسول رها
نظرات درباره کپسول رها

نظرات درباره کپسول رها

۱۴ مهر ۱۴۰۳ 5۰45

نظرات درباره کپسول رها

ترک اعتیاد به کمک داروهای گیاهی این روزها طرفداران بسیاری دارد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که نسبت به اثربخشی این داروهای گیاهی تردید دارید با مطالعه نظرات درباره کپسول رها ضمن شناخت بیشتر، می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

با مطالعه این مقاله علاوه بر آشنایی با نظرات درباره کپسول رها اطلاعات زیر را به دست خواهید آورد:

  • کپسول رها چیست و چه ترکیباتی دارد؟
  • نظرات درباره کپسول رها – بازخوردهای مثبت
  • نظرات درباره کپسول رها – بازخوردهای منفی

کپسول رها چیست و چه ترکیباتی دارد؟

کپسول رها با استفاده از ترکیبات گیاهی خود، به گونه ای طراحی شده تا بر روی فرآیندهای بیوشیمیایی بدن فرد معتاد تاثیر بگذارد. فرمولاسیون این کپسول گیاهی شامل پنج عصاره دارویی از جمله عصاره خشک اسپند، عصاره خشک بید، بابونه، سنبل الطیب و زرشک می شود. شایان ذکر است که افراد درگیر در پروسه ترک اعتیاد دچار بی تابی های جسمی و روحی فراوانی می شوند. کپسول رها نیز با وجود هارمین و آلکالوئیدهای خود، بر روی تسکین و آرام کردن سیستم اعصاب مرکزی تاثیر مثبت می گذارد.

در ادامه با نظرات درباره کپسول رها چه کامنت های مثبت و چه منفی از سوی مصرف کنندگان آشنا می شویم.

می دونستی تو پروسه ترک تریاک رژیم غذایی بهت کمک می کنه تا کمتر درد بکشی؟

اینجا کلیک کن 👈 برای ترک تریاک چه بخوریم که درد نکشیم؟

نظرات درباره کپسول رها – بازخوردهای مثبت

  • عالیه من باهاش روزی ۴ تا ترامادول ۲۰۰ مصرف می کردم الان شده یه دونه واقعا عالیه.
  • اثرش خیلی خوب بود. با تشکر
  • سلام و خسته نباشید می‌ خوام ترک رو با کپسول رها به اشتراک بزارم تا همه از این مواد خانه مان سوز نجات پیدا کنن. از قدیم گفتن هر کیفی یه کیفری داره. من ۲۰ سال تریاک و شیره مصرف می کردم روزی ۵ گرم شیره و تریاک مصرف من بود. من اول بدنم و در مقابل تریاک قوی کردم قرص انرژکس و رها گرفتم. قرص انرژکس روزی یدونه می‌ خوردم. هم زمان شربت اپیون و قرص رها را شروع کردم به استفاده، هر وقت احساس خماری می کردم همزمان شربت و قرص رها را استفاده می کردم هر اندازه ای که از شربت می‌خوردم آب جوشیده ملایم می ریختم تو شربت. شربتم که تموم شد قرص دیکلوفناک استفاده کردم چون درد و به مغز نمی رسونه. هنوز داشتم کپسول رها را استفاده می کردم. تموم که شد منتظر بودم که ببخشید بیرون روی و درد عضلانی هام شروع بشه و دردهای دیگه. ولی خبری از درد نبود. کپسول رها واقعا معجزه می ‌کنه امیدوارم هرکی که به این مواد وابسته هست رهایی پیدا کنه با کپسول رها.
نظرات درباره کپسول رها
نظرات درباره کپسول رها
  • سلام آقای دکتر بنده ده روز است متادون ترک کردم و از موقع ترک کپسول رها استفاده کردم و خیلی عالی بود و هیچ مشکلی نداشتم فقط گرگرفتگی و داغی بدن اذیتم می کند باید چند هفته استفاده کنم تا داغی بدنم رفع بشه ممنونم.
  • سلام دوستان گلم من دوازده سال مصرف ت و ش و متادون داشتم. رها قرص با اینکه حاصل چند گیاه است ولی تاثیر خوبی داره البته نمیگم که کلا درد رو خوب می کنه ولی تا حدود زیادی کمک می کنه که راحت تر درد رو تحمل کنیم البته داتورین هم خوبه.
  • داروی گیاهی خوب و مفیدی است.
  • قبلا از این دارو استفاده کردم داروی خوبیه و خیلی کمک کننده هست. کپسولش رو تازه گرفتم ان شاالله نتیجه‌ی کامل حاصل بشه نظر نهایی رو می نویسم.
  • عالیه معجزه می کنه فقط قبلش باید سم زدایی کنی یعنی ۳ چهار روز از ترکت بگذره بعد مصرف کنی خیلی کمک می کنه من یک سال هستم باهاش ترک کردم.
  • با سلام با همین کپسول رها من رهایی یافتم اولین حرکت فقط فقط خودت باید بخوای، ممنون از دوستانی که رها رو تولید کردن.

اینجا کلیک کنید 👈 بهترین قرص ترک اعتیاد

نظرات درباره کپسول رها – بازخوردهای منفی

  • به خدا اندازه ی یدونه استامینوفن هم جواب نمیده حتی اگه ۳۰ تاشو باهم یک جا بخورین. الکی نخرین و دل نبندین. فقط مصرف رو کم کنین و درد بکشین راهی نداره عزیزان.
  • سلام بسیار خوب و عالی کلاه میزارید سر مردم. اغا هیچ تاثیری نداره و دروغه من خریدم ریختمشون بیرون.
  • سلام خدا قوت سه ماه قرص رها استفاده می کنم شب ها دچارتنگی نفس میشم آیا ازعوارض قرص می باشد؟ بیشتر اوقات چشمم بصورت خطوط زیکزاک می باشد تا سه ماه با خوردن قرص خوب شدم ولی دوباره شروع شد خوردن قرص و ادامه بدم یا بی تاثیر؟

اگر در کنار کپسول رها، به دنبال یک داروی ترک اعتیاد هستید که در ابتدا به سم زدایی بدن کمک کند، ما به شما قرص داتورین را پیشنهاد می کنیم. تاتوره سیاه، زنجبیل و ریوند سیاه، سه ترکیب اصلی این قرص را شامل می شوند. با مصرف این قرص شاهد تاثیرات مثبت از جمله خروج سموم و مواد افیونی از بدن، تسکین دردهای عضلانی بیمار، بهبود کیفیت خواب فرد معتاد و کاهش مستی خواهید بود.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص ترک اعتیاد داتورین


سخن پایانی

زمانی که برای مدت طولانی از مواد مخدر استفاده می کنید، احتمال ابتلا به برخی بیماری ها، سرطان ها و سایر اثرات منفی بر سلامتی شما بسیار بیشتر می شود. به همین دلیل سم زدایی دارویی در ابتدای هر برنامه درمانی توصیه می شود. با مطالعه نظرات درباره کپسول رها و آشنایی با قرص داتورین می توانید به کمک این دو داروی گیاهی فرآیند سم زدایی و ترک را راحت تر سپری کنید.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×