» سلامت » قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟
قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟

اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳ 12۰132

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه ؟ معمولا تمامی افرادی که به دنبال مصرف مکمل های کاهش وزن هستند اولین پرسشی که به ذهن آن ها خطور می کند میزان قدرت و اثرگذاری یک مکمل جهت کاهش وزن است.

چاقی و اضافه وزن به راحتی می تواند زمینه بروز بسیاری از بیماری ها را در بدن فراهم کند. پیشگیری و کاهش وزن مهمترین اقدامی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید. از همین امروز بهترین راهکارها را جهت لاغر شدن به کار بگیرید.

با این مقاله همراه باشید تا ضمن پاسخ به پرسش قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه ، اطلاعات زیر را به دست آورید:

  • قرص اسلیم کوئیک چیست؟
  • قرص اسلیم کوئیک چه ترکیباتی دارد؟
  • قرص اسلیم کوئیک چه فوایدی دارد؟
  • آیا مصرف قرص اسلیم کوئیک با عوارض جانبی همراه است؟
  • چه افرادی نباید قرص اسلیم کوئیک را مصرف کنند؟
  • و اما قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه ؟

قرص اسلیم کوئیک چیست؟

پیش از پاسخ دادن به سوال قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه ، لازم هست تا با ترکیبات و شرکت سازنده این قرص بیشتر آشنا شویم. قرص اسلیم کوئیک به عنوان یک مکمل با ترکیبات گیاهی، روند چربی سوزی را در بدن تسریع می کند و موجب کاهش اشتها می شود. همچنین این قرص به جهت آن که فاقد هر گونه ماده شیمیایی بوده، هیچ گونه عوارض جانبی خاصی در بدن از خود به جا نمی گذارد.

قرص اسلیم کوئیک توسط شرکت داروسازی گل دارو تولید شده است که از شناخته ترین و معتبر ترین شرکت های داروسازی گیاهی ایران است و توسط جمعی از شناخته شده ترین اساتید داروسازی گیاهی ایران مدیریت می شود.

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟
قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟

اگه بدونی علت چاقی ت چیه، مسیر کاهش وزن رو بهتر و سریع تر طی می کنی

این مقاله رو حتما بخون 👈 ۱۱ علت چاقی ناگهانی

قرص اسلیم کوئیک چه ترکیباتی دارد؟

کرفس، چای سبز و شوید، سه ترکیب اصلی این مکمل گیاهی را شامل می شوند. هر سه این گیاهان نقش مهمی در چربی سوزی دارند و با تقویت اثرات یکدیگر روند کاهش وزن و کاهش اشتها را در بدن تسهیل می کنند.

چای سبز

چای سبز و قدرت چربی سوزی آن بر هیچکس پوشیده نیست. این گیاه محبوب سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از تجمع چربی در سیستم قلبی عروقی و کبد جلوگیری می کند.

با مصرف چای سبز نه تنها به کاهش وزن خود کمک کرده اید بلکه موجب تقویت و بهبود عملکرد مغز خود خواهید شد. کاهش خطر ابتلا به سرطان، پیشگیری از آلزایمر، درمان بوی نامطبوع دهان و پیشگیری از افزایش قند خون از دیگر خواص مهم چای سبز در این مکمل گیاهی است. در بسیاری از انواع قرص لاغری گیاهی، از چای سبز استفاده شده است.

شوید

شوید، نامی آشنا و پرآوازه در مکمل های گیاهی کاهش وزن است. درمان کلسترول و فرآیند چربی سوزی به کمک شوید در این مکمل گیاهی تقویت می شود. شوید خواص متعدد دیگری نیز دارد. بهبود عملکرد گوارش، درمان آرتروز، درمان قاعدگی نامنظم، خاصیت ضد التهابی، از بین بردن عفونت، تسکین دهندگی و درمان کم خونی از دیگر فواید مهم شوید است.

کرفس

کرفس سرشار از فیبر است. فیبرهای موجود در آن احساس سیری در افراد ایجاد می کند در نتیجه موجب کاهش وزن و کاهش اشتها می شود. با مصرف کرفس در قرص اسلیم کوئیک می توانید شاهد اثرات مثبت دیگر آن از جمله کاهش کلسترول، کاهش ابتلا به سرطان، کاهش التهاب، کنترل استرس و بهبود عملکرد دستگاه گوارش خود باشید.

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟
قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه؟

قرص اسلیم کوئیک چه فوایدی دارد؟

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه و چه خواصی داره؟ فواید این قرص تنها محدود به کاهش وزن نیست. شما می توانید با مصرف این مکمل گیاهی به مهمترین خواص زیر نیز دست یابید:

  • کاهش احساس ضعف و گرسنگی
  • کاهش میزان چربی و کسترول خون
  • کمک به ارتقا روند چربی سوزی در بدن
  • کنترل قند خون و پیشگیری از ابتلا به دیابت
  • تنظیم فشار خون در افراد
  • کمک به افزایش انرژی و ایجاد نشاط
  • کمک به سرکوب کردن اشتها

آیا مصرف قرص اسلیم کوئیک با عوارض جانبی همراه است؟

حتی مکمل های گیاهی نیز می توانند عوارض جانبی داشته باشند اما این عوارض در مقایسه با قرص های شیمیایی مسلما از نسبت بسیاری کمتری برخوردار است.

افزایش استرس و اضطراب، دهیدراتاسیون، احساس بی قراری، کم خوابی، تشدید بیماری کلیوی، خطر ایجاد بیماری قلبی و کمبود ویتامین می تواند از عوارض های خفیف و احتمالی قرص اسلیم کوئیک باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این قرص پس از قطع مصرف می تواند دچار ایجاد افزایش اشتها در افراد شود.

چه افرادی نباید قرص اسلیم کوئیک را مصرف کنند؟

  • افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۷۰ سال
  • بانوان باردار و شیرده
  • بیمارانی که داروهای کاهنده فشار خون مصرف می کنند
  • افراد با مشکل انعقاد خون
  • بیماران مبتلا به اختلالات کبدی و بیماران کلیوی
  • افراد مبتلا به کم کاری غده تیروئید
  • افرادی که به ترکیبات گیاهی دارو نظیر کرفس، شوید و چای سبز حساسیت دارند

و اما قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه ؟

خب تا این نقطه از مقاله با این قرص و ترکیبات آن به طور کامل آشنا شدیم. اکنون وقت آن رسیده تا به سوال قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه پاسخی مناسب دهیم.

برای پاسخ به چنین پرسشی نمی توان از یک عدد واحد برای همه استفاده کرد. چرا که هر قرص شیمیایی و یا هر مکمل گیاهی اثر متفاوتی بر روی بدن هر شخصی از خود به جا می گذارد. مکمل های گیاهی نیز به جهت ایمن بودن ترکیبات آن ها در یک فرآیند مطمئن، بدن را وارد فرآیند کاهش وزن می کنند. علاوه بر آن، از آن جا که رعایت یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر است، سبک زندگی متفاوت افراد باعث می شود تا نتوان یک پاسخ قطعی برای همه اتخاذ کرد.

شما می توانید با کامل کردن یک دوره مصرف از این مکمل گیاهی انتظار کاهش وزن را داشته باشید. اما همان طور که ذکر کردیم هر مکملی بر روی بدن هر فردی تاثیر متفاوتی می گذارد. تنها چیزی که می توان به آن مطمئن بود این است که مصرف قرص اسلیم کوئیک در کنار رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش، روند کاهش وزن را برای شما تسریع می کند.

اینجا کلیک کنید 👈 بهترین قرص لاغری گیاهی

قرص اسلیم کوئیک

علاوه بر قرص اسلیم کوئیک برای لاغری پیشنهاد بعدی ما به شما قرص اسلیم فول است. اسلیم فول از دیگر مکمل

های گیاهی موثر در کاهش وزن و افزایش متابولیسم بدن است.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص سرکه سیب برای لاغری شکم

اسلیم فول

سخن پایانی

اگر به دنبال مصرف مکمل های کاهش وزن باشید حتما می دانید که هیچ مکملی بدون رعایت یک سبک زندگی سالم نمی تواند برای کاهش وزن شما معجزه ای به همراه داشته باشد. اکنون که پاسخ پرسش قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می کنه را به دست آورده ایم بهتر می توانیم تصمیم بگیریم مصرف چند دوره درمان مکمل های گیاهی به همراه ورزش و رژیم غذایی سالم به کاهش وزن ما کمک می کند. چنانچه در رابطه با این مکمل گیاهی پرسش و یا ابهامی دارید کافی است تا در قسمت کامنت آن را با ما در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×