» بیماری ها و پیشگیری » درمان سردی معده با داروی گیاهی
درمان سردی معده با داروی گیاهی

درمان سردی معده با داروی گیاهی

۸ شهریور ۱۴۰۳ 6۰44

درمان سردی معده با داروی گیاهی

ممکن است بتوانید با نوشیدن برخی نوشیدنی ها، از جمله دمنوش شیرین بیان و تغییر در رژیم غذایی، به درمان سردی معده خود بپردازید. اما در کنار این موارد، چرا سراغ راه حل های اساسی و پایدار نرویم؟

سردی معده به دلیل سبک زندگی ناسالم به قدری شایع است که بسیاری از افراد آن را تجربه می کنند. ده ها دلیل وجود دارد که چرا ممکن است دچار سردی معده شوید. بیشتر این علل جدی نیستند و علائم آن نیز به سرعت از بین می روند. اما آن چه اهمیت دارد درمان به موقع این شرایط جهت جلوگیری از تضعیف عملکرد معده است چرا که سردی معده باعث کاهش کیفیت و سرعت هضم غذا می شود.

با این مقاله همراه باشید تا به بهترین راه حل برای درمان سردی معده بپردازیم:

  • نقش زیره در درمان سردی معده
  • مصطکی و غلبه بلغم
  • ۹ گیاه دارویی موثر در درمان سردی معده
  • با رفع غلبه بلغم سردی معده خود را درمان کنید
درمان سردی معده با داروی گیاهی
درمان سردی معده با داروی گیاهی

نقش زیره در درمان سردی معده

از زمان های قدیم، مردم از زیره برای راهکار درمانی و تسکین مشکلات گوارشی از جمله درمان سردی معده استفاده کرده اند. در واقع زیره می تواند یک درمان بسیار موثر برای برخی از انواع ناراحتی های معده از جمله نفخ، سوء هاضمه، اسپاسم روده و سندروم روده تحریک پذیر باشد. قرص زیره باریج حاوی حداقل ۱۱.۲۵ میلی گرم کومین آلدهید در هر قرص بوده تا به درمان سردی معده کمک کند. علاوه بر آن، افزایش چربی سوزی، کمک به کاهش وزن، رفع سردی دست و پا و افزایش انرژی از دیگر فواید مصرف قرص زیره باریج است.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص زیره باریج

مصطکی و غلبه بلغم

گیاه مصطکی کاربردهای فراوانی در طب سنتی دارد و کمک به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و درمان سردی معده یکی از مهم ترین خواص آن است. جالب است بدانید که مصطکی به عنوان یک گیاه صفراوی نیز شناخته می شود بنابراین تاثیر قدرتمندی در درمان سردی معده ناشی از غلبه بلغم دارد. گیاه مصطکی همراه با آویشن، زنیان و عسل در قرص پی ال ام شف یک انتخاب ایده آل برای درمان سردی معده شما است.

اینجا کلیک کنید 👈 قیمت و خرید قرص پی ال ام شف

مشکلات و بیماری های ناشی از غلبه بلغم کدام است؟

اینجا کلیک کنید 👈 بهترین قرص بلغم

قرص بلغم

۹ گیاه دارویی موثر در درمان سردی معده

گیاهان با طبع گرم در کنار هم می توانند سردی معده را به سرعت از بین ببرند. با مصرف قرص سفوف کرفس یا سلرگاستر، هر آن چه که برای درمان سردی معده خود نیاز دارید را مصرف خواهید کرد. فرمولاسیون این فرآورده دارویی شامل قدرتمندترین گیاهان با طبع گرم از جمله زیره کرمانی، تخم کرفس، رازیانه، آنیسون، اسارون، قسط شیرین، ریوند چینی، سنبل الطیب و شعد کوفی می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول سلرگاستر

گاستر

با رفع غلبه بلغم سردی معده خود را درمان کنید

اگر همچنان به دنبال داروی گیاهی برای رفع غلبه بلغم خود و خواهان درمان سردی معده به این دلیل هستید ما به شما قرص بلغم نیاک را پیشنهاد می کنیم. این قرص به طور تخصصی برای هر نوع مشکل گوارشی و سلامتی، طریقه مصرف متفاوتی را پیشنهاد می کند. به عنوان مثال برای دفع بلغم و درمان سردی معده توصیه می شود قرص بلغم نیاک صبح ناشتا و قبل از خواب مصرف شود.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص بلغم نیاک

سخن پایانی

مشکلات معده گاهی اوقات نشان دهنده مشکل جدی تری است که باید به موقع به آن پرداخته شود. سردی معده در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات متعدد و ضعیف شدن عملکرد معده شما می شود. درمان اساسی این مشکل از طریق مصرف گیاهان دارویی و رعایت یک رژیم غذایی سالم قطعا به سلامتی دستگاه گوارش شما کمک ویژه ای می کند.

منبع: سردی معده

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×