» سلامت » بهترین قرص شستشوی مجاری ادراری
بهترین قرص شستشوی مجاری ادراری

بهترین قرص شستشوی مجاری ادراری

تیر ۱۰, ۱۴۰۳ 6۰17

بهترین قرص شستشوی مجاری ادراری

اگر از قرص شستشوی مجاری ادراری استفاده نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ چنانچه علائم عفونت ادراری را تجربه می کنید در اسرع وقت به فکر درمان باشید. تشخیص و عدم درمان عفونت می تواند منجر به مشکلات پزشکی جدی تر مانند آسیب به کلیه، مثانه، پروستات و حتی سپسیس (عفونت خون) شود. اگرچه بسیار بعید است که عفونت ادراری بدون آنتی بیوتیک یا سایر مداخلات پزشکی برطرف شود. اما عفونت ‌های ادراری که خود به خود از بین می ‌روند می ‌توانند در آینده شدیدتر شده و در صورت عدم درمان منجر به عوارض طولانی‌ مدت شوند.

اکنون که از اهمیت مصرف قرص شستشوی مجاری ادراری آگاه شدید به خواندن ادامه دهید تا اطلاعات زیر را به دست آورید:

  • ساده ترین راه برای تسریع روند بهبودی عفونت ادراری چیست؟
  • چرا علائم عفونت دستگاه ادراری می آیند و می روند؟

ساده ترین راه برای تسریع روند بهبودی عفونت ادراری چیست؟

پاسخ روشن است. هرچه به میزان کافی هیدراته بمانید نه تنها به درمان عفونت ادراری خود کمک کرده اید بلکه در بهبود سلامت دیگر اندام های بدن خود نیز موثر خواهید بود. در واقع نوشیدن بیشتر آب به دفع باکتری ها کمک کرده و مانع چسبیدن باکتری ها به دیواره های مثانه می شود.

اما شما نمی توانید دائما آب بنوشید. بدن شما می تواند از یک راه میانبر استفاده کند و آن استفاده از برخی گیاهان و مواد غذایی طبیعی ادرارآور از طریق قرص شستشوی مجاری ادراری است. مصرف هر یک از گیاهان مدر باعث می شود تا علاوه بر آن که جریان ادرار افزایش پیدا کرده، باکتری ها نیز همراه با ادرار دفع شوند. در ادامه با چندین مورد از بهترین گیاهان مدر آشنا خواهیم شد.

رایج ترین دلایل تکرر ادرار در خانم ها و آقایان کدام است؟

اینجا کلیک کنید 👈 دلیل تکرر ادرار در آقایان و خانم ها

گیاه دم اسب

گیاه دم اسب از دیرباز تاکنون به عنوان یک داروی مدر یا ادرارآور شناخته می شود. عصاره یا پودر این گیاه در قالب کپسول می تواند باعث دفع بیشتر آب و نمک در بیماران شده و عفونت ادراری را درمان کند. مراقبت از پوست و ناخن، ترمیم زخم و تقویت استخوان از دیگر خواص این گیاه شگفت انگیز در قرص شستشوی مجاری ادراری مدریک است.

هر عدد از قرص مدریک گل دارو حاوی ۳۱۳ میلی گرم عصاره خشک گیاه دم اسب بوده و مصرف آن طی یک دوره درمان به کاهش علائم عفونت ادراری کمک بسیاری می کند.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص مدریک

قرص مدریک درمان عفونت ادراری و شستشوی مجاری ادرار

مغز تخم خربزه

همه ما می دانیم که نه تنها خربزه، بلکه تخم خربزه برای سلامتی چه خواصی دارد. در واقع تخم خربزه با دارا بودن مقادیر زیادی پتاسیم باعث دفع راحت تر و سریع تر ادرار می شود در نتیجه عفونت ادراری را درمان می کند. مصرف تخم خربزه در کنار گیاهان دیگر نظیر خارخاسک، جعفری، تخم خیارشنگ، تخم خیار بالنگ و تخم کدو موجب بهبودی سریع تر عفونت ادراری می شود.

هر یک از این گیاهان باعث کاهش التهاب در مجاری ادراری و مثانه، پیشگیری از ایجاد سنگ در مثانه و کلیه و شستشوی مجاری ادراری می شوند. کپسول کیدستون، به عنوان قرص شستشوی مجاری ادراری تمامی این ترکیبات را در کنار یکدیگر دارد.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول کیدستون

خارخاسک

خارخاسک دیگر گیاه مهم و برجسته در طب سنتی بوده که به خاصیت پیشاب آور بودن خود در قرص شستشوی مجاری ادراری شهرت دارد. این گیاه علاوه بر آن که به دفع سنگ های مجاری ادراری کمک می کند موجب تقویت قوای جنسی، درمان عفونت و التهاب لثه نیز می شود. خارخاسک موجود در قطره سنکل در کنار دیگر گیاهان موثر در درمان عفونت ادراری از جمله رازیانه، برگ بو، زیره سبز، تخم خربزه، کاکل ذرت و دم گیلاس فرموله شده است.

اینجا کلیک کنید 👈 خواص دارویی قطره سنکل

چرا علائم عفونت دستگاه ادراری می آیند و می روند؟

همان طور که ذکر شد، علائم عفونت ادراری ممکن است قبل یا مدت کوتاهی پس از شروع درمان ظاهر شوند و از بین بروند. علائم دائمی این عفونت ها می تواند ناشی از درمان ناقص یا نامناسب باشد، در حالی که علائم جدید یا برگشتی نشانه ‌ای از عفونت مکرر است. مقاومت نسبت به آنتی بیوتیک ها دیگر علت رایج ابتلای مکرر به عفونت ادراری در دنیای پزشکی محسوب می شود. علت اصلی مقاومت آنتی بیوتیکی، استفاده بی رویه از آنتی بیوتیک ها است. آنتی بیوتیک ها، بخشی از ضروری ترین روند درمان را شامل می شوند، اما باید با دقت و آگاهی انتخاب شوند تا از مقاومت به آن ها جلوگیری شود.

به کمک قرص شستشوی مجاری ادراری بر پایه ترکیبات گیاهی می توانید از خواص دارویی گیاهان جهت درمان عفونت ادراری خود استفاده کنید. به ویژه اگر دچار مقاومت آنتی بیوتیکی شده باشید.

بهترین قرص شستشوی مجاری ادراری
بهترین قرص شستشوی مجاری ادراری

سخن پایانی

عفونت های ادراری در برخی مواقع می توانند به خودی خود از بین بروند، با این حال احتمال این موضوع بسیار کم و مهمتر از آن، خطر عوارض ناشی از عفونت درمان نشده، بسیار زیاد است. قرص شستشوی مجاری ادراری با وجود ترکیبات گیاهی، انتخابی ایمن برای دستیابی مجدد به سلامت دستگاه ادراری شما محسوب می شود.

فراموش نکنید که برنامه درمانی شما هر چه که باشد، رعایت دقیق آن اهمیت بالایی دارد. ممکن است وسوسه شوید که مصرف آنتی بیوتیک ها یا انواع قرص شستشوی مجاری ادراری را با دیدن اولین نشانه های بهبودی متوقف کنید، اما این موضوع می تواند در روند از بین بردن عفونت اختلال ایجاد کند. بنابراین نه تنها درمان به موقع را جدی بگیرید بلکه به برنامه درمانی خود پایبند و وفادار باشید.

آزاده حیدرآبادی

آزاده حیدرآبادی

من کارشناس گیاهان دارویی هستم که عشق زیادی به کار در حوزه گیاهان دارویی و سلامت دارم. تمام تلاش خودم رو میکنم که بتونم با تولید محتوا در این زمینه برای شما مفید واقع بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×