» اطلاعات دارویی » ترک اعتیاد با حب الشفا
ترک اعتیاد

ترک اعتیاد با حب الشفا

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳ 0۰44

ترک اعتیاد با حب الشفا

از اعتیاد خسته شده اید و راه های زیادی را امتحان کرده اید؟ مقابله با اعتیاد امری دشوار است و نیاز به قدرت اراده بالایی دارد. در این شرایط عوامل روحی، ذهنی و جسمی باید به کمک شما بیایند تا بتوانید مسیر ترک اعتیاد را با موفقیت طی کنید. یکی از مواردی که در ترک اعتیاد بسیار موثر است مصرف داروهای کمک کننده جهت سرکوب اشتیاق شما به مصرف مواد مخدر است. ترک اعتیاد با حب الشفا را یکبار امتحان کنید و شاهد اثرات مثبت آن باشید.

با این مقاله همراه باشید تا ضمن آشنایی با ترک اعتیاد با حب الشفا به دیگر موارد موثر در ترک همچون گزینه های زیر بپردازیم:

  • از یک درمانگر کمک بگیرید
  • ورزش کنید
  • به متخصص طب سوزنی مراجعه کنید
  • یک رژیم غذایی مغذی داشته باشید
  • از ویتامین ها و مکمل ها استفاده کنید
  • قدرت خانواده درمانی را دست کم نگیرید
  • از داروهای ترک اعتیاد کمک بگیرید (ترک اعتیاد با حب الشفا)
ترک اعتیاد با حب الشفا
حب الشفا

 

از یک درمانگر کمک بگیرید

اول از همه، اگر با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، مهم است که از یک درمانگر یا مشاور کمک بگیرید یا در یک برنامه درمانی شرکت کنید. آن ها نه تنها می توانند در صورت نیاز کمک های پزشکی ارائه دهند، بلکه می توانند راهنمایی های مناسب را به شما ارائه دهند و شما را در مسیر بهبودی قرار دهند.

ورزش کنید

ورزش همان سیستم لذت و پاداش بدن را تحریک می کند که در اثر مصرف مواد ایجاد می شود. ورزش در طول درمان و بهبودی اعتیاد، یک راه بسیار موثر برای کمک به بدن جهت تولید و انتشار این مواد شیمیایی به خودی خود است.

به علاوه، ثابت شده است که ورزش می تواند به کاهش علائم ترک و کاهش هوس همچون ترک اعتیاد با حب الشفا کمک کند. نه تنها این، بلکه ورزش، به طور کلی، باعث آگاهی بیشتر از سلامت جسمی و روانی فرد می شود. با ورزش مکرر، احتمال بیشتری وجود دارد که زندگی سالم را دنبال کنید و از اعمالی که بر سلامتی شما تأثیر منفی می‌گذارند دور شوید.

جهت آشنایی با پکیج ترک اعتیاد درمانگیاه لینک زیر را کلیک کنید

اینجا کلیک کنید 👈 پکیج ترک اعتیاد درمانگیاه

 

به متخصص طب سوزنی مراجعه کنید

طب سوزنی سالهاست که به عنوان درمانی برای علائم ترک و هوس استفاده می شود زیرا تحقیقات اثبات کرده اند که از طریق وارد کردن سوزن ها تعادل به بدن باز می گردد. تحقیقات نشان می دهد که طب سوزنی به ویژه به اعتیاد به مواد افیونی کمک کرده است و همچنین برخی از دردهای مرتبط با ترک را تسکین می دهد.

یک رژیم غذایی مغذی داشته باشید

برای بسیاری، گرفتار شدن در بند اعتیاد به معنای چشم پوشی از سلامت جسمی و تغذیه است. افرادی که از اعتیاد به الکل یا مواد مخدر رنج می برند اغلب دچار سوء تغذیه می شوند که منجر به بدتر شدن علائم ترک می شود.

یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با سم زدایی نوشیدن آب کافی است. هیدراته نگه داشتن بدن به دفع تمام سموم کمک می کند، به علاوه با علائم ترک مانند سردرد و کم آبی مقابله می کند. ترک اعتیاد با حب الشفا نیز یکی دیگر از مواردی است که با ترکیبات گیاهی خود رژیم غذایی شما را غنی تر می کند.

از ویتامین ها و مکمل ها استفاده کنید

وقتی بدن شما مملو از سموم ناشی از مواد مخدر و الکل است، فاقد ویتامین ها و مواد معدنی ضروری می شود. در حالی که دریافت بیشتر این مواد مغذی از منابع غذایی ممکن است، اما مکمل ها به شما کمک می کنند تا سریع تر و بهتر با این کمبودها مبارزه کنید.

برخی از ضروری ترین ویتامین هایی که باید دریافت کنید عبارتند از:

  • ویتامین های گروه B به بهبود حافظه، عملکرد مغز، خواب و هضم غذا کمک می کند و همچنین اضطراب را کاهش می دهد.
  • اسیدهای آمینه مواد شیمیایی مغز را بازیابی می کند و هوس را کاهش می دهد.
  • روی به بهبود مغز، کبد و سیستم ایمنی کمک می کند.
  • امگا ۳ علاوه بر کاهش افسردگی، اضطراب و التهاب، خلق و خو را متعادل می کند.

قدرت خانواده درمانی را دست کم نگیرید

خانواده درمانی یکی از موثرترین روش های ترک اعتیاد است. خانواده درمانی نه تنها به فرد، بلکه به خانواده و چگونگی تأثیر آن ها از مصرف مواد مخدر نیز می پردازد. خانواده درمانی به شناسایی محرک ها و الگوها، کاهش استرس و رعایت برنامه درمانی نظیر ترک اعتیاد با حب الشفا کمک ویژه ای می کند.

ترک اعتیاد
ترک اعتیاد راهی موثر برای لذت بردن از زندگی و بهبود روابط خانوادگی است.

از داروهای ترک اعتیاد کمک بگیرید (ترک اعتیاد با حب الشفا)

حب الشفا یا کپسول اوپیکور محصول شرکت داروسازی شفانگر نظری به عنوان یک داروی ترک اعتیاد پرکاربرد و پرطرفدار شناخته می شود. ترک اعتیاد با حب الشفا به افراد کمک می کند تا تمایل کمتری به مصرف مجدد مواد مخدر داشته باشند. کاهش درد و عوارض ناشی از اعتیاد نیز از دیگر خواص ترک اعتیاد با حب الشفا است. کمک به ترک اعتیاد تنها خاصیت این داروی گیاهی را شامل نمی شود؛ این دارو به رفع انزال زودرس، سرد مزاجی و درمان سرما خوردگی و زکام نیز کمک می کند.

لازم به ذکر است که ترک اعتیاد با حب الشفا به واسطه ترکیبات گیاهی بی نظیر آن همچون دانه گیاه تاتوره، زنجبیل و ریوند چینی صورت می گیرد. هریک از این گیاهان در کاهش وسوسه به مصرف مواد و افزایش آستانه تحمل درد نقش پر رنگی ایفا می کنند.

حب الشفا را از کجا تهیه کنیم؟

داروخانه آنلاین درمانگیاه هم اکنون این محصول را برای خرید اینترنتی در دسترس شما قرار داده است. با کلیک بر روی لینک زیر به سادگی می توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید و در بسته بندی کاملا محرمانه درب منزل تحویل بگیرید.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص ترک اعتیاد گیاهی

سخن پایانی

برای بسیاری از مردم، اعتیاد به مواد مخدر چیزی بیش از یک اعتیاد است و به خودی خود تبدیل به یک هویت می شود. هنگامی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، وارد شدن به روند درمان می تواند چالش های زیادی برای شما به همراه آورد. زمانی که در برنامه درمانی خود با یک درمانگر وقت بگذارید، نه تنها حمایت، بلکه انگیزه و تشویق کافی برای دنبال کردن یک سبک زندگی سالم و رهایی از چنگال اعتیاد را خواهید داشت.

به علاوه، با داروهایی که می ‌توانید در خانه امتحان کنید، مانند ترک اعتیاد با حب الشفا ، ابزارهای مفید زیادی برای پایبندی به برنامه بهبودی خود و تسکین درد ترک در اختیار خواهید داشت.

تغییر نام حب الشفا
تغییر نام حب الشفا
دکتر شیما نظامی

دکتر شیما نظامی

من دکتر شیما نظامی دکترای داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و موسس داروخانه دکتر نظامی در مشهد هستم. اینجا اطلاعات علمی درباره داروها و پزشکی رو با شما به اشتراک میگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×