بدن انسان به انواع گوناگونی از مواد معدنی و ویتامین ها نیاز دارد. بسیاری از این مواد مغذی به صورت روزانه در یک رژیم غذایی سالم تامین می شوند. شما معمولا در الگوی غذایی خود مصرف میوه، سبزیجات و لبنیات را حفظ خواهید کرد. هرروز مقادیر موثری از کلسیم، ویتامین D، ویتامین B، زینک و بسیاری از مواد مغذی دیگر را در رژیم غذایی خود دریافت می کنید. اما آیا تا به حال به اهمیت و فواید قرص امگا 3 برای مردان و سلامت آن ها توجه کرده اید؟

به همین دلیل داروخانه اینترنتی درمانگیاه قصد دارد تا در این مقاله به فواید قرص امگا 3 برای مردان بپردازد. اگر در وعده های غذایی خود از مصرف ماهی، گردو، سویا یا اسفناج به هر دلیلی امتناع می کنید احتمالا بدن شما با کمبود امگا 3 مواجه است پس از خواندن این مطلب غافل نشوید.

امگا 3 چیست؟

اسیدهای چرب امگا 3، اسیدهای چرب اشباع نشده چندگانه هستند. به این معنی که از نظر شیمیایی، بیش از یک پیوند دوگانه دارند. اسیدهای چرب امگا 3 پایه و اساس بسیاری از سلول ها را تشکیل می دهند. این مواد مغذی بلوک های ساختمانی بسیاری از سلول ها را تشکیل داده و به عنوان اجزای ساختاری مهم غشای سلولی عمل می کنند. این اسیدهای چرب فواید زیادی برای بسیاری از عملکردهای بدن دارند. بنابراین کمبود آن نیز سلامت انسان ها را تهدید می کند. از آن جا که آن ها نقش مهمی در بدن دارند، مصرف قرص امگا 3 برای مردان باید به عنوان یک مکمل آگاهانه به رژیم غذایی آن ها افزوده شود.

نشانه های کمبود امگا 3 در بدن چیست؟

اگر بدن شما فاقد چربی های امگا 3 باشد، یکی از اولین نشانه هایی که ممکن است متوجه آن شوید در پوست شماست. پوست حساس و خشک یا حتی افزایش غیرعادی آکنه ممکن است نشانه کمبود امگا 3 در برخی افراد باشد. متاسفانه بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی وضعیت امگا 3 پایینی دارند. سطوح پایین امگا 3 به شدت در خلق و خوی افراد تاثیرات منفی می گذارد.

چربی های امگا 3 برای عملکرد صحیح مغز مهم هستند بنابراین دریافت دوز کافی قطعا ضرورت دارد. کمبود امگا 3 تنها با خشکی پوست مرتبط نیست بلکه کاهش امگا 3 می تواند علائم خشکی چشم را در افراد پدیدار کند و قدرت بینایی آن ها را به مخاطره اندازد. با این حال مطالعات نشان می دهد که با مصرف قرص امگا 3 برای مردان می توان بسیاری از مشکلات مرتبط با خشکی پوست، چشم، مفاصل، مو و حالت افسردگی را برطرف کرد.

مصرف قرص امگا 3 برای مردان

مصرف قرص امگا 3 برای مردان تقویت قلب و عروق و سلامت پوست

فواید قرص امگا 3 برای مردان چیست؟

اسیدهای چرب امگا 3 فواید متعددی برای بدن دارند و از بسیاری از عملکردهای حیاتی آن پشتیبانی می کنند. این اسیدهای چرب همچنین مزایای بسیاری را به ویژه برای مردان فراهم می کند و به افزایش حضور مواد مغذی در بدن و حفظ عملکرد سالم چندین سیستم مهم کمک می کند. مصرف قرص امگا 3 برای مردان را جدی بگیرید چرا که کمبود آن آسیب های غیرقابل جبرانی را ایجاد می کند.

حمایت از سلامت قلب

اسیدهای چرب امگا 3 فواید مختلفی برای سیستم قلبی عروقی دارند که یکی از آن ها توانایی بالقوه و کمک به پشتیبانی از ضربان قلب منظم است. یک رژیم غذایی حاوی سطوح کافی امگا 3 ممکن است در حمایت از ریتم قلب سالم نقش داشته باشد، به طوری که شما بتوانید کارهای روزانه خود را بدون فشار خاصی انجام دهید.

حفظ سلامت مفاصل

فرقی نمی‌کند که خود را ورزشکار حرفه ای معرفی کنید و تمرین های بدنی زیادی انجام دهید یا فقط از فعالیت بدنی سبک لذت ببرید، مفاصل شما می‌توانند به راحتی آسیب ببینند. عدم مصرف مکمل های حاوی اسیدهای چرب امگا 3 به تدریج باعث خشکی مفصل شده و حتی انجام ساده ترین امور روزانه را برای افراد دچار مشکل می کند. مصرف قرص امگا 3 برای مردان می تواند به حمایت از سطوح مناسب کلسیم و تسکین ناراحتی در مفاصل کمک کند تا بتوانید به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهید.

کمک به فشار خون نرمال

اسیدهای چرب، ایکوزانوئیدها را تولید می کنند که به پشتیبانی از سیگنال دهی مناسب بین سلول های بدن کمک می کند. یکی از این فواید قرص امگا 3 برای مردان پشتیبانی از فشار خون سالم است که به حفظ سلامت قلب به طور کلی کمک می کند. مصرف مداوم چربی های امگا 3 باعث می شود تا سطح کلسترول در محدوده نرمال قرار بگیرد. این می تواند به سلامت کلی قلب و عروق و سلامتی شما کمک کند. با مصرف قرص امگا 3 برای مردان به طور ثابت در رژیم غذایی خود، آرامش خاطر و سلامت خود را حفظ خواهید کرد.

فواید قرص امگا 3 برای مردان

فواید قرص امگا 3 برای مردان و نحوه مصرف آن

گردش خون سالم

دریافت مقدار کافی امگا 3 جهت حفظ سلامت شریانی از دیگر فواید قرص امگا 3 برای مردان است. پتانسیل اسیدهای چرب برای حمایت از سلامت کلی شریانی در حفظ گردش خون سالم نقش دارد. این حالت می تواند به شما کمک کند عملکرد فیزیکی خود را حتی در طول پیری حفظ کنید.

بهبود سلامت چشم

امگا 3 نقش اساسی در عملکرد سالم چشم ایفا می کند. افرادی که در دوران جوانی خود از مصرف امگا 3 امتناع می کنند سریع تر از دیگران دچار خشکی چشم در میانسالی می شوند. مصرف مداوم مکمل های امگا 3 به حفظ سلامت چشم در طول فرآیند پیری کمک می کند. بهترین سن برای شروع مصرف مکمل های حاوی امگا 3 هجده سالگی است.

معرفی بهترین قرص امگا 3 برای مردان در داروخانه اینترنتی درمانگیاه

کپسول امگا ویژن دانا 60 عددی

کپسول امگا ویژن دانا تنها حاوی امگا 3 نیست. شما با مصرف این کپسول علاوه بر آن که میزان دوز کافی از امگا 3 را دریافت خواهید کرد بلکه از مصرف مکمل های حاوی ویتامین C، ویتامین E و زینک نیز بی نیاز خواهید بود. فرمولاسیون این مکمل حاوی لوتئین است. لوتئین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی از سلامت چشم ها به طور موثری حمایت می کند.

بنابراین اگر کمبود امگا 3 در بدن شما باعث آسیب به سلامت چشم های شما شده در مصرف این مکمل تردید نکنید. جلوگیری از تنگی عروق، پیشگیری از بیماری های پوست و کمک به سلامت ریه ها از دیگر خواص این مکمل است. لازم به ذکر است که حتی مکمل های گیاهی نیز ممکن است اندک عوارضی برای بدن داشته باشند. از عوارض قرص امگا 3 برای مردان می توان به اختلالات خفیف گوارشی مانند تهوع و اسهال اشاره کرد.

برای بررسی محصول اینجا کلیک کنید 👈 امگا ویژن

امگا ویژن دانا

امگا ویژن دانا

کپسول روغن ماهی امگا 3 فرمولیتید ساینسز

فرمولاسیون اصلی این کپسول شامل روغن ماهی می شود. کاهش کلسترول، کاهش التهاب و کمک به سلامت قلب و عروق از وظایف اصلی این مکمل است. در این مکمل، فواید قرص امگا 3 برای مردان با فشار خون متوسط تا شدید بیش از سایر افرادی است که فشار خون خفیف دارند. این محصول به صورت سافت ژل توسط شرکت آدونیس کیش تولید می شود. تاکنون مصرف کنندگان این کپسول، گزارشی مبنی بر عوارض قرص امگا 3 برای مردان را ثبت نکرده اند.

برای بررسی روغن ماهی امگا 3 فرمولیتید ساینسز  کلیک کنید

روغن ماهی امگا 3 بدون جیوه

قیمت عوارض و خرید کپسول روغن ماهی امگا 3 بدون جیوه فرمولیتد

کپسول امگا 3 هزار وانا دارو

کپسول امگا 3 هزار محصول شرکت وانا دارو از دیگر مکمل های توصیه شده جهت عملکرد مطلوب سیستم قلبی عروقی بدن است. این مکمل از پیری زودرس جلوگیری می کند. تنظیم کارکردهای زیست شناختی، تولید مثل و کمک به سیستم ایمنی و عصبی به واسطه این مکمل صورت می گیرد. روغن ماهی موجود در این مکمل سلامت پوست و مو را بهبود می بخشد. برای این مکمل عوارض قرص امگا 3 برای مردان گزارش نشده اما بهتر است بدانید که این کپسول با داروهای رقیق کننده خون تداخلات دارویی دارد.

برای مشاهده و بررسی امگا 3 وانا مکس کلیک کنید

 ژل امگا 3 وانا مکس

ژل امگا 3 وانا مکس

فواید قرص امگا 3 برای خانم ها

قوی ترین فواید سلامتی امگا 3 مربوط به سیستم قلبی است. این موضوع شامل کمک به حفظ ریتم منظم قلب، کاهش فشار خون، کاهش سطح چربی خون و کاهش سرعت گرفتگی عروق می شود. علاوه بر فواید قرص امگا 3 برای مردان، این اسید چرب به طور ویژه سلامت زنان را نیز بهبود می بخشد و فوایدی زیادی برای خانم ها دارد. به همین دلیل مطالعه مقاله فواید قرص امگا 3 برای زنان نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

بانوان به صورت ماهانه دردهای قاعدگی و ناراحتی شکمی را تجربه می‌کنند، این وضعیت به نام دیسمنوره شناخته می‌شود که معمولاً در اثر انقباضات شدید رحم ناشی از پروستاگلاندین‌ ها ایجاد می‌ شود. قرص امگا 3 می تواند به طور موثری درد قاعدگی را کاهش دهد. زنان دو تا سه برابر مردان در معرض خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید هستند و معمولاً در میانسالی این بیماری شیوع بیشتری دارد.

آرتریت روماتوئید زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن به پوشش مفاصل در نواحی مختلف حمله می کند و در نتیجه التهاب و درد ایجاد می شود. مکمل‌ های روغن ماهی به دلیل اثرات ضد التهابی و متعاقبا کاهش مصرف NSAID‌ها، به کاهش تورم مفاصل، درد و سفتی صبحگاهی کمک می کنند. بنابراین مصرف مکمل امگا 3 ابتلا به آرتریت روماتوئید را کاهش می دهد.

چگونه می توانم مصرف امگا 3 خود را تامین کنم؟

دریافت منظم امگا 3 امری ضروری است چرا که مهمترین فواید سلامتی را برای بدن دارند. برای مردان بالای 18 سال، میزان مصرف توصیه شده روزانه اسیدهای چرب امگا 3 به مقدار 1.6 گرم است. یک راه آسان برای بهره مندی از فواید قرص امگا 3 برای مردان مصرف مکمل های توصیه شده توسط داروخانه اینترنتی درمانگیاه است.

مکمل های مبتنی بر روغن ماهی نه تنها فواید بسیاری برای سلامتی ارائه می دهند، بلکه راحت تر در برنامه روزانه شما قرار می گیرند. این مکمل ها کاملاً گیاهی هستند، به این معنی که رایحه و طعم نامطبوع روغن ماهی را ندارند. در نهایت، می توانید از مکملی لذت ببرید که تمام فواید بالقوه امگا 3 را بدون رایحه نامطبوع روغن ماهی فراهم می کند. داروخانه اینترنتی درمانگیاه علاوه بر سه محصول ذکر شده، بسیاری از محصولات مشابه را در دسته داروهای گیاهی در اختیار دارد.