کلمات کلیدی مطلب: پیشگیری کرونا ویروس | داروی ویروس کرونا چیست | درمان گیاهی کروناویروس | علائم کرونا | بیماری کرونا در ایران | علائم بیماری کرونا | ویروس کرونا در ایران |


معرفی بهترین داروهای گیاهی برای یشگیری و درمان علائم بیماری کرونا در ایران

ویروس کرونا چیست؟ این سوالی است که این روزها اذهان خیلی از مردم دنیا را به خود مشغول کرده است و همه به نوعی به دنبال دانستن علائم کرونا در ایران و هشدارهای وزارت بهداشت درباره آن هستند.

در وهله اول باید علائم بیماری کرونا را بدانیم و درباره این بحث کنیم که ویروس کرونا در ایران دیده شده است یا نه؟ و بعد به بحث درباره آن و معرفی داروها و مکمل هایی که می تواند برای پیشگیری کرونا و یا درمان ویروس کرونا مفید باشد بپردازیم.

طبق اعلام وزارت بهداشت هنوز ویروس کرونا در ایران مشاهده نشده است و هفتاد دانشجوی ایرانی هم که در شهر ووهان چین (مرکز شیوع بیماری کرونا) مشغول به تحصیل بودند به ایران برگردانده شده اند و در حال حاضر در قرنطینه هستند تا اگر کوچکترین علائمی از کرونا در آنها مشاهده شد، روند درمان شروع شده و ویروس کرونا را به بقیه افراد منتقل نکنند.

اما در هیچ کجای دیگر تاکنون این ویروس در ایران مشاهده نشده است.

ویروس کرونا چیست؟

ویروس کرونا یا کرونا ویروس یک ویروس شبیه به آنفولانزا است که ابتدا در برخی حیوانات نظیر خفاش و مار وجود داشته است و توان حمله به انسان را نداشته است اما به دلیل تغییرات ژنتیکی ایجاد شده در آن، توانایی آلوده کردن انسانها را نیز یافته است.

شهر ووهان چین مرکز اصلی شیوع ویروس کرونا است و به همین دلیل میلیونها نفر اهالی این شهر از هفته های گذشته تاکنون در قرنطینه به سر می برند.

به صورتی که مردم می بایست در خانه های خود بمانند و بجز موارد ضروری و اضطراری از منزل خارج نشوند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

کپسول no flu سندروس

کپسول no flu سندروس تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و محافظ بدن در برابر بیماری سرماخوردگی، گلودرد و سرفه

این ویروس اگرچه به بسیاری کشورهای دیگر هم راه یافته و مردم این کشورها را بیمار کرده است، اما بیشترین حجم فوت بر اثر ویروس کرونا مربوط به چین است.

به همین دلیل برخی متخصصان معتقدند که اولا حضور این ویروس در سایر کشورها خطر چندانی برای مردم کشورهایی که از لحاظ ژنتیکی تفاوت زیادی با چینی ها دارند محسوب نمی شود و ثانیا این ویروس می تواند ساخته شده در آزمایشگاههای بیولوژیک آمریکایی به دلیل توطئه آمریکاییها به منظور زمین زدن اقتصاد چین باشد.

علائم کرونا

کرونا در واقع نوعی آنفولانزا است. به همین دلیل علائم کرونا نیز دقیقا شبیه علائم آنفولانزا است.

این ویروس باعث ذات الریه (سینه پهلو) میشود. کسانی که دچار این بیماری میشوند، از مشکلات زیر رنج می برند:

  • سرفه
  • تب
  • مشکلات تنفسی
  • آبریزش بینی و چشمها
  • درد بدن

 

در موارد شدید ممکن است نارسایی اعضایی مثل کلیه اتفاق بیفتد و ممکن است فشار خون نیز از حالت طبیعی خارج شود.

این ذات الریه ویروسی را نمیتوان با داروهای آنتی بیوتیک (چرک خشک کن) درمان کرد. داروهای ضد ویروسی که برای آنفلوانزا تهیه شده اند نیز در این بیماری کاربردی ندارند.

اگر فردی در اثر ابتلا به بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کند، درمان اصلی مراقبت و پشتیبانی از عملکرد ریه ها و اندامهای دیگر و دادن مایعات کافی به بیمار است.

بهبودی و درمان بیماری کرونا بستگی به قدرت سیستم ایمنی بیمار دارد. بسیاری از کسانی که در اثر ویروس کرونا مرده اند پیش از آن هم از نظر سلامتی در وضعیت خوبی قرار نداشته اند.

 

داروهای پیشگیری کرونا

مهمترین اقدام در زمینه پیشگیری بیماری کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است. همانطور که قبلا گفته شد، بسیاری از افرادی که در اثر بیماری کرونا مرده اند، افرادی بوده اند که دارای بیماریهای زمینه ای بوده و بخصوص سیستم ایمنی آنها ضعیف بوده است.

به این دلیل، می بایست قبل از شروع طغیان بیماری کرونا در ایران، به فکر تقویت سیستم ایمنی بدن باشید.

درمانگیاه در این زمینه چند داروی گیاهی را که به خوبی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند و می توانند به عنوان پیشگیری ویروس کرونا عمل کنند را به شما معرفی می کند.

 

1. شربت اکیناسه یا عصاره سرخارگل زردبند

گیاه اکیناسه یا سرخارگل مهمترین و معروف ترین گیاه در دنیا در زمینه تقویت سیتسم ایمنی و پیشگیری از بیماریهای عفونی و ویروسی و باکتریایی است.

این گیاه با تقویت گلبولهای سفید که مسئول حفظ ایمنی بدن هستند، همچون سپری در برابر بیماریهای عفونی عمل کرده و منجر به عدم توانایی ویروسها و باکتریها برای بیماریزایی در بدن می شود.

شربت اکیناسه زردبند

شربت عصاره اکیناسه زردبند داروی گیاهی تقویت سیستم ایمنی و چیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا

 

در صورتی که تمایل دارید درباره این محصول اطلاعات بیشتری بدست بیاورید و یا اقدام به خرید اینترنتی آن نمایید، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

شربت عصاره اکیناسه زردبند

 

2. شربت ایموژن کیمیاگر

شربت ایموژن نیز یکی دیگر از محصولات با کیفیت و قوی است که از عصاره گیاه سرخارگل (اکیناسه) توسط شرکت داروسازی کیمیاگر طوس تولید شده است.

ایموژن ریشه گیاه سرخارگل یا Echinacea purpurea معادل 200 میلی گرم ریشه خشک در هر یک میلی لیتر شربت (استاندارد شده با 0.39 میلی گرم اسید کلروژنیک در هر میلی لیتر) می باشد.

برای مطالعه خواص و نحوه استفاده و کسب اطلاعات بیشتر درباره شربت ایموژن می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

شربت ایموژن

شربت-ایموژن-سرخارگل

شربت-ایموژن-سرخارگل

3. کپسول نوفلو سندروس

کپسول جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزای نوفلو سندروس، مثل یک واکسن عمل کرده و قدرت دفاعی بدن را در برابر هجوم ویروس سرماخوردگی افزایش می‌دهد.

نوفلو از ویتامین سی، عصاره گیاه زنجبیل و  عصاره گیاه دارچین تولید شده است. این گیاهان ضمن آنکه باعث گردش بهتر و سریع تر ویتامین سی در بدن می شوند و به ایمنی زایی این ویتامین کمک می کنندف خود نیز دارای اثر تقویتی بر سیستم ایمنی بدن هستند.

کپسول جلوگیری از سرماخوردگی نوفلو سندروس

کپسول نوفلو همانند یک واکسن از شما در برابر ویروس سرماخوردگی محافظت می کند.

برای تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از کپسول نوفلو سندروس  ومقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، می بایست روزانه 1 یا 2 عدد کپسول آنرا مصرف کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از این محصول کسب کنید، بر روی لینک زیر کلیک کنید

کپسول نوفلو سندروس

کپسول no flu سندروس تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و محافظ بدن در برابر بیماری سرماخوردگی، گلودرد و سرفه

4. قرص آلگومد

قرص آلگومد از جلبک کلرلا ولگاریس تهیه شده و ساخت آلمان می باشد

این قرص اثرات درمانی بسیار متنوعی داشته و یکی از بهترین و خالص ترین مکمل های طبیعی در دنیا محسوب می شود.

آلگومد می تواند منجر به پاکسازی کبد و تصفیه بدن از سموم شود که این خاصیت را می توان در روزهایی که آلودگی هوا بالاست بسیار مورد تاکید قرار داد.

تامین ریزمغذی ها و عناصر ضروری بدن از دیگر خواص آلگومد است.

اما مهمترین خاصیت آلگومد را می توان افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر بیماریها دانست. قرص آلگومد یکی از مواردی است که می توان از آن برای پیشگیری از بیماری کرونا و یا درمان علائم کرونا استفاده کرد.

اگر شما هم میخواهید اطلاعات بیشتری از قرص آلگومد داشته باشید و یا برای خرید اینترنتی آن اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم که بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قرص آلگومد

قرص آلگومد خارجی آلمانی

قرص آلگومد آلمانی از جلبک کلرلا ولگاریس خالص و بهداشتی تهیه شده است.

 

5. شربت دایان ایمیون

شربت دایان ایمیون یک داروی گیاهی اختصاصی برای تقویت سیتسم ایمنی بدن است.

این شربت با ترکیبی از عصاره های گیاهی و عسل توانسته است به عنوان یک داروی ایرانی بازار خوبی را در کشورهای مختلف کسب کند و اعتماد مردم و پزشکان کشورها را به خود جلب کرده است.

دایان ایمیون را می توان بصورت روزانه و قبل از شیوع بیماری کرونا مصرف کرد تا در صورت ورود ویروس کرونا در ایران، بتوانید با خیال آسوده به کار و فعالیت خود بپردازید و نگران ابتلا به این بیماری ویروسی نباشید.

در لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری درباره شربت دایان ایمیون کسب کنید

شربت دایان ایمیون

شربت دایان ایمیون طب اکسیر

شربت دایان ایمیون طب اکسیر تقویت سیستم ایمنی