کلمات کلیدی: درمان اختلال نعوظ | درمان اختلالات نعوظ | بهترین قرص گیاهی نعوظ


اگر با اختلالات مرتبط به نعوظ دست و پنجه نرم می کنید، احتمالا صحبت در مورد این مشکل می تواند برای شما دشوار باشد. عوارض اختلال نعوظ شامل همه چیز از مسائل مربوط به صمیمیت گرفته تا شرایط دیگری مانند افسردگی می شود.

اختلال نعوظ یک وضعیت پزشکی پیچیده است که ممکن است علائم بسیار بدتری نسبت به ناتوانی در انجام و لذت بردن از رابطه جنسی داشته باشد. برای مردان در تمام سنین، جدا از دوران بلوغ ضروری است که بدانند این وضعیت چه نتایج مخربی را به دنبال دارد و چه معنایی برای سلامت کلی می تواند داشته باشد. در بسیاری از موارد، عدم درمان اختلال نعوظ مشکلات زیادی به بار می آورد و می ‌تواند نشانه ‌ای از یک مشکل پزشکی جدی ‌تر باشد که نیاز به درمان تخصصی دارد. بسیاری از مردان تمایلی به ذکر این موضوع به پزشک خود ندارند.

برخی از مردان بر این باورند که این مشکلی است که در نهایت خود به خود حل می شود یا مسائل دیگری را پیدا می کنند که علائم خود را به آن نسبت می دهند. این یک طرز فکر بالقوه خطرناک است زیرا اختلال نعوظ می تواند نشانه ای از یک مشکل حاد باشد.

شما شایسته یک زندگی جنسی کامل هستید و برای تشخیص و برنامه درمان اختلال نعوظ مناسب نباید به توصیه های تصادفی اینترنتی یا نظرات دوست و آشنا وابسته باشید. تیم متخصص درمانگیاه به طور صریح و دلسوزانه با کمک به درمان اختلالات نعوظ شما و رفع عوارض آن بهترین قرص گیاهی نعوظ را به شما پیشنهاد می کند.

اما پیش از آن بهتر است کمی با این شرایط پزشکی، علل و پیامدهای آن آشنا شوید.

 

درمان اختلال نعوظ

درمان اختلال نعوظ

 

عوارض شایع اختلالات نعوظ

اختلال نعوظ می تواند به تعدادی از مشکلات داخلی و خارجی منجر شود. این شرایط نحوه تعامل شما با شریک جنسی تان را به طور بالقوه تغییر می دهد. همچنین می تواند نحوه نگرش شما به خود و زندگیتان را نیز تغییر دهد که منجر به مشکلات سلامت روانی شود. عوارض شایع عدم درمان اختلال نعوظ شامل استرس و اضطراب در رابطه جنسی، عزت نفس پایین، خجالت و شرمندگی، مسائل باروری، مشکلات رابطه و افسردگی می شود.

با این حال، برخی از مسائل مربوط به سلامت روان می تواند ریشه اختلال نعوظ شما باشد و نه برعکس. اگر افسردگی یا اضطراب هنگام عملکرد در رابطه جنسی خود دارید، احتمالا حفظ نعوظ برای شما دشوار باشد. در این موارد، پزشک و تراپیست هردو باهم، روان درمانی و درمان اختلالات نعوظ را توصیه می کنند.

سن معمول برای اختلال نعوظ چقدر است؟

کارشناسان سلامت و محققان پزشکی تخمین می زنند که اختلال نعوظ بیش از 50 درصد از افرادی را که در سنین 40 تا 70 سالگی خود قرار دارند را تحت تاثیر قرار می دهد. این اعداد ممکن است بیشتر نیز شود. متاسفانه بسیاری از آن ها به دلیل خجالت یا شرم برای این وضعیت هیچ کمکی دریافت نمی کنند.

چه چیزی باعث اختلال نعوظ می شود؟

علل احتمالی بسیاری برای اختلالات مرتبط به نعوظ وجود دارد، به طور کلی شرایطی که بر شما تأثیر می گذارد شامل موارد زیر می شود:

نقص عملکرد در سیستم گردش خون

سیستم گردش خون شما شامل رگ های خونی است که خون را در سراسر بدن شما حمل می کنند. آلت تناسلی شما برای نعوظ و حفظ آن به جریان خون کافی نیاز دارد. آلت تناسلی همچنین به مجموعه ای از دریچه ها متکی است. هنگامی که مملو از خون می شود بسته می شود. متاسفانه در برخی موارد، این دریچه ها آن طور که باید کار نمی کنند.

مشکلات مرتبط به سیستم عصبی

سیستم عصبی شما شامل مغز، نخاع و اعصاب می شود. آن ها بایکدیگر همکاری می کنند تا تکانه های الکتریکی را ارسال کنند. اتفاقی که به حرکت و احساسات موجود در بدن شما از جمله آلت تناسلی کمک می کند.

عدم عملکرد صحیح در سیستم غدد درون ریز

سیستم غدد درون ریز شامل غده هایی است که هورمون ها را ایجاد و آزاد می کنند. هورمون ها موجب ارتقا و پیشرفت عملکرد های جنسی بسیاری می شوند. هورمون تستوسترون در باز کردن یا گشادی عروق خونی موثر است تا جریان خون به آلت تناسلی شما بیشتر هدایت شود.

 

درمان اختلالات نعوظ

درمان اختلالات نعوظ

 

مصرف برخی از داروهای شیمیایی

اختلال نعوظ یکی از عوارض جانبی رایج بسیاری از داروهای تجویزی است. داروهای رایجی که اختلال نعوظ را به عنوان یک عارضه جانبی بالقوه ذکر می کنند شامل داروهای ضد افسردگی، داروهای ضد اضطراب، داروهای فشار خون، دیورتیک ها و آنتی هیستامین ها می شوند. داروهای شیمی درمانی، داروهای بیماری پارکینسون، داروهای سرطان پروستات، داروهای ضد آریتمی، آرام بخش ها، شل کننده های عضلانی و داروهای ضد تشنج از دیگر فرآورده های شیمیایی با عوارض اختلال نعوظ هستند.

اگر اختلال نعوظ درمان نشود چه اتفاقی می افتد؟

متأسفانه، طبق مطالعه انجمن ارولوژی اروپا، اکثر مردان مبتلا به اختلال نعوظ درمان این بیماری را جدی تلقی نمی کنند.آقایان باید به محض تشخیص الگوی آن، درمان اختلال نعوظ را جدی بگیرند تا علل بالقوه جدی و خطرات آینده را رد کنند. بزرگترین خطر عدم درمان اختلال نعوظ، یک مشکل پزشکی زمینه ای است که در حال پیشرفت است.

برای مثال، اگر مردی دچار اختلال نعوظ به عنوان علامت بیماری قلبی شود، علائم دیگر ممکن است به سرعت ظاهر شوند و در نهایت درمان را پیچیده کرده و زندگی فرد را به خطر بیندازند. اورولوژیست همچنین می ‌تواند عادات سبک زندگی را که برای مشاهده بهبود اختلال نعوظ باید تغییر کند، شناسایی کند. برخی از مسائل شگفت ‌انگیز می ‌توانند بر زندگی جنسی شما تأثیر بگذارند.

گاهی اوقات، اختلال نعوظ بیمار ناشی از علائم سیگار کشیدن است. ترک سیگار در حال حاضر ممکن است علائم اختلال نعوظ بیمار را بهبود بخشد و همچنین از مشکلات پزشکی جدی‌ تر جلوگیری کند.

حتی اگر سیستم عصبی به خوبی کار کند، اگر رگ های خونی به دلیل سیگار کشیدن ناسالم باشند، نعوظ ممکن است از نظر فیزیکی امکان پذیر نباشد.

بهترین قرص گیاهی نعوظ جهت درمان اختلال نعوظ

یکی دیگر از موانعی که بسیاری از مردان با اختلال نعوظ با آن مواجه هستند، محدوده نسبتاً محدود داروهای موجود برای درمان اختلالات نعوظ است. مردانی که اختلال نعوظ را به ‌عنوان نشانه‌ ای از یک مشکل پزشکی بزرگتر شاهد هستند، به اقدامات تهاجمی یا گسترده‌ تری نیاز داشته باشند.

برخی از این درمان ‌ها ممکن است منجر به ایجاد آلرژی ‌های دارویی یا باعث واکنش ‌های نامطلوب شوند. بسیاری از درمان های مرسوم برای اختلال نعوظ شامل تجویز داروهایی نظیر ویاگرا و سیالیس می شود. با این حال، این داروها ممکن است با برخی از رژیم‌ های دارویی از قبل موجود مردان یا مسائل پزشکی همزمان تضاد داشته باشند.

برخی از مردان واکنش های نامطلوب به برندهای اصلی داروهای درمان اختلال نعوظ یا حساسیت به مواد افزودنی موجود در اکثر داروهای معمولی دارند.

پس راهکار مورد نظر چیست؟ برای رفع این قبیل مشکلات داروخانه اینترنتی درمانگیاه دو نمونه از بهترین فرآورده های گیاهی بدون عارضه جانبی را جهت درمان اختلال نعوظ معرفی می کند.

قرص های سنس باریج درمان اختلال نعوظ

قرص های سنس محصول شرکت داروسازی باریج اسانس یک فرآورده گیاهی است که در درمان ناتوانی جنسی آقایان تاثیرات مثبت دارد. اثر درمانی این قرص جهت درمان اختلال نعوظ به واسطه ترکیبات گیاهی شگفت انگیز آن از جمله عصاره خارخاسک، جینسینگ و ال آرژنین در عرض حداقل سه ماه مصرف این دارو قابل مشاهده است. درصورت مصرف این فرآورده مطابق با دستور پزشک یا طبق دستور العمل سازنده هیچ گونه عوارضی بابت آن گزارش نشده است.

اینجا کلیک کنید 👈 های سنس باریج

های سنس باریج تقویت نعوظ

های سنس باریج تقویت نعوظ

کپسول پاورگل تقویت نعوظ و قدرت جنسی

مصرف قرص گیاهی پاورگل محصول شرکت داروسازی گل دارو، موجب تقویت نعوظ، افزایش قدرت جنسی و بهبود زود انزالی می شود. عصاره خشک سبل یا نخل اره ای، عصاره خشک دامیانا، پودر ریشه جینسینگ، ژل رویال، یوهمبین، ویتامین E، ویتامین C، روی و سلنیوم موجود در این فرآورده باعث شده تا به عنوان بهترین قرص گیاهی نعوظ شناخته شود. توصیه می شود که این فرآورده را دو ساعت پیش از آغاز رابطه جنسی میل کنید.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص برای نعوظ فوری

Powergol Capsule

Powergol Capsule

ناتوانی در داشتن رابطه جنسی به خودی خود می تواند به اندازه کافی ناراحت کننده باشد. هنگامی که اختلال نعوظ به عنوان نشانه ای از یک مسئله پزشکی متفاوت ظاهر می شود، مردان مبتلا ممکن است با عوارضی مواجه شوند که اگر علائم خود نادیده بگیرند وضعیت درمان آن ها وخیم تر شود.

اختلال نعوظ می تواند باعث شود شما احساسات مختلفی را تجربه کنید. ممکن است احساس خجالت، ناامیدی، گناه، شرم و عصبانیت داشته باشید. این شرایط می تواند منجر به احساسات طولانی مدت جدی تری مانند اضطراب و افسردگی شود. اما مجبور نیستید با این احساسات زندگی کنید.

اختلال نعوظ امری رایج است و ارزش شما را به عنوان یک شخص منعکس نمی کند. داروخانه اینترنتی درمانگیاه با ارائه فرآورده هایی جهت درمان اختلال نعوظ و حفظ سلامت رابطه زناشویی شما، انواع راهکارهای درمانی گیاهی و مقرون به صرفه را پیشنهاد می کند.