اگر برای کاهش وزن ورزش می کنید، تابع یک الگوی صحیح غذایی هستید اما نتیجه نمی گیرید، احتمالا به مصرف مکمل چربی سوز برای بدنسازی می اندیشید. قرص های مکمل برای لاغری در بدنسازی محصولاتی هستند که حاوی ترکیبات طبیعی یا مصنوعی هستند. این مکمل ها به تسریع روند لاغری کمک می کنند؛ به ویژه اگر تمرینات ورزشی خود را به صورت هدفمند انجام دهید.

آنچه در مصرف این مکمل ها اهمیت دارد، توجه به ترکیبات آن ها است. انواع مکمل چربی سوز برای بدنسازی در صورتی که از ترکیبات شیمیایی استفاده کنند عوارض شدیدی برای بدن باقی می گذارند. مشکلات جدی قلبی عروقی، مشکلات گوارشی و تغییرات خلقی تنها بخش اندکی از عوارض قرص های شیمیایی هستند. بهترین راه برای جلوگیری از این امر، استفاده از مکمل برای لاغری در بدنسازی برپایه ترکیبات گیاهی است.

مکمل چربی سوز برای بدنسازی چیست؟

یک مکمل برای لاغری در بدنسازی با افزایش میزان متابولیسم در حالت استراحت کار می کند. اثربخشی مکمل های چربی سوز برای بدنسازی برای بسیاری از افراد همچنان مورد سوال است. مکانیزم این مکمل ها به گونه ای است که جذب چربی یا کربوهیدرات را مسدود می کنند، اشتهای شما را کاهش می دهند و متابولیسم شما را تسریع می بخشند.

بهترین مکمل برای لاغری در بدنسازی چه خصوصیاتی دارد؟

چربی سوزها با افزایش فشار خون و افزایش مصرف انرژی کلی بدن کار می کنند که در نهایت در طول زمان منجر به کاهش وزن می شوند. اگر فشار خون بالا دارید، پیش از مصرف باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. حتما با پزشک خود مشورت کنید، زیرا مصرف این مکمل ها می تواند منجر به فشار خون بالا شود. مکمل های کاهش وزن یک سوم کل فروش مکمل ها را تشکیل می دهند.

قبل از این که به فکر خرید یک مکمل باشید، به عنوان یک مصرف کننده باید بدانید که هنگام خرید چه نکاتی را در نظر بگیرید. در حالی که عملکرد های زیادی وجود دارد که یک قرص کاهش وزن می تواند انجام دهد، یکی از مهم ترین آن ها این است که بتوانند متابولیسم بدن را افزایش دهند.

مطالعات نشان داده ‌اند که مکمل چربی سوز برای بدنسازی سلول های چربی شما را به طور جادویی ناپدید نمی کنند. در عوض، آن ها می توانند با کمک به کاهش وزن با روش های دیگری موثر واقع شوند. افزایش متابولیسم بدن، کاهش چربی جذب شده توسط بدن و سرکوب اشتها، مسیری هستند که یک مکمل لاغری برای بدنسازی طی می کند.

مکمل چربی سوزی بدنسازی

مکمل چربی سوزی بدنسازی

آیا مصرف مکمل لاغری برای بدنسازی بی خطر است؟

قبل از مصرف این مکمل ها، باید با پزشک خود صحبت کنید. ترکیبات آن ها ممکن است با داروهای دیگری که مصرف می کنید تداخل داشته باشد. چربی سوزها اگر با داروهای نامناسب ترکیب شوند می توانند خطرناک باشند و مشکلات جدی ایجاد کنند.اگر می خواهید یک مکمل چربی سوز را امتحان کنید و با پزشک خود صحبت کرده اید، می توانید ترکیبات هر مکمل را بررسی کنید تا بهترین مکمل ها را برای خود بیابید.

موثرترین مواد تشکیل دهنده مکمل چربی سوز برای بدنسازی چیست؟

مکمل های چربی سوز معمولاً قرص ها یا کپسول هایی هستند که از طریق دهان مصرف می شوند. آن ها حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر، کافئین و سایر ترکیبات گیاهی هستند.

نقش کافئین در چربی سوزی

کافئین یک عنصر رایج در مکمل چربی سوزی برای بدنسازی است زیرا سیستم عصبی شما را تحریک می کند و به طور بالقوه به سوزاندن کالری کمک می کند. مکمل ها حاوی کافئین بیشتری نسبت به قهوه، چای یا شکلات معمولی شما هستند. عصاره کافئین معمولاً در مکمل ها استفاده می شود. بیشتر مطالعات کافئین بر روی خواص ترموژنیک آن متمرکز شده است.

وقتی کافئین مصرف می کنیم، قسمت هایی از بدن شروع به گرم شدن می کند. این فرآیند تا آن جا پیش می رود که سوزاندن کالری حتی در حالت استراحت نیز آغاز می شود. اما اگر به طور فعال برای کاهش وزن ورزش می کنید، فواید کافئین حتی بیشتر از این موارد است. مطالعات نشان می دهد که کافئین عملکرد ورزش را در تمام انواع ورزش ها بهبود می‌ بخشد و توانایی بدن برای پردازش قند خون به عنوان سوخت را افزایش می‌ دهد.

عملکرد عصاره چای سبز در لاغری

عصاره چای سبز یکی دیگر از ترکیبات رایج در مکمل های لاغری است. چای سبز به سوزاندن کالری و کاهش چربی جذب شده از غذا کمک می کند. مصرف عصاره چای سبز در کنار سایر ترکیبات گیاهی قدرت و روند کاهش وزن را تقویت می کند.

ال کارنیتین و نقش آن در افزایش متابولیسم

کارنیتین ترکیبی است که متابولیسم بدن را افزایش داده و به شما انرژی می دهد. می توان آن را در گوشت و محصولات لبنی یافت و به طور طبیعی توسط کبد و کلیه ها ساخته می شود. با این حال، مزایای کاهش وزن آن زمانی تشدید می یابد که در یک مکمل لاغری برای بدنسازی فرموله شود. در این حالت بیشترین تاثیر را از خود نشان می دهد.

تاثیر فیبر محلول در مکمل چربی سوز برای بدنسازی

فیبر محلول، ماده ای است که در همه چربی سوزها یافت نمی شود، اما می توانید برخی از آن ها را با مقادیر بالای فیبر پیدا کنید. فیبر به کنترل اشتهای شما کمک می کند. این ماده محلول می تواند به جلوگیری از جذب چربی از غذا توسط بدن کمک کند.

اهمیت حضور کولین در مکمل لاغری برای بدنسازی

بدن انسان به معنای واقعی کلمه حتی نمی تواند غذا را بدون کمک کولین در طول مسیر گوارش متابولیزه کند. علیرغم این که برای سلامت متابولیک ضروری است، داده های رسمی نشان می دهد که مردان 26.9 درصد کمتر از آنچه نیاز دارند کولین دریافت می کنند. زنان نیز 34.5 درصد کمتر از نیاز خود دریافت می کنند. بنابراین درصورتی که در ترکیبات مکمل لاغری برای بدنسازی مشتقات کولین وجود داشته باشد قطعا نتایج رضایت بخشی در کاهش وزن شاهد خواهید بود.

مکمل برای لاغری در بدنسازی

مکمل چربی سوز قوی بدنسازی

معرفی بهترین مکمل لاغری برای بدنسازی در داروخانه اینترنتی درمانگیاه

کپسول لاغری باری اسلیم باریج

کپسول باری اسلیم محصول شرکت داروسازی باریج اسانس یکی از مکمل های شناخته شده جهت لاغری است. ترکیبات گیاهی این کپسول شامل گارسینیا، کامبوجیا، چای سبز، قهوه سبز و فلفل سبز می شود. هریک از این مواد خواص فوق العاده ای در کاهش وزن و چربی سوزی دارند.

علاوه بر آن حضور ال کارنیتین، اسید لینولئیک کونژوگه، کافئین و کروم منجر به افزایش اثربخشی این کپسول می شود. کپسول باری اسلیم سوزاندن کالری را به خصوص در ورزشکاران تقویت و تشدید می کند. شما می توانید با مصرف این مکمل لاغری برای بدنسازی در کنار تمرینات خود شاهد کاهش وزن بین دو الی پنج کیلوگرم در هر ماه باشید.

کپسول باری اسلیم باریج - درمانگیاه

کپسول باری اسلیم باریج

برای مشاهده و بررسی باری اسلیم کلیک کنید

کپسول کربوفایت کارن

عصاره لوبیا سفید و پیکولینات کروم موجود در این مکمل لاغری برای بدنسازی علاوه بر آن که میزان چربی سوزی را تشدید می کند، منجر به کاهش جذب کربوهیدرات های پیچیده نیز می شود. کپسول کربوفایت تنها یک مکمل اختصاصی برای ورزشکاران نیست. بلکه افراد دیابتی نیز می توانند از ویژگی های مثبت این مکمل جهت کاهش قند خون نیز بهره مند شوند.

کربوفایت کارن کاهش وزن و کاهش اشتها

کپسول کربوفایت کارن کاهش وزن و کاهش اشتها

برای مشاهده و بررسی قرص کربوفایت کلیک کنید

کربوبلاکر خارجی نچرال ورلد

کاهش وزن و لاغری اگر به صورت اصولی صورت بگیرد یک اتفاق مداوم، پایدار و بدون هیچ عارضه خواهد بود. مکمل کربوبلاکر با فرمولاسیون خود به تحقق همین هدف می پردازد. هضم نشاسته از طریق عصاره لوبیا قرمز موجود در این فرآورده قند خون را کاهش می دهد. این مکمل علاوه بر ورزشکاران، برای افرادی نیز مناسب است که در رژیم غذایی خود بیش از حد کربوهیدرات مصرف می کنند.

مکانیزم کربوبلاکر به گونه ای بوده که در بدن منجر به کاهش تولید گلوکز می شود. در نتیجه در این فرآیند، گلوکز کمتری در اختیار بدن جهت تبدیل به چربی تولید می شود. در نهایت بدن شاهد کاهش چربی به ویژه در ناحیه شکم خواهد بود.

کربوبلاکر خارجی 30 عددی

کربوبلاکر خارجی 30 عددی

برای مشاهده و بررسی قرص کربوبلاکر کلیک کنید

قرص برنینگ فت گلدن لایف

قرص برنینگ فت با ترکیبات گیاهی خود ضمن آن که چربی های بدن را می سوزاند، در کاهش میزان اشتهای افراد نیز موثر است. ایجاد احساس سیری، کاهش میل به شیرینی، کاهش کلسترول خون و افزایش متابولیسم بدن به سبب حضور گارسینیا کامبوجیا، گیمنما، فورسکولین، کولین بی تارتارات، اینوزیتول و کروم صورت می گیرد. مصرف این مکمل لاغری برای بدنسازی به همراه اصلاح الگوی غذایی روند کاهش وزن را به خوبی تسریع می بخشد.

برنینگ فت چربی سوز

برنینگ فت چربی سوز

برای مشاهده و بررسی قرص برنینگ فت کلیک کنید

قرص CLA کارن

تجزیه چربی به خصوص در ناحیه شکم دغدغه بسیاری از افراد است. قرص CLA میزان چربی بدن به خصوص در این ناحیه را کاهش می دهد و حجم ماهیچه ای بدن را اصلاح می کند. تحریک لیپولیز و افزایش تولید انرژی از دیگر فواید این مکمل لاغری برای بدنسازی است.

قرص CLA کارن

قرص CLA کارن

برای مشاهده و بررسی قرص CLA کارن کلیک کنید

قرص لاغری هزال چربی سوز و کاهش اشتها

این مکمل محصول شرکت داروسازی سینافرآور، یک مکمل صددرصد گیاهی است. کاهش وزن و چربی سوزی در آن با تقویت معده و کاهش کلسترول خون صورت می گیرد. زنیان، رازیانه، سداب، مرزنجوش، اشق و لاک مغسول در فرمولاسیون این مکمل موجب تقویت و اثرگذاری هرچه بیشتر در لاغری می شود. این مکمل انرژی لازم برای فعالیت های گوناگون را تامین می کند. باعث کاهش تجمع چربی در بدن شده و با سوزاندن آن ها انرژی بیشتری فراهم می آورد.

قرص لاغری هزال

قرص لاغری هزال

برای اطلاع از قیمت قرص لاغری هزال کلیک کنید

 

قرص های مکمل لاغری برای بدنسازی موجود در داروخانه اینترنتی درمانگیاه در بهبود سلامت فردی و عمومی نقش موثری دارد. این مکمل ها با مکانیزم خود می توانند رنج و عوارض ناشی از چاقی را کاهش دهند. جهت انتخاب آگاهانه ورزشکاران، خواص سایر فرآورده های گیاهی در دسته مکمل و ویتامین به تفصیل شرح داده شده است.