“برای افزایش حجم در بدنسازی چی بخوریم؟” و “بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم چیست؟” سوالاتی هستند که ذهن بسیاری از وزشکاران را به خود مشغول می کند. عضله نقش حیاتی در سلامت کلی بدن ایفا می کند و به بدن اجازه می دهد تا آزادانه حرکت و قدرت خود را حفظ کند.

این اعضای مهم نقش اساسی در جلوگیری از آسیب رسیدن به بدن دارند. برای به حداکثر رساندن رشد و نمو عضلانی، فرآیندی که به عنوان هیپرتروفی عضلانی شناخته می شود، حفظ یک رژیم غذایی متعادل و یک برنامه ورزشی شامل تمرینات مقاومتی بسیار مهم است.

علاوه بر این، یک مکمل بدنسازی برای حجم می‌ تواند به شما کمک کند تا به نتایج رشد عضلانی دلخواه برسید. صرف نظر از اینکه هدف نهایی شما رقابت در مسابقات بدنسازی است یا خیر، یک ورزشکار باید متناسب با تمرینات و هدف خود بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم را مصرف کند.

با وجود بسیاری از مکمل‌های موجود در بازار، تشخیص اینکه کدام یک ارزش امتحان کردن را دارند دشوار است. به خصوص که یک انتخاب اشتباه و خریداری یک محصول بی کیفیت نه تنها منجر به نتیجه دلخواه نمی شود بلکه به بدن آسیب های جدی وارد می کند. بنابراین داروخانه اینترنتی درمانگیاه در این مقاله قصد دارد تا به بیان چند نکته پیرامون مکمل های بدنسازی برای حجم بپردازد.

چرا تغذیه برای رشد عضلات اهمیت دارد؟

تغذیه برای به دست آوردن و حفظ توده عضلانی سالم بسیار مهم است. مواد مغذی مناسب نه تنها به تمرینات شما کمک می کند، بلکه از توانایی بدن شما برای رشد و ترمیم بافت عضلانی نیز حمایت می کند.

پزشکان معتقدند بافت عضلانی شما تنها زمانی می‌ تواند رشد کند که بلوک ‌های ساختمانی مناسب را داشته باشد. یک رژیم غذایی سالم متشکل از طیف وسیعی از مواد مغذی و کالری مناسب، می تواند نیاز به رشد بافت عضلانی را تامین کند. مصرف مکمل بدنسازی برای حجم همراه با برخی از مواد مغذی این اطمینان را می دهد که بدن شما سوخت مورد نیاز خود را دریافت خواهد کرد.

برای افزایش حجم در بدنسازی چی بخوریم؟

اگر به طور منظم ورزش می کنید، احتمالاً می خواهید مطمئن باشید که بیشترین بهره را از آن می برید. یکی از فواید مهم ورزش افزایش عضله و قدرت است. داشتن مقدار عضله سالم به شما این امکان را می دهد که بهترین عملکرد خود را در طول ورزش و زندگی روزمره داشته باشید.

برای رسیدن به این هدف رعایت یک رژیم غذایی سالم همراه با مصرف مکمل بدنسازی برای حجم به شدت توصیه می شود. چندین مکمل را می توان برای حمایت از رشد عضلانی در صورت همراه شدن با تمرین مقاومتی و یک رژیم غذایی کامل استفاده کرد.

این محصولات شامل مکمل ‌های کراتین، پروتئین و سایر موارد می شود. برای افزایش حداکثر عضله باید سه معیار اصلی رعایت شود. خوردن کالری بیشتر از آنچه می سوزانید، مصرف پروتئین بیشتر از آنچه تجزیه می کنید و یک برنامه ورزشی که برای عضلات شما چالش برانگیز باشد.

مکمل بدنسازی برای حجم - درمانگیاه

بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم

مکمل های حاوی کراتین

کراتین مولکولی است که به طور طبیعی در بدن شما تولید می شود. این ماده انرژی را برای ماهیچه ها و سایر بافت ها تامین می کند. با این حال، مصرف آن به عنوان یک مکمل بدنسازی برای حجم می ‌تواند محتوای کراتین ماهیچه ‌ای را تا 40 درصد فراتر از سطح طبیعی آن افزایش دهد. این ماده روی سلول ‌های عضلانی و عملکرد ورزشی شما تأثیر می ‌گذارد و باعث افزایش عضله می ‌شود.

تحقیقات نشان می دهد که کراتین قدرت عضلانی را بهبود می بخشد. اگر می ‌خواهید عضله ‌سازی کنید، محصولات حاوی کراتین بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم عضلات است. مصرف کراتین به شما قدرت بیشتری می دهد تا در حین ورزش عملکرد بهتری داشته باشید. مکمل حاوی کراتین در طول زمان منجر به افزایش بیشتر توده عضلانی می شود.

کراتین همچنین می تواند محتوای آب را در سلول های عضلانی شما افزایش دهد. این موضوع ممکن است باعث شود سلول های عضلانی شما کمی متورم شوند و سیگنال هایی برای رشد عضلانی تولید کنند. علاوه بر این، این مکمل سطح هورمون های دخیل در رشد عضلانی مانند IGF-1 را افزایش می دهد. برخی از تحقیقات معتبر نشان می دهد که کراتین می تواند تجزیه پروتئین ها را در عضلات کاهش دهد. اگر به دنبال مکمل بدنسازی برای افزایش حجم عضلات هستید، از مصرف کراتین غافل نشوید.

مکمل های پروتئینی

دریافت پروتئین کافی برای عضله سازی بسیار مهم است. به طور خاص، برای به دست آوردن عضله، شما نیاز به مصرف پروتئین بیشتر از آنچه بدن شما از طریق فرآیند های طبیعی تجزیه می کند، دارید. در حالی که ممکن است تمام پروتئین مورد نیاز خود را از غذاهای غنی از پروتئین دریافت کنید، برخی از افراد ممکن است برای انجام این کار مشکل داشته باشند.

مکمل‌ های پروتئینی مختلفی در دسترس هستند، اما برخی از محبوب ‌ترین ‌ها شامل پروتئین وی، کازئین و سویا می شوند. سایر مکمل ها حاوی پروتئین جدا شده از تخم مرغ، نخود فرنگی، برنج و دانه های کنف هستند. تحقیقات نشان می ‌دهد که افزودن پروتئین اضافی از طریق مکمل ‌ها باعث افزایش توده عضلانی بیشتری در مقایسه با افزودن کربوهیدرات‌ بیشتر در ورزشکاران می ‌شود.

با این حال، این اثرات احتمالاً برای افرادی که پروتئین کافی در رژیم غذایی معمولی خود دریافت نمی کنند، بیشتر است. بسیاری از ورزشکاران دقیقا نمی دانند که روزانه چقدر پروتئین باید مصرف کنند. اگر فردی فعال هستید که سعی می کنید عضله به دست آورید، 0.6 تا 0.9 گرم پروتئین در هر پوند یا 1.4 تا 2.0 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن ممکن است بهترین انتخاب باشد. با این حال توجه به دستورات شرکت سازنده را فراموش نکنید.

بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم

بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم

افزایش دهنده های وزن یا گینر

مکمل های گینر به راحتی به شما کمک می کنند تا کالری و پروتئین بیشتری دریافت کنید. آن ها معمولاً توسط افرادی استفاده می شوند که برای عضله سازی تلاش می کنند، کالری زیادی مصرف می کنند و وزنه می زنند. بسیاری از مردم به اشتباه فکر می کنند این کالری ها از پروتئین به دست می آیند زیرا برای عضله سازی بسیار مهم است. با این حال، بیشتر کالری ها در واقع از کربوهیدرات ها تولید می شوند.

یک مکمل بدنسازی برای حجم در دسته گینرها معمولاً 75 تا 300 گرم کربوهیدرات، 20 تا 60 گرم پروتئین و 0 تا 15 گرم چربی در هر وعده خود دارد. به طور کلی، افزایش‌دهنده‌ های وزن تنها زمانی توصیه می ‌شوند که مصرف غذای کافی را در برنامه خود دارید و به راحتی وزن نمی گیرید. بنابراین با نوشیدن یک شیک حاوی مکمل بدنسازی برای حجم می توانید افزایش وزن راحت تری را تجربه کنید.

معرفی بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم

پودر سوپر کراتین کارن 300 گرمی

پودر سوپر کراتین محصول شرکت کارن جهت افزایش حجم عضلات، تقویت تارهای عضلانی و جلوگیری از تحلیل عضلانی عمل می کند. خواص آنتی اکسیدانی و افزایش حساسیت سلول ها به انسولین از دیگر تاثیرات مطلوب پودر سوپر کراتین است. ال گلوتامین و ال آرژنین دو ماده اصلی در ترکیب این مکمل بدنسازی برای افزایش حجم است.

پودر سوپر کراتین محصول شرکت کارن جهت افزایش حجم عضلات، تقویت تارهای عضلانی و جلوگیری از تحلیل عضلانی عمل می کند.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید 👈 پودر سوپر کراتین

آنچه مصرف کراتین را به عنوان یک مکمل بدنسازی برای افزایش حجم ایمن می کند این است که کراتین کاملا بی خطر بوده و هیچ عارضه جانبی جدی از آن ثبت نشده است. تنها ناراحتی معده در تعداد اندکی از افراد به صورت جزئی گزارش شده است. در این شرایط توصیه می شود که این افراد، یک وعده از مصرف روزانه را به چند وعده کوچکتر تقسیم کنند.

پودر سوپر وی کارن 1050 گرمی

اگر تمام تمرکز شما به روی مصرف مکمل های پروتئینی است، داروخانه اینترنتی درمانگیاه پودر سوپر وی کارن را پیشنهاد می کند. بهبود سنتز پروتئین، عضله سازی و بافت همبند وظیفه اصلی این مکمل های بدنسازی برای حجم است.

این پودر با برخورداری از 95 درصد پروتئین با حداقل مقدار لاکتوز و چربی یک انتخاب مناسب برای ورزشکاران محسوب می شود. بسیاری از ورزشکاران پس از ورزش های استقامتی خود ممکن است میل به مصرف غذاهایی نظیر سفیده تخم مرغ، سویا و گوشت نداشته باشند. در این شرایط با مصرف سوپر وی کارن به عنوان یک مکمل بدنسازی برای افزایش حجم می توان میزان دوز کافی از پروتئین را بیش از غذاهای ذکر شده به دست آورد.

برای مشاهده و بررسی پودر سوپر وی کارن کلیک کنید

پودر سوپر وی کارن

پودر سوپر وی کارن

پودر گین 3000 ژن استار

گینر بهترین انتخاب برای افرادی است که هم به افزایش حجم و عضله سازی نیاز دارند و هم به دنبال رسیدن به یک وزن ایده آل و مطلوب هستند. پودر گین 3000 ژن استار با نسبت 70 درصد کربوهیدرات و 30 درصد پروتئین باعث می شود تا با عضله سازی به وزن دلخواه دست یابید. این مکمل بدنسازی برای افزایش حجم هم برای آقایان و هم بانوان در سنین مختلف قابل مصرف است.

برای مشاهده و بررسی پودر گین 3000 گرمی ژن استار کلیک کنید

 گین 3000 گرمی ژن استار

گین 3000 گرمی ژن استار

پودر ایزو گلد ژن استار 910 گرم

بهترین و مطلوب ترین زمان جهت مصرف پودر ایزو گلد ژن استار بعد از ورزش و در زمان خشک شدن است. این فرآورده مانع از ایجاد چربی شده و کمترین مقدار کربوهیدرات را در فرمولاسیون خود دارد. ایزو گلد در قدم اول، یک مکمل بدنسازی برای حجم است که به حفظ عضلات و جلوگیری از تحلیل آن ها کمک می کند. در مرحله بعدی حجم عضلات را افزایش داده و به تقویت آن ها می پردازد.

فرمولاسیون این محصول شامل 92 درصد پروتئین وی می شود. مجموعه آنزیم های موجود در این مکمل منجر به هضم بهتر و سریع تر پروتئین می شود. مصرف ایزو گلد ژن استار به ورزشکاران قدرتی سرعتی در دوره تخلیه ذخایر گلیکوژنی به شدت توصیه می شود.

برای مشاهده و بررسی پودر ایزو گلد ژن استار 910 کلیک کنید

ایزو گلد ژن استار 910

ایزو گلد ژن استار 910

با محبوبیت روزافزون مصرف مکمل های بدنسازی برای حجم انتخاب مناسب ترین محصول جهت دریافت بهترین نتیجه اهمیت زیادی دارد. داروخانه آنلاین درمانگیاه، مشخصات بسیاری از مکمل های ورزشی را به صورت تخصصی با ذکر انواع ویژگی ها، نحوه مصرف و بسیاری از موارد دیگر را در وبسایت خود گردآوری کرده است. انواع مکمل ها و محصولات تخصصی جهت چربی سوزی و مکمل بدنسازی برای حجم در دسته مکمل ورزشی قابل مشاهده و سفارش است.