این پرسش که آیا مولتی ویتامین ها می توانند برای کودکان مفید باشند برای بسیاری از والدین بحث برانگیز است. آخرین باری که در مقابل کودکتان یک بشقاب حاوی غذاهای مقوی گذاشتید و او وعده خود را کاملا میل کرده چه زمانی بوده است؟ پاسخ دادن به این سوال و درنظر گرفتن چندین عامل به شما کمک می کند تا مطمئن شوید آیا مصرف بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان انتخاب درستی است یا خیر.

همانطور که به سن کودک شما افزوده می شود، بدن او برای رشد صحیح به مواد مغذی و ویتامین ها متکی خواهد بود. یک رژیم غذایی متعادل بهترین منبع برای ویتامین ها و مواد مغذی است. با این حال دریافت این رژیم ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد.

داروخانه اینترنتی درمانگیاه در ادامه به بیان چند دلیل برای مصرف بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان می پردازد:

 

شکاف های تغذیه ای را پر کنید

مهم نیست در چه سنی هستید، یک مکمل مولتی ویتامین راه خوبی برای پر کردن شکاف های تغذیه ای است. همین امر در مورد مولتی ویتامین های کودکان نیز صدق می کند.

متناسب با رژیم غذایی کودک خود با مصرف یک مولتی ویتامین برای کمک به دریافت انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز روزانه خود آسوده خاطر شوید.

البته، اگر نگران این هستید که کودکتان چقدر غذا می خورد، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنید چرا که می تواند رژیم و عادات غذایی او را اصلاح کند.

 

سیستم ایمنی بهتر

چه در ماه های سرد زمستان باشید و چه فقط قصد داشته باشید از سلامت فرزندتان در طول سال مطمئن شوید، یکی از راه های تحقق این امر مصرف مولتی ویتامین است.

ویتامین‌هایی مانند A، C، D و E می‌توانند به عملکرد سیستم ایمنی کمک کرده و در نتیجه او را شاد و سالم نگه دارند.

بسیاری از مولتی ویتامین های تولید شده شامل این ویتامین ها و مواد مغذی مهم هستند. بنابراین می توانید به فرزندانتان کمک کنید تا یک گام موثر برای داشتن یک سیستم ایمنی سالم بردارد.

بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان

بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان

استخوان های قوی

بچه ها وقتی بزرگ می شوند به سرگرمی ها و شیطنت های زیادی می پردازند. آن ها ممکن است با دوستانشان در حیاط خلوت بازی کنند یا وقت خود را به ورزش های تیمی محلی اختصاص بدهند.

هر چه که باشد، شما به عنوان یک والد دلسوز قطعا نمی خواهید در پایان روز شاهد آسیب به استخوان های فرزندتان باشید. بسیاری از مولتی ویتامین ها شامل مواد معدنی مهم از جمله کلسیم هستند که می تواند به سلامت استخوان ها کمک کند.

بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان محصولی است که از مقادیر مناسبی کلسیم برخوردار باشد. این ماده معدنی به تقویت استخوان ها در بدن در حال رشد کمک می کند چرا که دوران کودکی مرحله مهمی در رشد استخوان آن ها است.

 

بهترین سن برای مصرف مولتی ویتامین

اگر کودک شما غذاهای متنوعی میل می کند و سرعت رشد خوبی دارد، نیازی به مصرف مولتی ویتامین ندارد. غذاها بهترین منبع مواد مغذی شامل چربی، پروتئین، کربوهیدرات ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

وعده های غذایی و میان وعده های منظم می تواند تمام مواد مغذی مورد نیاز کودکان پیش دبستانی را تامین کند.

کودکان بین سنین 3 تا 5 سال به طور معمول ممکن است از خوردن غذاهای مفید امتناع کنند. به نظر می رسد که بسیاری از کودکان خردسال در خوردن غذا سختگیر هستند.

متخصصان سلامت با طراحی و تولید بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان به کاهش دغدغه و نگرانی والدین در این مورد کمک می کنند.

 

هنگام مصرف مولتی ویتامین چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

دوزهای زیاد ویتامین ها و مواد معدنی می تواند باعث مشکلاتی مانند ناراحتی معده شود. اگر کودک شما غذاهایی با ویتامین ها و مواد معدنی اضافه می خورد یا می نوشد، برچسب های روی محصولات را بادقت بخوانید.

اطمینان حاصل کنید که مقدار کل این مواد مغذی از حد مجاز برای سن کودک شما فراتر نمی رود. برخی از ویتامین ها و مواد معدنی می توانند با داروهایی که ممکن است کودک شما مصرف کند تداخل داشته باشند. در این شرایط از مشورت با پزشک غافل نشوید.

سه نوع از بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان را بشناسید:

بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان

بهترین مولتی ویتامین برای رشد کودکان

شربت ویتاگلوبین

این مولتی ویتامین با فرمولاسیون خود، میزان جذب آهن را در کودکان به حداکثر خود می رساند. انواع ویتامین های گروه B، C، زینک، منگنز، مس و ال لیزین در ترکیبات شربت ویتاگلوبین وجود دارد. این محصول حاوی عصاره طبیعی پرتقال برای ایجاد یک طعم خوشایند برای کودکان است. شربت ویتاگلوبین، عاری از گلوتن، نمک، لاکتوز، مخمر، فاقد فرآورده های شیر و رنگ مصنوعی است. این محصول به طور ویژه بر درمان کم خونی فقر آهن در کودکان تمرکز دارد و به افزایش سطح انرژی در افراد کمک می کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید اینترنتی آن فقط کافی است که روی نام آن کلیک کنید: شربت ویتاگلوبین

 ویتاگلوبین

ویتاگلوبین

گین آپ کارن

گین آپ کارن مخصوص کودکان، یک محصول مناسب برای کودکان بالای دو سال جهت افزایش وزن است. ترکیبات آنتی اکسیدانی آن به تقویت سیستم ایمنی کودک کمک شایانی می کند.

با مصرف گین آپ کارن پس از مدتی اشتهای کودکان افزایش پیدا می کند. هضم و جذب بهتر در دستگاه گوارش از دیگر خواص این محصول است.

فرمولاسیون گین آپ کارن شامل نسبت 3.5 واحد کربوهیدرات به یک واحد پروتئین، ویتامین های گروه B و مجموعه ای از آنزیم ها است.

خرید گین آپ کارن

 گین آپ کودکان کارن طعم شکلاتی 300 گرمی

گین آپ کودکان کارن طعم شکلاتی 300 گرمی

گینر دوبیس

افزایش انرژی، افزایش وزن و دریافت انواع پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین ها و ریزمغذی های مورد نیاز تنها با مصرف گینر دوبیس امکان پذیر است. ویتامین D، کلسیم و فسفر دوبیس در حفظ سلامت استخوان و رشد قدی نقش موثری ایفا می کند. این محصول در هر دو اسکوپ، 119 کیلوکالری را به بدن می رساند.

خرید گینر دوبیس

 گین کودکان دوبیس2

گین کودکان دوبیس2