اسپری تاخیری بهتر است یا قرص ؟

کیفیت رابطه جنسی میان همسران مسئله مهمی است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. برخی از آقایان و به همین ترتیب شریک زندگی آن ها، ممکن است در مدت زمان به ارگاسم رسیدن خود احساس رضایت کنند.

در حالی که برای بسیاری نقص در این مسئله، نقش بزرگی در کاهش کیفیت رابطه آن ها ایجاد می کند چرا که در صورت عدم پرداخت به این موضوع، در دراز مدت موجب کاهش عزت نفس در رابطه زناشویی می شود.

درمان هایی وجود دارد که با به تاخیر انداختن انزال و کمک به جلوگیری از ارگاسم خیلی زود عمل می کنند. اما بیشتر قرص ‌های تاخیری که افراد به سراغ آن ها می روند در واقع داروهای شیمیایی هستند که به تاخیر انداختن ارگاسم، عارضه جانبی آن قرص محسوب می شود.

پس چگونه می توان بدون هیچ مشکلی در بهترین راه، ارگاسم خود را به تاخیر اندازید تا به بهترین شکل رابطه زناشویی خوبی سپری کنید؟

علاوه بر قرص های تاخیری محصولات دیگری نظیر اسپری های تاخیری در بازار موجود هستند. انتخاب قرص تاخیری یا اسپری بنا به ترجیح و نیاز شما بستگی دارد. در این شرایط اولین سوالی که پیش می آید این است که اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری ؟

داروخانه اینترنتی درمانگیاه در این مقاله به بررسی هریک به طور مفصل می پردازد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری

اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری

انواع قرص های تاخیری را بشناسید

قرص های تاخیری شیمیایی، داروهایی هستند که انزال زودرس را درمان می کنند. هر دارویی که برای انزال زودرس تجویز می شود در واقع قرصی است که در اصل برای هدف دیگری در نظر گرفته شده است. این قرص های شیمیایی منحصرا جهت درمان انزال زودرس به کار نمی روند و مورد تایید سازمان غذا و دارو نیستند.

داروهای ضد افسردگی دسته ای از داروها هستند که عموما برای درمان افسردگی استفاده می شوند. اعتقاد بر این است که آن ها با کمک تنظیم میزان سروتونین در مغز شما در هر زمان کار می کنند. سرترالین یکی از پر مصرف ترین داروهای روانپزشکی موجود است، اما یکی از محبوب ترین قرص های تاخیری در میان افراد مبتلا به مشکلات انزال زودرس نیز محسوب می شود چرا که یکی از اصلی ترین عارضه جانبی آن تاخیر در انزال است. این دارو به کاهش برخی از علائم افسردگی کمک می کند. مانند همه داروها، مهارکننده ‌های انتخابی بازجذب سروتونین می‌ توانند عوارض جانبی بالقوه ایجاد کنند.

شما نباید به دنبال مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین برای تاخیر در ارگاسم باشید، چرا که عوارض جانبی بالقوه سرترالین و دیگر داروهای ضد افسردگی مورد استفاده در تاخیر در ارگاسم شامل موارد بسیاری می شود. حالت تهوع، اسهال، یبوست، سرگیجه، خستگی، سردرد، عصبی بودن، تکان دادن عصبی، استفراغ، مشکل در خوابیدن، خشکی دهان، سوزش سردل، تعرق مفرط، تغییر در اشتها و یا وزن، تغییرات در میل جنسی و یا عملکرد جنسی از جمله عوارض مصرف این داروهای شیمیایی هستند.

احتمالا شما تمایل به مصرف یک قرص شیمیایی برای تاخیر در ارگاسم خود آن هم به عنوان یک عارضه جانبی نداشته باشید. به علاوه این که می دانید دچار عوارض جانبی دیگری نیز خواهید شد.

پس بهترین کار چیست؟

با مصرف قرص های تاخیری گیاهی بدون هیچ عارضه ای، می توانید این شرایط را بهبود ببخشید. قرص های گیاهی تاخیری با ترکیبات خود بدون عوارض باعث تاخیر در ارگاسم و افزایش کیفیت رابطه جنسی شما می شوند.

این قرص های تاخیری گیاهی زندگی جنسی شما را با افزایش جریان خون به آلت تناسلی شما بهبود می بخشند. از آن جا که نعوظ سالم تماما به جریان خون مربوط می شود، افزایش خون رسانی باعث ایجاد و حفظ نعوظ در زمانی که احساس می کنید از نظر جنسی برانگیخته می شوید، آسان تر می شود.

قرص ایکس اید گلدن لایف و کپسول تاخیری گیاهی دیلی کیم دو نمونه از قرص های تاخیری گیاهی و بدون عوارض هستند.

قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید با وجود ترکیبات مغذی گیاهی و مواد معدنی میل جنسی و عملکرد جنسی را در زنان و مردان بهبود می بخشد. مکانیزم عمل این قرص با افزایش خون رسانی به اندام های تناسلی به درمان اخلالات جنسی از جمله رفع دیر انزالی در مردان می پردازد.

تقویت ماهیچه ها، کنترل استرس، تنظیم هورمون های جنسی و رفع اختلالات نعوظ از دیگر خواص و فواید این داروی گیاهی دیر انزالی مردان است. جینسینگ کره ای، جینسینگ سیبری، گیاه خارخاسک، گیاه بز شاخدار یا اپیمدیوم و برخی ویتامین های گروه B، روی، ویتامین E و منیزیم ترکیبات قرص ایکس اید گلدن لایف را شامل می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف x-ade

قرص ایکس اید

کپسول تاخیری گیاهی دیلی کیم

کپسول تاخیری دیلی کیم محصول شرکت داروسازی کیمیاگر توس با فرمولاسیون گیاهی خود توانسته تا مدت زمان انزال را برای آقایان به تعویق بیندازد. این داروی گیاهی هیچ گونه عارضه خاصی ندارد و همین مسئله موجب محبوبیت بیشتر آن در مقایسه با داروهای شیمیایی شده است. هسته میوه های گیاه Tamarindus indica که گونه ای از تمر هندی خوراکی است، محتویات اصلی این قرص تاخیری گیاهی را شامل می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول تاخیری دیلی کیم

 تاخیری گیاهی دیلی کیم

تاخیری گیاهی دیلی کیم

قرص تاخیری یا اسپری ؟

اگر هدف شما این است که در طول رابطه جنسی بدون داروهای تجویزی دوام بیشتری داشته باشید، چه درمان جایگزین دیگری برای این مسئله وجود دارد که ارزش بررسی داشته باشد؟

علاوه بر قرص های تاخیری گیاهی شما می توانید به اسپری تاخیری نیز بیندیشید. سوال مهم در بررسی این مسئله است که اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری ؟

شما می توانید مقاله درمانگیاه درباره معرفی 8 داروی گیاهی فوق العاده برای تقویت جنسی زنان و مردان را نیز مطالعه کنید.

برای مطالعه اینجا کلیک کنید 👈 8 داروی گیاهی فوق العاده جهت تقویت جنسی

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری پلی اتیلن، اسپری انزال زودرس، اسپری PEJ و غیره از دیگر نام های اسپری تاخیری هستند. اسپری های تاخیری راهی را برای مردان فراهم می کند تا در طول رابطه جنسی دوام بیشتری داشته باشند. ما اصطلاح اسپری تاخیری را ترجیح می دهیم زیرا مطابق با تعریف انزال زودرس، این اسپری ها برای مردان همراه با انزال زودرس و یا بدون آن، با تشخیص بالینی کار می کند. اسپری تاخیری به طور موثری می تواند ارگاسم را برای اکثر مردان به تاخیر بیندازد.

آیا اسپری های تاخیری ایمن هستند؟

بزرگترین خطری که اسپری ‌های تاخیری شیمیایی برای مصرف کنندگان ایجاد می ‌کنند، تحریک پوست ناشی از درماتیت تماسی آلرژیک است. اگر به لیدوکائین یا بنزوکائین حساسیت ندارید، آن مواد فعال نباید چنین واکنشی را ایجاد کنند. اما اسپری های تاخیری شیمیایی معمولاً حاوی چندین ماده غیرفعال هستند که ممکن است حتی در غیاب آلرژی به واکنش کمک کنند. به عنوان مثال، فراوان ترین ماده غیرفعال VigRX پروپیلن گلیکول است که یک ماده آرایشی رایج و یک محرک شناخته شده پوست است.

اگر هر یک از داروهای زیر را مصرف می کنید، باید از قرار گرفتن در معرض بی حس کننده های موضعی مانند اسپری تاخیری خودداری کنید. در برخی موارد، مانند داروهای ضد مالاریا و آنتی بیوتیک ها، داروها برای مدت محدودی مصرف می شوند، به این معنی که شما فقط باید از اسپری های تاخیری در طول درمان خود، اجتناب کنید. مصرف کنندگان داروهای روزانه مانند نیترات ها ممکن است برای کنترل انزال نیاز داشته باشند به جای استفاده از اسپری تاخیری به سراغ قرص های گیاهی تاخیری بروند. در این شرایط قطعا قرص تاخیری از اسپری برای شما بهتر است.

نحوه عملکرد اسپری تاخیری

همان طور که از نام آن ها پیداست، اسپری های تاخیری ارگاسم آلت تناسلی را به تاخیر می اندازند و اجازه می دهند فعالیت جنسی در مدت زمان طولانی تری ادامه یابد. این اسپری ‌ها با استفاده از لیدوکائین یا بنزوکائین برای بی‌ حس کردن اعصاب آلت تناسلی مرد به طور موقت به اثر مورد نظر خود دست می ‌یابند. مطابق با دستور العمل سازنده، مقدار کمی از محصول را روی آلت تناسلی خود اسپری کنید و سپس قبل از انجام فعالیت جنسی مدت زمان مشخصی صبر کنید.

اما چگونه اسپری تاخیری باعث این احساس بی حسی می شوند؟

به طور معمول، سلول‌ های عصبی شما سیگنال ‌های حسی را با مبادله یون ‌های سدیم و پتاسیم با محیط خود ارسال می‌ کنند و در نتیجه یک بار منفی در بدن شما در امتداد کانال ‌های یونی دارای ولتاژ جریان می‌ یابد، مانند جریانی که در امتداد طناب الکتریکی صورت می گیرد. شما احتمالا آن سیگنال ها را به عنوان احساس لمس یا درد تفسیر می کنید.

لیدوکائین در مقابل بنزوکائین

اسپری های تاخیری شیمیایی حاوی یک بی حس کننده موضعی هستند که اعصاب بیش از حد حساس آلت تناسلی شما را کمی بی حس می کند و به شما امکان می دهد در حالی که لذت زیادی را در طول رابطه جنسی تجربه می کنید، ماندگاری بیشتری داشته باشید. از نقطه نظر اثربخشی، به نظر نمی رسد تفاوت زیادی بین این دو وجود داشته باشد. محققان بسیاری هر دو را به ‌طور گسترده امتحان کرده ‌اند و برخی معتقدند که که لیدوکائین با درجات بسیار جزئی بهتر از بنزوکائین می تواند عمل کند.

اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری ؟

آلرژی به بنزوکائین و لیدوکائین می ‌تواند حتی واژن زنان را نیز تحریک کند و لذت رابطه جنسی را برای هر دو نفر کاهش دهد، بنابراین اگر واکنش نامطلوبی به هر یک از بی‌ حس ‌کننده‌ های ذکر شده نشان داده‌ اید، یا اگر پوست حساسی دارید شاید بهتر باشد در ابتدا به سراغ قرص های تاخیری گیاهی نظیر قرص ایکس اید گلدن لایف و یا کپسول تاخیری گیاهی دیلی کیم بروید.

خوشبختانه اسپری تاخیری گیاهی به دلیل فرمولاسیون طبیعی خود مانع ایجاد واکنش آلرژیک می شود. اسپری تاخیری بدون عوارض و گیاهی لیدوکاسول علاوه بر افزایش حجم و نعوظ آلت تناسلی در آقایان در شرایطی کاملا ایمن موجب تاخیر در انزال می شود.

اکنون که متناسب با نیازهای خود پاسخ سوال اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری را دریافتید، می توانید به بخش مکمل های جنسی داروخانه درمانگیاه نیز سری بزنید. علاوه بر مکمل های ذکر شده ده ها نوع فرآورده دارویی گیاهی دیگر در دسته محصولات جنسی وجود دارد که می تواند نیاز شما را برای داشتن یک رابطه جنسی باکیفیت برطرف کند. با مطالعه مشخصات هریک به راحتی می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را در وبسایت داروخانه اینترنتی درمانگیاه ثبت کنید.