چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم ؟ این سوالی است که در ذهن خیلی از افراد نقش می بندد و از آنجا که معمولا نمی توان چنین سوالاتی را از عموم جامعه پرسید، اغلب برای یافتن پاسخ به سراغ اینترنت می آیند.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش میل جنسی خود به طور طبیعی انجام دهید، از جمله استفاده از داروهای تقویت کننده جنسی طبیعی، تمرین تکنیک های کاهش استرس، و اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی.

در این مطلب از درمانگیاه  با ما همراه باشید تا علاوه بر روش های طبیعی افزایش میل جنسی با مکمل هایی آشنا شوید که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد.

 

تغییر سبک زندگی برای افزایش میل جنسی

می پرسید چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم ؟ کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید در زندگی روزمره خود انجام دهید تا میل جنسی شما افزایش پیدا کند. این رویکردهای طبیعی را در نظر داشته باشید:

  • میوه های مقوی جنسی بخورید.
  • همیشه مقداری شکلات همراه داشته باشید.
  • گیاهان دارویی مفید در این موضوع را امتحان کنید.
  • برای تقویت اعتماد به نفس با روانشناس صحبت کنید.
  • مصرف الکل خود را محدود کنید.
  • استرس خود را کاهش دهید.
  • به اندازه کافی بخوابید.
  • در روابط خود اعتماد ایجاد کنید.
چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم

نکاتی برای افرایش میل جنسی

برای شمایی که می پرسید چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم باید گفت عوامل داخلی و خارجی مختلفی می توانند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارند، از سطح هورمون ها گرفته تا داروها و عادت های خواب شما.

میل جنسی هر کس متفاوت است، اما برای مردان و زنان به طور یکسان عادی است که با افزایش سن کاهش میل جنسی را تجربه کنند. بنابراین نکات زیر را رعایت کنید.

1. سعی کنید میوه های خاصی بخورید

بسیاری از افراد معتقد هستند که مصرف برخی میوه ها موجب تقویت میل جنسی می شود.

به عنوان مثال، انجیر، موز، و آووکادو، غذاهای تقویت کننده میل جنسی محسوب می شوند. گاهی درست کردن یک معجون با این ترکیبات می تواند بسیار اثربخش عمل کند.

این میوه ها همچنین ویتامین‌ها و مواد معدنی مهمی را فراهم می‌کنند که می‌توانند جریان خون را در اندام‌های تناسلی افزایش دهند و زندگی جنسی سالم را تقویت کنند.

2. سعی کنید شکلات بخورید

در طول تاریخ، شکلات نمادی از میل بوده است، نه تنها به دلیل طعم لذیذ آن، بلکه به دلیل قدرت آن در بهبود لذت جنسی.

شکلات باعث ترشح مواد شیمیایی مانند سروتونین می شود که می تواند برخی از اثرات تقویت کننده خلق و خو را ایجاد کند.

سروتونین همچنین ممکن است در تنظیم جریان خون به بافت‌های تناسلی نقش داشته باشد. بنابراین می‌تواند منبع قابل اعتمادی باشد که قارد است میل جنسی را تقویت کند.

 

3. گیاهان روزانه خود را مصرف کنید

دفعه بعد که تصمیم گرفتید برای یک شام رمانتیک برنامه ریزی کنید، کمی ریحان یا سیر به غذای خود اضافه کنید. بوی ریحان حواس را تحریک می کند در حالی که سیر حاوی مقادیر زیادی آلیسین است که به عنوان یک گشادکننده عروق عمل می کند و جریان خون را افزایش می دهد. به همین راحتی می توان به سوال چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم پاسخ داد.

در خصوص مصرف این گیاهان، اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، اما به طور بالقوه می تواند به افراد مبتلا به اختلال نعوظ (ED) کمک کند.

جینکو بیلوبا، عصاره‌ای است که از برگ درخت جینکو چینی به دست می‌آید، همچنین به عنوان منبع مورد اعتماد برای بهبود اختلال عملکرد جنسی در زنان یائسه نشان داده شده است. با این حال، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم

4. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

احساسی که نسبت به بدن خود دارید بر احساس شما نسبت به رابطه جنسی تأثیر می گذارد. یک رژیم غذایی ناسالم و ورزش نکردن ممکن است باعث شود شما تصور ضعیفی از خود داشته باشید.

شما می توانید با تغییر تمرکز از معایب خود به ویژگی های خود، عزت نفس و میل جنسی خود را افزایش دهید.

 

7. مصرف الکل را کاهش دهید.

گاهی می پرسید چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم در حالی که پاسخ نزد خود شماست. نوشیدن الکل بیش از حد بر کیفیت رابطه جنسی شما تاثیر می گذارد. شاید مقدار کمی الکل در ابتدا احساس خوبی ایجاد کند اما پس از گذشت مدت زمانی بر نعوظ تاثیرگذار خواهد بود و باعث از بین رفتن سریع آن می شود.

در این حالت شما تصور می کنید باید مجدد الکل مصرف کنید و این موضوع سبب کاهش بیشتر و بیشتر نعوظ می شود و به جای افزایش دادن میل جنسی یک رابطه بی کیفیت را برای شما ایجاد می کند.

 

6. زمانی را برای مدیتیشن و رهایی از استرس اختصاص دهید

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم ؟ با دوری از استرس و ایجاد حس آرامش و محبت…
مهم نیست چقدر سالم هستید، استرس می تواند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارد. بر اساس برخی تحقیقات، زنان به ویژه در برابر تأثیراتی که استرس می تواند بر زندگی جنسی افراد داشته باشد، حساس هستند.

از سوی دیگر، مردان ممکن است از رابطه جنسی برای کاهش استرس استفاده کنند. گاهی اوقات تفاوت در رویکرد جنسی ممکن است باعث تعارض شود.

ورزش و یوگا پیشنهادی است که برای کنترل استرس می توانیم به شما بدهیم.

یوگا و مدیتیشن

یوگا و مدیتیشن .

7. به اندازه کافی بخوابید.

کسانی که سبک زندگی پرمشغله ای دارند همیشه وقت کافی برای خوابیدن ندارند. مشغول بودن زیاد، وقت گذاشتن برای رابطه جنسی را دشوار می کند. افرادی که درگیر کار و یا مراقبت از فرزندان و یا افراد سالخورده خانواده هستند معمولا خسته اند. همین امر منجر به کاهش میل جنسی می شود.

پس اگر می پرسید چگونه میل جنسیمان را افرایش دهیم باید گفت ابتدا استراحت کافی و خواب کافی را برای خودتان در نظر بگیرید.

8. روابط محبت آمیز خود را کنترل کنید.

احتمالا اگر در رابطه ای باشید که مدام بحث و مشاجره در آن وجود دارد حال و هوای ایجاد رابطه جنسی با شریک زندگیتان کاهش می یابد. پس سعی کنید با صحبت مشکلات خود را رفع کنید و فضایی آرام بر رابطه و اتاق خواب خود حاکم کنید.

9.با هم حرف بزنید

خیلی از ما با وجودی صمیمیت زیادی که در رابطه دارید، متاسفانه درباره رابطه خود با شریک جنسی خود صحبت نمی کنیم، در صورتی که خیلی از مشکلات ما می تواند با حرف زدن حل شود.

بدون خجالت و شرمندگی خواسته های خود را بیان کنید، تا بتوانید به بهبود رابطه خود کمک کنید.

10.با یک روانشناس مشورت کنید.

خیلی از مواقع مشکلات روحی می تواند دلیل مشکلات جنسی در بین زوجین باشد، بنابراین اگر موارد بالا را انجام داده و نتیجه نگرفته اید بهترین کار مراجعه به یک روانشناس خانواده است.

یک روانشناس می تواند کامل مشکلات شما را بررسی کند و بهترین روش درمان را به شما پیشنهاد کند.

 

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم ؟ (معرفی مکمل ها)

 

در این قسمت از پاسخ به سوال چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم؟ میرسیم به بررسی مکمل های افزایش میل جنسی که در داروخانه آنلاین درمانگیاه ارائه می گردند. در این بهترین و پرفروش ترین آن ها را معرفی می کنیم. شاید برای شما هم راه گشا باشد.

 

قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

قرص ایکس اید یک محصول بی نظیر در خصوص افزایش میل جنسی است. این محصول هم برای آقایان مناسب است و هم برای خانم ها بسیار کاربردی است. یک پیشنهاد عالی برای کسانی که می پرسند چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم.

این محصول یک ترکیب بسیار مغذی از مواد غنی است که موجب افزایش میل جنسی آقایان و بانوان می شود. پرطرفدار بودن این محصول نشان دهنده اثربخشی بالای آن است.

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم

قرص ایکس اید گلدن لایف

 

بسیار از افراد حین رابطه جنسی انرژی کم می آورند اما به کم این قرص می توانند سطح انرژی و استقامت خود را بالا ببرند و ارتباط جنسی طولانی تری داشته باشند. به طور کلی ویژگی هایی که این قرص ایجاد می کند به شرح زیر است:

  • افزایش میل جنسی آقایان و بانوان
  • افزایش استقامت و سطح انرژی
  • افزایش گردش خون در اندام ها تناسلی
  • افزایش لذت جنسی و ارگاسم در بانوان
  • افزایش تمایلات جنسی بانوان
  • رفع اختلالات نعوظ در آقایان
  • کاهش سطح استرس
  • تنظیم هورمون های جنسی

بیشتر بخوانید: تاثیر قرص ایکس اید برای افزایش میل جنسی

کپسول ماکاویت ام و اف 60 عددی

کپسول ماکاویت ام یک محصول کاملا گیاهی است که باعث تقویت قوای جنسی بانوان می شود. به کمک این کپسول نیروی جنسی بانوان تقویت می شود. همچنین باعث افزایش تحریک پذیری، تولید انرژی و کاهش خستگی در بانوان می‌شود. اگر جز افرادی هستید که چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم سوال شما هم هست، نکات زیر را درباره این دارو بخوانید.

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم

ماکاویت ام

 

در ادامه برخی از خواص این محصول را بررسی می کنیم:

  • حفظ میزان طبیعی سطح تستوسترون
  • افزایش سطح انرژی
  • تقویت قوای جنسی در آقایان
  • افزایش توانایی جنسی
  • تقویت میل جنسی
  • بهبود نعوظ در مردان

سیلدناهرب : افزایش قدرت و توان جنسی

سیلدناهرب : افزایش قدرت و توان جنسی  محصولی است که با بهره گیری از عصاره گیاهانی مثل ماکا، جینسینگ در افزایش توان جنسی آقایان موثر است. کاهش میل جنسی در آقایان در کوتاه مدت بر اعتماد به نفس آن ها اثر می گذارد و باعث بروز مشکلاتی در دراز مدت می شود. تاثیرات سیلدناهرب به شرح زیر است:

  • افزایش میل جنسی آقایان
  • افزایش قدرت باروری در آقایان
  • کاهش اختلالات نعوظ و توان جنسی

برای خرید سیلدناهرب می توانید هم اکنون از داروخانه آنلاین درمانگیاه اقدام کنید.

کپسول لاوویگ

کپسول لاوویگ کپسولی است که باعث تقویت نعوظ آقایان می شود و مشکلات پروستات را رفع می کند. این کپسول موجب تقویت عضله PC می شود و ارگاسم را تقویت می کند. یکی از ترکیبات لاوویگ، گیاه کاتوآبا است که در برزیل از آن به عنوان معروف ترین گیاه تقویت میل جنسی یاد می کنند.

این گیاه باعث افزایش دوپامین در مغز می شود که در افزایش قدرت و میل جنسی موثر است. سیستم ادراری و عملکرد اسپرم در آقایان به کم این دارو نیز تقویت می شود.

اگر می پرسید چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم ، می توانید همکنون این محصول را با بهترین قیمت از درمانگیاه تهیه کنید.

 

کلام آخر در خصوص چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم ؟

چگونه میل جنسیمان را افزایش بدهیم ؟ بهبود میل جنسی ابتدا به عوامل طبیعی زندگی مرتبط است. عواملی مثل تغذیه و بهبود روابط عاطفی بر افزایش میل جنسی تاثیر گذار است.

اگر بهبود این موارد تاثیری بر افزایش میل جنسی شما نداشت، باید از مکمل های معرفی شده در این مطلب کمک بگیرید.