قرص ایکس اید گلدن لایف برای تقویت جنسی آقایان و خانم ها

قرص ایکس اید یک محصول گیاهی است که توسط لابراتوارهای داروسازی Vitex استرالیا تولید و در ایران توسط شرکت داروسازی Golden Life بسته بندی و روانه بازار می شود.

این محصول که یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان ناتوانی جنسی و کمبود میل جنسی هم در آقایان و هم در خانمها و همچنین درمان زود انزالی و عدم نعوظ در آقایان است، توانسته استقبال زیادی از مشتریان را به سمت خود جذب کند.

قرص ایکس اید قویترین داروی گیاهی تقویت جنسی

در ساخت این داروی گیاهی تلاش شده است تا ضمن استفاده از بهترین گیاهان دارویی تقویت کننده جنسی از چهار گوشه دنیا، ویتامین ها و مواد معدنی که در بهبود عملکرد و میل جنسی تاثیرگذار هستند نیز مورد استفاده قرار بگیرند تا از اثرگذاری آن برای درمان زود انزالی و عدم نعوظ و مشکلات جنسی دیگر، اطمینان نسبی بالایی حاصل شود.

 


برای خرید این محصول بر روی عبارت قرص ایکس اید کلیک کنید


گیاهان دارویی به کار رفته در قرص ایکس اید

جینسینگ سیبری

جینسینگ سیبری یک گیاه آداپتوژن است و می تواند مقاومت بدن به انواع استرس های روحی و روانی و جسنی را به خوبی بالا ببرد.

محققان معتقدند این اثر ضد استرس این گیاه به دلیل کمک به ترشح بیشتر سروتونین است که بدن را نسبت به تنش های محیطی فیزیکی و روانی مقاوم می کند.

اما یکی از مهمترین اثرات دیگر سروتونین نیز بهبود عملکرد جنسی و درمان ناتوانی های جنسی مثل زود انزالی است.

جینسینگ سیبری به کار رفته در قرص ایکس اید همچنین می تواند باعث بهبود سطح سرمی هورمون های جنسی شده و به این ترتیب عملکرد جنسی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

خارخاسک

خارخاسک یا خارخسک یکی از معروف ترین گیاهان دارویی در زمینه تقویت جنسی هم برای آقایان و هم برای خانم ها است که در تمام دنیا به خوبی شناخته شده و داروهای زیادی از آن برای این مورد تولید شده است.

خارخسک ضمن آنکه باعث افزایش مقدار و تحرک اسپرم شده و باعث رفع برخی مشکلات ناباروری در آقایان می شود، می تواند باعث بهبود گردش خون در اندام های جنسی شده و به رفع مشکل نعوظ نیز کمک کند.

گیاه خارخاسک باعث تولید بیشتر هورمون تستوسترون در بدن شده و افزایش تستوسترون نیز می شود و همه به خوبی می دانیم که تستوسترون مهمترین هورمون تنظیم کننده قدرت و میل جنسی در بدن است.

اپیمدیوم

اپیمدیوم گیاهی است که در فارسی به نام گیاه بز شاخدار شناخته می شود و از دیگر ترکیبات به کار رفته در ترکیب قرص ایکس اید است.

این گیاه در طب سنتی چین طی سالیان متمادی به عنوان افزایش دهنده طبیعی میل جنسی مورد استفاده قرار گرفته است.

اپیمدیوم دارای خاصیت تونیک و افزایش دهنده میل و عملکرد و نشاط جنسی هم برای خانم ها و هم برای آقایان می باشد

قرص ایکس اید گلدن لایف

ایکس اید گلدن لایف

ویتامین ها و مواد معدنی در قرص ایکس اید گلدن لایف

علاوه بر گیاهان دارویی که ذکر شد، در ترکیب قرص ایکس اید گلدن لایف چند ویتامین و ماده معدنی نیز وجود دارد که باعث تشدید اثرگذاری گیاهان مذکور در زمینه تقویت جنسی و درمان زود انزالی و تقویت نعوظ می شود.

از جمله این ویتامین ها و مواد معدنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویتامین  B2، B3 و B6

وجود مقدار بالای انواع ویتامین های گروه B می تواند باعث تکمیل چرخه های متابولیک در بدن شده و سطح انرژی بدن را بالا ببرد.

این ویتامین ها همچنین نقش مهمی در تولید هورمون های جنسی هم در خانم ها و هم در آقایان دارند.

دانشمندان در یافته اند که مقدار بالاتر ویتامین B3  می تواند یک کمک خوب برای اتساع بیشتر عروق شده و با این روش مقدار خون بیشتری را به اندام های جنسی هدایت کند.

در نتیجه، ورود خون بیشتر به ناحیه تناسلی در آقایان باعث تشدید نعوظ و افزایش قطر و سایز الت تناسلی در حین رابطه جنسی شده و در خانم ها هم باعث تحریک پذیری بیشتر و پیشگیری از مشکلاتی نظیر خشکی واژن و بیزاری از رابطه جنسی و بی میلی جنسی شود.

ویتامین E

ویتامین E باعث افزایش میل جنسی در خانم ها و آقایان می شود.

این ویتامین باعث افزایش مقدار و همچنین افزایش تحرک اسپرم در آقایان می شود و می تواند به درمان بعضی نازایی ها در آقایان نیز کمک کند.

همچنین با کمک به حفظ گردش خون در اندام های جنسی، تقویت نعوظ را در آقایان و تحریک و افزایش لذت رابطه جنسی را در خانم ها در پی دارد.

روی (زینک)

این عنصر نقش مهمی در متابولیسم هورمون های جنسی دارد.

وجود عنصر روی در متابولیسم هورمون های تولید مثل نقش دارد و برای تخمک گذاری، عملکرد بیضه، تشکیل و بلوغ اسپرم و لقاح ضروری است.

در مردان، غده پروستات دارای بالاترین غلظت روی در بین اعضای بدن است و کاهش میزان روی در بدن آقایان می تواند منجر به ضعف جنسی شود.

منیزیم

منیزیم ضمن آنکه یک عنصر انرژی زا است و می تواند در حین رابطه جنسی و قبل و بعد از آن انرژی بدن را بالا نگه دارد، برای تقویت عضله ها نیز کاربرد دارد.

این عنصر با تقویت عضله PC که نقش مهی در جلوگیری از زود انزالی دارد، می تواند یک درمان مناسب برای زود انزالی در آقایان محسوب شود.

 

ایکس اید گلدن لایف

ایکس اید گلدن لایف

سایر ترکیبات تشکیل دهنده قرص ایکس اید

در ترکیب قرص ایکس اید ترکیبات فراوانی به کار رفته است تا بتواند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده آن در بالا ذکر شد. اما بعضی از مواد دیگر هم در این قرص وجود دارند که مهمترین آن ها عبارت هستند از: کلسیم هیدروژن سولفات، سوربیتول، کراس پویدون، استئاریک اسید و سیلیکای خوراکی

مهمترین اثرات قرص ایکس اید گلدن لایف

  • افزایش لذت جنسی در رسیدن به ارگاسم  کامل و مناسب در زنان و مردان
  • افزایش و بهبود خون رسانی به اندام‌های تناسلی و رفع اختلالات جنسی
  • رفع اختلالات نعوظ در مردان و افزایش تحریک پذیری در زنان
  • افزایش دهنده تمایلات و توانایی جنسی در بانوان و آقایان
  • تقویت ماهیچه‌ها و کنترل استرس
  • کمک به افزایش میل  جنسی
  • تنظیم هورمونهای جنسی
  • افزایش قوای جنسی
  • افزایش انرژی
  • ضد استرس

خرید قرص ایکس اید

درمانگیاه یک سایت اینترنتی وابسته به داروخانه دکتر شیما نظامی است که تحت نظارت سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، اقدام به فروش اینترنتی داروهای گیاهی می کند.

خرید قرص ایکس اید هم اکنون توسط داروخانه آنلاین درمانگیاه برای شما امکانپذیر شده است.

شما می توانید هم اکنون ااز سایت درمانگیاه اقدام به خرید اینترنتی قرص ایکس اید کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن و در بسته بندی کاملا محرمانه درب منزل خودتان در هر کجای ایران که باشید از مامور پست تحویل بگیرید.

این مقاله در سایت آرایشکده و همچنین در سایت بلدشیم منتشر شده و از آن سایت ها اقتباس شده است.