فواید و مضرات پودر گین آپ بزرگسالان

فواید و مضرات پودر گین آپ برای افرادی که به منظور رسیدن به تناسب اندام، قصد استفاده از این پودر را دارند بسیار مهم است.

از این پودر برای افزایش وزن استفاده می شود و مخاطبین آن افرادی هستند که تمام راه های چاق شدن را طی کرده و به نتیجه نرسیده اند.

زمانی که به یک سالن بدنسازی وارد شوید دقیقا به همان میزان که شاهد دمبل هستید، شاهد قوطی های پودر گین آپ نیز هستید.

زیرا افرادی که بدنسازی کار می کنند باید برای حجم گرفتن عضلات در نواحی مورد نظرشان از چنین پودرهایی استفاده کنند.

پس باید قبل از خرید و استفاده، عوارض پودر گین آپ بزرگسالان و فواید آن را بدانید تا بتوانید با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کنید.

در بدنسازی و ورزش های هوازی که انجام میدهید اگر بلافاصله بعد از ورزش پروتئین و کربوهیدرات کافی دریافت نکنید، در واقع به جای حجم گیری شما از بین رفتن بافت ها را خواهید داشت که این می تواند بسیار مضر باشد.

به همین منظور است که خیلی از مربیان بدنسازی تاکید دارند که حتما پروتئین خود را بلافاصله بعد از پایان ورزش میل کنید.

راحت ترین و در دسترس ترین پروتئین ها و کربوهیدرات ها می تواند همین پودر های گین آپ باشد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت میکنیم.

در این مطلب از درمانگیاه به بررسی فواید و مضرات پودر گین آپ می پردازیم و سه محصولاتی مشابه و مفید را معرفی می کنیم تا قدرت انتخاب بالاتری داشته باشید.

 

ترکیبات پودر گین آپ

در ترکیب پودر گین آپ بزرگسالان گفته شده است که حدود 22 درصد پروتئین وجود دارد. این پروتئین از ترکیب پودر پروتئین وی و شیر تامین می شود.

در پودر گین آپ 12 نوع ویتامین وجود دارد. ویتامین هایی که در طول روز مورد نیاز هر بدنی هستند. در واقع این پودر می تواند ریز مغذی های مورد نیاز بدن را تامین کند و کمک کند بدن عملکرد بهتری داشته باشد.

در نتیجه این امر متابولیسم بدن بالا می رود و به افزایش وزن و حجم بدن منجر می شود.

اگر دوز مصرف این محصول را در همان حد اعتدال که توسط مربی یا متخصص تغذیه به شما پیشنهاد کرده است نگه دارید نه تنها عوارضی شما را تهدید نمی کند بلکه باعث سلامت عمومی بدن شما نیز می گردد.

در خصوص فواید و مضرات پودر گین آپ باید گفت که اگر در مصرف آن زیاده روی کنید در طولانی مدت عوارض کبدی برای شما ایجاد می کند.

 

فواید و مضرات پودر گین آپ

فواید و مضرات پودر گین آپ

پودر گین آپ مخصوص چه کسانی است؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که فقط ورزشکاران هستند که از فواید و مضرات پودر گین آپ بهره مند می شوند. اما باید گفت این پودر فقط مختص ورزشکاران نیست بلکه افرادی که از لاغری رنج می برند نیز می توانند استفاده کنند و مشکل سوء هاضمه خود را  تا حدی بهبود بخشند.

از جمله ویتامین های موجود در این پودر می توان به  A,D,C,Eو B1 اشاره کرد. تامین این ویتامین ها موجب افزایش انرژی می شود.

بهتر است برای تهیه پودر گین آپ به داروخانه های معتبر مراجعه کنید. داروخانه آنلاین درمانگیاه این پودر را با بهترین قیمت به شما راه می دهد.

 

عوارض پودر گین آپ

فواید و مضرات پودر گین آپ موردی است که اغلب افراد درخصوص آن به جستجو می پردازند. بسیاری از افراد نگران عوارضی هستند که پودر ممکن است ایجاد کند. اما این عوارض دقیقا چه مواردی هستند؟

به جرات می توان گفت دقیقا هیچ عوارضی وجود ندارد. این پودر تنها حاوی پروتئین است و هیچ یک از ترکیبات آن شیمیایی و یا عجیب و غریب نیست که بخواهد باعث ایجاد عوارض بشود.

اما از آنجا که فواید و مضرات پودر گین آپ برای عده زیادی سوال بود می بایست طی این مطلب به آن پاسخ می دادیم.

تنها در برخی موارد می تواند پودر گین آپ اثربخش نباشد.

علتهای مختلفی می توان برای عدم افزایش وزن به کمک پودر گین آپ مطرح کرد. عواملی مثل:

  • داشتن مشکلات پاتوبیولوژیک در بدن مثل مشکلات تیروئید، انگل، بدخیمی ها، IBS و ….
  • حالت روحی و روانی بد فرد مصرف کننده
  • نداشتن رژیم غذایی پرکالری و پر پروتئین
  • عدم استفاده صحیح از مکمل ها (مثلا مصرف در زمان نامناسب)

مزایا و فواید پودر گین آپ

در این بخش از بررسی فواید و مضرات پودر گین آپ به اینجا رسیدیم که مزایای این پودر را بررسی کنیم.

این پودر چاق کننده بدن به صورت یکنواخت است یعنی با مصرف آن بدن شما خوش فرم چاق می شود و این گونه نیست که شکم و صورت چاق شوند و سایر قسمت ها لاغر باقی بماند.

بسیاری از افراد به دلیل لاغری صورت نسبت به خود حس بدی دارند اما پس از مصرف این محصول در ناحیه صورت پر شدن و چاق شدن را تجربه می کنند.

یکی از مزایای فوق العاده و فواید گین آپ این است که چین و چروک ها در بسیاری از نقاط بدن می پوشاند.

باید گفت در خصوص فواید و مضرات پودر گین آپ این فواید آن است که قدرت نمایی می کند.

در این محصول مواد پروتینی و انواع ویتامین های مورد نیاز بدن وجود دارند.

افرادی که اشتهای کمی دارند پس از مصرف این پودر به راحتی می توانند به غذا خوردن بپردازند. این پودر کمک می کند جذب مواد غذایی در روده افزایش پیدا کند.

از آنجا که این پودر حاوی ریزمغذی هاست موجب زایش انرژی و افزایش کارای مغز می شود. درباره فواید و مضرات پودر گین آپ هم گفتیم سرتاسر فایده است.

معرفی 3 مکمل پرطرفدار

گین آپ بزرگسالان کارن 1800 گرمی

گین آپ بزرگسالان کارن 1800 گرمی دارای مواد مغذی بسیار بالایی است و در افزایش وزن نقش موثری دارد.

افرادی که می خواهند وزن بگیرند و از لاغری نجات پیدا کنند طرفدارای این محصول هستند.

این پودر حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین‌ها است. پس از مصرف این محصول افراد شاهد افزایش وزن بدن خود هستند.

حجم توده عضلانی بدن نیز افزایش می یابد. اگر همراه با بدنسازی مصرف شود عضلات بسیار خوش فرم ایجاد می شوند. در این پودر 22 درصد پروتئین وی وجود دارد که با پودر شیر ترکیب شده است.

فواید و مضرات پودر گین آپ

فواید و مضرات پودر گین آپ

افرادی که سوء هاضمه و سوء تغذیه دارند انرژی مورد نیاز خود را از این پودر به دست می آورند. تمام ویتامین مورد نیاز روزانه می تواند به کمک این محصول تامین شود.

در مصرف این محصول باید دقت شود که برای یک دوره سه ماهه مصرف شود.

بالاتر درباره فواید و مضرات پودر گین آپ صحبت کردیم. این پودر مضراتی ندارد اما استفاده با دوز بالا برای طولانی مدت می تواند اختلالات کبدی ایجاد کند.

برای خرید این محصول همکنون می توانید به صفحه گین آپ بزرگسالان کارن 1800 گرمی مراجعه کنید.

 

پودر گین 3000 ژن استار (Genestar Gain)

محصول بعدی پودر گین 3000 ژن استار (Genestar Gain) است. پودر گین ژن استار یک مکمل ورزشی است. افزایش وزن و عضله سازی از مزایای این محصول است. در این محصول کربوهیدارت و پروتئین نقش اساسی ایفا می کنند و باعث عضله سازی هرچه بیشتر می شوند.

بسیاری از افراد علی رغم داشتن تغذیه خوب، وزن گیری کمی دارند. بنابراین می بایست از مکمل های ورزشی برای افزایش جذب مواد مغذی استفاده کنند.

پودرهای گینر با تامین کربوهیدرات کافی برای بدن مقدار زیادی کالری را در هر بار مصرف در اختیار بدن قرار می‌دهند و به افزایش وزن شخص مصرف کننده کمک می کنند.

یکی از آیتم هایی که باعث عضله سازی و وزن گیری می شود همین پروتئین است. اگر پروتئین کافی در رژیم غذایی وجود نداشته باشد وزن گیری اتفاق نمی افتد.

پس وجود محصول مثل پودر گین 3000 ژن استار (Genestar Gain) همراه با رژیم غذایی مناسب لازم است.

پروتئین وی آلبومین کارن

پروتئین وی آلبومین کارن پروتئینی است که اکثر مربی ها و متخصصین تغذیه به افرادی که بدنسازی و فیتنس انجام می دهند، توصیه می کنند.

پروتئین وی آلبومین یکی از مکمل های ورزشی است که  44% از پروتئین های موجود در آن از آلبومین سفیده تخم مرغ، شیر و است و همچنین دارای ۱۲ نوع ویتامین می باشد.

آلبومین پروتئین های محلول در آب هستند. این مکمل غذایی که حاوی آلبومین است برای افرادی که بدنسازی کار می کنند نقش موثری ایفا می کند. زیرا به دلیل زود جذب بودن پروتین آلبومین خیلی سریع اثرات آن پدیدار می شود. بنابراین در مدت زمان کوتاه به اندام دلخواه خود می رسید.

 آلبومین کارن 1100 کیلوگرم 3

آلبومین کارن 1100 کیلوگرم 3

 

همچنین به کمک این مکمل می توانید از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کنید.

از پروتئین وی آلبومین کارن انواع طعم ها وجود دارد و هر فرد می تواند با توجه به ذائقه خود یک طعم از این محصول را انتخاب کند.

توصیه خودسرانه این مکمل به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. بلکه باید یک مربی و یا یک متخصص تغذیه آن را تجویز و دوز مصرف را برای شما تعیین کند.

whey albumin حاوی فنیل آلانین است یعنی بیماران مبتلا به   فنیل كتونوری نباید مصرف کنند. دقیقا به همین علت است که می گوییم باید در مصرف مکمل ها حتما با فرد متخصص یا پزشک مشورت کنید.

ضمن اینکه باید بدانید افرادی که نارسائی کلیوی دارند نمی توانند روی مصرف این مکمل ها برای تقویت عضلات و نیروی ورزشی حسابی باز کنند.

همچنین مصرف فرآورده پروتئین وی آلبومین کارن در افرادی كه داروهای آنتی پیرین وتئوفیلین استفاده می‌كنند، مجاز نیست.

هم اکنون می توانید پروتئین وی آلبومین کارن را از درمانگیاه با بهترین قیمت تهیه کنید.

 

کلام آخر در خصوص فواید و مضرات پودر گین آپ

قبل از خرید هر محصول احتیاج به جمع آوری اطلاعات در رابطه با آن دارید تا بدانید آن محصول در صورت مصرف چه مزایا و معایبی برای بدن شما دارد.

به همین دلیل اینجا در رابطه با فواید و مضرات پودر گین آپ صحبت کردیم و متوجه شدیم این محصول نه تنها مضراتی ندارد بلکه پر از فایده است.

محصولات معرفی شده در این مطلب همگی از بهترین و معتبرترین مکمل های افزایش وزن هستند.

در صورتی که تمایل به افزایش وزن و همچنین عضله سازی دارید می توانید با خیال راحت همین حالا یکی از این محصولات را انتخاب کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

شما چه دیدگکاه