ویتامین سی که به نام اسید اسکوربیک نیز شناخته می شود، یک ماده مغذی محلول در آب است که به بهبود عملکرد بسیاری از فرآیند های حیاتی بدن کمک می کند. به طور خاص فواید ویتامین ث برای مردان و زنان شامل تقویت عملکرد سیستم ایمنی (محافظت بهتر در برابر سرماخوردگی)، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مانند فشار خون بالا و کاهش احتمال بیماری های چشمی و تقویت کلاژن می شود.

احتمالا به فواید اصلی این ویتامین خاص برای سلامتی، آگاه هستید. اما فواید ویتامین سی برای مردان را دست کم نگیرید.

با این مقاله همراه باشید تا با دو تا از مهمترین خواص ویتامین ث برای مردان آشنا شوید.

فواید ویتامین ث برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ

اختلال نعوظ به حالتی اطلاق می‌ شود که مردان به هر دلیلی قادر به ایجاد یا حفظ نعوظ نباشند. اگر نمی توانید نعوظ را به دست آورید یا حفظ کنید حداقل به مدت زمانی که شریک زندگی خود را خشنود کنید، شما به اختلال نعوظ مبتلا هستید.

در حالی که اختلال نعوظ می تواند ناتوان کننده باشد، اما غیر قابل درمان نیست. روش های درمانی زیادی وجود دارد که می تواند اثرات ناشی از اختلال نعوظ را برطرف کند. علاوه بر این، این یک بیماری نسبتاً شایع است که تقریبا نیمی از مردان 40 تا 70 ساله را تا حدودی تحت تأثیر قرار می دهد.

 

فواید ویتامین ث برای مردان

فواید ویتامین سی برای مردان

اکسید نیتریک، یا NO، یک ماده شیمیایی در بدن است که مسئولیت شل کردن بافت ها از جمله آلت تناسلی را بر عهده دارد. این ماده روند جریان خون سالم به آلت تناسلی را ممکن می کند.

برای تشکیل نعوظ، خون باید از قسمت‌های مختلف بدن به رگ‌های خونی هدایت شود و در نهایت منجر به نعوظ شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، بافت آلت تناسلی شروع به نرم شدن می کند تا فضایی برای هجوم جریان خون ایجاد شود.

ویتامین C می تواند به طور غیر مستقیم به این روند کمک کند. طبق بررسی منتشر شده در باروری و عقیمی، ویتامین C یکی از ویتامین ‌های ضروری است که به آزادسازی بیوشیمیایی عاملی به نام اکسید نیتریک فرمان می‌دهد.

صرف نظر از فواید ویتامین سی برای مردان اگر کمبود ویتامین دارید، اکیدا توصیه می شود که مقدار بیشتری از آن را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. این ویتامین مسئول رشد بافت سلولی جدید و جریان خون بهتر است. دو فرآیند کلیدی که هنگام تلاش برای دستیابی به نعوظ لازم و ضروری است.


مطالعه مقاله فواید ویتامین ث برای زنان نیز به شما پیشنهاد می‌شود.


فواید ویتامین سی برای مردان در افزایش تستوسترون

تستوسترون نقش حیاتی در سلامتی و رشد مردان دارد، بنابراین حفظ سطح نرمال این هورمون برای مردان در هر سنی مهم و مفید است. متأسفانه، این هورمون در سن 30 سالگی به بعد به تدریج کاهش می یابد و پس از آن نیز به این روند ادامه می دهد، پس چگونه آن را متوقف کنیم؟

تقویت کننده های تستوسترون معمولاً زمانی که کاهش تستوسترون آغاز می شود، مورد استفاده قرار می گیرند، اما ممکن است عوارض های خاص خود را داشته باشند. بیایید نگاهی به مهمترین ویتامینی بیندازیم که می تواند به افزایش سطح تستوسترون کمک کند.

یکی از مهمترین فواید ویتامین c برای مردان افزایش تستوسترون به صورت غیرمستقیم است. این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که سلامت کلی باروری را بهبود می بخشد، از اسپرم در برابر آسیب محافظت می کند و به افزایش تعداد و تحرک اسپرم کمک می کند. همچنین از سلول های لیدیگ در برابر آسیب محافظت می کند، استرس اکسیداتیو و سطح کورتیزول را کاهش می دهد که منجر به تولید بهتر تستوسترون می شود.

پس از بررسی شواهد، واضح است که این ویتامین بازیگر کلیدی در تولید و ترشح تستوسترون محسوب می شود. این ویتامین باعث می‌شود زمانی که به دنبال افزایش سطح تستوسترون هستید، کمک ‌کننده ‌ای عالی برای آن ها باشد. با این حال، به یاد داشته باشید که دوز کافی از این ویتامین بخش مهمی از نتایج موفقیت آمیز را به دنبال دارد.

درمان کمبود تستوسترون در مردان

درمان کمبود تستوسترون در مردان

بهترین دوز روزانه دریافت ویتامین سی

این آنتی اکسیدان در انواع میوه ها و سبزیجات یافت می شود. غذاهای غنی از ویتامین C شامل مرکبات، فلفل سبز، توت فرنگی، گوجه فرنگی، کلم بروکلی، سیب زمینی سفید و سیب زمینی شیرین می شود. سایر منابع دیگر ویتامین سی را می توان در سبزیجات با برگ تیره، طالبی، پاپایا، انبه، هندوانه، گل کلم، کلم، فلفل قرمز، تمشک، زغال اخته، کدو حلوایی و آناناس یافت.

به گفته یک محقق مستقر در دانشگاه میشیگان، مصرف روزانه 500 میلی گرم ویتامین C آسان ترین روش برای دستیابی به بهترین خواص ویتامین ث برای مردان است. این کار را می توان با مصرف روزانه مکمل ویتامین C انجام داد. بالاترین دوز دریافت ویتامین C که تعیین شده است 2000 میلی گرم است. هر چیزی بیش از این، ممکن است عوارض جانبی نامطلوبی بر سلامتی شما داشته باشد. آن چه اهمیت دارد مصرف ویتامین سی در یک دوز مشخص شده است.

شما با مصرف این ویتامین از طریق رژیم غذایی شاید آگاهی کاملی از دوز دریافتی را نداشته باشید بنابراین با مصرف مکمل های حاوی ویتامین سی می توانید بدون نگرانی دوز کافی را دریافت کنید. خوشبختانه با اتخاذ یک سبک زندگی آگاهانه از سوی افراد، تقاضا برای مصرف مکمل ها و ویتامین ها در سراسر جهان افزایش یافته است. در ادامه مشخصات سه نوع از بهترین مکمل های ویتامین سی شرح داده می شود.

معرفی مکمل های ویتامین C برای مردان

ساشه ویتامین سی ویتامین لایف

ساشه 1000 میلی گرمی ویتامین C ویتامین لایف برای افراد بالای 14 سال طراحی شده است. این ساشه مناسب برای افرادی است که به دنبال تقویت سیستم ایمنی بدن بوده و یا نیاز رفع اختلالات نعوظ و افزایش تستوسترون دارند. کاهش فشار خون، تقویت حافظه، جلوگیری از خستگی و بی حالی، تولید کلاژن و کاهش سطح اسید اوریک خون از دیگر فواید ویتامین ث برای مردان است.

اینجا کلیک کنید 👈 ویتامین سی ویتامین لایف

ساشه ویتامین C ویتامین لایف

ساشه ویتامین C ویتامین لایف

ویال ویتامین سی یوروویتال

ویال ویتامین سی با ترکیباتی نظیر آسکوربیک اسید، سدیم متا بیسولفیت، سوربیتول، سدیم هیدروکسید، طعم دهنده پرتقال و غیره طراحی و تولید می شود. هر ویال این محصول حاوی شش تک دوز به میزان 10 میلی لیتر است. هر ویال به میزان 1000 میلی گرم ویتامین سی را شامل می شود. شرکت سازنده نهایتا مصرف دو ویال را در روز پیشنهاد می کند.

اینجا کلیک کنید 👈 ویال ویتامین سی یوروویتال

ویال خوراکی ویتامین سی یوروویتال

ویال خوراکی ویتامین سی یوروویتال

قرص جوشان ویتامین C های هلث

قرص جوشان ویتامین سی علاوه بر آن که به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده در سلامت دندان ها، لثه، پوست، بافت همبند و استخوان ها نقش دارد. فواید ویتامین ث برای مردان و زنان به ویژه برای افرادی مناسب است که به آنتی هیستامین طبیعی نیاز دارند و یا از معده حساسی برخوردار هستند.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص جوشان های هلث

 ث 1000 های هلث

ث 1000 های هلث

فواید ویتامین ث برای مردان با دریافت دوز مشخصی از این ویتامین به صورت روزانه در بهبود سلامت جنسی آن ها نقش مهمی ایفا می کند. انواع مکمل های حاوی ویتامین سی بسیاری در داروخانه اینترنتی درمانگیاه موجود و قابل سفارش است. علاوه بر مکمل های ذکر شده، داروخانه اینترنتی درمانگیاه بسیاری از مکمل های گیاهی دیگر را جهت بهبود قوای جنسی به شما پیشنهاد می کند.