شربت سانستول برای چاقی کودک توسط پزشک توصیه می شود. این شربت یک مکمل مولتی ویتامین است که حاوی ویتامین های محلول در چربی می باشد. در این شربت می توان ویتامین هایA ، D3 ،E  و ویتامین های محلول در آب را یافت. همچنین ویتامین هایB1، B2 ، B6 و C در این شربت وجود دارند و مواد ضروری را به بدن می رسانند.

امروز مواد غذایی معمولا حاوی مقدرا کافی از مواد مغذی نیستند. بنابراین نیاز های روزانه بدن کودک به اندازه کافی توسط خوردن غذا تامین نمی شود. بنابراین ما به یک مکمل کمکی احتیاج داریم.

شربت سانستول برای کودکان بالای یک سال مفید است و موجب وزن گیری کودک می شود. شربت سانستول برای چاقی کودک به علت داشتن میزان کافی از ویتامین ها مفید است. در این مقاله از درمانگیاه از مزایای این شربت خش طعم برای شما خواهیم گفت.با ما همراه باشید.

 

شربت سانستول برای چاقی کودک

شربت سانستول برای چاقی کودک

شربت سانستول برای چی خوبه؟

 

شربت سانستول حاوی ویتامین های گروه A,B,C,D و مواد معدنی مثل آهن، روی، کلسیم و منگنز است. شربت سانستول برای چاقی کودک موثر است زیرا حاوی آهن است که به عنوان یک مکمل غذایی برای رفع کم خونی و زیادتر شدن اشتهای کودک تجویز می شود. معمولا پزشکان سانستول را برای تامین ویتامین ها، تقویت سیستم تنفسی، افزایش متابولیسم، تامین پروتئین ها و رشد و نمو کودکان تجویز می کنند.

از این شربت می توان انتظار تقویت استخوان ها و استحکام دندان ها را داشت زیرا حاوی کلسیم است. عضلات بدن نیز به کمک این شربت تقویت می شوند.

شربت سانستول دارای روی است که این ماده معدنی در بدن تولید نمی شود و باید توسط مکمل ها تامین شود. روی دستگاه ایمنی بدن را تقویت می کند و از بروز بیماری های عفونی جلوگیری می کنند.  روی اشتهای کودکان و بزرگسالان را افزایش می دهد و موجب افزایش وزن می گردد. برای سلامت رشد مو و ناخن هم مصرف روی نقش مهمی دارد.

مکمل سانستول باعث تقویت حس چشایی و بویایی می شود و اثر استرس را کاهش می دهد. طعم شربت سانستول بی نظیر است. به همین دلیل است که کودکان با علاقه زیاد این شربت را مصرف می کنند.

در این محصول کنسانتره های مرکبات استفاده شده است و طعمی شبیه پرتقال دارد. این محصول فاقد رنگ و شیرین کننده های مصنوعی است.

گرچه شربت سانستول برای چاقی کودک مناسب است اما برای بزرگسالان موجب بهبود حافظه و بالا رفتن قدرت یادگیری می شود و در بهبود سریع زخم، کمک به سلامت پوست، مو، ناخن و درمان افسردگی موثر است.

 

موارد استفاده شربت سانستول

 

شربت سانستول برای چاق کودک موثر است و به دلیل طعم خیلی خوبی که دارد، خوردن آن برای کودکان جذاب است. برای ضخم شدن تارموی کودکان نیز می توان روی فواید شربت سانستول حساب کرد.

اگر فرزند شما به دلیل حساسیت نمی تواند برخی از مواد غذایی را مصرف کند، بهترین گزینه جایگزین برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی استفاده از شربت سانستول است. شربت سانستول ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان را فراهم می آورد.

 

اگر در کودکان و بزرگسالان علائم افسردگی مشاهده کردید، به کمک فواید شربت سانستول و ویتامین های B موجود در آن می توانید علائم افسردگی را کاهش دهید. استرس، اضطراب یا اختلال وسواسی را نیز به کمک خواص این شربت می توان کاهش داد.

این مکمل به دلیل ویتامین ها زیادی که دارد باعث نشاط و انرژی زایی می شود.

گروه سنی بالای یک سال و مادرانی که در دوران بارداری و شیردهی هستند نیز می توانند این مکمل را مصرف کنند.

 

سانستول را چطور باید مصرف کرد؟

 

کودکان 1 تا 5 سال دو بار در روز هر دفعه  10 میلی لیتر مصرف می کنند.

کودکان از 6 سال و بزرگسالان دو بار در روز هر دفعه   20 میلی لیتر مصرف می کنند.

برای زنان باردار از 20 میلی لیتر در روز بیشتر نشود.

 

 

شربت سانستول برای چاقی کودک

زمانی هایی پیش می آید که کودک شما دچار بی اشتهایی می شود و میل به خوردن هیچ ذایی ندارد. در نتیجه دچار بی اشتهایی و ضعف می شود. در این زمان والدین به فکر پیدا کردن شربتی می افتند که اشتها آور و چاق کننده باشد.

کودکان باید در سال های اولیه زندگی خود تغذیه مناسب داشته باشند تا وزن بگیرند. اما گاهی به دلایلی دچار بی اشتهایی می شوند.

شربت سانستول برای چاقی کودک حاوی ویتامین های گروه B و ویتامین های D,C,A,E و کلسیم می باشد. این مکمل نیازهای بدن را از همان زمان کودکی برای رشد و نمو خوب فراهم می کند.

استخوان کودکان با مصرف این مکمل بهتر شکل می گیرد و دندان ها نیز مستحکم رشد می کنند.

برای کودکان بد غذا این مکمل معجزه می کند. با افزایش دادن اشتهای کودک، خواهید دید که فرزند شما هر چیزی را نوش جان می کند.

 

 

فواید شربت سانستول برای بزرگسالان

 

شربت سانستول با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد اثر رادیکال های آزاد و دخانیات را کاهش می دهد. اگر موهای بزرگسالان دچار ریزش شده باشد و یا ناخن ها شکننده شده باشند از شربت سانستول برای رفع این موارد می توان کمک گرفت.

خشکی پوست و کاهش اشتها در بزرگسالان نیز به کمک سانستول قابل درمان است.

 

میزان مشخص مصرف شربت مولتی سانستول زینک برای چاقی کودک

 

والدین کودکان لاغر اندام پس از تهیه این شربت اولین سوالی که مطرح می کنند این است که چه مقدار شربت سانستول برای چاقی کودک باید مصرف شود.

در واقع باید گفت شربت سانستول برای چاقی کودک به تنهایی کار نمی کند. در واقع این شربت بر اشتها اثر می گذارد و با افزایش اشتها و خوردن میزان بیشتری غذا موجب چاقی می شود.

اگر شما میزان مشخص مصرف شربت مولتی سانستول برای چاقی را استفاده می کنید باید طبق دستور زیر مصرف شود:

  •          مصرف شربت مولتی سانستول یک بار در روز و قبل از غذا
  •          مصرف شربت مولتی سانستول دو بار در روز و قبل از غذا

اگر شربت سانستول طبق این میزان مصرف شود، اشتهای هر کودک و بزرگسالی افزایش پیدا می کند. تمایل بیشتر به غذا خوردن باعث چاقی می شود. زیرا  کالری بیش تری دریافت می شود و در نهایت چاقی اتفاق می افتد.

 

مصرف شربت سانستول در دوران بارداری

در دوران شیردهی و بارداری مصرف شربت سانستول منع ندارد. اما مهم ترین نکته برای مصرف هر چیزی در این دوران این است که با پزشک مشورت شود.

 

اگر تمایل به مصرف سایر مکمل های دارید می توانید با بررسی مکمل و ویتامین های موجود در داروخانه انلاین درمانگیاه مکمل مورد نظر خود را بیابید.

 

عوارض شربت سانستول

شربت سانستول برای چاقی کودک کاربرد دارد. بنابراین جز مکمل های بی عارضه است. تنها عارضه ای که ممکن است این مکمل داشته باشد واکنش های حساسیتی است. برای کودکان یا بزرگسالانی که سابقه حساسیت غذایی و دارویی دارند توصیه می شود حتما قبل از مصرف تست حساسیت بگیرند و یا با پزشک مشورت کنند.

شربت سانستول رنگ ادرار را تغییر می دهد. اما جای نگرانی نیست و با توجه به محتویات این شربت کاملا طبیعی است.

 

اگر علائمی مثل تب و سرگیجه مشاهده کردید، مصرف را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید. توجه داشته باشید که شربت سانستول برای چاقی کودک را نباید بیش از اندازه مصرف کنید. زیرا باعث تجمع ویتامین های A و E می شود و مشکلاتی را به وجود می آورد.

 

محتویات شربت سانستول چیست؟

در شربت سانستول برای چاقی کودک مواردی مثل ویتامین A، ویتامین B  B1، B2،B6، ویتامین C،  ویتامین Dو مواد معدنی مثل آهن، روی، مس، منگنز، کلسیم (گلوکونات و فسفراوم لگزان) وجود دارد.

 سانستول اصل

سانستول اصل

موارد منع مصرف شربت سانستول

اگر دچار افزایش سطح کلسیم هستید این مکمل مناسب شما نیست. افراد دیابتی در مصرف این مکمل باید دقت کنند و با پزشک مشورت کنند.

زیرا در یک قاشق غذاخوری شربت سانستول 8 گرم کربوهیدرات وجود دارد.

 

نظرات کاربران برای شربت سانستول برای چاقی کودک

 

  • دختر من 3 سالشه. از وقتی سانستول میخوره اشتهاش زیاد شده و وزن گرفته
  • پسرم ۵ سالش میخام قدش بلند بشه، از کم خونی هم خوابش کم شده، دکتر سانستول تجویز کرد
  • تجربه شخصی من: از هیچکدوم از این شربت ها نتیجه نگرفتم حتی گرون ترین کمیاب ترینشون. سانستول که مصرف کردم نتیجه گرفتم. پسرم ۵ سالشه ۱۳ کیلو وزن ۱۱۰ هم قد
  • دختر من تنها شربتی رو که بدون دردسر میخوره همین سانستوله. راحت مزه مزه میکنه و میخوره

 

سوالات متداول پیرامون شربت سانستول برای چاقی کودک

بهترین زمان مصرف شربت مولتی سانستول چه زمانی است؟

اگر می خواهید شربت سانستول برای چاقی کودک استفاده شود و عوارضی ایجاد نکند بهتر است سمت صبح مصرف شود. بدن در صبح در بهترین حالت جذب مواد مغذی را می باشد.

 

آیا شربت سانستول چاق کننده است؟

شربت سانستول ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را دارد و با رفع کم خونی و افزایش اشتها موجب چاقی می شود.

 

کلام پایانی در خصوص شربت سانستول برای چاقی کودک

شربت سانستول برای چاقی کودک با تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای کودک سبب افزایش اشتها می گردد. اکثر کودکان و حتی بزرگسالان دچار کم خونی هستند. به دلیل وجود روی و آهن در سانستول مشکلات مربوط به کم خونی نیز درمان می شود.

همه افراد در هر سنی می توانند این شربت خوش طعم را مصرف کنند و از ویژگی های مثبت آن بهره ببرند. اما کودکان بیشترین قشر مصرف کننده شربت سانستول هستند.