اگر انزال شما به تأخیر افتاده است، احتمالا هنگام فعالیت جنسی اعتماد به نفس خود را از دست داده اید. دیر انزالی به مرور باعث می شود تا عملکرد جنسی هم برای خودتان و هم برای همسرتان خسته کننده شود و آثار مخربی بر رابطه زناشویی تان بگذارد. شریک زندگی شما ممکن است احساس کند که به اندازه کافی برای شما جذاب یا ماهر نیست که شما را به ارگاسم ترغیب کند.

بنابراین پیش از آن که این شرایط به اوج خود برسد درمان آن را جدی بگیرید. عدم درمان دیر انزالی در مردان مشکلات متعددی حتی در رابطه عاطفی شما با همسرتان ایجاد می کند. پیش از هرگونه اقدام برای درمان دیر انزالی در مردان در ابتدا باید بدانیم تاخیر در انزال چه تعریف صحیحی دارد و چه عللی می تواند منجر به آن شود. با دانستن یک سری اطلاعات پایه بهترین و مناسب ترین روش درمان را انتخاب خواهید کرد در غیر این صورت درمان شما بی فایده خواهد بود.

تاخیر در انزال اساسا چیست؟

تاخیر در انزال که به آن ارگاسم تاخیری نیز گفته می شود، زمانی اتفاق می افتد که برای رسیدن به اوج جنسی و انزال به تحریکات زیادی نیاز داشته باشید. حتی در برخی موارد ممکن است اصلا هیچ انزالی نداشته باشید و بیشتر احساس ناامیدی کنید. معمولاً مردان تنها پس از چند دقیقه تحریک جنسی قادر به انزال هستند. یکی از علائم تاخیر در انزال این است که به 30 دقیقه یا بیش از این زمان نیاز دارید تا اوج گیری جنسی برای شما شروع شود.

انزال و ارگاسم تنها در حالت خود ارضایی از دیگر مواردی است که نشان می دهد شما دچار دیر انزالی شده اید. مسئله دیگر این است که ممکن است هنگام فعالیت جنسی از نظر جسمی خسته شوید یا حتی احساس درد داشته باشید. هر دوی این موارد ممکن است برای شریک زندگی شما نیز صادق باشد.

با وجود تعاریفی که ذکر شد، هیچ بازه زمانی طبیعی و مشخص شده ای برای مدت زمانی که باید انزال و ارگاسم صورت بگیرد وجود ندارد. در واقع این شما هستید که بهتر از هر کسی می توانید این مورد را تشخیص می دهید. با این حال، اگر انزال شما به تاخیر افتاده است و اگر برای شما و احتمالاً برای همسرتان استرس و نگرانی ایجاد می کند، نشانه تاخیر در انزال است.

درمان گیاهی دیر انزالی در مردان

درمان گیاهی دیر انزالی در مردان

تاخیر در انزال چه کسانی را تحت تاثیر قرار می دهد؟

تاخیر در انزال می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از افراد ممکن است در تمام طول زندگی خود به این مشکل دچار باشند. برای برخی دیگر، هر چند وقت یکبار این اتفاق می افتد و یا در رایج ترین حالت، با افزایش سن شروع به خودنمایی می کند.

شرایط و عوامل موثر در ایجاد دیر انزالی

  • ابتلا به دیابت، عمدتاً دیابت نوع یک
  • مولتیپل اسکلروزیس
  • سکته مغزی یا آسیب نخاعی
  • افزایش سن
  • عمل جراحی روی مثانه یا پروستات
  • مصرف برخی داروها، از جمله برخی داروهای مرتبط به افسردگی، روان پریشی و فشار خون بالا
  • سلامت روان یا مشکلات مربوط به رابطه
  • کم کاری تیروئید
  • مصرف بیش از حد الکل
  • احساس عصبانیت یا ناراحتی در مورد شریک زندگی خود
  • احساس اضطراب هنگام فعالیت جنسی
  • اعتیاد به پورنوگرافی

راه های درمان دیر انزالی در مردان

درمان دیر انزالی مردان به علت آن بستگی دارد. ممکن است به جهت مصرف برخی داروهایی که در حال حاضر مصرف می ‌کنید، استرس و نگرانی، مصرف بیش از حد الکل یا دلایل دیگری مبتلا به تاخیر در انزال شده باشید. شما واقعا نمی توانید از تاخیر در انزال ناشی از آسیب عصبی یا افزایش سن به طور کامل جلوگیری کنید. با این حال، می ‌توانید با به کارگیری برخی راهکارها و با درمان گیاهی دیر انزالی در مردان این شرایط را تا حد مناسبی تحت کنترل خود داشته باشید.

1- قطع مصرف برخی داروها

اگر دارویی مصرف می کنید که ممکن است باعث تاخیر در انزال شود، کاهش دوز دارو یا تعویض دارو ممکن است این مشکل را برطرف کند. گاهی اوقات، افزودن یک داروی دیگر به توصیه پزشک ممکن است کمک کننده باشد. پزشک شما ممکن است انواع مختلفی از درمان ها را به شما پیشنهاد دهد. با این حال، واقعاً یک راه روشن برای درمان این بیماری وجود ندارد، مگر اینکه ناشی از عوارض مصرف برخی داروها یا الکل باشد.

داروهای ضد افسردگی مانند سروتونرژیک و تری سیکلیک، داروهای ضد روان پریشی، متوکل، پرامید، داروهای ضد فشار خون و ضد تشنج بیش از هر داروی دیگری موجب دیر انزالی می شوند. اگر با مصرف هریک از این داروها دچار دیر انزالی شده اید بهتر است با پزشک خود برای تغییر به داروی دیگری که ممکن است همان اثر را روی شما نداشته باشد، گفتگو کنید.

داروی گیاهی دیر انزالی مردان

داروی گیاهی دیر انزالی مردان

2- روان درمانی و مشاوره

روان درمانی می تواند با رسیدگی به مشکلات زمینه ای سلامت روان که منجر به تاخیر در انزال می شود، مانند افسردگی یا اضطراب کمک کند. اگر تاخیر در انزال در درجه اول به دلیل مسائل عاطفی و روانی اتفاق می افتد، احتمالا به حضور همسر شما در جلسات مشاوره نیاز است. اگر فکر می کنید مشکلات رابطه با همسرتان عاملی برای تاخیر در انزال است، سعی کنید با او گفتگوی صادقانه داشته باشید. بهبود رابطه شما ممکن است در تسریع روند درمان دیر انزالی در مردان تاثیر مثبت بگذارد.

3- داروهای شیمیایی رایج اما نه لزوما موثر

هیچ دارویی وجود ندارد که به طور اختصاصی برای درمان دیر انزالی در مردان تایید شده باشد. داروهایی که برای درمان دیر انزالی مردان استفاده می شوند، در درجه اول برای درمان سایر بیماری ها استفاده می شوند.معمولا پس از مراجعه به پزشک و شکایت از دیر انزالی خود، یکی از سه داروی آمانتادین (داروی پارکینسون)، بوسپیرون (یک داروی ضد اضطراب) و یا داروی سیپروهپتادین که مخصوص آلرژی است توصیه و تجویز می شود.

به طور کلی درمان دارویی تایید شده ای برای انزال تاخیری وجود ندارد با این حال برخی پزشکان این سه داروی شیمیایی ذکر شده را پیشنهاد می کنند. متاسفانه هریک از این داروهای شیمیایی که مصرف می کنید می تواند عوارض جانبی متعددی ایجاد کند. ضمن آن که هیچ کدام از این سه دارو به طور خاص برای درمان دیر انزالی در مردان طراحی نشده اند بنابراین ممکن است در برخی افراد هیچ تاثیر خاصی نداشته باشند.

درمان گیاهی دیر انزالی در مردان، کم عارضه ترین راهکار

داروهای شیمیایی همان طور که پیش تر ذکر شد، افراد را دچار عوارض جانبی زیادی می کنند. خوشبختانه بسیاری از شرکت های داروسازی در ایران و خارج از ایران با مطالعه بر روی خواص بسیاری از گیاهان به طراحی و تولید انواع داروی گیاهی دیر انزالی مردان می پردازند. جدا از خواص درمانی این داروها، مزیت استفاده از داروهای گیاهی دیر انزالی در مردان عدم ایجاد هیچ گونه عوارض جانبی است. درمانگیاه در ادامه این مطلب، دو مورد از بهترین داروهای گیاهی درمان دیر انزالی در مردان را معرفی می کند.

مطالعه مقاله قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی نیز پیشنهاد می‌شود.


قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید با وجود ترکیبات مغذی گیاهی و مواد معدنی میل جنسی و عملکرد جنسی را در زنان و مردان افزایش می دهد. مکانیزم عمل این قرص با افزایش خون رسانی به اندام های تناسلی به درمان اخلالات جنسی از جمله رفع دیر انزالی در مردان می پردازد. تقویت ماهیچه ها، کنترل استرس، تنظیم هورمون های جنسی و رفع اختلالات نعوظ از دیگر خواص و فواید این داروی گیاهی دیر انزالی مردان است. جینسینگ کره ای، جینسینگ سیبری، گیاه خارخاسک، گیاه بز شاخدار یا اپیمدیوم و برخی ویتامین های گروه B، روی، ویتامین E و منیزیم ترکیبات قرص ایکس اید گلدن لایف را شامل می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص ایکس اید

قرص ایکس اید

قرص ایکس اید

آرژین مکس فورت مخصوص آقایان

کپسول آرژین مکس محصول شرکت Simply you کشور چک و تحت لیسانس کشور سوئیس تولید می شود. آمینو اسید ال آرژنین ترکیب اصلی این کپسول را شامل می شود. عصاره جینکوبیلوبا، نیکوتین، عصاره گیاه خارخاسک، زعفران، عناصر معدنی نظیر زینک و سلنیوم از دیگر ترکیبات گیاهی کپسول آرژین مکس فورت است. مصرف این کپسول با معده خالی به تقویت قوای جنسی، عضله سازی، تحریک هورمون رشد، تقویت سیستم ایمنی و افزایش جریان خون کمک می کند. درمان دیر انزالی در مردان و رفع اختلالات نعوظ هدف اصلی کپسول آرژین مکس است.

اینجا کلیک کنید 👈 آرژین مکس فورت

آرژین مکس فورته برای آقایان

آرژین مکس فورته برای آقایان

ناتوانی جنسی از هر نوعی که باشد به شدت بر کیفیت رابطه زناشویی تاثیر منفی می گذارد. اگر این یک نگرانی مداوم است، تاخیر در انزال می تواند باعث استرس روحی و روانی برای شما و همسرتان شود. علت زمینه ای آن را بررسی کنید و درمان را جدی بگیرید. علاوه بر این، اگر گاه به گاه یا به طور مداوم تاخیر در انزال را تجربه می کنید، مهم است که به شریک جنسی خود آرامش خاطر دهید. شریک زندگی شما احتمالا ناتوانی شما در رسیدن به اوج جنسی را نشانه کاهش علاقه جنسی شما نسبت به خود تلقی می کند.

تقویت میل جنسی و درمان دیر انزالی در مردان با مصرف داروهای گیاهی یک درمان اقتصادی همراه با کمترین عارضه و خطر است. داروخانه اینترنتی درمانگیاه جهت سلامت جنسی و افزایش کیفیت رابطه افراد، طیف وسیعی از داروها و محصولات جنسی را در اختیار دارد.