خرید بهترین کرم ضد چروک یکی از آیتم هاییست که از سن 25 سال به بعد برای هر فرد واجب می شود. اگر کسی گفت استفاده از کرم ضد چروک برای این سنین زود است، باور نکنید.

هر چه زودتر مراقبت های پوستی را شروع کنید به مواردی مثل بوتاکس احتیاج پیدا نخواهید کرد. برای انتخاب یک کرم ضد چروک باید با ترکیباتی که موجود در محصولات ضد چروک است آشنا باشید و بدانید دقیقا چه مکانیسمی را روی پوست اجرا می کنند.

در این مطلب از درمانگیاه روند ایجاد چین و چروک را در پوست بررسی می کنیم و سپس به معرفی ترکیبات و محصولات ضد چین و چروک می پردازیم.

خرید بهترین کرم ضد چروک

راهنمای خرید بهترین کرم ضد چروک

پیش نیاز استفاده از کرم ضد چروک

در خصوص خرید بهترین کرم ضد چروک زمانی می توانید یک تصمیم گیری خوب داشته باشید که ترکیبات آن را بشناسید. در اینجا ذکر یک نکته ضروری است که بدانید هیچ کرم ضد چروک روی یک پوست دهیدراته نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد. بنابراین ابتدا باید به کمک یک آبرسان یا مرطوب کننده وضعیت هیدراته را برای پوست ایجاد کنید.

این حالت موجب حجیم شدن پوست می شود و چین و چروک های سطحی را از بین می برد. اکثر لوسیون‌ها، کرم‌ها، ژل‌ها و سرم‌ها می توانند این اثر را ایجاد کنند.

در واقع کرم های چین و چروک اغلب مرطوب کننده هایی با مواد فعال هستند که مزایای بیشتری را ارائه می دهند. این مواد اضافه تر موجب بهبود رنگ پوست، بافت، خطوط ریز و چین و چروک ها می شوند. اثربخشی این محصولات تا حدی به نوع پوست شما و ماده یا مواد موثره بستگی دارد.

ترکیبات موجود در کرم ضد چین و چروک

در اینجا مواد رایجی وجود دارد که ممکن است باعث بهبود ظاهر پوست شما شود. شما با شناخت این ترکیبات زمانی که بخواهید نسبت به خرید بهترین کرم ضد چروک اقدام کنید، انتخابی متناسب با نیاز پوست خود انجام خواهید داد. این موارد را در ادامه شرح می دهیم.

رتینوئیدها

رتنوئید، اصطلاحی است که برای ترکیبات ویتامین A مانند رتینول و رتینوئیک اسید استفاده می شود. این ترکیب مدت‌هاست که به صورت موضعی برای کمک به ترمیم پوست آسیب‌دیده از نور خورشید و همچنین کاهش خطوط و چین و چروک‌ها استفاده می‌شود.

ویتامین C (اسید اسکوربیک)

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است، به این معنی که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. رادیکال های آزاد مولکول های اکسیژن ناپایدار هستند که سلول های پوست را می شکنند و باعث ایجاد چین و چروک می شوند.

ویتامین C ممکن است به محافظت از پوست در برابر آسیب آفتاب و کاهش خطوط و چین و چروک کمک کند. اگر برای خرید بهترین کرم ضد چروک محصولی حاوی ویتامین c را انتخاب کردید، باید از پوست در مقابل نور خورشید بیشتر از قبل حفاظت کنید.

هیدروکسی اسیدها

آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) شامل اسید گلیکولیک، سیتریک و لاکتیک اسید است. از آنها برای حذف سلول های مرده پوست (لایه برداری) استفاده می شود. استفاده منظم از یک محصول AHA پوست شما را برای جذب بهتر محصولات دیگر آماده می کند و باعث تحریک رشد پوست جدید صاف و یکنواخت می شود.

AHA ها، اسیدهای بتا هیدروکسیل و شکل جدیدتری به نام پلی هیدروکسی اسیدها نیز در کاهش خطوط ریز و چین و چروک موثر هستند.

 

کوآنزیم Q10

این ماده برای پوست و جوانسازی آن بسیار موثر است و به کاهش چین و چروک های ریز اطراف چشم کمک کند و از پوست در برابر آسیب های خورشید محافظت کند.

بیشتر بخوانید: قرص کیوتن برای زنان

پپتیدها

این مولکول ها به طور طبیعی در موجودات زنده وجود دارند. برخی از پپتیدها قادر به تحریک تولید کلاژن هستند و نشان داده شده است که بافت و چین و چروک پوست را بهبود می بخشند.

عصاره گیاهان طبیعی

عصاره چای چای سبز، سیاه و اولانگ حاوی ترکیباتی با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. کرم های چین و چروک به احتمال زیاد از عصاره چای سبز استفاده می کنند.

عصاره هسته انگور

عصاره هسته انگور علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی، باعث تولید کلاژن می شود.

نیاسینامید

نیاسینامید یک آنتی اکسیدان قوی است. این ماده با ویتامین B-3 (نیاسین) مرتبط است که به درمان دهیدراتگی در پوست کمک می کند و می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد.

 

شرایط خرید بهترین کرم ضد چروک

هنگام خرید بهترین کرم ضد چروک و قضاوت درباره آن، باید به نکاتی توجه کنید. این نکات نیز به شرح زیر هستند:

1-هزینه کرم ضد چروک

هزینه یک کرم ضد چروک هیچ ارتباطی با اثربخشی ندارد. یک کرم ضد چین و چروک که هزینه پایین تری دارد، ممکن است  اثربخشی در حد یک کرم ضد چروک گران قیمت داشته باشد.

برخی از کرم های ضد چین و چروک به صورت دست ساز در داروخانه ها ساخته می شوند و با نسخه پزشک و نظر دکتر داروساز ارائه می شوند. احتمالا این کرم ها که به صورت تخصصی ارائه می گرند حاوی ترکیبات موثر بیشتری هستند.

اما اگر شما تصمیم بگیرید نسبت به خرید بهترین کرم ضد چروک اقدام کنید، محصولی با ترکیبات نرمال تر دریافت می کنید و به همین نسبت اثربخشی آن تنظیم می شود.

2-ترکیبات متعدد

یک محصول با دو یا سه ماده فعال لزوما موثرتر از محصولی با تنها یکی از آنها نیست. به همین ترتیب، استفاده از چندین محصول ضد چروک به طور همزمان ممکن است به جای اینکه مفید باشد، پوست شما را تحریک کند و اثر عکس بگذارد.

3-مصرف روزانه

احتمالاً قبل از اینکه متوجه بهبودی شوید، باید یک یا دو بار در روز به مدت چندین هفته از کرم ضد چین و چروک استفاده کنید. اثربخشی محصولات مراقبت پوستی زمانی مشخص می شود که به صورت مستمر استفاده گردد.

4-اثرات جانبی

برخی از محصولات ممکن است باعث تحریک پوست، بثورات، سوزش یا قرمزی شوند. برای محدود کردن عوارض جانبی، حتما دستورالعمل های محصول را بخوانید و دنبال کنید. ممکن است ماده ای در محصول وجود داشته باشد که واکنش های آلرژیک (هیپوآلرژیک) یا آکنه (غیر کومدوژنیک) برای شما ایجاد کند. در صورت مشاهده چنین ترکیباتی از آن محصول استفاده نکنید.

5-تفاوتهای فردی

فقط به این دلیل که دوست شما روی یک محصول قسم می خورد، به این معنی نیست که آن محصول برای شما نیز مفید است. افراد دارای انواع مختلف پوست هستند. هیچ محصولی برای همه یکسان کار نمی کند.

پیشنهادات برای خرید بهترین کرم ضد چروک

در داروخانه آنلاین درمانگیاه هم مثل هر داروخانه دیگری می توانید انواع کرم ضد چروک معتبر را بیابید و خریداری کنید. برای خرید بهترین کرم ضد چروک می توانید یکی از موارد پرطرفداری که در ادامه معرفی می کنیم را انتخاب کنید.

 

کیت رویال ژلی ژوان: پکیج کرم ضد چروک و آبرسان و فوم شستشو

کیت رویال ژلی ژوان: پکیج کرم ضد چروک و آبرسان و فوم شستشوی صورت به شما کمک می کند یک روتین ضد چروک قوی بچینید که تمام ترکیبات موجود در آیتم های این روتین باهم سازگار باشند.

در ساخت این محصول از ژل رویال استفاده شده است. ژل رویال همان غذای ملکه زنبورهای عسل است که بسیار مفید و مغذی است و تاثیرات آنتی اکسیدان بالایی دارد.

خرید بهترین کرم ضد چروک

پک رویال ژل ضد چروک ژوان

 

از تاثیرات فوق العاده این کیت بر پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوان سازی پوست
  • لیفت و سفت کننده پوست
  • روشن کننده پوست
  • ماهش سرعت پیری پوست
  • حاوی مواد مغذی
  • و …

ترکیبات این محصول طی اجرای روتین موجب می شود عملکرد سلول های پوست به بهترین شکل تنظیم شود و کلاژن سازی صورت گیرد. در نتیجه چین و چروک به مرور زمان درمان خواهند شد و یا از به وجود آمدن آن ها پیشگیری به عمل خواهد آمد.

 

کرم ضد چروک ژاک آندرل

از کرم ضد چروک ژاک آندرل  می توان تحت عنوان بهترین کرم ضد چروک نام برد. زیرا دارای عملکردهای فوق العاده ای برای جوانسازی پوست است. این محصول با کمک به روند کلاژن سازی خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد و مانع ایجاد چین و چروک بر سطح پوست می شود.

ژاک آندرل یک برند فرانسوی است. کرم ضد چروم این برند علاوه بر خواص ضد چین و چروک در مقابل اشعه های مضر خورشید نیز از پوست محافظت می کند.

اگر زیاد کار می کنید و وقت رسیدگی به پوست خود را ندارید، این محصول به خوبی می تواند آثار خستگی را از پوست شما دور کند.

تاثیر فوق العاده این محصول در درمان چین و چروک موجب شده است طرفداران زیادی داشته باشد و به یکی از پر فروش ترین محصولات درمانگیاه تبدیل شود.

 

کرم ضد چروک درماتیپیک

کرم ضد چروک درماتیپیک  یک محصول فوق العاده از یک برند فرانسوی است که تحت لیسانس شرکت اصلی در ایران تولید می شود. محصولات این برند بسیار نام آشنا و موثر هستند. تاکنون افراد زیادی برای خرید بهترین کرم ضد چروک اقدام به انتخاب کرم ضد چروک درماتیپیک کرده اند.

نتیجه این محصول برای این افراد به قدری فوق العاده بوده است که خرید خود را بارها و بارها تکرار کردند تا به نتیجه دلخواه برسند.

خرید بهترین کرم ضد چروک

خرید بهترین کرم ضد چروک درمانگیاه

 

این کرم ضد چروک با تحریک کلاژن سازی در اطراف چشم، لب و گونه ها اثرات لیفتینگ خود را می گذارد. برخی از تاثیرات این محصول به شرح زیر است:

  • رفع چروک سطحی و عمقی پوست
  • جلوگیری از افتادگی
  • حجم دهنده پوست
  • مرطوب کننده پوست صورت
  • افزایش الاستیسیته پوست
  • با خاصیت لیفتینگ
  • مناسب انواع پوست

کلام آخر در خصوص خرید بهترین کرم ضد چروک

در این مطلب از درمانگیاه سعی ما بر این بود که راه کارهای مناسب برای خرید بهترین کرم ضد چروک را معرفی کنیم و به شما در انتخاب یک محصول بی نظیر کمک کنیم.

در این مطلب به معرفی 3 محصول ضد چروک که از پر فروشترین و پر طرفدارترین محصولات هستند، پرداختیم. امیدواریم با استفاده از راه کارهای این مطلب و معرفی انجام شده گامی مفید در جهت بهبود وضعیت پوستی شما و جوانسازی آن برداشته باشیم.