خرید بهترین ژل شستشوی صورت پوست چرب

امروزه همه ما میدانیم که برای داشتن پوستی تمیز و زیبا نیاز است که روزانه حتما مراقبت های پوستی را انجام دهیم.

در صورتی که پوست در طی روز پوشیده از کرم ها و انواع آرایش های پوستی باشد میتواند پوست را مستعد جوش های سرسفید و سرسیاه و انواع لک کند و می تواند سبب پیری زودرس شود بنابراین داشتن یک روتین پوستی خوب می تواند به سلامت پوست شما کمک کند.

اولین محصولی که در یک روتین پوستی حائز اهمیت است، ژل شستشوی صورت می باشد.

کسانی که پوست چرب دارند دغدغه بیشتری نیز برای پاکسازی صورت خود دارند، زیرا باید از محصولی استفاده کنند که علاوه بر پاکسازی از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری کند.

بنابراین ما در این مقاله به معرفی چند ژل شستشوی صورت که بیشترین خرید را در بین مشتریان داشته است به شما معرفی میکنیم.

تمام این محصولات مناسب برای افراد با پوست چرب و آکنه دار می باشد.

 

1.فوم شستشوی صورت فرش بالانسینگ آکنه فوم الارو

محصولات الارو در بین برندهای آرایشی بهداشتی طرفداران زیادی دارد و از برندهایی است که اصالت خود را حفظ کرده است.

فوم فرش بالانسینگ الارو مناسب برای افرادی است که پوست چرب دارند و از داشتن جوش های صورت خود ناراحت هستند.
اگر سلامت پوست شما برایتان مهم است ، باید چربی هایی که روی پوست تجمع می کنند را پاکسازی کنید. در غیر این صورت علاوه بر آکنه ممکن است پوست صورت شما دچار پیری شود و یا شادابی خود را از دست بدهد. شادابی پوست رابطه مستقیمی با شادابی روح دارد و اگر به پوست خود اهمیت ندهیم ، آن احساس شادابی را تجربه نخواهیم کرد.

اگر شما هم از چرب شدن پوستتان ناراضی هستید ، فوم فرش بالانسینگ الارو راه حلی آسان و تاثیر گذار برای پوست شما است. این محصول به پاک شدن چربی ها و آلودگی های پوست کمک می کند موجب پاکیزگی پوست می شود. در نتیجه شما می توانید دوباره حس شادابی را تجربه کنید.

فوم فرش بالانسینگ بدون صابون و الکل می باشد و از التهاب و قرمز شدن پوست جلوگیری می کند. این محصول باعث تمیز شدن عمقی پوست صورت می شود و منافذ پوست را پاکسازی می کند. همچنین از چربی ها و آلودگی هایی که ممکن است روی پوست جمع شوند جلوگیری می کند. در فوم فرش بالانسینگ کمپلکس پروتئین هیدرولیز شده سویا وجود دارد که ضد پیری پوست بوده و دارای ویتامینE می باشد. همچنین این ماده خاصیت مرطوب کنندگی دارد که باعث می شود پس از شستشو از خشک شدن پوست شما جلوگیری شده و پوست را تغذیه می کند.
به دلیل وجود اسید سالیسیلیک در این فوم شستشو ، انسداد منافذ بسته پوست رفع شده و باعث تنفس دوباره پوست می شود.
از دیگر مواد تشکیل دهنده فوم فرش بالانسینگ ، می توان به زینک گلوکونات اشاره کرد. این ماده ترشح سبوم را کنترل کرده و از بروز آکنه های پوستی جلوگیری می کند و به بهبود آکنه نیز کمک می کند.
پس از مصرف این فوم شستشو ، بدلیل نداشتن پارابن و الکل شما هیچ التهاب و قرمزی روی پوست صورت خود مشاهده نمی کنید و حتی می توانید پس از اصلاح کردن صورت از این فوم استفاده کنید.

خرید خرید فوم پوست چرب الارو روی لینک زیر کلیک کنید:

فوم بالانسینگ

فوم شستشوی صورت بالانسینگ الارو

فوم شستشوی صورت بالانسینگ الارو


کاربرد های فوم فرش بالانسینگ برای پوست :

جلوگیری از چرب شدن پوست

تنظیم کردن ترشح غدد چربی

داشتن حس طراوت و شادابی

متعادل کردن چربی

حفظ رطوبت و عدم خشکی پوست

مورد استفاده برای پاک کردن آرایش صورت

امکان استفاده روزانه

 

2.ژل شستشوی صورت لایسل

ژل شستشو صورت آبرسان آکنه سل لایسل شوینده ای قوی و البته ملایم و لطیف است که در کنار پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست شما، هیچ نوع آسیبی به پوست شما وارد نکرده و مانع از بروز حساسیت ها و اگزما پوستی می شود.

ژل شستشوی صورت لایسل ضد باکتریال بوده و از رشد باکتری های مضر پوست که آکنه زا هستند جلوگیری می کند.

استفاده روزانه از این محصول، باعث می شود تا پوست شما تنفس بهتری داشته و شب ها پوستتان در آرامش باشد. همچنین به جوانی و شادابی پوست شما کمک فراوانی کرده و مانع از پیری زود رس پوستتان می شود.

خاصیت آبرسانی این ژل شستشو، پوست شما را پس از هر بار استفاده نرم و لطیف کرده و مانع از ایجاد کشیدگی در پوست می شود. قرار دادن این محصول حرفه ای در روتین پوستی خود، باعث می شود تا پوستتان نسبت به آلودگی ها و مواد اضافی ایمن شده و سلامت و زیبایی آن حفظ شود.

ژل شستشوی صورت لایسل، با آبرسانی عمیق به پوست، باعث می شود تا پوست شما روشن تر و شفاف تر شود. ضد آلودگی بوده و به عنوان سدی دفاعی در برابر آلودگی های محیطی از پوست شما محافظت می کند. آلودگی ها همچنین اثرات متفاوتی بر روی پوست می گذارند. اثراتی مانند پیری زود رس پوست، ایجاد چین و چروک، اگزما و آکنه پوستی که استفاده از این محصول از پوست شما در برابر تمام این عوامل محافظت می کند.

ژل شستشو صورت آبرسان آکنه سل لایسل، همچنین به دلیل یکنواخت کردن سطح پوست و پاکسازی منافذ پوست از چربی ها و مواد اضافی باعث می شود تا آرایش بهتر بر روی صورت نشسته و باعث زیبایی دو چندان شما شود.

یکی از ویژگی ها و البته نقاط مثبت ژل شستشوی صورت لایسل، ملایم بودن آن است. این ژل دارای قدرت پاک کننده ای بالایی است اما هیچ آسیبی به بافت پوست شما وارد نمی کند. این ژل دارای ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده مناسب پوست بوده که هر بار استفاده از آن باعث می شود تا سلول های شما آبرسانی و البته رطوبت رسانی شوند. این ویژگی برای افراد دارای پوست های خشک و حساس بسیار موثر است. چرا که معمولا محصولات شوینده پوستی پس از استفاده بر روی پوست حالت کشیدگی و خشکی بیش از حد ایجاد می کنند.

3.فوم شستشوی صورت ام کیو

برخی از افراد بیشتر علاقه به استفاده از فوم برای شستشوی صورت خود دارند. زیرا هم سبب سفید شدن پوست می شود و هم مقرون به صرفه است.

این محصول فرموله شده در لابراتوارهای فرانسه می باشد که در ایران بسته بندی می شود و از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار می باشد.

از این محصول می توانید به عنوان یک فوم شستشوی صورت برای جوش های خود استفاده کنید. چرا که خاصیت آنتی باکتریال داشته و می تواند باکتری های بی هوازی ای که علت به وجود آمدن جوش و آکنه های پوستی هستند را از بین ببرد.

همچنین اگر منافذ به شدت بازی دارید این ژل فوم در کاهش اندازه این منافذ موثر خواهد بود.

یکی دیگر از کاربردهای این فوم که ویژگی مثبت آن به حساب می آید، جلوگیری از خشک شدن پوست می باشد. برخلاف شوینده های صورت دیگر که استفاده از آن ها باعث می شود تا پوست خشک و کشیده شود، این فوم اینطور عمل نمی کند. چرا که دارای نرم کننده و مرطوب کننده های مناسب پوست چرب بوده و باعث می شود تا لطافت و نرمی پوست به خوبی حفظ شود. همچنین به PH پوست آسیبی وارد نکرده و باعث چرب شدن پوست هم نمی شود.

برای خرید فوم شستشوی صورت ام کیو روی لینک زیر کلیک کنید:

فوم شستشوی صورت ام کیو

ژل فوم پوست جوش دار ام کیو

ژل فوم پوست جوش دار ام کیو

4.پن ژیل بوته

برند ژیل بوته Gil Beaute محصولی از شرکت Adenais فرانسه است. این کمپانی حدود 20 سال پیش  در پاریس تاسیس شد. ژیل بوته با هدف کمک به درمان بیماری‌های پوست و مو پایه راه اندازی شد. به علاوه حفظ کمیت و کیفیت محصولات نیز از اهداف همیشگی این برند معتبر بوده است. بهره مندی از قوانین سلامت و لیبل اصالت کالا نیز از جمله اقداماتی است که در جهت اطمینان مصرف کننده نسبت به اصل بودن محصول به کار گرفته شده است. شرکت ژیل بوته Gil Beaute در چشم انداز خود، با توجه به شعار “سلامت در تجارت” گام‌های مثبتی برداشته است.

در روتین پوستی هر فرد مهم ترین قسمت آن شستشوی روزانه پوست است که این عمل برای سلامت و زیبایی و جلوگیری از جوش و کدر شدن پوست ضروری است.امروزه مواد مختلفی جهت شستشوی صورت وجود دارد از جمله :پن،ژل شوینده،فوم و…که پن هم به لحاظ اقتصادی با ماندگاری بالا و هم به لحاظ ساختاری با خاصیت ضد حساسیت و…پیشنهاد عالی است.همچنین پن برای افرادی که شوینده صابونی را ترجیح میدهد و احساس تمیزی بیشتری از آن میگیرد .بسیار مناسب است.

پن ها با ظاهری شبیه به صابون اما ساختاری متفاوت است.پن ها برخلاف صابون phمتناسب با پوست صورت دارد که این امر باعث می شود از نتایج بد صابون مانند خشک کردن و دهیدراته(کم آب) شدن آن جلوگیری کند.

PH طبیعی پوست بین 5 تا 6 است که این محدوده جزء PH اسیدی محسوب می شود ولی PH صابون ها، قلیایی بوده(9تا10) .صابون ها با خاصیت قلیایی بالا (ph )لایه پوست که محافظ چربی طبیعی و ضروری پوست و رطوبت آن است را از بین میبرد.و زمینه آسیب های جدی پوست فراهم میشود.

برخلاف صابون ها ،پن های شستشو از این لای های ضروری مراقبت میکند و برای سنین مختلف نیز مناسب است

پن شستشوی مخصوص پوست چرب ژیل بوته، چربی بیش از حد پوست را کنترل کرده و  به حفظ رطوبت و PH طبیعی پوست نیز کمک میکند و در درمان منافذ باز پوست نیز موثر است. استفاده از این پن  آنتی باکتریال،  مانع ایجاد جوش های جدید می شود و منافذ باز پوست را درمان کرده و در درمان جای جوش و یا لکه های قدیمی مفید می باشد.

ترکیبات پن شستشوی صورت ژیل بوته

سدیم پالمات، سدیم پالم کرنلات، آب، گلیسیرین، پالم اسید، کائولین، اسانس، سدیم کلراید، پالم کرنال اسید، عصاره آویشن، عصاره کالاندولا، عصاره کاملیا، تترا سدیم ادتا یا پنتا سدیم پنتتات، تترا سدیم اتیدرونات یا اتیدرونیک اسید، روغن درخت چای

پن ضد جوش ژیل بیوته

پن ضد جوش ژیل بیوته

5.پن شستشوی صورت اریکه

مواد موثر استفاده شده در پن پوست چرب اریکه، عملکرد این پن را افزایش داده اند. همچنین سبب شده اند تا خاصیت ها و ویژگی های دیگری هم به این محصول اضافه شود.

یکی از مواد موثر استفاده شده در پن پوست چرب اریکه، روغن درخت چای است. روغن درخت چای یک ماده گیاهی بوده است که برای پوست های چرب بسیار موثر عمل می کند. به طوری که استفاده از آن می تواند چربی پوست شما را که بنا به دلایل مختلف مانند وراثت به وجود آمده است را کنترل و تنظیم کند. در نتیجه استفاده روزانه از پن پوست چرب اریکه باعث می شود تا ترشح چربی در پوستتان به حد نرمال برسد.

در کنار روغن درخت چای، از ویتامین E هم در ساخت این پن درجه یک استفاده شده است. ویتامین E می تواند از پوست شما در برابر عوامل محیطی مانند اشعه های مضر UV به خوبی محافظت کند. چرا که دارای آنتی اکسیدان است و می تواند همانند یک لایه محافظ بر روی پوست عمل کند. در کنار این ها، پن پوست چرب اریکه پوست را بیش از حد هم خشک نمی کند. درحالی که با داشتن خاصیت رطوبت رسانی به پوست، سبب می شود تا پوست شما نرم و لطیف شود.

ماده ارزشمند دیگر استفاده شده در این پن، زینک پیریتیون است. زینک پیریتیون باعث می شود تا سرعت تخریب سلول های اپیدرم کاهش پیدا کرده و در نتیجه پوست شما جوان تر باقی بماند. علاوه بر این ها این ماده موثر می تواند قارچ ها و باکتری های مضر روی پوست را از بین برده و سلامت پوست شما را فراهم کند.

در نهایت استفاده از پن پوست چرب اریکه نه تنها می تواند به عنوان یک پاک کننده درجه یک عمل کند، بلکه به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، از جوانی و سلامت پوست شما هم مراثبت می کند.

پن پوست چرب اریکه

پن پوست چرب اریکه

در صورتی که شما از یک ژل شستشوی صورت استفاده کرده اید که مناسب بوده است و از آن راضی بوده اید می توانید در قسمت نظرات آن بنویسید.

در این صورت دوستان ما نیز می توانند با بهترین ژل شسشوی صورت آشنا شوند.

.