کلمات کلیدی: تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی | فرق ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی | تفاوت کرم ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی


شما می‌توانید یک کیف تقلبی را با قیمت کمتری خریداری کنید و احتمالا احساس خوشایندی داشته باشید. کیف، پوشاک و بسیاری از تجهیزات و لوازم مصرفی ممکن است در صورت تقلبی بودن به بدن شما آسیب خاصی نرسانند. اما در مورد لوازم آرایش به خصوص کرم ضد آفتاب قضیه متفاوت است. مصرف یک کرم ضد آفتاب تقلبی می تواند به اندازه اشعه نور خورشید برای پوست شما مضر باشد. با این مطلب همراه ما باشید تا با بیان چند نکته تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی را به راحتی تشخیص دهید.

مردم آنچه را که در ظاهر از نام یک برند تجاری خوش سابقه می بینند، خریداری می کنند. در حالی که با تمرکز بر چند نکته می توان تفاوت ضد آفتاب اصل و تقلبی را شناسایی کرد. برند الارو از جمله برندهای معروف و پرطرفدار لوازم آرایشی و بهداشتی در میان ایرانیان است. این برند ضد آفتاب های گوناگونی برای انواع پوست تولید می کند.

در سال های اخیر برخی از تولیدکنندگان سودجو با پخش ضد آفتاب الارو به صورت تقلبی به بودجه و پوست بسیاری از افراد خسارت و آسیب رسانده اند. تشخیص فرق ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی نیاز به توجه به چندین نکته دارد.

متأسفانه نمی توان به همه ضد آفتاب های الارو اعتماد کرد. کرم ضد آفتاب تقلبی فقط می‌ تواند ترکیبی شبیه لوسیون از مواد شیمیایی ناشناخته باشد که به هیچ وجه اثر مسدود کننده نور خورشید را ندارد. این بهترین حالت ممکن است. زیرا یک کرم ضد آفتاب تقلبی می تواند حاوی ترکیباتی باشد که برای پوست بسیار مضر هستند.

بنابراین داروخانه اینترنتی درمانگیاه قصد دارد تا در این مقاله به معرفی چند نمونه از این موارد بپردازد.

 

تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی

تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی چیست؟

تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی

اگر کرم ضد آفتاب الارو تقلبی خریداری کنید هم پول خود را از دست می دهید و هم پوست شما در سلامت کامل نخواهد بود. پس بهتر است این کرم را از یک مرجع معتبر مثل داروخانه اینترنتی درمانگیاه خریداری کنید. در ادامه تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی را برای شما مطرح می کنیم.

لوگو، زبان نوشته و خط بریل

نوشته روی بسته بندی کرم ضد آفتاب الارو اصل باید کاملا انگلیسی باشد. متاسفانه در ضد آفتاب تقلبی از این برند به زبان فارسی بر روی جعبه اطلاعات محصول درج شده است. وجود خط بریل روی جعبه ضد آفتاب از دیگر نکاتی است که تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی را مشخص می کند.

نام ضد آفتاب و مدل آن با خط بریل بر روی جعبه ضد آفتاب الارو اورجینال نوشته می شود. هنگام خرید و سفارش حتما به لوگو روی بسته بندی های محصولات این برند توجه کنید. لوگو بر روی بسته بندی ضد آفتاب به صورت برجسته درج شده در حالی که در ضد آفتاب تقلبی به صورت چاپی و بدون برجستگی حک می شود.

توجه به SPF کرم ضد آفتاب

اصولا طیف SPF ضد آفتاب های کرم پودری اصل الارو متناسب با نیاز افراد شامل اعداد 25 و 30 می شود. متاسفانه ضد آفتاب های کرم پودری الارو تقلبی در بازار تنها عدد SPF 50 را از خود نشان می دهند. اگر مایل به خرید ضد آفتاب با SPF50 هستید حتما به دیگر فاکتورهای موثر جهت تشخیص کرم ضد آفتاب الارو اصل از تقلبی دقت کنید.

کد 16 رقمی روی محصول

توجه به کد 16 رقمی از دیگر روش های تشخیص کرم ضد آفتاب الارو اصل از تقلبی است. تمام محصولاتی که به صورت قانونی به کشور وارد می شوند دارای کد 16 رقمی هستند. از طریق بررسی این کد و ارسال آن به شماره ذکر شده روی محصول، می توان از صحت تاریخ تولید و انقضا، نام محصول و شرکت تولید کننده اطمینان حاصل کنید.

تفاوت قیمت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی

متاسفانه فاکتور قیمت یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگزار در خرید محصولات تقلبی است. کرم ضد آفتاب تقلبی می تواند به خودی خود باعث ایجاد بثورات، سوختگی و آسیب های دیگر شود. قاعدتا محصولات اصل و وارداتی هزینه بالاتری دارند. نمونه های داخلی و تقلبی به جهت جذب مشتری، قیمت پایین تری برای محصول تقلبی خود در نظر می گیرند. همیشه قیمت محصول را با چندین مراکز و سایت های معتبر مقایسه کنید.

فرق ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی

فرق ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی

تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی در رنگ و بافت آن ها

مسلما محصولات فیک و تقلبی از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می کنند. بافت ضد آفتاب الارو اورجینال کاملا سبک است و به خوبی با پوست صورت همگن و یکنواخت می شود. ضد آفتاب الارو تقلبی بافتی چسبنده دارد و حس چربی بیش از حد و دانه های سفید رنگ روی پوست ایجاد می کند.

ما به شما پنج راه جهت تشخیص فرق ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی گفته ایم، راه ششم را شما به ما بگویید؟

ویژگی های مثبت کرم الارو اصل

کرم ضد آفتاب الارو برای با فرمولاسیون تخصصی برای انواع تایپ های پوستی ارائه شده است. فاکتورهای حفاظتی به کار رفته در محصول به هیچ عنوان سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند. فرمولاسیون انواع کرم های ضد افتاب الارو کاملا تخصصی است و برای کودک و بزرگسال مناسب می باشد.

از ترکیبات بی نظیر موجود در ضد آفتاب الارو می توان به سالیسیلیک اسید اشار نمود که توانایی تنظیم ترشح چربی پوست را خواهد داشت.

دوام و ماندگاری این محصول بسیار طولانی است و بدون ایجاد سنگینی در پوست و بستن منافذ پوستی به مراقبت در مقابل اشعه های مضر خورشیدی می پردازد.

همچنین انواع ویتامین های E و C  موجود در آن با تقویت بافت پوست مانع از آسیب فاکتورهای مضر محیطی به پوست می شود.

اگر از کرم ضد آفتاب تقلبی الارو استفاده کنیم چه می شود؟

استفاده از کرم ضد آفتاب تقلبی الارو می‌تواند به شدت ضرر بار باشد. در واقع، این یک مسئله جدی است که ممکن است به پوست صورت آسیب غیر قابل جبران بزند. با توجه به این که ضد آفتاب یک مرحله بسیار مهم در روتین پوستی روز شماست و هر دو ساعت باید آن را تکرار کنید، اگر حاوی مواد مضر باشد تخریب شدیدی ایجاد می کند.

اگر هنوز در مورد روتین پوستی نمی دانید و یک روتین صحیح پوستی ندارید پیشنهاد می شود مقاله با موضوع مراحل روتین پوستی از درمانگیاه را مطالعه کنید.

کرم‌های ضد آفتاب اصلی الارو با فرمولاسیون‌های موثر و هماهنگ با استانداردهای بهداشتی تولید می‌شوند، که می‌توانند پوست شما  را در برابر آسیب‌های ناشی از تابش‌های مضر خورشید محافظت کنند. اما کرم‌های تقلبی  از مواد کم‌کیفیت یا حتی مضر تشکیل شده اندکه می‌توانند به جای محافظت، به پوست شما آسیب برسانند.

استفاده از کرم ضد آفتاب تقلبی ممکن است منجر به اثرات جانبی مختلفی شود، از جمله حساسیت، التهاب، ایجاد لکه‌های دائمی و حتی افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست. بنابراین، برای حفاظت از سلامت پوست خود، همواره به دنبال محصولات اصلی و معتبر از برندهای معروف باشید و از خرید محصولات ارزان قیمت و ناشناس بپرهیزید.

خرید کرم ضد آفتاب اصل الارو

شاید همکنون با خودتان فکر کنید که در خرید آنلاین چطور می توان از اصل بودن کرم ضد آفتاب الارو مطمئن شد! حق هم دارید. برای رفع این مشکل تنها یک راه حل وجود دارد آن هم خرید از یک مرجع معتبر است!

شما می توانید در این زمینه به داروخانه اینترنتی درمانگیاه اعتماد کنید و خرید خود را ثبت کنید. درمانگیاه یک داروخانه اینترنتی است که دقیقا همان قوانین و ضوابط یک داروخانه فیزیکی بر آن حاکم است. کلیه محصولات درمانگیاه مجوز سازمان قضا و دارو دارند و تحت نظارت خانم دکتر شیما نظامی ارائه می گردد.

شما می توانید همکنون با اطمینان خاطر از اصل بودن کرم ضد آفتاب الارو سفارش خود را ثبت کنید و هرکجای ایران که باشید، محصول را درب منزل دریافت کنید.

در ادامه انواع کرم ضد آفتاب الارو معرفی شده اند که شما می توانید با توجه به نیاز پوستتان یکی را برگزینید.

انواع ضد آفتاب اورجینال الارو

همان طور که ذکر شد کرم های ضد آفتاب الارو اصل با نوع تقلبی به راحتی ممکن است برای بسیاری به اشتباه گرفته شود. یک خرید اشتباه علاوه بر آن که بودجه شما را مستقیما از بین می برد، سلامت پوست شما را نیز به سادگی تهدید می کند. داروخانه اینترنتی درمانگیاه انواع ضد آفتاب های اورجینال الارو در مدل های گوناگون برای تمامی پوست ها در اختیار دارد.

کرم ضد آفتاب الارو SPF25

این کرم با خاصیت کرم پودری خود در دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی طراحی و تولید می شود. این کرم حاوی ویتامین E بوده و برای استفاده روزانه کاملا مناسب است. این ضد آفتاب برای انواع پوست ها حتی پوست چرب کارایی و کاربرد دارد. کرم ضد آفتاب با همین مشخصات و SPF30 از دیگر محصولات آرایشی بهداشتی الارو است.

اینجا کلیک کنید 👈 کرم ضد آفتاب الارو SPF25

کرم ضد آفتاب الارو spf 25 بژ طبیعی مناسب برای انواع پوست

کرم ضد آفتاب الارو spf 25 بژ طبیعی مناسب برای انواع پوست

ضد آفتاب الارو SPF50 رنگی و بی رنگ

شرکت الارو، این ضد آفتاب را در دو مدل فاقد چربی و مناسب برای انواع پوست تولید می کند. این ضد آفتاب معدنی با SPF50 حدود 98 درصد از آثار مخرب اشعه UVB را مسدود می کند. لازم به ذکر است که ضد آفتاب های الارو وسیع الطیف هستند. به این معنی که علاوه بر اشعه UVB در برابر اشعه UVA نیز مقاومت می کنند.

اینجا کلیک کنید 👈 کرم ضد آفتاب الارو SPF50

ضد آفتاب الارو 50 بژ روشن فاقد چربی

ضد آفتاب الارو 50 بژ روشن فاقد چربی

فلوئید ضد آفتاب الارو وت فورس SPF50

خیلی از افراد به خصوص آن هایی که پوست چرب دارند مایل به استفاده از ضد آفتاب های فلوئیدی هستند. فلوئید محصولی با بافتی سبک است و پوششی کاملا یکنواخت برروی پوست ایجاد می کند. این فلوئید، یک انتخاب ایده آل به ویژه برای افراد با پوست چرب محسوب می شود. اوره و ویتامین B5 موجود در این فلوئید باعث لطافت هرچه بیشتر پوست و حفظ رطوبت در آن می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 فلوئید ضد آفتاب الارو

Ellaro Wetforce Sunscreen Fluid SPF50

Ellaro Wetforce Sunscreen Fluid SPF50

انتخاب یک کرم ضد آفتاب و تشخیص تفاوت ضد آفتاب الارو اصل و تقلبی با وجود موارد ذکر شده کار سختی نیست، به ویژه آن که اگر از یک مرجع قابل اعتماد خریداری کنید. داروخانه اینترنتی درمانگیاه انواع کرم های ضد آفتاب اورجینال از برندهای گوناگون به ویژه برند الارو را در اختیار دارد. مشخصات و اطلاعات هریک در بخش آرایشی بهداشتی وبسایت قابل مشاهده است.