اگر به دنبال تقویت پوست خود هستید، به بهترین مولتی ویتامین برای پوست خود نیاز خواهید داشت.

تغذیه صحیح برای پوست شما، بسیار بیشتر از تمیز کردن و مرطوب کردن آن نیاز به مراقبت و توجه دارد. درخشش پوست به رژیم غذایی و مصرف مواد مغذی شما نیز بستگی دارد، به همین دلیل است که مصرف بهترین مولتی ویتامین برای پوست می تواند مکمل ارزشمندی برای رژیم پوست باشد.

خواه به دنبال ویتامین هایی برای داشتن پوستی شفاف باشید یا در تلاش جهت به تعویق انداختن چین و چروک های پوستی خود باشید، به بهترین مولتی ویتامین برای پوست خود نیاز خواهید داشت. در این شرایط مولتی ویتامین های پوستی زیادی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. برخی از آن ها به صورت کپسول یا قرص هایی هستند که به صورت خوراکی مانند ویتامین های روزمره مصرف می شوند، در حالی که برخی دیگر به صورت پودر برای افزودن به نوشیدنی های روزمره کاربرد دارند.

اما چگونه می توان فهمید که کدام یک ارزش امتحان کردن دارند و کدام یک تنها وقت شما را تلف کمک می کنند؟ در اینجا ما تعدادی از ویتامین ‌های ضروری برای سلامت و لطافت پوست را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم مکمل هایی را پیدا کنید که بهترین عملکرد را برای پوست شما دارند.

چرا به بهترین مولتی ویتامین برای پوست نیاز دارم؟

اگر می‌خواهید یک مشکل خاص پوستی مانند خشکی پوست، عدم درخشندگی یا لکه ‌ها را هدف قرار دهید، مولتی ویتامین ‌های پوست می ‌توانند کمک بسیاری کنند. حتی اگر مشکل خاصی ندارید، این مکمل ها سلامت کلی پوست شما را بهبود می بخشند.

ویتامین‌های پوست نمی‌توانند جایگزین یک رژیم غذایی سالم شوند، اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که سبک زندگی ناسالم و مشغله های کاری دارید و حتی در تماس با هوای آلوده هستید؛ در این شرایط بهتر است شکاف های تغذیه ای خود را با مصرف مکمل های مولتی ویتامین به راحتی پر کنید.

شما می توانید مقاله درمانگیاه درباره بهترین مولتی ویتامین برای بانوان را نیز مطالعه کنید

برای مطالعه اینجا کلیک کنید 👈 بهترین مولتی ویتامین برای خانم ها

 

بهترین مولتی ویتامین برای پوست شما

بهترین مولتی ویتامین برای پوست شما

ضروری ترین موادی که باید در بهترین قرص ویتامین برای پوست جستجو کنید، چیست؟

موادی که به دنبال آن هستید واقعا به اهداف پوست شما بستگی دارد، اما در اینجا ما به چند مورد اشاره می کنیم که تقریبا تمامی افراد در هر سن و هر جنسی به آن نیاز دارند.

از کلاژن به هیچ وجه غافل نشوید

کلاژن پروتئینی است که به ساختار پوست کمک می کند. این ماده پروتئینی که در تقویت پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی موثر است اغلب برای زنان چهل و پنجاه ساله توصیه می شود. کلاژن تنها محدود به افراد مسن نیست بلکه حضور آن در بهترین مولتی ویتامین برای پوست در هر سنی اهمیت دارد زیرا با افزایش سن، کلاژن کمتری تولید می کنیم و شما با مصرف کلاژن می توانید روند پیری را در آینده به تاخیر بیندازید.

قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین C

قرص کلاژن گلد بیوتین با ترکیبات خود حاوی مواد مغذی برای حمایت از پوست شما و همچنین مو و ناخن هستند. مصرف سه عدد از این قرص در شبانه روز، مواد مغذی کلیدی مانند کلاژن، ویتامین  Cو بیوتین را برای شما فراهم می کند. این ها، ویتامین های همه جانبه زیبایی هستند. قرص کلاژن را به می توانید به عنوان کپسول زیبایی صورت در نظر بگیرید چرا که پس از استفاده از این قرص متوجه بهبودی قابل توجهی در سلامت و ظاهر پوست خود خواهید شد.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص کلاژن گلد بیوتین

قرص کلاژن گلد بیوتن و ویتامین سی

بهترین قرص کلاژن سازی پوست

پودر کلاژن بیوتی

کلاژن به دلیل خواص حمایتی پوستش شناخته شده است، بنابراین پودر کلاژن یک جایگزین عالی برای کسانی است که نمی خواهند مکمل ها را به صورت قرص مصرف کنند. هر ساشه از پودر حاوی پپتیدهای کلاژن هیدرولیز شده همراه با اسید هیالورونیک، ویتامین C، روی و بیوتین است. پودر کلاژن یک انتخاب ایده آل برای افراد حساس به طعم یا رایحه است چرا که این پودر بدون طعم یا بوی نامطبوعی تولید و طراحی شده است. شما می توانید آن را به سادگی، هر روز صبح در اسموتی یا یک لیوان شیر خود حل کرده و میل نمایید.

اینجا کلیک کنید 👈 پودر کلاژن بیوتی

پودر کلاژن بیوتی

پودر کلاژن بیوتی

ویتامین B، جزو اساسی بهترین مولتی ویتامین برای پوست

طیف وسیعی از ویتامین های B وجود دارد که به سلامت پوست کمک می کند. اعتقاد بر این است که B3 یا نیاسین به جلوگیری از بیماری های پوستی مانند روزاسه، درماتیت و پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید کمک می کند، در حالی که کمبود ویتامین B12 می تواند منجر به رنگ پریدگی پوست یا هیپرپیگمانتاسیون شود.

نیاسینامید یک ماده همه کاره و ملایم است که برای اکثر انواع پوست مناسب است. می ‌توان آن را در انواع محصولات مراقبت از پوست مانند سرم ‌ها، مرطوب‌کننده  ‌ها و ماسک ‌ها یافت و به عنوان بخشی از یک برنامه روزانه مراقبت از پوست برای کمک به بهبود سلامت و ظاهر پوست استفاده کرد. اما مصرف خوراکی آن نیز در بهترین مولتی ویتامین برای پوست اهمیت و فواید خاص خود را دارد.

نیاسینامید به تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند تا موجب استحکام و خاصیت ارتجاعی به پوست شود. کاهش چین و چروک و خواص ضد التهابی از دیگر تاثیرات مهم بهترین قرص ویتامین برای پوست است. نیاسینامید همچنین به تنظیم تولید سبوم کمک می کند، اتفاقی که به کاهش بروز آکنه و سایر جوش ها کمک می کند.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس

قرص پرفکتیل پلاتینیوم تحت لیسانس شرکت ویتابیوتکس انگلیس، مملو از بسیاری از مواد معدنی از جمله گروه ویتامین ب است تا ظاهر و سلامت کلی پوست شما را بهبود بخشد. هر کپسول مملو از آنتی اکسیدان ها، عصاره های گیاهی و ویتامین ها است، به علاوه این کپسول فاقد گلوتن و فاقد رنگ های مصنوعی است. قرص پرفکتیل به طور خاص طراحی شده تا درخشندگی پوست را برای شما به ارمغان بیاورد و همچنین از بهبود و استحکام پوست پشتیبانی کند.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص پرفکتیل پلاتینیوم

قرص پرفکتیل پلاتینیوم

قرص پرفکتیل پلاتینیوم

ویتامین E و خواص شگفت انگیز آن

توکوفرول که به عنوان ویتامین E نیز شناخته می شود، یک ویتامین محلول در چربی است که فواید متعددی برای پوست دارد. فرمولاسیون بهترین مولتی ویتامین برای پوست با وجود این آنتی اکسیدان قوی به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد ناشی از استرس های محیطی مانند اشعه UV، آلودگی و دود سیگار کمک می کند. اثرات مستقیم ویتامین E و C برای یکدیگر این است که توکوفرول پایداری ویتامین C را افزایش می‌ دهد، ویتامینی که نسبت به دما و تخریب در برابر UV حساس ‌تر است.

رطوبت بخشی و تسکین دهنده بودن از دیگر خواص این ویتامین است. ویتامین E با خواص ضد التهابی خود می تواند به آرامش پوست کمک کند. اگر پوست خیلی حساس و تحریک شده ای دارید بهتر است حتما مصرف مولتی ویتامین ها حاوی توکوفرول را امتحان کنید، پس از مدتی شاهد کاهش قرمزی و میزان التهاب بر روی پوست خود خواهید بود. توکوفرول همچنین می تواند با تقویت سنتز کلاژن به بهبود بافت پوست کمک کند.

توکوفرول را می توان در انواع محصولات مراقبت از پوست، از جمله مرطوب کننده ها، سرم ها و روغن ها یافت. این یک ماده ایمن و ملایم است که برای اکثر انواع پوست مناسب است، اما علاوه بر استعمال موضعی، بهتر است مصرف این ویتامین را با رعایت میزان دوز مشخص به صورت روزانه نیز دریافت کنید.

قرص پیگمنتا درمکس سفید کننده پوست

این قرص به واسطه تاثیرات آنتی اکسیدانی قوی و ویتامینی خود باعث سفید کردن پوست شده و چین و چروک را کاهش می دهد. ال گلوتاتیون، ویتامین سی، عصاره دانه انگور ویتامین E از ترکیبات مهم این کپسول زیبایی صورت است.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص پیگمنتا درمکس

قرص پیگمنتا

قرص پیگمنتا

ویتامین C یا اسید اسکوربیک را فراموش نکنید

ویتامین C که به نام اسید اسکوربیک نیز شناخته می شود، یک ویتامین محلول در آب است که فواید متعددی برای پوست دارد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد، کمک می کند. ویتامین C می تواند رادیکال های آزاد را خنثی کند و به جلوگیری از استرس اکسیداتیو کمک کند. حضور این ویتامین در فرمولاسیون بهترین مولتی ویتامین برای پوست اهمیت زیادی دارد زیرا برای تولید کلاژن، پروتئینی که ساختار و استحکام پوست را فراهم می کند، ضروری است.

ویتامین C می تواند با تقویت عملکرد سد پوست و جلوگیری از کاهش رطوبت به بهبود آبرسانی پوست کمک کند. مولتی ویتامین های حاوی اسید اسکوربیک می توانند به داشتن پوستی صاف و سالم کمک کند. ویتامین C دارای خواص ضد التهابی است در نتیجه به کاهش قرمزی و التهاب در پوست موثر است. این قابلیت می تواند به ویژه برای کسانی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند مورد توجه واقع شود.

قرص آنادرم سلامت پرمون امین

ترکیب مصرف بهترین مولتی ویتامین برای پوست همراه با استعمال محصولات موضعی بهترین راه برای بهبود سلامت پوست است. ویتامین C برای روشن کردن پوست و اثر ضد پیری آن شناخته شده است، بنابراین مصرف قرص آنادرم سلامت پرمون امین راه مناسبی برای ایجاد درخشش بیشتر در پوست شما است. با مصرف این کپسول زیبایی صورت مطابق با دستور العمل آن به تدریج شاهد پوستی لطیف و درخشان خواهید بود.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص آنادرم پرمون امین

قرص آنادرم برای پوست و مو

قرص آنادرم برای رفع چین و چروک

اکنون که مصرف بهترین مولتی ویتامین برای پوست خود را در اولویت قرار داده اید بهتر است به دنبال محصولاتی باشید که علاوه بر ویتامین های ضروری حاوی مواد تشکیل دهنده گیاهی هستند و همچنین فاقد مواد افزودنی مصنوعی و رنگ و فاقد گلوتن باشند.

علاوه بر این، این مسئله را فراموش نکنید که دستیابی به یک پوست سالم نیاز به ممارست و صبر دارد. مصرف بهترین مولتی ویتامین برای پوست شما، آن هم تنها پس از چند روز قرار نیست معجزه ای ایجاد کند. مطابق دستور العمل دوز مشخصی از مکمل های ویتامینی را دریافت کنید. پس از یک دوره درمان شاهد تغییرات مثبتی در پوست خود خواهید بود.