پوست و موی هر فرد از هر نوعی که باشد نیاز به مراقبت دارد. گاهی برخی از افراد مدعی می شوند که خوش پوست هستند و نیازی نیست مراقبت های پوستی انجام بدهند. اگر پس از چند سال و با گذر دوران جوانی این افراد را ببینید، متوجه خواهید شد که دیگر اثری از جوانی نیست. پس لازم است به این مسئله مهم توجه کنیم. مراقبت از پوست و مو کار سختی هم نیست. کافی است از مواردی مثل بهترین قرص تقویت پوست و مو استفاده کنید. در این مقاله از درمانگیاه به بررسی تاثیر قرص های تقویت پوست مو در زیبایی و جوانسازی پوست و مو می پردازیم.

 

تاثیر بهترین قرص تقویت پوست و مو

انواع برندها و شرکت ها سالانه با فرمولاسیون خاص خود داروهایی را به بازار عرضه می کنند که هر یک کارایی خاص خود را دارد. اگر به فروشگاهی مثل درمانگیاه مراجعه کنید می توانید تنوع این محصولات را ببینید. اما مسئله اینجاست که بسیاری از افراد نمی دانند دقیقا باید از چه محصولی استفاده کنند. عده ای معتقدند مصرف این قرص ها نه تنها تاثیری ندارد بلکه باعث بروز آسیب های کبدی می شود. دقیقا باید گفت بله اگر شما دارویی را بی هدف مصرف کنید نه تنها تاثیری دریافت نمی کنید بلکه دچار آسیب و بیماری هم می شوید. برای استفاده از بهترین قرص تقویت پوست و مو ابتدا باید بدانید که بدن شما به چه چیزی احتیاج دارد و کمبود چه ویتامین هایی درحال اثر گذاشتن بر پوست و موی شماست.

پس لازم است یک چکاب کامل انجام دهید و وضعیت آیتم های خون و ویتامین ها را بدانید. حالا با توجه به کمبود مواذ مغذی در خون می توانید بهترین قرص تقویت پوست و مو را انتخاب کنید و نتایج فوق العاده آن را ببینید.

بهترین قرص تقویت پوست و مو

بهترین قرص تقویت پوست و مو

انواع نیازهای پوست و موی ما

برای سلامت بدن وجود مقدار کافی از مواد معدنی و ویتامین ها ضروری است. اما بعضی از این مواد معدنی و ویتامین ها مستقیما بر زیبایی و جوانسازی پوست و مو هر فرد تاثیر می گذارد. بهتر است این موارد را بشناسید:

ویتامین A:

این ویتامین محلول در چربی است. یعنی برای جذب شدن به بدن نیاز به چربی دارد. مهمترین ویژگی ویتامین آ کمک به رشد سلولی است. هرچه رشد سلولی بیشتر باشد توانایی پوست و مو در بازسازی خود بیشتر است. پس دقت کنید اگر به دنبال قرصی هستید که طراوت را به موهای شما بازگرداند و لک های پوست را از بین ببرد، وجود ویتامین A در آن ضروری است.

ویتامین های خانواده B :

از تاثیرات ویتامین های B هر چه بگیم کم گفتیم. ویتامین های گروه ب نقش اساسی در تقویت و استحکام پوست و مو ناخن دارند. اگر دقت کرده باشید چینی ها و ژاپنی ها پوست و موی عالی دارند. دلیلش مصرف برنج سبوس دار به صورت دم کرده است که انواع ویتامین B را در خود دارد. تقریبا هیچ قرصی و هیچ شامپوی تقویتی دیگری تولید برای مراقبت از پوست و مو تولید نمی شود مگر این که حاوی یکی از ویتامین های گروه ب باشد.

بیوتین :

بیوتین نام دیگر ویتامین B7 است. اما به قدری اهمیت دارد که باید به صورت جدا درباره ان صحبت کرد. بهترین قرص تقویت پوست و مو چنانچه شامل بیوتین باشد از ریزش مو و شکستگی ناخن ها جلوگیری می کند. به کمک این قرص حتی می توانید انتظار درمان آکنه را داشته باشید. فراموش نکنید پس از دو الی سه ماه مصرف قرص حاوی بیوتین می توانید شاهد نتایج آن باشید.

فولیک اسید:

فولیک اسید نام دیگر ویتامین B9 است. این ویتامین برای درمان جوش و ترک خوردگی های پوست خیلی خوب عمل می کند. به همین دلیل است که می گوییم برای انتخاب بهترین قرص تقویت پوست و مو باید به مشکلات خود و مواد موجود در قرص آگاه باشید.

زینک (روی) :

تقریبا همه از اهمیت زینک برای پوست و مو می دانند. زینک یکی از مواد معدنی بسیار مهم است که موجب استحکام ناخن و تقویت رشد موها می شود. اگر زینک را به صورت صحیح مصرف کنید در طولانی مدت موجب حفظ سلامت پوست می شود.  اگر شاهد لک های سفید روی ناخن هستید سریعا مصرف زینک را آغاز کنید.

بهترین قرص تقویت پوست و مو

بهترین قرص تقویت پوست و مو

آیا باید قرص حاوی تمام این ترکیبات را مصرف کنیم؟

تا اینجای ماجرا متوجه شدیم که پوست و موی ما چه نیاز هایی دارد. اما آیا باید قرص هایی حاوی تمام این موارد را مصرف کنیم.

پاسخ خیر است. شما فقط کافیست یک قرص را به عنوان بهترین قرص تقویت پوست و مو مناسب خودتان انتخاب کنید و سپس مصرف را آغاز کنید.

متخصصان داروسازی معمولا برای کسب بهترین نتیجه طبق یک فمولاسیون دقیق این ویتامین ها را داخل یک قرص کنارهم قرار می دهند. این ترکیبات یک قرص هستند که مشخص می کنند هر قرص را برای رسیدن به چه هدفی باید مصرف کرد.

قرص های شامل زینک، ویتامین Cو ویتامین های خانواده B در مکمل های رشد و تقویت ناخن، پوست و مو استفاده می‌کنند.

اگر قرصی شامل انواع مواد پروتئینی و معدنی بود، می توان از آن برای بقای رشد مو و قوام پوست استفاده کرد.

بسیاری از افراد رژیم های خاصی دارند. مانند رژیم غذایی گیاهخواری.

بنابراین پروتئین ها را از غذا دریافت نمی کنند و باید برای دریافت آن از انواع قرص و آمپول های تقویتی استفاده کنند.

 

بهترین قرص تقویت پوست و مو در بازار چیست؟

اگر بخواهید پیشنهاد درمانگیاه را درباره قرص های موجود در بازار بدانید به شما سه قرص خیلی خوب که به جرات می توان  عنوان بهترین قرص تقویت پوست و مو را به آن داد به شما معرفی می کنیم.

 

قرص پرفکتیل:

قرص پرفکتیل حاوی انواع ریزمغذی های مناسب برای تقویت پوست و مو و ناخن است. این قرص به عنوان بهترین قرص تقویت پوست و مو به خوبی سلامت و شادابی پوست و مو را حفظ می کند. در ترکیبات این محصول شاهد عصاره دانه انگور، پروآنتوسیانیدین، کاروتنوئیدها، ویتامین‌های D ،C ،E، انواع ویتامین‌های گروه B، سیستین و مواد معدنی هستیم. همانطور که می بینید طیف وسیعی از کمبودهای مواد مغذی در بدن را پوشش می دهد.

پرفکتیل ویتابیوتکس مکمل پوست و مو

پرفکتیل ویتابیوتکس مکمل پوست و مو

قرص پیگمنتا:

قرص پیگمنتا برای افرادی مناسب است که به دنبال پیشگیری از پیری پوست، حذف لکه‌ها و رنگدانه‌های پوستی و همچنین شفافیت و سفیدی آن هستند. این دارو به خوبی با رادیکالهای  آزاد مبارزه می کند و تاثیرات مخرب ان ها را از بین می برد. در ترکیبات این قرص شاهد ویتامین C وE و همچنین عصاره دانه انگور و ال گلوتاتیون جهت درمان لک های پوست هستیم.

در واقع هدف این دارو رفع لک و تیرگی هست. برای افرادی که از لک های فراوان روی پوست خود رنج می برند پیشنهاد می شود. گرچه پروسه درمان لک نیاز به تراپی های دیگر هم دارد. اما مصرف این قرص در روند درمان سرعت ایجاد می کند.

پیگمنتا درمکس

پیگمنتا درمکس

قرص هیر نوتری کارن:

این قرص که به صورت کپسول ارائه می شود بهترین قرص تقویت پوست و مو با هدف زیباتر شدن و درخشنگی است. در کپسول هیرنوتری ویتامین های گروه B، ویتامین E، املاح مس، ید، آهن، سلنیوم، روی و اسیدهای آمینه ، سیستین و متیونین وجود دارد. پس از کامل شدن دوره مصرف این قرص شاهد استحکام شدید موها و ناخن ها و طراوت پوست خواهید بود.

هیرنوتری کارن 30 عددی

هیرنوتری کارن 30 عددی

 قبل از مصرف بهترین قرص تقویتی پوست و مو این نکات را رعایت کنید.

هیج وقت سراغ خود درمانی نروید. گرچه که این داروها بی ضرر هستند اما خود درمانی کار بسیار اشتباهی است. البته برای تهیه این داروها نیازی هم به مراجعه به پزشک نیست. فقط کافیست قبل از مصرف یک مشاوره پزشکی و یا یک مشاوره تخصصی از از داروخانه دریافت کنید.

فردی که ترکیبات این داروها را می داند به خوبی می تواند شما را راهنمایی کند. آزمایش خون را فراموش نکنید. در مصرف این دارو ها حتما بروشور داخل آن را مطالعه کنید تا روش صحیح مصرف و محدودیت های مصرف را بدانید. بعضی از داروها که به عنوان بهترین قرص تقویت پوست و مو شناخته می شوند با برخی دیگر از داروها از جمله آنتی بیوتیک ها تداخل دارند. پس بهتر است اگر داروی دیگری مصرف می کنید به این مسئله توجه داشته باشید. همیشه بهترین قرص تقویت پوست و موی خود را از معتبرترین فروشگاه ها تهیه کنید. توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه های خانگی داروهایی را از خارج کشور به صورت شخصی و محدود وارد می کنند و به شما می فروشند بدون هیج دستورالعمل و تاییدیه ای. مورد های بسیاری گزارش شده است که قوطی قرص مورد نظر با یک دارو معمولی مثل قرص زردچوبه پرشده و پلمپ شده بوده و به عنوان قرص تقویت پوست و مو به فروش رسیده است. در خرید این داروها مراقب کلاهبردارها باشید.

 

کلام آخر

هر روزه سوالات زیادی در رابطه با بهترین قرص تقویت پوست و مو مطرح می شود. وظیفه ما این است که آنچه از می دانیم جهت اگاهی رسانی نشر دهیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. مصرف قرص های تقویت پوست و مو می تواند کمک بزرگی در جهت درمان مشکلات پوست و موی شما بکند. در این مقاله به بررسی آنچه پوست و موی هر فرد به ان احتیاج دارد پرداختیم و سه تا از بهترین قرص های موجود در بازار را معرفی کردیم.