زمانی که فردی از اضافه وزن رنج می برد و تصمیم می گیرد یک رژیم لاغری را امتحان کند به دنبال بهترین روش های لاغری سریع می گردد. اغلب افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند صبر کمی دارند و به دنبال بهترین نتیجه در کوتاهترین زمان هستند.

به همین دلیل است که اغلب افراد بهترین روش لاغری را سریع ترین روش آن می دانند. گرچه افرادی هم هستند که دنبال روش های لاغری سالم هستند که هیچ آسیبی به بدن وارد نکند. در این مقاله از درمانگیاه سعی داریم به معرفی بهترین روش های لاغری سریع که در سال 2023 تایید شده اند بپردازیم. همچنین با معرفی داروهایی مثل کربوبلاکر و کربوفایت این مسیر را برای شما هموار تر خواهیم کرد.

در صورتی که فرصت خواندن ندارید می توانید از فایل صوتی زیر استفاده کنید:

پایه و اساس رژیم های لاغری

رژیم گرفتن و لاغر شدن نیاز به رعایت نکاتی دارد. تفاوتی ندارد که شما از چه رو استفاده می کنید. برای موفق شدن در هر رژیمی باید این نکات رعایت شود.

 

کاهش مصرف کربوهیدرات

اگر کربوهیدارت را در رژیم غذایی خود کاهش دهید در واقع از تبدیل شدن آن به چربی و اضافه کردن حجم چربی های انباشته شده در اندام های بدن جلوگیری کرده اید.

حذف کربوهیدرات کار درستی نیست زیرا به هر حال بدن از آن برای دریافت انرژی روزمره استفاده می کند. بنابراین باید سطح کربوهیدرات را در مصرف روزانه خود پایین بیاورید و یک روز در هفته را به وعده های چیت کردن اختصاص دهید. یعنی در این روزها میزان بیشتری کربوهیدرات مصرف کنید. در این صورت متابولیسم و کالری سوزی بدن تنظیم می شود و به سرعت لاغر خواهید شد.

اغلب حجم غذای ما ایرانیان را کربوهیدرات تشکیل می دهد. بنابراین باید به کمک مکمل هایی مثل کربوبلاکر و کربوفایت از جذب این میزان کربوهیدرات جلوگیری کنیم.

گاهی خوردن دست خودمان نیست و ناخودآگاه حجم زیادی کربوهیدرات میخوریم. پس در این صحنه این مکمل ها به کمک ما می آیند.

 

وعده های غذایی

وعده های غذایی باید مشخص و دقیق باشند. شما باید یا 5 وعده غذایی سبک بخورید و یا دو وعده غذایی پرحجم.

این بستگی به برنامه روزمره شما دارد. منظور از دو وعده غذایی پر حجم این نیست که حجم زیادی از فست فود و شیرینی جات را میل کنید. منظور این است که غذاهای رژیمی را در دو وعده میل کنید. حجم این دو وعده باید با حجم آن 5 وعده برابری کند.

 

سالاد خوردن

هرکسی که رژیم می گیرد همیشه یک ظرف سالاد همراه خود دارد. سالاد سرشار از فیبر است و با گرفتن حجم معده کمک می کند احساس سیری به وجود بیاید و غذاهای کربوهیدرات دار را کمتر مصرف کنید.

 

تحرک داشتن و ورزش کردن

اگر مصرف کربوهیدرات و دریافت انرژی را پایین بیاورید پس از مدتی می بینید که دیگر رژیم به بدن شما کارساز نیست و کاهش وزن اتفاق نمی افتد. این بدین دلیل است که متابولیسم بدن شما پایین است.

متابولیم پایین یعنی مواد غذایی که وارد بدن شما می شوند و تبدیل به چربی و انرژی می شوند مصرف نمی شود و به صورت چربی ذخیره می گردد. با ورزش و تحرک می توان میتابولیسم بدن را افزایش داد.

 

توجه به خواب کافی

اگر رژیم غذایی خود را رعایت کنید اما خواب کافی نداشته باشید، انرژی کمی برای تحرک و فعالیت دارید به علاوه بدن به علت ضعف و خستگی شما را به حالت استاپ وزنی می برد.

همچنین نداشتن خواب کافی موجب می شود هورمون های بدن شما به هم بریزد و در نتیجه تعادل وزنی و احساس ضعف و گرسنگی و پرخوری عصبی به سراغ شما بیاید. سعی کنید هر شب 11 بخوابید و پس از 7 ساعت خواب بیدار شوید.

 

بهترین روش های لاغری

بهترین روش های لاغری

بهترین روش های لاغری سریع

در این جا درباره چند رژیم معروف صحبت می کنیم که از بهترین روش های لاغری سریع محسوب می شوند. این رژیم ها تست شده اند و مشخص شده است در صورت اجرای صحیح آن ها هیچ آسیبی برای بدن ندارند.  در کنار این رژیم ها مکمل هایی مثل کربوبلاکر و کربوفایت با سرعت بیشتری ما را به وزن دلخواه می رسانند. و اما رژیم های پیشنهادی:

 

رژیم غذایی 30 روزه

این رژیم بسیار سختگیرانه است. طی این رژیم شما سی روز باید از خوردن هر نوع مواد قندی، کربوهیدرات فرآوری شده و کلیه غلات اجتناب کنید. در این رژیم شما با مواد پروتئینی مثل تخم‌مرغ، گوشت قرمز، غذاهای دریایی، آجیل سیر می شوید.

این رژیم حاوی خوراکی های مغذی است و نوعی سالم خوری و عدم مصرف غذاهای فرآوری شده را رواج می دهد. اما رعایت آن برای سی روز کمی سخت به نظر می رسد.

 

 

رژیم غذایی 80/20

قانون 20/80 را همه جا می توان استفاده کرد. حتی به عنوان یکی از بهترین روش های لاغری سریع در سال 2023 شناخه شده است. طی این رژیم شما باید در 80 درصد مواقع خوارکی های سالم را انتخاب کنید. همچنین در 20 درصد مواقع آزاد هستید که هر غذایی دوست داشتید مصرف کنید.

تقریبا همه می توانند از این رژیم پیروی کنند زیرا محدودیت انتخاب خوراکی ندارد و تنها باید حواستان به میزان مصرف هر خوراکی باشد. این رژیم از نظر روانی نیز بسیار اثربخش است. زیرا نیازی نیست در مقابل غذایی که ولع خوردن ان را دارید مقاومت کنید. تنها کافیست میزان کمی از ان بخورید.

اما این رژیم مثل یک لبه تیغ است و ممکن است خیلی زود از مسیر رژیم و سالمخوری خارج شوید.

رژیم کتوژنیک

این رژیم نیز جز بهترین روش های لاغری سریع است که این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده است. در رژیم کتوژنیک توصیه می شود خوراکی‌های پر چرب، پروتئین متوسط و مقادیر اندک کربوهیدرات‌ها مصرف شود. در این رژیم قند اضافی حذف شده است و سبزیجات و میوه های مغذی در آن جا گرفته اند. ولی از آن جایی که غذای چرب در آن زیاد است باید مراقبت افزایش چربی خون باشید.

 

رژیم سوپر کربوهیدرات

در برنامه غذایی سوپر کربوهیدرات، که یکی از  بهترین روش های لاغری سریع  است توصیه می شود مواد پروتئینی 40 دصد مصرف شوند. کربوهیدرات ها 30 درصد مصرف شوند و چربی ها نیز 30 درصد مصرف شوند. همچنین مصرف میان وعده توصیه شده است.

در این رژیم مواد غذایی فرآوری شده حذف شده اند و فیبر زیادی در آن قرار گرفته است.

 

رژیم ویت واچرز

رژیم ویت واچرز یک برنامه غذایی است که برای هر فرد شخصی سازی می شود. در این رژیم اشتها فرد کنترل می شود و فرد بدون هیچ محدودیتی می تواند غذای مورد علاقه خود را به میزان نیاز بدنش در برنامه بگنجاند. اما این رژیم را حتما باید پزشک تغذیه ارائه دهد. باین رژیم نیز یکی از بهترین روش های لاغری سریع می باشد.

 

 معرفی مکمل های کمکی به بهترین روش های لاغری سریع

یک فرد که اضافه وزن زیادی دارد به علت طولانی شدن مسیر رژیم ممکن است از آن خارج شود. یا ممکن است نتواند به قدر کافی اشتهای خود را کنترل کند و رژیم خود را رها کند.

بنابراین باید از مکمل های مناسب رژیم لاغری استفاده کند تا هم سطح اشتها کنترل شود و هم مسیر رژیم با سرعت بیشتری پیش برود. در ادامه دو مکمل کربوبلاکر و کربوفایت را معرفی می کنیم که نتایج موفقیت آمیز بالایی داشتند.

داروخانه آنلاین درمانگیاه دو مکمل کربوبلاکر و کربوفایت را بهترین قیمت به شما ارائه می کند.

 

کربوبلاکر خارجی نچرال ورلد

یک مکمل رژیمی است و موجب می شود جذب کربوهیدارت تا 85 درصد در بدن کاهش پیدا کند. عصاره لوبیای سفید در این محصول آنزیم اثرگذار بر هضم نشاسته را کنترل می کند و موجب می شود نشاسته به صورت هضم نشده از بدن دفع گردد. این مکمل برای افرادی که قند خون بالا دارند نیز موثر است.

در واقع نقش اصلی این مکمل در بدن این است که از تبدیل کربوهیدرات ها به مواد قندی جلوگیری کند و موجب کاهش وزن شود.

کربوبلاکر خارجی 30 عددی

کربوبلاکر خارجی 30 عددی

 

برای خرید کربولاکر کلیک کنید:

کربوبلاکر

کپسول کربوفایت کارن

کپسول کربوفایت کارن نیز دقیقا همان کار کربوبلاکر را انجام می دهد و به کمک عصاره لوبیای سفید بر روی آنزیم آلفا آمیلاز اثر می گذارد و از جذب کربوهیدرات به بدن جلوگیری می کند و این گونه می تواند با بهترین روش های لاغری سریع همراه شود.

مصرف این مکمل نیز قند خون را پایین می آورد و افراد دیابتی که در حال مصرف داروهای کاهش قند خون هستند باید در مصرف آن با پزشک مشورت کنند تا دچار افت قند نشوند.

این دارو موجب کاهش وزن می شود اما از سوی دیگر سلامت عممی بدن را افزایش می دهد. چربی سوزی که توسط این کپسول انجام می شود، خیلی سریع شما را به وزن دلخواه می رساند.

 

 کارن 2

کارن 2

برای خرید کربوفایت بر روی لینک زیر کلیک کنید

کربوفایت

کلام آخر

در این مقاله به بررسی بهترین روش های لاغری سریع پرداختیم. در دنیایی زندگی می کنیم که افراد نتایج مثبت را با کمترین زحمت و در سریعترین زمان ممکن می خواهند.

بنابراین رژیم هایی طراحی شده اند که بتوانند به افراد دارای اضافه وزن کمک کنند. همچنین مکمل هایی مثل کربوبلاکر و کربوفایت ارائه می شوند تا این مسیر سخت را هموارتر کنند.

خوردن لذت بخش ترین کار در دنیاست. بنابراین رژیم لاغری سخت است. وجود یک مکمل رژیمی که به روند لاغری سرعت ببخشد می تواند احساس بسیار خوبی ایجاد کند و قبل از پایان یافتن اراده فرد او را به نتیجه دلخواه برساند.