» بیماری ها و پیشگیری » بهترین کرم ضد ترک بارداری
بهترین کرم ضد ترک بارداری

بهترین کرم ضد ترک بارداری

۱ مهر ۱۴۰۳ 11۰36

بهترین کرم ضد ترک بارداری

کدام دسته از بانوان باردار به بهترین کرم ضد ترک بارداری نیاز دارند؟ ترک ‌های پوستی معمولا در طول رشد جنین و افزایش سریع وزن در طول بارداری اتفاق می‌ افتند. در واقع، تا ۹۰ درصد از افراد باردار در سه ماهه سوم بارداری دچار ترک‌ های پوستی می ‌شوند. برخی از افراد نیز از نظر ژنتیکی بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به ترک های پوستی هستند. بنابراین، اگر مادر یا مادربزرگ شما آن ها را در دوران بارداری تجربه کرده است، به احتمال زیاد شما نیز شاهد آن ها خواهید بود.

اگر شما در این صفحه قرار دارید پس حتما به دنبال بهترین کرم ضد ترک بارداری یا لوسیون و هر روغنی هستید که برای بهبود ظاهر پوست خود استفاده کنید. اگرچه انتخاب کرم ترک شکم و آگاهی نسبت به برخی مسائل می تواند برای ما چالش برانگیز باشد. ما اینجا هستیم تا به تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ دهیم. از جمله:

  • از چه زمانی باید از بهترین کرم ضد ترک بارداری استفاده کنم؟
  • چه عواملی به جلوگیری از ترک های پوستی در دوران بارداری کمک می کند؟
  • چگونه بهترین کرم ضد ترک بارداری را انتخاب کنیم؟
  • پس از چه مدت ترک های پوستی بارداری بهبود می یابند؟

از چه زمانی باید از بهترین کرم ضد ترک بارداری استفاده کنم؟

لازم نیست منتظر بمانید تا متوجه چندین ترک بر روی شکم و ران خود شوید. بسیاری از کرم ها به عنوان یک اقدام پیشگیرانه عمل می کنند، بنابراین استفاده از آن ها به محض اینکه متوجه بارداری خود شدید قطعا می تواند مفید باشد. البته به خاطر داشته باشید که برخی از کرم ها در ابتدای دوران بارداری ممکن است منع مصرف داشته باشند.

چرا مصرف روغن ماهی برای سلامت پوست توصیه می شود؟

اینجا کلیک کنید 👈 فواید روغن ماهی برای پوست

بهترین کرم ضد ترک بارداری
بهترین کرم ضد ترک بارداری

چه عواملی به جلوگیری از ترک های پوستی در دوران بارداری کمک می کند؟

علاوه بر استفاده از بهترین کرم ضد ترک بارداری با رعایت یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، نوشیدن آب کافی، ورزش منظم و ماساژ ملایم شکم در هر روز می توانید به پیشگیری یا کاهش علائم ترک در دوران بارداری کمک کنید.

چگونه بهترین کرم ضد ترک بارداری را انتخاب کنیم؟

داروخانه ها مملو از انواع ژل و کرم ترک شکم هستند که نوید نتایج شگفت انگیز را می دهند. در حالی که به دنبال بهترین کرم ضد ترک بارداری هستیم پیش از انتخاب هر کرم یا لوسیونی باید موارد زیر را در نظر بگیریم:

مواد تشکیل دهنده:

چه چیزی می تواند مهمتر از مواد تشکیل دهنده یک فرآورده دارویی باشد؟ قطعا پیش از هر چیزی باید به این مسئله بپردازیم. ترکیبات گیاهی و شیمیایی در کنار یکدیگر می توانند اثرگذاری خود را بیشتر کنند و ترک های دوران بارداری را بهبود ببخشند، بنابراین پیش از انتخاب، قسمت فرمولاسیون کرم یا لوسیون را با دقت بخوانید. اگر مواردی مانند ویتامین E، بتاکاروتن، بیزابولول، اسید هیالورونیک، عصاره آلگا، عصاره گل همیشه بهار، ساکارومایزیس لیسات، چیتوسان، ماده سیلیکون، عصاره پیاز، الانتوئین و اسید سوربیک مشاهده کردید مطمئن باشید که به بهبود ترک های خود کمک کرده اید.

قیمت:

میزان هزینه عامل مهم دیگری است که می تواند شما را مجاب به انتخاب یک کرم بکند. برای کرم ترک شکم نیازی ندارید هزینه های گزاف کنید. ما برای این که کار شما را آسان کنیم در محدود ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان سه نوع از بهترین کرم ضد ترک بارداری را برای شما فهرست کرده ایم.

نظرات:

اصولا بررسی نظرات و کامنت های مشتریان سابق در انتخاب افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. استفاده آسان و دریافت بازخوردهای مثبت درباره بهبود ظاهری ترک های پوستی، دو مورد از مهمترین دلایل انتخاب یک کرم می تواند باشد.

در نهایت، مطمئنا باید گزینه درمانی را پیدا کنید که به شما بهترین احساس را بدهد. چه نوع بافتی را ترجیح می دهید؟ کرم، روغن یا ژل؟ آیا رایحه ای ملایم دوست دارید یا در دوران بارداری ترجیح می دهید فرآورده ای بدون عطر استفاده کنید؟ توجه به این نکات ریز قطعا روند درمان را برای شما هموارتر خواهد کرد.

کرم اسکار استاتیک رژوا اسکینز

تحقیقات نشان می ‌دهد که استفاده از اسید هیالورونیک برای علائم ترک اولیه، باعث کاهش چشمگیر آن‌ ها می شود. به ویژه آن که در کنار اسید هیالورونیک بتوان از دیگر عصاره های گیاهی و شیمیایی موثر نیز استفاده کرد. کرم رژوا اسکین سرشار از بتاکاروتن، عصاره آلگا، هیشه بهار، ویتامین های C، D و E و همچنین ماده موثر بابونه (بیزابولول) است. به خاطر داشته باشید که کرم اسکار استاتیک در سه ماهه اول بارداری منع مصرف داشته و از ماه چهارم بارداری قابل مصرف است.

اینجا کلیک کنید 👈 بهترین کرم اسکار

استاتیک رژوا اسکین

اسکار ژل دی جی درم

مطالعات متعدد نشان می دهد که کرم هایی که دارای سیلیکون پزشکی هستند، نه تنها در ترمیم ترک های پوستی بلکه در بهبود جای زخم، جای جوش و فرورفتگی های پوست نیز موثر هستند. خوشبختانه مصرف اسکار ژل دی جی درم برای انواع پوست کودکان بلامانع است.

اینجا کلیک کنید 👈 اسکار ژل دی جی درم

اسکارژل

ژل کنتراکتیوبکس

ژل کنتراکتیوبکس محصول کشور آلمان، از دیگر فرآورده های موثر و مقرون به صرفه در بازسازی مجدد سلول های پوست است. فرمولاسیون این کرم با وجود ترکیبات گیاهی و شیمیایی خود نظیر عصاره پیاز، الانتوئین، هپارین سدیم و اسید سوربیک، بافت مرده از سطح پوست را پاکسازی کرده و پوست را نرم و هموار می کند.

اینجا کلیک کنید 👈 ژل کنتراکتیوبکس

کنتراتیوبکس

پس از چه مدت ترک های پوستی بارداری بهبود می یابند؟

بدن هر فرد به طور متفاوتی بهبود می یابد و قابلیت های متفاوتی دارد، بنابراین مهم است که در روند درمان صبور باشید. سرعت بهبودی همچنین بستگی به این دارد که ترک های پوستی شما با چه شدتی شروع شود و چه گزینه درمانی را امتحان کنید.

سخن پایانی

تجربه بارداری برای هر زنی اتفاق بزرگی در زندگی محسوب می شود. در این دوران، ترک های پوستی به هر شکلی که نمایان شوند نشان دهنده چیزهای زیادی هستند که بدن شما از سر گذرانده، بنابراین دلیلی وجود ندارد که از آن ها خجالت بکشید. اگرچه متأسفانه ترک‌ های پوستی با گذشت زمان به طور کامل از بین نمی ‌روند، اما استفاده از بهترین کرم ضد ترک بارداری و انواع لوسیون‌ ها یا روغن ‌ها برای مرطوب نگه داشتن پوست در طول بارداری، بعد از بارداری و حتی در طول روتین روزانه، فواید بسیاری دارد.

این قانون همچنان برای مراقبت از پوست پابرجاست: هر چه زودتر شروع کنید، نتایج بهتری خواهید گرفت.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×