» بیماری ها و پیشگیری » بهترین کرم برای درمان پسوریازیس
بهترین کرم برای درمان پسوریازیس

بهترین کرم برای درمان پسوریازیس

۲۱ مهر ۱۴۰۳ 2۰20

بهترین کرم برای درمان پسوریازیس

مصرف کرم برای درمان پسوریازیس موثر است یا خیر؟ بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس اغلب ظاهر دلخراشی بر روی پوست شما ایجاد می کنند. لکه های خارش دار و قرمز روی پوست به صورت مزمن جا خوش می کنند و رفع آن ها بسیار دشوار است. اگر با این شرایط ناخوشایند مواجه هستید، پیش از آن که علائم شما شدید شود، درمان را جدی بگیرید. کرم برای درمان پسوریازیس به تسکین و کاهش این لکه های مزمن کمک بسیاری می کند.

خوشبختانه گیاهانی وجود دارند که با مکانیسم عمل خود از علت زمینه ای این عارضه از پوست عبور کرده و در بهبود وضعیت بیماری بسیار موثر هستند. در صورت استفاده صحیح و انتخاب بهترین کرم برای درمان پسوریازیس بر پایه ترکیبات گیاهی نه تنها علائم این شرایط ناامید کننده، بلکه علل زمینه ‌ای را نیز کنترل می‌ کنید.

با مطالعه این مقاله چه اطلاعاتی را به دست خواهید آورد:

  • چه گیاهانی موجب بهبود بیماری های پوستی می شوند؟
  • بهترین کرم برای درمان پسوریازیس و اگزما

چه گیاهانی موجب بهبود بیماری های پوستی می شوند؟

گیاهان و عصاره های آن ها در بهبود بسیاری از بیماری ها نقش مهمی دارند. ترکیب آن ها در کنار یکدیگر نیز موجب تقویت اثربخشی و بهبودی سریع تر می شود. در ادامه مهمترین آن ها را معرفی می کنیم.

بدون هیچ علت خاصی بدنت دچار خارش زیاد میشه؟

این مقاله رو بخون 👈 کمبود کدام ویتامین باعث خارش بدن می شود

عرقیات رازیانه

فهرست فواید رازیانه برای پوست و زیبایی اغلب طولانی است. عمدتا از دو ویژگی قوی این گیاه نظیر اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن نمی شود به سادگی گذشت. رازیانه تقریبا با تمام مشکلات پوستی تعامل دارد. ظاهر پوست و لکه ها را بهبود می بخشد، التهاب را کاهش می دهد و جای جوش را برطرف می کند.

بهترین کرم برای درمان پسوریازیس
بهترین کرم برای درمان پسوریازیس

گشنیز

گشنیز در بهترین کرم برای درمان پسوریازیس به جهت رفع مشکلاتی پوستی نظیر قارچ حضور موثری دارد. گشنیز برای بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس و همچنین بهبود ظاهری پوست از جمله درخشان کردن آن، از بین بردن چربی اضافه پوست و رفع چین و چروک به کار می رود.

روغن بادام تلخ و بادام زمینی

پوست ملتهب و مبتلا به پسوریازیس در وهله اول پیرتر به نظر می رسد. پس شما در کرم برای درمان پسوریازیس به چه چیزی بیش از همه نیاز خواهید داشت؟ بله درست حدس زده اید. روغن بادام تلخ و بادام زمینی با وجود ویتامین E خود به تولید سلول های بیشتر پوست کمک کرده و موجب جوان سازی پوست می شوند.

عرقیات برگ مورد

اگر از هر گیاه‌ پزشکی بپرسید که گیاه مورد علاقه آن ها برای تسکین التهاب پوست چیست، عرقیات برگ مورد قطعا در فهرست آن ها وجود دارد. هنگامی که برگ مورد روی پوست استفاده می شود، اثرات ضد التهابی، مغذی و آسیب پذیری فوری از خود نشان می دهد. این گیاه در ترکیب با گیاهان دیگر در این فهرست عالی به نظر می رسد زیرا به پوست اجازه می دهد سریع تر بهبود یابد و از تسکین علائم پشتیبانی می کند.

بابونه

اکثر مردم با چای بابونه به عنوان یک درمان خانگی برای بی خوابی و استرس آشنا هستند. چیزی که اکثر مردم نمی دانند این است که بابونه به عنوان یک ضد التهاب و مسکن قوی با فواید خاص برای پوست عمل می کند. خواص ضد التهابی و ضد درد آن برای درمان ناراحتی ‌هایی مانند خارش شدید و سوزن سوزن شدن مورد تایید پزشکان سنتی قرار دارد.

بهترین کرم برای درمان پسوریازیس و اگزما

شرکت داروسازی حکیم مومن تبریزی با به کارگیری گیاهان موثر نظیر بابونه، برگ مورد، گشنیز، رازیانه، روغن بادام تلخ و غیره به طراحی و تولید کرم برای درمان پسوریازیس پرداخته است. این کرم موضعی که به نام کرم اقاقیا نیز شناخته می شود نه تنها برای درمان اگزما و پسوریازیس کاربرد دارد بلکه در جهت مرطوب کردن پوست، از بین بردن ترک های پوستی و ترمیم پوست نیز استفاده می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 کرم اقاقیا

کرم اقاقیا ترک های پوستی

سخن پایانی 

هدف از مصرف بهترین کرم برای درمان پسوریازیس بر پایه ترکیبات گیاهی دستیابی به بهبودی، بدون استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و استروئیدهای موضعی است که خطرات قابل توجهی بر روی سلامتی دارند. اگر از اگزما، پسوریازیس، یا هر بیماری پوستی یا آلرژی دیگری رنج می برید، توصیه می کنیم به کمک ترکیبات گیاهی بدون هیچ عارضه جانبی در جهت سلامتی خود حرکت کنید.

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×