» داروهای گیاهی و گیاهان داوریی » شربت تقویت قوای جسمی مردان
شربت تقویت قوای جسمی مردان

شربت تقویت قوای جسمی مردان

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ 2۰15

شربت تقویت قوای جسمی مردان

اگر در این صفحه به سر می برید احتمالا به دنبال هر نوع دارو یا شربت تقویت قوای جسمی و جنسی خود هستید. ممکن است این ضعف بدنی و جنسی ناشی از استرس شدید باشد، کمبود مواد مغذی منجر به آن شود و یا عدم فعالیت بدنی و تغذیه نامناسب مسبب آن باشد. هر کدام از این موارد که علت آن باشد اهمیتی ندارد، ما اینجا هستیم تا به شما بهترین راهکار را جهت تقویت قوای جسمی ارائه کنیم.

با مطالعه این مقاله ضمن آشنایی با شربت تقویت قوای جسمی اطلاعات زیر را به دست خواهید آورد:

  • میل جنسی کم در مردان
  • شربت تقویت قوای جسمی حاوی چه چیزهایی است؟
  • چه ویتامین هایی به تقویت قوای جسمی کمک می کند؟

میل جنسی کم در مردان

بسیاری به دنبال تقویت قوای جسمی و جنسی خود جهت حفظ کیفیت زندگی، روابط عشقی و سلامت جنسی خود هستند. خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از گیاهان دارویی وجود دارد که ترکیب آن ها در کنار یکدیگر باعث تقویت قوای جنسی مردان می شود.

شربت تقویت قوای جسمی حاوی چه چیزهایی است؟

در این بخش از مقاله، مواد اصلی حاوی مکمل های طبیعی برای میل جنسی را بررسی خواهیم کرد. گیاهان زیر تأثیر مثبتی نه تنها بر روی مردان، بلکه بر روی بانوان نیز دارند.

به بی میلی جنسی دچار شده اید؟ نگران نباشید، کافیست مقاله زیر را مطالعه کنید

اینجا کلیک کنید 👈 درمان بی میلی جنسی زنان و مردان

جینسینگ قرمز

در یک مطالعه بر روی حدود ۶۰۰ مرد با اختلال نعوظ خفیف تا متوسط، محققان ​​به این نتیجه رسیده اند که جینسینگ قرمز، در میان انواع دیگر، عملکرد نعوظ را در مقایسه با عملکرد دارونما بهبود می بخشد. این گیاه می تواند تولید اکسید نیتریک و در نتیجه گردش خون را افزایش داده و به طور مستقیم به درمان اختلال نعوظ کمک کند. علاوه بر این، این گیاه پر خاصیت در بهبود برانگیختگی جنسی در زنان یائسه نیز موثر است.

شربت تقویت قوای جسمی مردان
شربت تقویت قوای جسمی مردان

جوز بوآ

برخی از مطالعات حیوانی نشان می دهد که جوز هندی میل و عملکرد جنسی را افزایش می دهد. در یک مطالعه، موش ‌های نر که دوزهای بالایی از عصاره جوز هندی (۵۰۰ میلی‌گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن) دریافت کردند، در مقایسه با گروه کنترل، افزایش قابل ‌توجهی در فعالیت جنسی و زمان عملکرد جنسی داشتند.

زعفران

کاربردهای سنتی زعفران از کاهش استرس گرفته تا عمل کردن به عنوان داروی غرایز جنسی گوناگون است. برخی از محققان اثبات کرده اند که زعفران می تواند اختلالات جنسی ناشی از استرس و افسردگی را بهبود بخشد. زعفران به طور قابل توجهی جنبه های مختلف لذت جنسی، میل و برانگیختگی را بهبود می بخشد. عجیب نیست که این طلای سرخ در ترکیبات شربت تقویت قوای جسمی به عنوان یک ماده اصلی حضور داشته باشد.

زنجبیل

مطالعات نشان می دهد که زنجبیل قدرت بالایی در افزایش برانگیختگی جنسی در مردان و زنان و بهبود عملکرد جنسی از خود نشان می دهد.

اگر دنبال یک قرص قوی گیاهی بدون عوارض میگردی حتما جنسالین رو امتحان کن!

کلیک کنید: قرص جنسالین

دارچین

دارچین مانند سایر گیاهان با خواص گرم کننده مانند زنجبیل، میخک و جوز هندی جریان خون را افزایش داده و دمای بدن را بالا می برد. محققان معتقد هستند که فقط مقدار کمی روغن دارچین حتی به عنوان استعمال موضعی می تواند به عنوان یک محرک جنسی قوی عمل کند.   فواید هل سبز در تقویت قوای جنسی اعتقاد بر این است که هل به دلیل خواص تقویت‌ کننده‌ خود، مشکلاتی مانند انزال زودرس و ناتوانی جنسی را از بین می‌ برد. ترکیب معطر و ماده منحصر به فرد هل در شربت تقویت جسمی مردان آن را به گزینه ای ایده آل و ایمن برای درمان مشکلات جنسی تبدیل کرده است.

چه ویتامین هایی به تقویت قوای جسمی کمک می کند؟

علاوه بر مکمل های گیاهی برای میل جنسی، ترکیب مناسبی از ویتامین ها و مواد معدنی راه حلی مطلوب برای رفع کاهش میل جنسی در زنان و مردان است.

ویتامین B3

ویتامین B3 که با نام نیاسین نیز شناخته می شود، موجب تسهیل عملکردهای بسیاری در بدن می شود. این ویتامین به تبدیل آنزیم های بدن به انرژی کمک می کند، که برای درگیر شدن در فعالیت های جنسی ضروری است. علاوه بر این، ویتامین B3 به بهبود جریان خون کمک کرده و نعوظ قوی تر را ایجاد می کند.

ویتامین E

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که برای سلامت پوست و تعادل هورمونی ضروری است. به طور خاص، نقش مهمی در تولید استروژن و تستوسترون دارد و در عین حال در بهبود جریان خون و اکسیژن رسانی به اندام‌ های تولید مثلی عملکرد مهمی ایفا می کند.

شربت تقویت قوای جسمی مردان
شربت تقویت قوای جسمی مردان

ویتامین C

ویتامین C که اسید آسکوربیک نیز نامیده می شود، یکی از مهم ترین ویتامین ها در کمک به زندگی جنسی شما است.این ویتامین به سنتز هورمون های جنسی و باروری مانند آندروژن، استروژن و پروژسترون و تحریک میل جنسی کمک می کند.ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که در مبارزه با استرس اکسیداتیو نیز موثر است.

شربت تقویت قوای جسمی گامومن با وجود ترکیبات گیاهی نظیر شلغم، جوز بوآ، زعفران، زنجبیل، دارچین، قاقله کبار، عسل، گلاب و ساذج نه تنها در جهت تقویت قوای جسمی شما عمل می کند بلکه در سلامت عمومی بدن از جمله تقویت قوه بینایی نیز موثر است.

اینجا کلیک کنید 👈 تقویت قوای جنسی مردان

گامومن فراطب تقویت باه

همان طور که ذکر شد هل سبز یک ماده پر خاصیت جهت بهبود قوای جسمی مردان و زنان محسوب می شود. با مصرف این عصاره در کنار گیاه عنبراشهب و عود قماری می توانید بدن خود را به سمت بهبود عملکرد جنسی، تقویت سلامت قلب، دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بدن سوق دهید.

اینجا کلیک کنید 👈 شربت ململان تقویت جنسی

شربت تقویت قوای جنسی ململان فراطب (200 میلی لیتری)

سخن پایانی

عوامل متعددی در کاهش کیفیت رابطه شما نقش دارند، اگر به هر یک از این عوامل به طور اساسی نگاه کنید قطعا متوجه نقش مهم مواد مغذی و گیاهان دارویی خواهید شد. عدم دریافت ترکیبات گیاهی و مواد مغذی به مرور باعث تضعیف سیستم عمومی بدن، افزایش استرس، اختلال هورمونی و در نهایت کاهش تقویت قوای جسمی و جنسی می شود. با مصرف شربت تقویت قوای جسمی طی یک دوره مشخص می توانید نه تنها به بهبود رابطه خود کمک کنید بلکه به جنبه های دیگر سلامتی خود نیز بپردازید.

آزاده حیدرآبادی

آزاده حیدرآبادی

من کارشناس گیاهان دارویی هستم که عشق زیادی به کار در حوزه گیاهان دارویی و سلامت دارم. تمام تلاش خودم رو میکنم که بتونم با تولید محتوا در این زمینه برای شما مفید واقع بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×